Motiivi?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

skoone kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti:Ja tämä nero heittää tekstin, että senkinkö minä tiedän.
Sorry, muotoilin kommenttini huonosti. Ihmettelin vain sitä, että mistä tiesit, että menkat oli lopuillaan eikä alkamassa.
Tällä ei kai ole mitään arvoa jutun kannalta? Oletan että ruumiinavauksessa on osattu katsoa tytön päiväys ja kk-kierto.

Mikään ei yhdistä liinaa Irmeliin mutta mikään ei myöskään todista etteikö se olisi ollut Irkun. Irmelin huitphapelimaisuus tiedettiin, smegma liinassa on voinut olla edellisen hoidon perujakin. Jäänyt vaan mukaan. Kaiken järjen mukaan liinasta olisi saatu Irmelin dna jos se olisi ollut suojana joko alku -tai loppuvaiheessa kiertoa.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Re: motiivi

Patricia C. Itämaa kirjoitti:
Loka kirjoitti:
kompassi kirjoitti:Onkohan missään mainittu kenen verta oli teltasta löydetyissä räteissä?
Liina on tutkittu perusteellisesti. Liinasta on löydetty täydellinen dna siemennesteen muodossa ja se itseasiassa muistaakseni löydettiin jo 60- luvulla. (siis valkuainen)

Urho aikoinaan ehdotti että se on pyörän satulasuoja, jäljetkin mätsäsi kai. Itse en siihen usko.

Telttalaisten verta tai mitään markkereita liinassa ei ollut.
*****Muuten tuosta polupyöränsatulasuoja teoriasta olen lukenut jostain muualtakin aikoinaan.Siis ihan lehdestä :shock:
Varmasti on ollut, on siitä aineistossakin. Pyöränsatulan jälki osoittaisi taluttajamiehen suuntaan, en usko siihenkään.
kompassi
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja kompassi »

Puhutaan eri asioista. Teltasta löytyi muun rojun seasta kaksi käytettyä
kuukautisrättiä. Tuntuu oudolta, että nuori neito jättäisi käytetyt rätit
vain teltan nurkkin. Vai mitä arvelet Loka?
Loka
Alibin Kestotilaaja

kompassi kirjoitti:Puhutaan eri asioista. Teltasta löytyi muun rojun seasta kaksi käytettyä
Siihen aikaan suojat olivat kankaisia jotka pestiin uutta käyttöä varten joten niitä ei hävitetty kuten nykyään. Ehkä liinat olivat jemmassa mutta surullinen härdelli ja kaaos joka teltassa on jossain vaiheessa yötä vallinnut, on saanut rätit löytymään teltan pohjalta. Ehkä ne oli Irmelillä pussukassa, joka löytyi teltan ulkopuolelta? Onko se tyhjennetty kun kamoja on teltan riekaleista etsitty? Tämä vain omaa pohdintaa.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Samaa ajattelin kuin Lokakin, että kyllä Irmeli ne olisi jonnekin jemmaan laittanut, eikä jättänyt näkösälle.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Loka kirjoitti:
skoone kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti:Ja tämä nero heittää tekstin, että senkinkö minä tiedän.
Sorry, muotoilin kommenttini huonosti. Ihmettelin vain sitä, että mistä tiesit, että menkat oli lopuillaan eikä alkamassa.
Tällä ei kai ole mitään arvoa jutun kannalta? Oletan että ruumiinavauksessa on osattu katsoa tytön päiväys ja kk-kierto.

Mikään ei yhdistä liinaa Irmeliin mutta mikään ei myöskään todista etteikö se olisi ollut Irkun. Irmelin huitphapelimaisuus tiedettiin, smegma liinassa on voinut olla edellisen hoidon perujakin. Jäänyt vaan mukaan. Kaiken järjen mukaan liinasta olisi saatu Irmelin dna jos se olisi ollut suojana joko alku -tai loppuvaiheessa kiertoa.
Asialla ei ole muuta merkitystä kuin se, että Hessu kirjoittaa asiasta faktana, siis että "menkat olivat lopuillaan". Miksi?
Muista lähdekritiikki!
Hessu52
Watson itse

No okay skoone.

Kun tuo nyt meni noin pilkunviilaamiseksi, niin sanotaan tähän, että olen sen tältä Bodomin sivustoislta kenties jostain lukenut, jotta pääset rauhaan, eikä sinun tarvitse enempää päätäsi asialla vaivata.

Sinänsä sillä ei ole jutun kanssa mitään tekemistä, oliko kiero aluillaan vaiko lopuillaan, kuten Loka viisaasti mainitseekin.

Omasta kokemuksestani tiedän sen, että kun on ollut tytön kanssa pahimpaan "liputusaikaan" , niin kyllä se melko sottaista touhua on molemmille ja jos se tapahtuisi vieläpä telttaretkellä, niin uskoisisn tytön sanovan silloin ehdottoman ein, eikä sellainen kundi, joka on moisen joskus kokenut, kovin paljon kampoihin laittaisi.

Siitähän ei ole tietoa, kuinka kokeneita nuoret noissa asioissa olivat, mutta kyllä 18 v. kundi jo tiesi miten hommat toimii, ainakin minä ja meidän jengin kundit tiesi, vaikka emme olleet mistään opetusta saaneetkaan.

Saattaa olla, että yllätys onkin ollut melkoinen, kun likka lähtee yöksi telttaretkelle ja onkin "lippupäivä".

Voisi siinä mennä hermo rauhallisemmallakin nuorella miehellä.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

kompassi kirjoitti:Puhutaan eri asioista. Teltasta löytyi muun rojun seasta kaksi käytettyä
Jospa ne ovat lentäneet haaruksista siinä vaiheessa kun I.B on riisuttu tai sitten joku viskasi ne...hmm..jossain vaiheessa eli tarkoitan,että jos ne olivat kuolin hetkellä käytössä. Ei kai kukaan likka jättäisi nurkkiin,paitsi jos on vaihtanut teltassa,eikä ole uskaltanut mennä pimeään vaihtamaan.
Totuus on tarua ihmeellisempää
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:No okay skoone.

Kun tuo nyt meni noin pilkunviilaamiseksi, niin sanotaan tähän, että olen sen tältä Bodomin sivustoislta kenties jostain lukenut, jotta pääset rauhaan, eikä sinun tarvitse enempää päätäsi asialla vaivata.
Naisena minulla lienee vähän enemmän kokemusta noista menkka-asioista. :lol: Toisekseen, olen lukenut näitä Bodom-sivuja tosi tarkkaan, ja muistikin minulla on mainio, enkä ole törmännyt tuohon "menkat lopuillaan" tietoon aiemmin. Siksipä minua ihmetyttää moinen varmuus sinun taholtasi eräiden asiain mainitsemisessa. Niin kuin tämä, ja myös se esim. että "silloin oli valoisaa".

Murhatutkimuksissa nimenomaan on tuo pilkun viilaaminen tosi tärkeää. Olisin suonut, että sitä olisi aikoinaan viilattu vähän tarkemmin :?
Muista lähdekritiikki!
Hessu52
Watson itse

Helluntain aikoihin kesäkuussa kun tuppaa olemaan näilläkin korkeukilla valoisaa melkein koko yön, niin ei se mikään ihme ole, että kirjoitan olleen valoisaa, kun on ollut valoisaa.

Pilkkopimeääei silloin ole ollut muualla, kuin umpivarastoissa ja ikkunattomissa taloissa, joita tuskin Bembölessä(=Hölmölä) enää viisaan Matin käynnin jälkeen oli.

Voisitko kertoa tuon viittaukseni valoisaan, jos voisin perustella kirjoitustani?
teemu
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja teemu »

skoone kirjoitti: ...Naisena minulla lienee vähän enemmän kokemusta noista menkka-asioista...
Olisiko nuori nainen voinut laittaa yöksi kahdet suojat, ettei uudet farkut röhjäänny? Ne olisivat lähteneet kerralla loppuselvittelyssä.

Ehkä oli jo illalla tullut pikkupyykkiä, pyykkinarusta päätellen. Asiassa ei olisi sen kummempaa kuin tyttöjen yksityistä elämää, joka pysähtyi kun pysähtyi; ei muuta murhiin liittyvää, kuin ajankohta.
Loka
Alibin Kestotilaaja

teemu kirjoitti:
skoone kirjoitti: ...Naisena minulla lienee vähän enemmän kokemusta noista menkka-asioista...
Olisiko nuori nainen voinut laittaa yöksi kahdet suojat, ettei uudet farkut röhjäänny? Ne olisivat lähteneet kerralla loppuselvittelyssä.
Vastaan skoonen puolesta kyllä mutta hyvinkin olisi voinut. Mitkä oli suojien mitat? Se kertoo paljon siitä, onko niitä koitettu laittaa kahta pöksyihin.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Luulisi, että ilman muuta olisi selvinnyt, olivatko rätit olleet käytössä lähitunteina!
Hyvin todennäköistä, että rättejä olisi käytössä parikin kerralla. Kuka sitä nyt paikkoja haluaa sotkea ja eivät oikein vastaa imukyvyltään tämän päivän siteitä.
Itsekin ajattelisin, että ne oli ikäänkuin kiskaistu pois kaikessa tohinassa. Pitiköhän tarkistaa, onko menkat totta?
(Kaikki nuoret miehet muuten eivät piittaa siitä onko menkat vai ei, yllättävän harva oikeastaan.)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Tampereen Tyttö kirjoitti: (Kaikki nuoret miehet muuten eivät piittaa siitä onko menkat vai ei, yllättävän harva oikeastaan.)
Pakko olla samaa mieltä TT:n kanssa ja eri mieltä Hessun kanssa. Kyllä mies, jota panettaa, panee oli menkat eli ei. Siis oletuksella että nainen siihen suostuu. Vertahan se vaan on.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Luulisi, että ilman muuta olisi selvinnyt, olivatko rätit olleet käytössä lähitunteina!
Hyvin todennäköistä, että rättejä olisi käytössä parikin kerralla. Kuka sitä nyt paikkoja haluaa sotkea ja eivät oikein vastaa imukyvyltään tämän päivän siteitä.
Itsekin ajattelisin, että ne oli ikäänkuin kiskaistu pois kaikessa tohinassa. Pitiköhän tarkistaa, onko menkat totta?
(Kaikki nuoret miehet muuten eivät piittaa siitä onko menkat vai ei, yllättävän harva oikeastaan.)
-ei tietenkään miehet,tarkoitin tuolla aiemmin I.B:tä,että jos hän ei halunnut ja joku muu halusi.Kuten tästä voi päätellä,en ole mitään päätöstä tehnyt mihinkään suuntaan :wink:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Vastaa Viestiin