"Ensikertalainen kiven sisässä"

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Mat-Lock
Jack Bauer
Viestit: 910
Liittynyt: La Syys 20, 2008 11:15 am

"Ensikertalainen kiven sisässä"

Viesti Kirjoittaja Mat-Lock »

Metro-lehdessä on alkanut juttusarja "Ensikertalainen kiven sisässä". Kuvauksen mukaan "Ensikertalainen on tositarina noin kolmekymppisestä miehestä, joka joutuu elämänsä ensimmäisen kerran tekemisiin virkavallan kanssa, ja tuomitaan rikoksistaan kolmen vuoden ja kahdeksan kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen.". Tästä on nyt ilmestynyt 4 osaa.

http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/ ... n-sisassa/

Mietin vain että onkohan keissi tunnistettavissa? Tämähän vaikuttaa kovasti huumehommilta, koska siihen on osallistunut isompi porukka ja poliisi on kaksi vuotta seuraillut. Todennäköisesti jutusta on uutisoitu jossain. Tapahtui ilmeisesti pk-seudulla, ja tämä kaveri otettiin kiinni viime syksynä.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: "Ensikertalainen kiven sisässä"

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Liittyisiköhän Glo-vyyhteen?
Kirjuri kopista
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: To Touko 24, 2012 8:23 pm

Re: "Ensikertalainen kiven sisässä"

Viesti Kirjoittaja Kirjuri kopista »

joey kirjoitti:^ Liittyisiköhän Glo-vyyhteen?
GLO-tuomiot luettiin 2010 joten en oikein usko vaikka kaikkihan liittyy kaikkeen ja piiri pieni.
misantropic
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Kesä 18, 2012 7:24 pm

Re: "Ensikertalainen kiven sisässä"

Viesti Kirjoittaja misantropic »

mä luulen et toi taitais liittyä siihen pihliksen/teehoon keissiin... ja jos liittyy,niin tiedän tän juttusarjan 30v ensikertalaisen(vielä en enempää kerro,en ennekun oon jutellu frendin kanssa..)
tuhti
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 5:02 pm

Re: "Ensikertalainen kiven sisässä"

Viesti Kirjoittaja tuhti »

misantropic kirjoitti:mä luulen et toi taitais liittyä siihen pihliksen/teehoon keissiin... ja jos liittyy,niin tiedän tän juttusarjan 30v ensikertalaisen(vielä en enempää kerro,en ennekun oon jutellu frendin kanssa..)


ei liity edellämainittuihin kavereihin.. kotkalainen ravintolatyöntekijä kyseessä..
ns_
Sofia Karppi
Viestit: 430
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: hki

Re: "Ensikertalainen kiven sisässä"

Viesti Kirjoittaja ns_ »

Ja lehtihän on Metropoli, ei Metro. Eipä tuolla lehdellä oikein muuta tarkoitusta ole kuin olla Pokerisivustojen mainos.
Vastaa Viestiin