Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

turumurre
Ainesta Watsoniksi

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Valhalla kirjoitti:Kyllä sut turre niputetaan tähän samaan porukkaan isotalon, bergin, zem & co oheen - ja niin näyt piehtaroivankin aiheen ympärillä. Uskallusta vain puuttuu.

Valhalla pietaroi lsh -asioiden ympärillä (lisättynä tuolla 'kädestä talutettavalla').

Ulvila-palstalle on avattu uhrin Jukka Lahden vammoja käsittelevä osio:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=24&t=14394

Ja kuten taas itse piehtaroimisesi todistit;
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 19#p536019
haluat lsh -asioista puhua joka mahdollisissa yhteyksissä. Saatko siitä jotain nautintoa? Oletko kenties miettinyt että palstan toiset lukijat ja kirjoittajat eivät halua joka helvetin osiossa lukea sinun kirjoittamia lsh-asioita. Piehtaroi siellä missä niille on oma osionsa.

Olet joko todellakin lääkityksen tarpeessa tai sitten tahallisesti haluat sotkea asiallisia muita palstoja (joka sekin kaipaa vahvaa lääkitystä)
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Ulvila-palstalle on avattu uhrin Jukka Lahden vammoja käsittelevä osio
Pah - sinne mitään ole avattu vaan sinä avasit jotta saisit kuuluttaa vanhaa asiaasi jo avaukseen ja ilmeisesti minä pilasin tämän ilon.

Ja toikin otsikko on "uhrille aiheutetut vammat". Yläotsikko on Ulvila jonka alla on molemmat oikeudenkäynnit ja lapset on mitä suurimmassa määrin näitä uhreja. Ja lsh sekä raiskaukset ja väkivalta mitä suuremmassa määrin vammauttaa. Kuten traumatisoi jo murha ja sen selvitysprosessi saati sen jälkeiset edellä mainitut.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 19#p536004
turre kirjoitti:Olet joko todellakin lääkityksen tarpeessa tai sitten tahallisesti haluat sotkea asiallisia muita palstoja
Itsehän sinä nyt sekoilet. En minä ole lsh sekoittanut mihinkään vaan oikeus on todennut niiden liittyvät murhaan. Sinun kipupisteesi täällä on se, että Annuusi yhdistetään asioita joita et tohdi käsitellä. Ei se muiden ongelma ole. Sitäpaitsi osoitapa nyt jokin kirjoittamani ko otsikon alta joka ei ole asiallinen argumentti.

Perusta sinne turre vielä yksi otsikko joka käsittelee vain Jukalle aiheutettuja vammoja tai pyydä ylläpitoa ( ja kait oikeuslaitostakin ), ettei lsh-asioita saa sekoittaa Jukka S Lahden surmaan.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Valhalla kirjoitti:Pah - sinne mitään ole avattu vaan sinä avasit ...

Niin avasin, koska Jukka Lahden saamista vammoista ei ollut kyseistä avattu.

Olen kyllä huomannut että sinulle riittäisi yksi ainoa palsta johon sitten voisit heittää ne yhdet ja samat ajatelmasi päivästä päivään. Yleispalstan (Ulvila-ketju) lisäksi kelpuuttaisit kaiketi vain Lsh-palstan joka on ollutkin sun temmellyskenttä 15 prosentin osuudella.

Runsaan vuodenkin aikana olet pyrkinyt tuomaan lsh-asioita joka mahdolliseen 'keskustelun alla olevaan' palstaan. Tänä aikana olet myös kirjoittanut n 600 postia joka käsittelee tätä aihetta... Tästä ei voi tulla muuhun käsitykseen kuin siihen että rakastat tätä aihetta. Tutkijaksi sinua en usko enkä edes 'tutkijaksi'...

Ja sulle on tärkeintä vain se, että siellä palstoilla viimeisenä kommentaattorina on nimi 'Valhalla'.
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Olenko ainoa, ketä alkaa hymyilyttämään näiden kahden taisto :P
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

huippumies kirjoitti:Olenko ainoa, ketä alkaa hymyilyttämään näiden kahden taisto :P
minua alkaa kyllä lisäksi myös huolestuttaa. Tästä lsh-keskustelun inhorealismista on tippunut realismi jo kauan sitten pois, ja inho-osa vaan kasvaa. Alkaako V unohtaa, että hänen tavoitteensa ainakin on ollut puolustaa lapsia. Lsh-yksityiskohtien ja lasten vammojen laadun revittelyllä netissä ei saada aikaiseksi lapsille mitään hyvää. Keskustelu on luisunut raiteille, joihin en itse halua osallistua. Voimia vaan sinulle huippis, jos aiot jatkaa.
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Miten olis valhalla, jos uhraisit pari päivää omien viestien lukemiseen ja kurkkisit välillä peiliin, voisit jotain oivaltaa.

Sinun lsh jutuissa on jotain ihme kilvenkiillotusta.
Varmaan haluaisit rangaista kaikkia perverssejä omalla tyylilläsi: "sitoisit puuhun ja nussisit perseeseen".
Valhalla
Watson itse

Lähtöruutu kirjoitti:
huippumies kirjoitti:Olenko ainoa, ketä alkaa hymyilyttämään näiden kahden taisto :P
minua alkaa kyllä lisäksi myös huolestuttaa. Tästä lsh-keskustelun inhorealismista on tippunut realismi jo kauan sitten pois, ja inho-osa vaan kasvaa. Alkaako V unohtaa, että hänen tavoitteensa ainakin on ollut puolustaa lapsia. Lsh-yksityiskohtien ja lasten vammojen laadun revittelyllä netissä ei saada aikaiseksi lapsille mitään hyvää. Keskustelu on luisunut raiteille, joihin en itse halua osallistua. Voimia vaan sinulle huippis, jos aiot jatkaa.
väritettynä; Haluaisin selvennyksen milloin olen tälläistä tehnyt?
Edit: odotan edelleen tarkennusta.
Niilo23
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Niilo23 »

Valhalla kirjoitti:Kyllä sut turre niputetaan tähän samaan porukkaan isotalon, bergin, zem & co oheen - ja niin näyt piehtaroivankin aiheen ympärillä. Uskallusta vain puuttuu.

... juurikin tarkennuksen vuoksi ...

Kerro nyt, iso-Vee, mihin porukkaan sinut kuuluu niputtaa!

Että päästään vihdoinkin tästä keskustelusta.

Corruptissima res publica plurimae leges.
— Tacitus
huippumies
Roger Murtaugh

Valhalla, unohdit listasta yhden murkkuikäisen :mrgreen:
Valhalla
Watson itse

huippumies kirjoitti:Valhalla, unohdit listasta yhden murkkuikäisen :mrgreen:
No niinpä, mutta kun ko lapsosen viestit eivät näy ruudullani niin unohtaahan sitä.
huippumies
Roger Murtaugh

Lähtöruuduun kommentti oli ehkä hieman kärkevä, mutta ymmärrettävä. Me, jotka täällä yritämme puolustaa kaltoin kohdeltuja lapsia, kärsimme yhtä lailla noista rikoslistauksista, vaikka ne onkin tarkoitettu Turrelle. Joka kerta joudumme uudelleen ajattelemaan, mitä kaikkea nuo lapset ovatkaan joutuneet kokemaan. (ja aina enemmän pistää vihaksi, kun jotkut kuittaavat asiat tyyliin, ne on lapsia, ne valehtevat, ja suolipalstalla joku hullu kirjoittaa sairaita viestejä päivästä toiseen.. Luulen, että Auer-sotkusta paljastuu vielä paljon muutakin, mikä laittaa meidät oksentamaan).
Valhalla
Watson itse

Mutta kun täällä hörhoilee kaikenmaailman perkeleen isovalemuistotaloja niin sitten on pakko ravistella ettei tuo todellisuus unohdu. Joku vääntää 3d-kuvaa, joku äänikäppyrää ja joku blogisti kiistää lasten edes kärsivän niin asiasta saa kohta sen kuvan, että syytetty on uhri ja uhrit pahantekijöitä. Jukkakin vähän osallinen - että mitä meni kierittelemään lasisirujen päälle. Taikka nauhalta kuuluu "huu" niin siellähän se on huppari ihan niin kuin Anneli on kertonutkin.

Pieniä lapsia on paistettu uunissakin joten ei ihmiselle, äideillekään mikään ole mahdotonta. Ja se leffojen klise on täysin totta, että kun pahuutta katsoo niin se tuijottaa takaisin.

Ja sitten on lisäksi näitä kakaroita:
erämaataetsivä kirjoitti:Varmaan haluaisit rangaista kaikkia perverssejä omalla tyylilläsi: "sitoisit puuhun ja nussisit perseeseen".
no sitominen olisi paikallaan mutta tuon jälkimmäisen saatte hoitaa entiseen tapaan keskenänne.
huippumies
Roger Murtaugh

Myönnän, että olen itsekin joskus sortunut ravistelemaan, ihan vain siitä syystä, että sivistynyt rautalankamalli ei toimi, vaan pitää vääntää betoniraudasta. Mutta kuten sanoin, ymmärrän Lähtöruudunkin näkökannan. Kun vain keskusteltaisiinkin asiallisesti, mutta ei. Pitääkö joidenkin koko ajan olla syyllistämässä uhreja? Eikö voisi keskustella vain sen perusteella, mitä tiedetään faktoiksi? LSH-puolella edelleenkään emme tiedä kuin juoruja, ei faktoja.
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

Valhalla kirjoitti:
Lähtöruutu kirjoitti:
väritettynä; Haluaisin selvennyksen milloin olen tälläistä tehnyt?
Edit: odotan edelleen tarkennusta.
Valhallan tarkennuspyyntö on aiheellinen, tuo kommenttini oli epätäsmällinen. Valhalla ei mielestäni ole revitellyt lsh-juttuja. Kommenttini liittyi Tm:n ja V:n väliseen kiistelyyn. Hehän kiistelevät varmaan maailman tappiin kaikesta mahdollisesta ja mahdottomastakin. Se ilo heille suotakoon. Lsh-aiheesta kinastelu tässä yhteydessä vaan voi mielestäni johtaa siihen, että lapsi (-set) saattaa mennä pesuveden mukana.

Huolestumiseni liittyi lsh-aiheen mielestäni tarpeettomaan esiintuomiseen. Tm avasi ketjun JSL:n vammoista, näin minä sen ymmärsin, ja Valhalla toi sinne myös lapset. Tästä oli tarkoitukseni ärähtää, voisko kiistelyn lomassa miettiä tarkemmin, mitä tekee. Ajattelin, että huomion vieminen JSL:n vammoihin voisi jättää lapset rauhaan.

Lsh:n framilla pitäminen saa kaiken maailman liskot esiin, viittaan edellä olleisiin kommenteihin Erämaaetsivältä, Niilolta. Siksi toivon, että tätä aihetta ei pidettäisi esillä. Toiveeni on varmaan toivoton.
Valhalla
Watson itse

No joo, ymmärrän näkökantasi. Ja olisin kyllä totta vieköön vallan käsittelemättä näitä lsh-asioita. Hienotunteisuus olisi kovin tervetullutta.

On vain niin, että ne liskot on jo ryömineet päivänvaloon. Ja minä lasken turrenkin näihin liskoihin koska hän vierittää disinformaatiota joka vääristää olemassaolevaa tietoa. Ja kyllä hän on niin tehnyt ja tekee myös lasten suhteen. Koittaa aktiivisesti joka suunnasta eikä juuri koskaan ilman vilunkia. Oli varmasti aktiivisin Alibi&Hymy myyntimies täällä. Periaatteestakaan en anna periksi. Paitsi sitten todisteiden edessä. Se on sitten hyväksyttävä mutta siinä olisi siihenkin asti pitäydyttävä.
Vastaa Viestiin