Tapaus Mika Kantola

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Spiidster
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Spiidster »

Sen Verran Vielä tuosta ajoneuvosta,että Mitusbishi Celeste ei ole mikään kovinkaan yleinen automalli suomessa.Kuva kyseisenlaisesta autosta http://www.motormagazinesha.co.jp/media ... 76_015.jpg
Karjala
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Karjala »

Toivottavasti tämäkin tapaus joskus selviää, sen verran lähellä tapahtunut että kyllähän se pistää miettimään vähän syvällisemmin.

Mika kulki myös tietääkseni Alavieskan Junkissa (baari), olisiko sieltä lähtenyt joku juttu että olisi tapettu? Mistäs sitä tietää ku niin moni on jo henkensä heittänyt.

Itseänikin ihmetyttää tuo koira. Kun on kerta puhtaana ja hyväkuntoisena palannut kotiin. Raution ja Tyngän väli on kyllä melkoista "korpea", että olisiko siellä koiran hoitajia ja huolehtijia riittänyt? Ja tuskinpa Mika lähti nuin kauas lenkkeilyttämään koiraansa. Jonkin haisee, ja pahasti..
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Onko jotain syytä epäillä, että Alavieskassa olisi tapahtunut joku juttu, jonka jatkumona Kantola pääsi hengestään? Mulla on se käsitys, että tämä käsirysy käytiin nimenomaan tässä edelläkin mainitussa kyläbaarissa.
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Baari nimeltä Junki?

Anna kun mä arvaan, ei taida "ihan" mikään viiden tähde michelin-paikka olla kyseessä...
Samarina
Martin Beck

EuroJR kirjoitti:Baari nimeltä Junki?

Anna kun mä arvaan, ei taida "ihan" mikään viiden tähde michelin-paikka olla kyseessä...
Ai miten niin, mistä päättelit noin :x !!

:lol: Ei vaan profilointi osui valitettavan oikeaan, kyllä kyse on ns. paikallisesta "räkälästä". Pari kertaa on tullut käytyä aikoinaan kyseisessa paikassa ja totesin, että jos asiakaskunnan asuna on Nokian kumisaappaat ja työhaalari, niin ei ole mun paikka vaikka maalainen olenkin ja ylpeä siitä. Liekkö meno sitten muuttunut vuosien aikana? Enpä usko.
joojoo
Alokas

heipä hei

Viesti Kirjoittaja joojoo »

Täällä näköjään on keskustelu jatkutunut edellisestä käynnistäni. Oletko karjala paikallisia? Ja minä ikäinen olit tapauksen aikoihin.

Samarina olisin kiinnostunut vielä jatkamaan keskustelua aiheesta ym. silloisista tapahtumista. :oops:

Junkihan on vielä pystyssä, en kylläkään ole asioinut ko. puljussa.

Alkaa olla näkökannat vähissä... osaisitteko sanoa kenellä on tutkintavastuu tällähetkellä tapauksesta? Paikallispoliiseilla vai KRP:la? On nimittäin hiukan luottamuspulaa paikallisten asioiden hoitoa kohtaan... :evil:
-Krapulan hoito viinalla on kuin ripulin hoitaminen pieremällä-
Samarina
Martin Beck

Uutisoinnit on kyllä kuihtuneet kokoon. Jos kukaan ei tiedä mitään tai ei puhu, niin tyhjästä on kyllä todella paha nyhjäistä. Poliisi-tv:n sivuilla oli maininta, että asiaa tutkii tai ainakin tutki Ylivieskan poliisi yhteistyössä KRP:n Oulun osaston kanssa. Asiaan tuskin on tullut muutosta? Oliskos Karjalalla jotain tietoa jutusta?
Karjala
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Karjala »

Samarina kirjoitti:Onko jotain syytä epäillä, että Alavieskassa olisi tapahtunut joku juttu, jonka jatkumona Kantola pääsi hengestään?
Ei mitään tietoa, kunhan spekuloin.

EuroJR kirjoitti:Baari nimeltä Junki?

No ei kyllä..

Sellaistakin huhua liikkui, että nämä ruotsalaiset "ystävät" olisivat jotenkin sekaantuneet asiaan Jotain huumejuttua, ihan varma en kyllä ole kun niin monen suussa varmasti tuokin asia ollut. Itse en kyllä välttämättä usko tuohon ihan helpolla, koska miten jotkut ruotsalaiset olisivat tunteneet tämän alueen maastoa ym? Tai no jos joku kalajokinen on auttanut.
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Eikö oikeuslääketiede ole löytänyt mitään surmaan viittaavaa, vai eikö siitä vaan tiedoteta?
Vai onko jo selvillä se mihin Mika kuoli?
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Samarina
Martin Beck

Eipä taida olla tarkemmin tiedotettu? Henkirikosta kuitenkin epäillään ja villit huhut paikkakunnalla kertoo, että ruumiilla olisi ollut löydettäessä puukko rinnassa. Mutta se taas on vain huhua, jonka todenperäisyyttä en ainakaan itse tiedä.
-Nixu-
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja -Nixu- »

Spiidster kirjoitti:Sen Verran Vielä tuosta ajoneuvosta,että Mitusbishi Celeste ei ole mikään kovinkaan yleinen automalli suomessa.Kuva kyseisenlaisesta autosta http://www.motormagazinesha.co.jp/media ... 76_015.jpg
Tuosta auton vuosimallista ei ilmeisesti ole tietoa? Tuo em. kuvasi on 70-luvun puolivälin Celestesta, joka on siis vuonna 1995 ollut jo 20 vuotias. Olisikohan ollut uudempaa tekoa?
Romu-Arskalta, KAUHAJOELTA, löytyy varastosta tälläinen auto: http://www.romuarska.com/Jenkit%20ja%20 ... at/048.jpg
Onko liian kaukaa haettu, jos samainen auto olisi eksynyt Kalajoelta Kauhajoelle, matkaa on n. 270km.
P.S. Kaikki murhafanit varmaan pistävät merkille että tuosta Romu-Arskan putiikista kun jatkaa tietä 661 alaspäin noin 40km, niin päästää eräälle toiselle kuuluisalle paikalle! :shock:
Samarina
Martin Beck

Kyllikki Saari?

Käsittääkkseni tuo etsitty mitsu oli valkoinen? Tietysti maalia pintaan, niin...
-Nixu-
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja -Nixu- »

Samarina kirjoitti:Kyllikki Saari?

Käsittääkkseni tuo etsitty mitsu oli valkoinen? Tietysti maalia pintaan, niin...
Jaa, itselläni ei ole tietoa väristä, eikä muutenkaan auton vuosimallista, mutta JOOJOO mainitsi että auto olisi ollut sininen
joojoo kirjoitti:Katoamiseen liittyy myös sininen Mitsubishi Celeste –merkkinen auto, jonka liikkeistä on poliisikin kaivannut lisätietoa. Samanlainen auto on siihen aikoihin ollut kylän baarin pitäjällä.
Jep, se Kyllikki osui oikeaan, mutta eipä sotketa häntä tähän ketjuun.
Samarina
Martin Beck

Oikeassa olet. Sininenhän se olikin.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Käykääs raaputtamassa maalia,jos asutte vielä lähi main..
Totuus on tarua ihmeellisempää
Vastaa Viestiin