Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lähtöruutu kirjoitti:Nyt, kun annaanna on palannut keskuuteemme, Turumurren ajatuksenjuoksu tuntuu yllättävän hyvältä. Olen tässä lueskellut joitakin Tm:n kirjoituksia, ja täytyy todeta, että ihan loogisia ja yllättävän teräviäkin havaintoja hän osaa tehdä. Tälläkin sivulla on joitakin viestejä, joita voi jopa ihailla. En nyt kopioi niitä tähän, koska ovat niin pitkiä.
P.S. mä tykkään kieloista ja kämmeköistä.
Tässä pari päivää liskotutkimusta tein, en löytänyt itseäni.
Liskoista kiinnostavin oli tämä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Kameleontit
Tuntuuko tutulta ? (tämä vaan kevennyksenä, näin asemasota vaiheessa)
Lähtöruutu kirjoitti:Nyt, kun annaanna on palannut keskuuteemme, Turumurren ajatuksenjuoksu tuntuu yllättävän hyvältä. Olen tässä lueskellut joitakin Tm:n kirjoituksia, ja täytyy todeta, että ihan loogisia ja yllättävän teräviäkin havaintoja hän osaa tehdä. Tälläkin sivulla on joitakin viestejä, joita voi jopa ihailla. En nyt kopioi niitä tähän, koska ovat niin pitkiä.
P.S. mä tykkään kieloista ja kämmeköistä.
Nii nii mutku, siinä niitten tm:n loogisten päätelmien heikkouskin: Ei kaikki oo lookista, sanoi esikoinen 2009 kuulusteluissa. Hämääviä kuten tajuttoman komeat 3D-kuvansakin. Niillä jo tienaisi leipänsäkin.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon . Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan? Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Juu, mitä pienistä lookisuuden puutteista. Mulla on nyt tässä sellainen ajatus, että jokainen voi itse käydä tarkistamassa Tm:n logiikkaa näistä viimeisistäkin viesteistään ja toteamassa millaista ihailua ne tarvitsevat. Jos Tm askaroisi kukkien lähettelyiden kanssa, ei hän ehtisi kirjoitella niin paljon sitä sun tätä. Jos ei pahalla niin sitten hyvällä. Kieloja ja kämmeköitä tässä edelleenkin odottelen.
E.etsivä: Palataan tuohon kameleonttiin hieman myöhemmin.
Tässäpä tätä jutun analysointia, tai vaikkapa väliraporttia, uutisten puutteessa ja käräjiä odotellessa:
Tervetuloa turpakäräjille
Järjestänyt Ulvilan Huppis
Totuus on mitä todennäköisin
Ja siellähän onkin jo ensimmäinen syytös valmiina
Pääosissa listaykkönen Asta Lo Auerrus,
Uhri Kanttu Vei ja kyvykäs trapetsitaiteilija nero Hup Pu Mies
Ja joukon keskellä tepastelee Pii Kuus Pois, josta on sanottu,
että se nauhalla kirkuu ja painostuksesta parkuu,
jos pieni huumorintynkä tässä sallitaan.
Ja sieltä kuuluu häkenauha!
Hirveä alkurynnistys, Asta Lo Auerrus pyrkii karkuun,
Mutta jää puhelimeen, on jo päässyt linjoille.
Häkessä tallentaa Nice Log ohjaksissaan virkailija Rauho Itu Vähän
Hup Pu Mies on jo särkenyt ikkunan ja mäiskii Kanttu Veitä takkahuoneessa
Ja seassa pyörii Pii Kuus Pois
Tullaan ensimmäistä kertaa takaovelle
Siellä on Kanttu Vei lattialla poikittain, Hup Pu hoi Hup Pu hei
Paljon on ihohuokosta näkyvissä, aivan Auerruksen edessä
Asta Lo Auerrus luovuttaa, loikkii tuulikaappiin
Ai ai ai, johdon päässä oleva Pii Kuus Pois ei muista vuorosanoja
Hetken on aivan hiljaista, ei kuulu mitään
Viimeinkin;- vittikö vaiko pitääkö.
Tullaan takaisin, Asta Lo Auerrus juoksee sieltä pois- henkeäkö ahdistaa.
Kuulolle pyrkii Elouk Ulla, mutta ai ai ai ai, sormet litistyy ovenrakoon.
Selän takana kärkkyy sitkeä Vale Muisto, pitäen pintansa, tuskin on hajurakoa välissä
Ja jöötä pitää apuri Pii Kuus Pois
Takkahuone ja trapetsitaiteilija Hup Pu Mies piiloutuu kylpyhuoneeseen
Ohi tulee tuulispäänä Hup Pu, myös hengetön uhri Kanttu Vei parantelee asemiaan.
On tukkinut oven rakoa vain about kakskyt senttii
Ja seassa pyörii Pii Kuus Pois
Viimeinkin, kissalan pojat löytää kohteen
Siellä onkin rattailla tuttu Väkevä Matti ja sairasauto on jäänyt toiseksi
Peesaa, peesaa, ilmakeuhko ei vaivaa, sanoo kokelas Tarkka Silmä
Loppunäytös aukeaa, hurjaa haistelua
Vainu Koira jää kuin seinään
Lanssiin laskettelee Auerrus
Mitä ihmettä? Täytyy katsoa Hymystä
Niskasaari lähestyy tiedonantajaa
Sieltä tulee musta hevonen, mikä se on? En saa selvää!
Kauhea kaaos! Valemuistolla siellä joku voittaa!
Hyväksikäytön muistolla! Valemuistoja joka puolella!
Mitä, nämähän ovat Asta Lo Auerruksen muistoja, vai ovatko?
Käräjäoikeus saa ratkaista
Ja voittaja on kuin onkin viimeisimmän muiston perusteella Pii Kuus Pois
Toisena, niin toisena yllättäen käräjille palannut murhasyyte.
Siellä onnitellaankin juuri sen nostajaa Vene Valkamaa.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
annijatta kirjoitti:
Asia on niinkuin sisotalo sanoo ja sillä sipuli.
…
Poliisi uskoo valemuistoihin, Suomen parhaimmat lääketieteen ja psykologian ammattilaiset tekevät räikeitä virheitä ja tekaisevat todisteita ja istuttavat valemuistoja lasten päähän erottaen heidät rakastavasta äidistään. Syyttäjä nostaa syytteen ja kaksi tuomaria tuomitsee pitkiin ehdottomiin vankilatuomioihin, yhden katsoessa tuomion kärsityksi tutkintavankeusajan pituuden perusteella.
…
pesuveden mukana huuhtoutuu neljän lapsen elämä.
Hyvä annijatta, näin sitä keskustellaan kun ollaan täysin vastakkaista mieltä. Neljäkymmentä vuotta olen opettanut korkeakoulussa ja siitä saa varmaan ”akateemisen syndrooman”. Keskustelu ei ole pääasia vaan opetuksen selkeys. Se näkyy kaikissa puheenvuoroissani täällä. Koittakaa kestää, älkää koko ajan ajako minua hullujen huoneeseen tai vanhainkotiin, vaan pankaa hanttiin asiasta. Kertokaa että oikein asiat ovat menneet Ulvilan surman tutkimisessa. Kertokaa kuinka Auerin pojan valemuistot syntyivät keväällä 2011. Mitenkä hänen kertomuksensa syyskuussa 2009 vastaa sitä mitä hän on muistanut keväällä 2011?
…
Annijattan väitteet ovat minun kirjoituksieni vastakohta. Minusta Suomen poliisi ei ole korruptoitunut. Jos Ulvilan surmassa olisi käytetty todellisia insestin asiantuntijoita, Abo Akademin psykologian professoria Pekka Santtila ja psykologian tohtori Katariina Finnilä' olisi valemuistojen käsittely saatu heti tieteelliselle pohjalle. Nyt on poliisin valinta kohdistunut henkilökohtaisesti tähän asiaan sopimattomiin henkilöihin. Kts blogiani. Heidän pätevyydestään yleensä en tiedä.
…
Täällä ovat Annelin tuomitsijat tekytyneet lasten puolustajiksi. Heiltä unohtuu, että Ulvilan surman soapuolet ovat syksystä 2011 lähtien Auerin kaksi vanhinta lasta. Poika syyttää sisartaan isän murhasta, vasta myöhemmin tuli äiti mukaan valemuiston tarinaan. Lapset ovat erillään sitten kevään 2011 ja voivat olosuhteet huomioon ottaen hyvin. Toisin on Annelin ja ennekaikkea Jens Kukan tilanne. Anneli pelastaa tilanteen kirjoittamalla jullkisesti, mutta Jen Kukka kätkee kasvonsakin
turumurre kirjoitti:Vanha virsi V, juuri itse toissapäivänä laitoin tuoreemman.
Aikanaan kovin pyyteli toisia sinne kirjoittelemaan, aihe kun kait oli hälle rakas... Noina aikoina totesinkin että tälläinen tapaus tuli kuin taivaan lahjana tietyille, sitä se oli V.lle kommentointi/asiankäsittely-taivaana, syyttäjille 'urien' jatkotaivas. http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... start=2985
Sä voisit näistä samansisältöisistä posteistasi tehdä taulun seinälle, raamit vaan ympärille.
Tai enpä tiedä, ei noita ole kuin kolmisenkymmentä.., mutta ehkäpä tässä vielä ehdit kirjoittaa..
No, kertoo se kirjoittajasta ainakin sen että osaa lainata sanparin 'taivaan lahja'...
Jaa mutta pyydänpä anteeksi, tuossa ikäjärjestyksessä ensimmäisessä postissasi oletkin itse harjoitellut sanaparia 'taivaan lahja'.
Valhalla Marras 22, 2010 kirjoitti:Tarkoitin vain, että toki lapsi kertoo niin kuin näki ja koki. Mutta kokolailla shokissa ei mahdollisesti edes mieleen mahtunut, että se voisi olla äiti tämän verityön tekijänä. Selitys ulkopuolisesta on kuin taivaan lahja siinä vaiheessa ja muuhun viittaavat yksityiskohdat unohtuvat. Ja alun poliisitutkinta vain tuki tätä selitystä. Ei siinä mieli hevin suostu palauttamaan muistoja ja tarkastelemaan niitä uudelleen ennen kuin luoja ties koska on siihen valmis kun pala vain kuristaa ja kuristaa sisältä. Toki oikeuskin tämän ymmärtää ja käsittelee lapsia uhreina. http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... a*#p353608
(allevtm)
sisotalo kirjoitti:
…
Annijattan väitteet ovat minun kirjoituksieni vastakohta. Minusta Suomen poliisi ei ole korruptoitunut. Jos Ulvilan surmassa olisi käytetty todellisia insestin asiantuntijoita, Abo Akademin psykologian professoria Pekka Santtila ja psykologian tohtori Katariina Finnilä' olisi valemuistojen käsittely saatu heti tieteelliselle pohjalle. Nyt on poliisin valinta kohdistunut henkilökohtaisesti tähän asiaan sopimattomiin henkilöihin. Kts blogiani. Heidän pätevyydestään yleensä en tiedä.
Asiantuntijoiden valinnasta täysin samaa mieltä. Onko syyttäjä laiska vai eikö osaa arvioida ihmisten asiantuntijuutta? Vai onko taustalla jonkinlainen samanmielisyys... sellainen mielikuva alkaa syntyä, että mukaan kiskotaan ihmisiä joilla on kristillinen vakaumus, ovat "uskovaisia". Jos näin on, se heikentää luottoa syyttäjäpuolen todisteluihin, koska uskonnon läpi katsottuna, etenkin jos uskonnollisuus liittyy erinäisiin liikkeisiin, asiat valitettavan usein vääristyvät.
Vääristyvät vähän samalla tavalla kuin täällä, jossa on kaksi vastakkaista leiriä (miksi pitää olla, en ymmärrä?) ja leirilasien kautta sitten katsellaan ja tulkitaan ja pilkataan vastapuolta. Vastenmielistä. Eri mieltä voi olla, mutta että aikuiset ihmiset jaksavat väsätä kuvamanipulaatioita ja pilakuvia ja mukahauskoja laulunsanoja ja vakavissaan etsiä todisteita aivan kaikesta alkaen puseron valinnasta päätyen käsialaan... hohhoijaa. No, harrastuksensa kullakin. Joka tapauksessa tämä leiriytyminen ja mustavalkoisuus on niin vastenmielinen ilmiö, että olenkin alkanut vakavasti pohtia mahdollisuutta josko AA onkin syytön kaikkeen esitettyyn
Niin että jos on Åbo Akademin tutkijat asialla, niin absoluuttinen totuus löytyy, mutta jos on Tyksin tai Hyksin tutkijat asialla niin tutkimustulos on automaattisesti väärä.
Liekö kyseessä kieliongelma. Täytyykö tästä tehdä johtopäätös että svenska talande bättre folk är suveräna forskare och finskspråkiga därmed okunniga, samt att deras slutledningsförmåga är inte lika lysande som förstnämndas.
Tästä voisi myös vetää johtopäätöksen että Åbo Akademin tutkijoilla ei ole mitään henkilökohtaista vakaumusta, siis elämänkatsomusta, vaan heidän arvomaailmansa pohjautuu kulloinkin kyseessä olevaan tapaukseen ja tilanteeseen sopivaksi katsomansa.
Uskonnolliseen perustaan arvomaailmansa perustavat noudattavat ainakin käskyjä älä tapa ja ålä valehtele sekä älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
Mitkähän ne on ateistien ohjenuorat elämässä. Minä itte ja muut sitte. Samma på svenska: Sköt dig själv och skit i andra, så skall vi vår väg vandra.
PS: Ironia ja satiiri vaatii suhteellisuudentajua. Asiat voi sanoa niin monin eri tavoin.
Olisin voinut koko tämän viestini runon mittaan lykätä, mutta silloin sisältö olisi lipsahtanut huppuhiireltä yli ymmärryksen.
Liika emotionaalinen identifioituminen käsiteltävään asiaan, sumentaa mentaalisen objektiivisen arvostelukyvyn ja paljon faktoja jää huomaamatta.
Lähtöruutu kirjoitti:Älä nyt Huppuhiiri päättele ketään syylliseksi tai syyttömäksi joidenkin meidän kirjoittajien tyhmyyden takia.
Alunperin olen päätynyt syyllisyyteen maalaisjärjen, intuition, muinaisen ETP:n ja hajanaisten muiden tietojen nojalla, mutta pystyn vaivattomasti keikauttamaan koko kuvion toisinkin päin ja näkemään myös sen vaihtoehdon, että Auer todella on syytön murhaan ja traumatisoituneet ja sijoitetut lapset ovat luoneet valemuistoja (pidän sitä mahdollisena) ja tutkijapuolella on asenteellisuutta (pidän sitä mahdollisena). Tämä aikuisten ihmisten murhahiekkalaatikko on aluksi vahvistanut syyllisyyskäsitystäni, mutta mitä enemmän kirjoittajat poteroituvat, sitä enemmän vastustan omaa poteroitumistani.
Ikävintä täällä on asiaton ja henkilöön menevä kirjoittelu. Sisotalo esimerkiksi: vaikka en todellakaan allekirjoita hänen kirjoituksistaan kuin pienen rippusen, minusta on suoranaista nettikiusaamista ja ylipäätään huonoa käytöstä ottaa joku ihminen hampaisiin sillä tavoin kuin hänet on otettu. Asiat pitää pystyä pitämään asioina.
Viimeaikaisista tiedonmurusista vain Uotin ja kumppaneiden Rekonstruktio-ohjelman vakaa käsitys siitä, että lapsi A ei ole voinut nähdä hupun poistumista, on pysyttänyt minua syyllisyysnäkemyksessä. Harmi ettei ohjelmaa esitetä.
Taustanauhateoriaan en ole ikinä uskonut enkä muista yhtään vakuuttavaa todistetta sen puolesta.
...Mitkähän ne on ateistien ohjenuorat elämässä. Minä itte ja muut sitte. Samma på svenska: Sköt dig själv och skit i andra, så skall vi vår väg vandra..
.. justiinsa.
Jokainen hoitakoot itse omat asiansa! Tämä on niitä Auerin kotiäiditnetin aikaisia tunnuslauseita. Yhteiskunnan tukirakenteet haiskahtaa 70-luvulta ja ne kuuluu menneisyyteen ja ne murenevat tuskallisen hitaasti... (ei sanatarkka lainaus, vuodelta 2005)
Aika usein aivan vastaavaa nähdään muodossa: Dte är inte möjligt att älska andra människor om du inte kan älska i första hand dig själv. Du skall lära dig att älska dig själv först! Kaikkien narsistien lempilause numero uno.
..en osaa perfektiä ruotsia, mutta kotitarpeiksi sen verran ettei mua sillä kielellä myydä.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon . Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan? Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Tämä itsensä rakastaminen on paradoksi. Jollet ole armollinen itsellesi ja kohtele itseäsi rakstavasti,niin et osaa olla armollinen muillekkaan. Rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi. Narsisti rakastaa itseään ja vain itseään. Hänen itserakkautensa on tuhoisaa itselleen ja muille. Kysymys kuuluukin, onko se rakkautta ollenkaan vaan onko se silkkaa itsekkyyttä.
Rakkaus taas kaiken kärsii ja kaiken anteeksiantaa, unohtaen itsensä.
Väsynyt äiti kolmatta vuorokautta valvoessaan hyssyttelee parkuvaa vauvaansa itsensä ja väsymyksensä unohtaen. Narsisti antaa lapsen parkua kopassaan ja laittaa korvatulpat korville koska hänelle on yöunet tärkeät oman kauneutensa takia.
Anna kaikki myötätunto muille, ja ota kaikki kärsimys itsellesi, totuuden ja lakien mukaan eläen.
Siis älä käännä pahuudelle toista poskeasi, sillä hyvän ja pahan välisessä taistelussa et voi olla neutraali. Jos vaikenet kun pitäisi puhua, olet antanut hiljaisen hyväksynnän pahuudelle.
huppuhiiri kirjoitti:
Viimeaikaisista tiedonmurusista vain Uotin ja kumppaneiden Rekonstruktio-ohjelman vakaa käsitys siitä, että lapsi A ei ole voinut nähdä hupun poistumista, on pysyttänyt minua syyllisyysnäkemyksessä. Harmi ettei ohjelmaa esitetä.
Kaikkien, jotka uskovat Uotin ja kumppanien puheisiin Ulvilan surmassa, pitää katsoa ensimmäinen rekonstruktio, siis Järvilahden venesurmasta. Todella harmi, että Uotin ohjelmaa Ulvilasta ei esitetä. Se paljastaisi, että hänellä ei ole yhtään sen enempää annettavaa kuin Järvilehto ohjemassa siis pelkästään asenne Annelia vastaan. Hän ei tunne edes Järvilehdon asian käsittelyä käräjäoikeudessa ja hovioikeudessa. Siis Ulvilan surmassa hän ei tunne käräjäoikeutta tai hovioikeutta!! Täällä ovsat kaikki paljon pidemmällä, asenteita riittää omasta takaa
Kiitos panettelun tuomitsemisesta, mutta kerro mikä asia on se "ripunen", jonka minun kirjoituksissani hyväksyt? Esimerkkisi ovat sellasia, joissa olemma samaa mieltä.
Mitähän sä nyt taas mulle valitat? Tälläisistä kommenteistasi tulee olo että sinulta on puhe/kirjoitusvapautta rajoitettu! Ajattele positiivisesti, nyt saat rauhassa luotua omaa karriääriasi, et kai sinä siihen ko. peesaajia/peesattavia tarvitse. Yrittäisit ainakin pyrkiä omaleimaiseen ajatteluun...