Netistäkin löytyy varmasti isoilla otsikoilla, mutta Timo tippui.CrissAngel kirjoitti:Kumpi muuten tippui???
Jäi eilen koko fuckin' BB väliin kun oli tärkiämpää tekemistä eli ottaa kaljaa.
Big Brother
-
CrissAngel
- Martin Beck
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
CrissAngel
- Martin Beck
Vattu!!Patricia C. Itämaa kirjoitti:Eikös molempia voi tehdä yhtäaikaaCrissAngel kirjoitti:Kumpi muuten tippui???Bombay kirjoitti: Prkl, onneksi sentään ei ollu rahasta kyse
Jäi eilen koko fuckin' BB väliin kun oli tärkiämpää tekemistä eli ottaa kaljaa.![]()
![]()
Eikös BB.n pitäs olla menossa jo??
Joku fuckin' kokkiohjelma on menossa vai oonko mää vielkin liian kännissä???
Just heräsin ko olin sammunut nääs......
Child Of Scythe
-
Minney Magia
- Martin Riggs
Wow!
Juu, ihgu ava!
Tosi söpö!
Tosi söpö!
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
kysymyksessä ei olekaan loppu.
-
CrissAngel
- Martin Beck
Re: Wow!
Kiitos.Minney Magia kirjoitti:Juu, ihgu ava!![]()
Tosi söpö!
Ei ole sunkaan AVA hullumpi.
Child Of Scythe
^ Juu, minun taitaa tehdä saman. Höh, eivät näyttäneet sitä juttua kunnolla! Kuitenkin, steariinia tuli sankarittaren kaulaan. Vielä lisää tulossa!
Muoks. Pöh, pettymys, eivät näyttäneet kaikkea kunnolla. Kiuasepisodi olisi ollut hauska, ja tv-episodissakin oli enemmän juttua.
*lueskeli Internetistä jo aikaisemmin tänään*
Muoks. Pöh, pettymys, eivät näyttäneet kaikkea kunnolla. Kiuasepisodi olisi ollut hauska, ja tv-episodissakin oli enemmän juttua.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Milloin Kadi putoaa? Kadi saattaa viihdyttää meitä finaalikolmikossakin Jarkon ja Saulin kera. 
Onneksi seuraavaksi häädetään tuo Tellu. Ääärimmäisen ärsyttävä kiroileva minä-minä-tyyppi. Viikkotehtäviin osallistuminen aina minimaalista. Plussaa tuosta ihanasta nauruäänestä.
Onneksi seuraavaksi häädetään tuo Tellu. Ääärimmäisen ärsyttävä kiroileva minä-minä-tyyppi. Viikkotehtäviin osallistuminen aina minimaalista. Plussaa tuosta ihanasta nauruäänestä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
No älä. Huvitti kun se selitteli polviongelmiaan isoveljelle, että ei voi hiihtää. Minun mielestäni huomasi käytöksestä, että nyt muuten valehdellaan ja lujaaJack the Ripper kirjoitti: Onneksi seuraavaksi häädetään tuo Tellu. Ääärimmäisen ärsyttävä kiroileva minä-minä-tyyppi. Viikkotehtäviin osallistuminen aina minimaalista. Plussaa tuosta ihanasta nauruäänestä.

Jaa. Minä en taas millään enää olisi jaksanut kuulla hänen itkemistään tyyliin "piip kun ei saa piip taaskaan piip juoda piip viinaa". Parempi kun sai, pyhänä pääseekin sitten jo kotio. Jää jotain kivaa muistoakin.Bombay kirjoitti:Jos olisin ite ollut talossa niin olisin kyllä tehnyt kaikkeni että kyseinen nainen ei olisi myöskään päässyt nauttimaan After Skin antimista. Yh.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher