Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katkeria"

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Kaizer Sose
Jane Marple

Re: Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katke

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

On se härkä. Juu ei. Juutuupissa hieno video herran Paraisten keikalta. Äijä lavalla pelkät kalsarit jalassa ja ei ihan selvinpäin. Nykäsen Masakin on vakavasti otettava taiteilija jos tohon Taukkiin vertaa;)
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Rappa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Rappa »

Eniten ihmetyttää miten tollaset tauskit elättää itsensä suuta aukomalla. Johan sen näkee kaukaa et mies on täysurpo ja varsinkin kuulee
Atlanta
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Näitä väkivaltaisia miehiä on ns. taviksisssa kuin julkimoissakin. He osaavat käyttäytyä erittäin hyvin ja osaavat tehdä uusia valloituksia. Onhan se nähty. He osaavat syyttää teoistaa muita, esim juuri hakattuja ex-vaimojaan. Kyllä väkivaltaisuus silloin tälöin ihmisessä kuitenkin välähtää, vaikka sitä aluksi kuinka peittelisi. Minäkin menin naimisiin väkivaltaisen miehen kanssa. Hän oli jopa raivoraitis. Hän sai kaikki puolelleen, kun joskus tuli puhetta liittomme väkivaltaisuudesta. Tämä mies oli sairas ja sairastutti läheisensäkin.
Minä sain lopulta hakkaamisen loppumaan, mutta siihen meni aikaa. Hän karkasi kerran koko sukunsa nähden kimppuuni ja sain kunnon löylytyksen, ja vain siksi, ettei ollut samaa mieltä eräästä asiasta erään toisen kanssa. Tein rikosilmoituksen, kun ajattelin, että on silminnäkijöitä. Kuinka kävikään!! Kukaan ei ollut nähnyt mitään hakkaamista, minä olin kaatunut ja keksinyt kaiken. Että näin.
Lopulta sain nostettua kunnon syytteen, kun naapuri näki pahoinpitelyn.
Mutta katuiko mies?? Hahahah!!! Hän oli uhri, hän vain vähän läpsäsi. Hän ei koskaan tuntenut tehneensä väärin. Ei tunne vieläkään.
Hänen uusi naisystävänsä minun jälkeeni oli viisaampi kuin minä. Hänelle riitti yksi ainoa tönäisy, niin mies oli hänelle historiaa.
En nyt tiedä, mitä hänelle tällä hetkellä kuuluu.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Arlene
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Pitäisi olla ylpeä, että lapsilla on tällainen isä.
http://www.youtube.com/watch?v=D1hZ3cJiRHw kohta 0:52

Joo-o..
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Se on aika turhaa (taas tässäkin tapauksessa) laitta noitaa kerran yhdelle tyypille tai mulle tai mun siskon tutulle yms. kävi niin ja näin ja siksi tässäkin on asiat oltava niin. Varsinkin parisuhdeväkivallan syyt ovat aika monimutkaisia ymmärtää muutenkin. Ensin rakastaa toista yli kaiken ja kuukauden päästä ei voisi mitään muuta kukaan ikinä inhota enempää missään ja koskaan, eikä tule koskaan olemaankaan mitään ällöttävämpää. Ja siihen ei usein tarvita edes mitään kovin ihmeellistä syytä, jos aina ei mitäänkään. Mutta siis lyödä ja muuta semmoista ei silti saisi tai olla edes vittumainen toiselle...

Toteankin vain, että ihminen on pohjimmiltaan väkivaltaan altis olio.
Destiny
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Arlene kirjoitti:
Pitäisi olla ylpeä, että lapsilla on tällainen isä.
http://www.youtube.com/watch?v=D1hZ3cJiRHw kohta 0:52

Joo-o..
Kyllä olisin tosi "ylpeä" isäukostani.Jessus,vanha mies ja viittii!

Komeasti vetää Taukki keikkaa nauhalta.Mä en ikinä opi ymmärtämään tuollaista.Jos menen katsomaan ja kuuntelemaan artistia,haluan live-esityksen,nauhaa voin kuunnella kotonakin.

Mä jäin ihan pohtimaan tätä kuviota.Hanna on julkkistyrkky ja tosiaankin voi olla asialla julkisuuden vuoksi.Hän on antanut itsestään ulospäin melko kovan ja laskelmoivan kuvan.
Virpi taas vaikuttaa heikommalta ja herkemmältä,uskottavammalta,tässä asiassa.Hän vaikuttaa vilpittömältä (paino sanalla vaikuttaa).Jokatapauksessa,nyt nämä klaksi tekee yhteistyötä ja julkisuus on tarpeen,hmm..
Koko Taukki ja ex-vaimot kuvio on jotenkin kipeä.Kaikki 3 ovat saman näköisiä,ainakin 1. ja 2. ilmeisesti jääneet asuskelemaan miehen lähistölle (itse lähdin kauas pois,tosin lapsia ei ollut),kaikkien lapset ovat J-alkuisia,aivan kuin samasta isosta perheestä.Vaimot keskenään ystäviä.Aikanaan Taukin ex-Tiina ja silloinen vaimo Virpi,antoivat yhteishaastatteluja,tyyliin "olemme parhaat ystävät ja Tiina teki verhotkin Virpin ja Tauksin yhteiseen kotiin.Tämän hetkisistä väleistä ei tietoa,nyt kun Taukki taas kehuu 1.ex:ää.Nyt ovat 2. ja 3. ex ystäviä,Virpi hoitaa jopa Hennan ja Taukin lasta..ja ukko tämän keskellä kukkona tunkiolla.Ei ihme,että paikallinen sossukin on sekaisin (ainakin Virpin mukaan voimaton).

Ja lapset vedetään kaiken tämän keskelle.Kaikki huutaa "lapset kärsii".No,varmasti! Pitäisiköhän jonkun tässä pikku piirileikissä edes yrittää täydellistä irtiottoa.Taukki tuntuu pyörittelevän kaikkia ex-vaimojaan.Ihmettelen kyllä,mikä koko äijässä vetää,mutta samoin ihmettelin,jälkeenpäin,omasta exästäni :roll:
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Destiny kirjoitti: Hanna on julkkistyrkky ja tosiaankin voi olla asialla julkisuuden vuoksi.Hän on antanut itsestään ulospäin melko kovan ja laskelmoivan kuvan.
Hieman OT:ta multa tulos, mut siis: oon ite nähnyt Hennan kaksi kertaa Tampereen keskustassa. Ekalla kerralla viikko-pari ennen tuon Jake-pojan syntymää ja toisella kerralla vajaa 2 viikkoa sitten. Kummallakin kerralla Henna on vaikuttanut vaivaantuneelta, "heikolta", huonokuntoiselta ja kaikkea muuta kuin kovan vaikutelman antavalta. Lähinnä mieleen jäänyt ajatelma Hennasta on ollut, että hieman reppana nainen.
Tosin, jos oikeasti tuollaista Tauskin suunnalta saanut kestää niin en sinänsä hämmästele.

Lisäys: Hennahan teki ensimmäisen lapsensa ja muistaakseni oli jopa naimisissa asti tämän yhden "Euran Daltonin" kanssa. Sen enempää mitään tietoa ei ole millainen tuo Dalton oikeassa elämässä on ollut, mutta Hennalla on silmää tälläisiin ei niin tavallisiin-tallaajiin. Eron jälkeen tää Dalton jossakin Hymy-lehdessä purki, että Henna haluaa julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Atlanta
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Väkivaltainen ihminen on sairas. Hän ei osaa eikä halua hakea apua. Apua on saatavissa, jos tahtoo. Mutta nämä tyypit ovat niin itseensä ihastuneita ja omasta mielestään melkein Jumalasta seuraavia, ettei heidän sanomisiaan tai tekemisiään saisi arvostella, eikä heidän kanssaan saisi olla eri mieltä. Näitä on paljon. On se nähty. Ja väkivalta vain kovenee. Siksi siihen pitää jo tämän henkilön itsensä takia puuttua, ennenkuin väkivalta menee liian pitkälle. Näitä on tapahtunut ja tulee tapahtumaan.
En silti puolusta ketään naisenhakkaajaa, en julkimoa tai tavista.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Nooruska kirjoitti:Lisäys: Hennahan teki ensimmäisen lapsensa ja muistaakseni oli jopa naimisissa asti tämän yhden "Euran Daltonin" kanssa. Sen enempää mitään tietoa ei ole millainen tuo Dalton oikeassa elämässä on ollut, mutta Hennalla on silmää tälläisiin ei niin tavallisiin-tallaajiin. Eron jälkeen tää Dalton jossakin Hymy-lehdessä purki, että Henna haluaa julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä.
Lasse Koistinen näkyy olleen tuo seurustelukumppani. Mielestäni ei nyt ehkä voi sanoa, että Henna on ollut ainoa julkisuuteen haluaja, jos lähtee tekemään Hymylle tälläisiä kuvia:

http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/henn ... koistinen/

K-18? Mene ja tiedä. Aika showmieheltähän tuo Lasse näkyy muutenkin vaikuttavan, FB-tilinsä päivityksistä ainakin osa näkyy olevan julkisia ja koko ajan lihasta siellä esittelemässä (satunnaisten kissakuvien kera): https://www.facebook.com/lasse.koistinen.90

Olisiko siis, että Henna tosiaan on yksinään heikko, mutta saa voimaa miehen kautta?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

Metropolin korsi kekoon:

http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/ ... n-todiste/
Henna Peltonen istuu kuvassa sängyllä lakanaan kietoutuneena silmä mustana. Kukkatapetissa näkyy suuri reikä. - Tauski syytti aina minua juomisestaan ja pahoinpitelyistään. Pitkään syyllistin itseäni ja olin asiasta hiljaa. Hän hyvitteli tekojaan koruilla ja kauniilla sanoilla, Henna kertoo. – Minut ja Virpi on kumpikin pahoinpidelty myös viimeisillään raskaana.

Kuva

Hennan ex-mies Tauski Peltonen väittää iltapäivälehdessä, ettei mitään pahoinpitelyjä ole koskaan tapahtunut. Mies toteaa, että ” Jos joku oikeasti löisi tuollaista pientä blondia… jestas sentään, ei sellaista voisi kuvitellakaan tekevänsä.” Lääkärintodistuksia kuitenkin löytyy, kertoo Henna. Kuten Virpikin.

Salaa ystävystyneet Virpi Kätkä ja Henna Peltonen kertaavat kovia kokemuksiaan Tauskin kanssa. Ne ovat kaikessa karmeudessaan melko samanlaisia. Virpi on kärsinyt väkivaltaisessa suhteessa lähes kaksi vuosikymmentä, Henna lyhyemmän aikaa, mutta yhdestä asiasta naiset ovat samaa mieltä: he eivät toivo kenenkään joutuvan enää koskaan kokemaan samaa. – En puhuisi asiasta edelleenkään, jollen haluaisi tämän vihdoinkin loppuvan, Virpi huokaa.

Viimeisen vuoden aikana ongelmat ovat moninkertaistuneet. Tauski on uhkailujen lisäksi tehnyt useita perättömiä lastensuojeluilmoituksia väittäen mm. että Virpi on liian humalassa voidakseen huolehtia lapsista. Hän on myös väittänyt, että ex-vaimo on etsintäkuulutettu ja että lasten passit on mitätöity. Virpi kertoo olevansa voimaton. – Oikeuteen tässä on kai mentävä, hän toteaa.

– Tauski väittää, että olemme katkeria, jätettyjä ex-vaimoja. Muistutan hakeneeni itse eroa. Halusimme tuoda totuuden Virpin kanssa vihdoin julki, sillä Tauski valehtelee jatkuvasti kaikille; medialle, sosiaaliviranomaisille sekä läheisilleen, Henna puuskahtaa.

Henna kertoo, että Tauskia ei pienen Jake-pojan tapaaminen kiinnosta. – Olen vierestä seurannut kuinka hän vuodenkin oli pitämättä yhteyttä lapsiinsa. Hän selitti asiaa sillä että Virpi ei päästä lapsia luokseen koska minä olen kuvioissa. Virpille kertomassaan versiossa hän sanoi, että minä olen niin mustasukkainen ettei hän saa heitä tavata.

Kun naiset tutustuivat, palapelin palaset loksahtivat paikoilleen.

-Erityisen upeaa on se, että ystävystyttyämme lapsemme jotka ovat sisaruksia toisilleen, näin tutustuvat toisiinsa. Tauskille sellaisilla asioilla ei ole merkitystä, meille ja lapsille se on tärkeää, Henna summaa.

Kuva
Käräjäkeikka näyttäisi häämöttävän...
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Destiny
Adrian Monk

Juu,en todellakaan ole koskaan tavannut ketään asianomaista,puhun vain siitä mielikuvasta,jonka olen itse luonut siitä,mitä ja miten kyseiset henkilöt ovat julkisuudessa esiintyneet/näyttäneet itsestään.

Ehkäpä VoDKan pohdinnassa "Olisiko siis, että Henna tosiaan on yksinään heikko, mutta saa voimaa miehen kautta?" on joku perä. Hennahan on useinmiten ollut esillä juuri miestensä kanssa/kusatnnuksella Keskinen-Koistinen-Peltonen.

Onko Tauskin vielä osakkaana/tekemisissä NiceKone-tanssiryhmän kanssa? Sekin on ollut niin sekava kuvio,että olen kärryiltä pudonnut.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Hennan ja tuon Daltonin tytär asuu äitinsä kanssa. Kauheaa ajatella, että tuö about 10-vuotias tytär on joutunut katsomaan äitiään tässä jamassa (ulkoisesti) ja isäpuoleks on osunut tuollainen Tauskin tyylinen. En nyt 100% ole oliko tämä tytär tämän Daltonin kanssa tekaistu, mutta oli tai ei niin ei mitään kovin vakaita isähahmoja ollut näköpiirissä. :(
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Nooruska kirjoitti:^ Hennan ja tuon Daltonin tytär asuu äitinsä kanssa. Kauheaa ajatella, että tuö about 10-vuotias tytär on joutunut katsomaan äitiään tässä jamassa (ulkoisesti) ja isäpuoleks on osunut tuollainen Tauskin tyylinen. En nyt 100% ole oliko tämä tytär tämän Daltonin kanssa tekaistu, mutta oli tai ei niin ei mitään kovin vakaita isähahmoja ollut näköpiirissä. :(
Itse asias minulla ois vähän sellanen mielikuva että tuo tytär ei oo Daltonin vaan jonkun ihan "taviksen" kanssa saatu.. Mutta en mene vannomaan suuntaan tai toiseen, en oo asiaan perehtynyt sen kummemmin mutta Henna on mutkan kautta tuttu ihminen ja muistelisin että olis saanut lapsen jo ennen julkkismiehiään. En minä tosin edes tienny tota että se on Daltoninkin kanssa yhtä pitänyt ja julkisuudessa keikkunut niin voipi olla että en vaan tiedä asiasta mitään ja mielikuvani on valheellisia.
Destiny
Adrian Monk

Mustasilmää on aikanaan (16.11.2011) oikein yhdessä keretty selittelemään muuksi,kuin nyt väitetään.

"Tauski ja Henna Maria! -ohjelmassa: "Musta silmä ei ole meidän aiheuttama"
Keskiviikko 16.11.2011 klo 23.22
Pariskunta kiisti julkisuudessa olleet tiedot heidän riitelystään.

Tauski ja Henna selvensivät huhuja pariskunnan suhteen tilasta Maria! -ohjelmassa.

Laulaja Tauski Peltonen ja hänen vaimonsa Henna vierailivat Maria!-ohjelmassa puhumassa Hennan mustasta silmästä, josta Seiska uutisoi kuvan kera viime viikolla.

Pariskunta vakuutteli, että Henna musta silmä ei ole Tauskin aiheuttama.

- Ei ole kummankaan meidän aiheuttama tämä juttu. Se mistä se on tullut, ei ole julkisuuteen kuuluva henkilö, jos sellaista on edes ollut, Tauski kertoi.

Henna huomautti hihitellen, että hänellä ei edes ole mustaa silmää.

"Ei erota ikinä"

Pariskunta oli edellisen kerran Marian vieraana vain muutama viikko sitten.

Pian vierailun jälkeen he lähtivät Seiskan risteilylle, jonka jälkeen julkisuuteen levisi tietoa pariskunnan hytistä yöllä kuuluneesta kovasta metelistä. Seiskan mukaan pariskunta riiteli laivalla.

Tauski ja Henna kiistivät juttujen todenperäisyyden.

- Älämölö hytissä johtui ihan muusta, Tauski nauroi ja viittasi pariskunnan eroottiseen yöhön.

- Seiska voisi tarkastella juttujensa todenperäisyyttä. Mä olen itse uutisankkuri, voisin uutisoida heistä ihan mitä mua huvittaa, Henna nauroi.

Suorassa lähetyksessä Tauski vakuutti, että hän ei ole koskaan lyönyt ketään, ei myöskään Hennaa. Lisäksi hän vakuutteli pariskunnan onnea.

- Me ei erota ikinä. Edes kuolema ei erota meitä, laulaja sanoi.

IL"

http://www.iltalehti.fi/viihde/20111116 ... 0_vi.shtml
jarmo.janis
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

Kertaalleen "hyvin opitusta" väkivaltakäyttäytymisen mallista pois oppiminen lienee lähes mahdotonta (varsinkin jos on ihminen joka ei edes tunusta omaa ongelmaansa). Mutta koska tämä tapaus ei ole lajissaan ainoa, vaan näitä tulee ja tulee ja tulee aina vaan lisää ja lisää, pakko kysyä.
Mikä vaikutus valtakunnan tasolla tarkastellen on sillä, että eri tahojen vastustamisesta johtuvien syiden tähden miesten väkivaltakäyttäytymisen torjunta ja enaltaehkäisyprojekti saatiin käyntiin vasta muutamia vuosia sitten tossa jotain 2006 plus miinus 2 vuotta. Tätähän yritettiin ekan kerran jo 1980 ja 1990 lukujen taitteessa, joten jokainen voi hiljaa mielessään yrittää laskea väkivaltakäyttäytymisen mallille menetettyjen miesten määrää, jonka syynä on ollut se että heitä ei olla edes haluttu yrittääkkään auttaa.

Varmaan samanlaisia näytelmiä, kuin tämän ketjun aihe, näytellään suomessa enemmänkin niiden saamatta julkisuutta koska osapuolet on taviksia.
Vastaa Viestiin