turumurre kirjoitti:
Tässäkään ei voi olla mikään muu kyseessä kuin se että tahallisesti paisutettiin 'näytön' kokonaispottia toivoen että tuomaritkin näkevät kuinka 'laajasta' vyyhdestä onkaan kysymys. Ja että kansalaisille annetaan samanmoinen käsitys jutun 'laajuudesta'.
Te täällä näihin syyttäjien asentelemiin miinoihin menittekin... (1-ketjun alusta voipi lukea jutut 'ringeistä' ja muista vastaavista...).
kuolema kirjoitti:...Voit usko joukupukkiin ja Jallun tarinoihinkin mun puolesta. 
Eikös se ole juurikin toisinpäin nyt... Te tunnutte uskovan sellaiseen mikä on epätodennäköisempää kuin todennäköisempää.
Aika hassu vertaus sinänsä: yksinkertaisin totuus koko murha-jutussa olisi se, että Anneli tappoi miehensä ja jonkinasteisella lavastuksella hämäsi poliisia alkuun, jolloin jo ruumiskin oli ehditty polttaa tuhkaksi. Et itse usko tähän, mutta nyt pyydät minua uskomaan, että lsh:ssa yksinkertaisin selitys tulee toimittajalta, jonka perimmäinen motiivi on tahkoa itselleen leipä pöytään - ja ehkä jopa vähän särvintä päälle.

mitä tästä pitäisi ajatella?
Minä uskon, kun näen ja kuulen todisteita. Tai jos minulle osoitetaan puolueeton taho, joka on itse nähnyt todisteita ja saan niistä selonteon.
Odotan näitä yhä.
Poliisi- ja auktoriteetti-vihamielinen toimittaja teki lsh:sta artikkelin, jossa hän väittää saaneensa koko materiaalin laittomasti haltuunsa ja teki siitä artikkelin, joka yksipuolisesti puolustaa Annelia. Missään ei kerrota niistä OIKEISTA dokumenteista löytyviä perusteluita, miksi tuomio tuli. Puitiin ainoastaan muutamaa asiaa, jotka tuomioistuin oli hylännyt näyttönä ja sitten ihmetellään, että miksi tuomio silti tuli. ...W..T..F..? Siellä se olisi lukenut tuomiolauselmassa. Ilmeisesti toimittaja ei sitä ollut lukenut sitten - tai onnistui huijaamaan Turre sinua luulemaan, että hänellä aineisto oli.
Eli yritä nyt vähän kriittisemmin tutkia aineistoa, äläkä usko ihan kaikkea, mitä lehdessä lukee...