Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

turumurre
Ainesta Watsoniksi

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Valhalla kirjoitti:.. Viestini antoi vapauden lukijalle itse päättää, onko ko teksti kenenkä.

No, käytän sitä vapautta. Mun mielestä tuo vaikuttaa ihan selkeästi viikon turhautumaa poteneen kirjoittelulta. Sitten sopivasti kyseinen on sen ilmoille saattanut...
Ja odottaa sopii, kun kerran turhautuma on ollut kirjoittajalla ylitsepääsemätöntä, niin ilmoille putkahtaa lisää tälläisiä löydöksiä..
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Edelliseen viestiin vielä...
Nyt näyttää valhalla käyneen oksennusreissuillaan tuolla naapurin pihapiirissäkin. Siellä varmaan tykätään kun valkyria-apuri käy julisteita liimaamassa porstuan oveen. Taisipa 'tuonelan tamma' erehtyä nyt pikkulan ovesta. Villi veikkaus: 1. Julisteet revittäneen alas.. 2. tai onhan toki sekin mahdollista että valkyrian katsotaan täydentävän sopivasti hengentuotteillaan kokoonpanoa. Veikkaan kuitenkin tuota ensimmäistä...
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

No se on mukavaa, että sulla turre on muutakin veikattavaa kuin näiden lasten kohtalo. Ihme vain ettet suoraan hejaciin kommentoinut vai eikö sua huolita sinne. Siellä kuitenkin siis lueskelet.

Mutta oksentelen minne haluan. Kaikkea ei aina sulata ja on parempi oksentaa ulos moinen. Se on sitten kulkurakkien oma häpeä jos käy niitä jätöksiä hotkimassa niin kuin turun murre edellä.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

zalando kirjoitti:Onko kukaan muu kuullut, että vanhin tytär olisi vaihtanut sukunimensä XXXXXX ? Tällaisen huhun kuulin tänään toisella keskustelupalstalla.

EDIT: Poistettu nimi tarpeettomana - RAID

Tuo uusi nimi ei ole kyllä kauhean vaikeasti arvattavissa, joten onkohan meidän tarpeellista olla tässä asiassa salamyhkäisiä? Ymmärtäisin jos nimi olis jotain ihan muuta erittäin epäarvattavaa, vaikka "Rosenkvist". Noh, ollaan sitten kun RAID sanoo. Tosin Googlella ton löytää 10 sekunnissa....

PS. Kova veto olis ollu vaihtaa nimi "Kukaksi" ;)
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Täällä on tuo keskustelu ja murhamysteerin ratkominen jämähtänyt paikoilleen. Samoja palapelin palasia käännellään yhä uudelleen. Olenkin itse saanut oman palapelini viittä vaille valmiiksi niin motiivin tekotavan ja jälkipuinnin osalta. Yksityiskohdat eli jotkut palat vielä puuttuvat. No elokuussahan ne vasta voivat loksahtaa paikoilleen.
Jatkakaa te vain nyt samojen asioiden vatvomista. Kiitos seurasta. Poistun takavasemmalle.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
pikasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja pikasso »

Vai niin CSI paljasti olevansa näppärä heittämällä kilpailevat lehdistöt huitsinnevadaan.
Nyt kyllä!
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

pikasso kirjoitti:Vai niin CSI paljasti olevansa näppärä heittämällä kilpailevat lehdistöt huitsinnevadaan.
Nyt kyllä!

Ehken ihan sitä, mutta kerroin sen, etteivät ne toistaiseksi ole julkaisseet ainuttakaan uutta todennettavaa faktaa (salaista dokua tms).

Jotain jorinaa kyllä, mutta voi aivan hyvin olla että esim nuo Kukan poikien suuhun pistetyt kuulustelusiteeraukset ovat esim. toimittajan ja "juotettavan lähteen" välistä jorinaa. Toimittajan into vääntää tietyllä tavalla värittynyt juttu on lisäksi ollut melkoinen, ja sehän on aina vaarallista kuten tiedämme täältä Minfostakin. Mistä tahansa jutusta voi tehdä yksipuolisesti värittyneen kun poimii vain ne muruset, mitkä tukee sitä omaa näkemystä. Hymy on nyt toiminut ilmiselvästi noin ja välttämättä ei edes kirjallisiin lähteisiin perustuen! (eivät ainakaan lehden lukijoille sitä todistaneet mitenkään)
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Juu, annaanna, vastauksesi opettavaiseen satuun oli myös aika opettavainen. Itse tykästyin omaan satuuni niin, että tarjoan sitä seuraavaan Äpyyn.

CSI tuolla pääulvilassa valoittaa vähän minunkin pyrkimyksiäni sadun avulla rakkaudella opastaa ja vinkata siihen analyyttisen lukemiseen, jota on kovasti toivottu. Itse tuota Hymyn artikkelia en halua sen kummemmin ja yksityiskohtaisemmin veivata. Eräs asia tosin kiinnostaisi, mikä sen mummon kanta loppujen lopuksi oli, oliko hänkin hämmästynyt?
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Valhalla kirjoitti: Mutta oksentelen minne haluan. Kaikkea ei aina sulata ja on parempi oksentaa ulos moinen. ....

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=795 :
mi.xi kirjoitti:Valhalla on linkittänyt käsittämättömiä kommentteja lsh-juttuun liittyen jostain Iltalehden keskustelupalstalta ja vihjeen perusteella ymmärsin kuka ne olisi kirjoittanut. Nyt on pakko kysyä sisotalolta: oletko kirjoittanut kyseiset kommentit?

sisotalo kirjoitti:En lue Vahallan kirjoituksia koska niissä pilkataan minua. Suomi24 kirjoitan aina omalla nimelläni kuten muualla netissä. Jos Valhalla on esittänyt jonkin puheenvuoroni, on hän ensin väärentänyt sen, ottamalla pois minun nimeni

Nyt kun mi.xi on saanut sisotalolta vastauksen ja myös epäilyn oksentelijasta, niin kysytäänpäs Valhallalta (naapurin Valkyria) onko epäilyyn katetta?
Valhalla
Watson itse

No voi harmi jos ei ole Isotalon kirjoittama koska näyttää ihan siltä. ( joskin nyt ilman kirjoitusvirheitä ). Joku sitten vaan esiintyy kuin Isotalona.

Turre tuossa kaverinsa Isotalon "kunniaa" vaalien voisi samalla miettiä miten sen nyt noin makaa jos petaakin. Mutta täytyy nyt tässä perääntyä. Eihän tuo sitten voi millään olla Isotalon jos kerran hän aina liittää viestiin nimensä. Anteeksi vain. Viesti kaiken lisäksi loukkasi lapsia, lapsen nimi oli esillä ja sisältö perustui mustamaalaukseen - aivan päin vastoin kuin mitä dokumetteihin perustuvat tutkijadosentti Isotalon chattitekstit tapaavat olla.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Valhalla kirjoitti:No voi harmi jos ei ole Isotalon kirjoittama koska näyttää ihan siltä. ( joskin nyt ilman kirjoitusvirheitä ). Joku sitten vaan esiintyy kuin Isotalona.
Turre tuossa kaverinsa Isotalon "kunniaa" vaalien...

No ei minua kiinnosta keidenkään kunnia (jokainen itse sen hoitakoon).
Valhallan kunniattomuus kyllä kiinnostaa, sitä kun esiintyy tuon tuostakin...
Naapurissa kirjoitit: "Seppo Isotalon asenteesta pari esimerkkiä. Suomi24 nämä poisti sivuiltaan mutta iltalehden keskusteluun jäi". Ja tämän perään liitit ne 'pari esimerkkiä'.
http://hejac.com/forum/viewtopic.php?f= ... &start=560

Täällä kerrot yksilöiden saman: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... po#p532118
Tätä taustaa vasten voipi miettiä kannattaako kunniattoman kirjoituksia muutenkaan kovin noteerata...

Etpä muuten vastannut esitettyyn kysymykseen. Vaikeneminen myöntymisen merkki?
Valhalla
Watson itse

En tainnut ymmärtää kysymystäsi.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

huippumies kirjoitti:Miten muuten tuohon arkaluontoisten asioiden julkistamiseen: Onko rikollista tuoda niitä esille julkisessa blogissa? Jos, niin sitten syytettyjen penkille joutuu myös niiiiiiina bäri!
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=810

:D Huippumiehen loistavaa logiikkaa! Otetaanpa tähän turren vaaatimattomampaa:
Niin sitten syytettyjen penkille joutuu myös huiiiiiiiiiiiiippu mies!
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

turumurre kirjoitti:
huippumies kirjoitti:Miten muuten tuohon arkaluontoisten asioiden julkistamiseen: Onko rikollista tuoda niitä esille julkisessa blogissa? Jos, niin sitten syytettyjen penkille joutuu myös niiiiiiina bäri!
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=810

:D Huippumiehen loistavaa logiikkaa! Otetaanpa tähän turren vaaatimattomampaa:
Niin sitten syytettyjen penkille joutuu myös huiiiiiiiiiiiiippu mies!
Jos sinulle on syntynyt mielikuva, että minä olen täällä siteerannut Hymy-"lehdestä" peräisin olevia erittäin arkaluonteisia asioita tietyistä lapsista, puolustanut lehden oikeutta julkistaa ne, vaatinut nimikeskustelun aikana lasten nimien käyttöä ja muuta vastaavaa, minä en sitten voi sille mitään. Sitten minun pitää sanoa kuten idolisi: en millään muista, mutta on mahdollista, että olen kirjoittanut samanlaista paskaa kuin sinäkin, jos niin sanot.
A.W
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja A.W »

Huippumies kirjoitti:
"A.W:n kommentti kertoikin jo sitten nimimerkin takana olevasta ihmisestä kaiken tarpeellisen.."

Siis mahtavaa munt on ristitty tällä foorumilla persläveksi!! Sitäkai sä huippumies tarkoitit!
Mahtavaa! Uusi lempinimi ilmaantui kun olin erimieltä huipparin kanssa! :mrgreen: :mrgreen:
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
Vastaa Viestiin