Madeleine...
Sus siunatkoon, ja mitäs täällä tapahtuu. Hei, ei Marsalkka saa mihinkään mennä, miten minun sitten käy - joudun itsekin olemaan kirjoittamatta (siis jos aikaisemmat arviot pitävät paikkansa - en ole vielä saanut varmistettua sivupersoonailmiötä, olen kyllä koittanut kovasti kytätä, että ollaanko samaan aikaan linjoilla...). Totta puhuen, olen mielissäni, kun hän hoitaa tämän ihmisten suomimisen mustamaalaamisesta - itse saattaisin ottaa avuksi jo kättäpidempää.
Miten niin loukannut?MissHolmes kirjoitti:
*painuu häpeillen soffaan. koska on julkiloukannut äärimmäisen kunnioitettua sotasankaria*
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Anteeksi, jos keskeytän, mutta sanoisin vain vielä, että en ole kyllä huomannut kuin yhden henkilön harrastavan täysin tarkoitushakuista mustamaalaamista ja muiden manipulointia, mielipiteet ovat asia erikseen ja kaikessa kirjavuudessa ne sallittakoon, tai siis minun mielestä. Niin ja tämä mainitsemani henkilö ei kyllä ole Miss Holmes.
Hmm... Muistakaa että kaikki mitä tänne kirjoittelemme, mukaanlukien mistä tahansa medialähteistä tulevat jutut, voi olla virheellistä tietoa...MissHolmes kirjoitti:Olenko nyt ymmärtänyt oikein, että kaikki, mitä me muut päästämme suustamme on sinun mielestäsi virheellistä tietoa?
Siksi mun mielestä on kovin turhaa kiistellä asiasta, kaikilla on aivot päässä. Ne ketkä ei pysty syystä tai toisesta käyttämään niitä tiedon kriittiseen/objektiiviseen käsittelyyn, niin...
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
Onko Katen todettu syyllistyneen muuhunkin kuin lapsensa jättämiseen yksin hotellihuoneeseen?Kovaa taistelua luulisi Kate käyvän itsensä kanssa.Vaikka ihminen jaksaisikin pidemmän aikaa vetää rooliansa niin kyllä se jossakin vaiheessa käy liian raskaaksi,kun omatunto alkaa puhuttelemaan.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Ainakin minun mielestäni on anteeksiantamaton moka se, että Kate pesi ainoan todisteen (Cuddle cat), johon mahdollinen lapsen sieppaja oli koskenut.Marsalkka kirjoitti:Onko Katen todettu syyllistyneen muuhunkin kuin lapsensa jättämiseen yksin hotellihuoneeseen?Kovaa taistelua luulisi Kate käyvän itsensä kanssa.Vaikka ihminen jaksaisikin pidemmän aikaa vetää rooliansa niin kyllä se jossakin vaiheessa käy liian raskaaksi,kun omatunto alkaa puhuttelemaan.
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
- Platon -
Ajattelematonta, liekö sittenkin poliisin virhe. Toisaalta kankaasta saa tuskin mitään näytteitä. Ehkä tätäkään ei kannata suurennella.Lydia07 kirjoitti: Ainakin minun mielestäni on anteeksiantamaton moka se, että Kate pesi ainoan todisteen (Cuddle cat), johon mahdollinen lapsen sieppaja oli koskenut.![]()
![]()
Toisaalta ei ehkä kannattaisi suurennella lasten yksinjättämistäkään. Nythän selvinnyt, että lapsia käytiin katsomassa 20 minuutin välein. Käsi sydämmellä, vanhemmat.... no joo, ei täällä tavitse ketään patistella, kyllä jokainen itsestään tietää, kuinka suuri tuollainen rikos on. Se asian ei kannataisi anntaa pahasti sotkeutua itse varsinaiseen tragediaan, vaikkakin, "aikataululla" saattaa olla merkitystä siihen, että kaappaajalle syntyi tilaisuus. Syyllistäminen kannattaa säästää kuitenkin mahdoliselle syylliselle.
"Tökeröä käytöstä,totta tosiaan.Ensin oltiin niin ulkokultaisia,että kirkkoon asti mentiin armahdusta hakemaan oman tytttären surmasta ja kun maa alkoi polttaa jalkojen alla,lähdettiinkin kiireellä maasta."Anna Pihl kirjoitti:
Käytän sanoja:Uskon,luulen jne.,jos tästä ei tyhmempi tajua,että spekuloin niin ei voi mitään.
.
Käyttäisit tosiaan niitä sanoja...
cicerolle aiheesta "suvaitsevainen kosmopoliitti"
Itse olen päätynyt sellaiseen ratkaisuun, etten vastaa enää "suvaitsevaisen kosmopoliitin" piikkeihin. Huomasin, että viestien runsaus on jonkinlainen peruste, millä sivuston ylläpitäjä antaa "ylennyksiä". Samoin saa jotain pisteitä siitä, että tekstiä lainataan vastauksessa.cicero kirjoitti:>>vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, - -
>>marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Mainittu "suvaitsevainen kosmopoliitti" jankkaa vai samaa, ei edes näytä lukevan lähteitä, joihin on viitattu. Miten se edistää keskustelua?
Viesteistä osa ei ole muuta kuin toisten keskustelijoiden kampittamista.
Se että hän laittoi allekirjoitukseensa Anna Pihlin nimen, on mielestäni törkeää. Anna Pihl näyttää olevan vaiennettu. Tosi "suvaitsevaista". Anna Pihl puheenvuorot ovat kuitenkin ihan mielenkiintoisia. Toivon, että hän palaa keskusteluun.
Koetetaan kestää!
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Re: cicerolle aiheesta "suvaitsevainen kosmopoliitti&a
Toivon, että tätä kautta saan vastauksen tähän mielenkiintoiseen mysteeriin:X-tine kirjoitti:
Se että hän laittoi allekirjoitukseensa Anna Pihlin nimen, on mielestäni törkeää.
"Vielä näistä hiusnäytteistä eli kun tilanne oli päällä niin vanhemmathan kielsivät ottamasta näytteitä tuplilta,myös veri ja virtsanäytteitä."
Faktaa asiasta ei tunnu löytyvän, mutta pakkohan sitä on olla, kun Anna asian noin pontevasti ilmaisi.
edit. Onkohan kantelupukki taas raportoinut? Odotellaan. Ehkä pari viikkoakin... Jos ei muuten keskusteluissa pärjää, niin kantelu on aina hyvä vaihtoehto.
Vanhoja kysymyksiä
1. Cuddle Cat-jutusta: Ei kai poliisit joka ikistä koriste-esinettä ota tutkittavaksi? Miksi vanhemmat eivät kertoneet sen olleen Maddien sängyssä? Sehän oli nostettu korkealle, pois lasten ulottuvilta.konsta kirjoitti:Ajattelematonta, liekö sittenkin poliisin virhe. Toisaalta kankaasta saa tuskin mitään näytteitä. Ehkä tätäkään ei kannata suurennella.Lydia07 kirjoitti: Ainakin minun mielestäni on anteeksiantamaton moka se, että Kate pesi ainoan todisteen (Cuddle cat), johon mahdollinen lapsen sieppaja oli koskenut.![]()
![]()
Toisaalta ei ehkä kannattaisi suurennella lasten yksinjättämistäkään. Nythän selvinnyt, että lapsia käytiin katsomassa 20 minuutin välein. Käsi sydämmellä, vanhemmat.... no joo, ei täällä tavitse ketään patistella, kyllä jokainen itsestään tietää, kuinka suuri tuollainen rikos on. Se asian ei kannataisi anntaa pahasti sotkeutua itse varsinaiseen tragediaan, vaikkakin, "aikataululla" saattaa olla merkitystä siihen, että kaappaajalle syntyi tilaisuus. Syyllistäminen kannattaa säästää kuitenkin mahdoliselle syylliselle.
Silloin siitä olisi heti katoamisyönä otettu jäljet. Jos hajujäljet olisi otettu talteen (niitä näet todella voidaan tallettaa!), nuuskijakoira voisi myöhemminkin tunnistaa henkilöt, jotka olivat koskeneet siihen, siis esim mahdollisen kaappaajan.
Muistanet, miten tärkeäksi Cuddle Cat nousi, kun selvisi että se oli ollut lapsen vuoteessa. Sitten ne ruumiskoirat tunnisti siinä kalmanhajun, mutta ei siitä muuta saanut, kun sitä oli jo kuljetettu kaikkialla.
2. En varmasti jättäisi ulkomailla - enkä ruotsinlaivallakaan - pikku lapsiani nukkumaan lukitsemattomaan huoneeseen. Ja jos olisi käytettävissä lastenvahti, niin VARMASTI käyttäisin. Siellähän sai pitää klo 23:een asti lasta ilmaisessa seimessä, ja jos halusi asunnolle lastenkaitsijan, sai ( toukokuussa) 10 eurolla tunti (nyt 15 euroa).
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Re: Vanhoja kysymyksiä
Hevosten ruokinnassa käytettävässä astiassa? Vai päiväkodissa? Ei tuon ikäiset lapset jaksa olla klo 23 asti kummassakaan. Parempi se on olla sängyssä nukkumassa.X-tine kirjoitti:
Siellähän sai pitää klo 23:een asti lasta ilmaisessa seimessä,
Re: Vanhoja kysymyksiä
Samaa mieltä, ja vaikka siellä päivähoidossa saisikin nukkua "iltaunia" 23een asti, niin turhan virkeänä heräävät sitten kun vanhemmat menevät hakemaan... Teoriassa hyvä idea, mutta käytännössä ei läheskään kaikissa perheissä toimisi. Uniajat menis täysin sekaisin, lapset olis väsyneitä, kiukkuisia, yliväsyneitä, ylivirkeitä yms, ja vanhempien hermot koetuksella...Marsalkka kirjoitti:Ei tuon ikäiset lapset jaksa olla klo 23 asti kummassakaan. Parempi se on olla sängyssä nukkumassa.X-tine kirjoitti:
Siellähän sai pitää klo 23:een asti lasta ilmaisessa seimessä,
(No mutta OT:ksihan tää meni.
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
Joskus minusta todellakin tuntuu siltä että Sirpa on Marskin sivupersoona...sirpa kirjoitti:Hienoa, uusi epäilty (syyllinen) on löytynyt, ja Cicero tuossa vahvistikin, että alibikin löytyy.
Vai olit jemmannut meiltä tätä tietoa! So, so - ei ollenkaan reilua peliä!
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
-
MissHolmes
- Ben Matlock