Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei
Tarjoilija, viskiä ja muuta pöytään. Gladys tarjoaa tämän kierroksen. Ja mulle GT, kiitos.
Ja biisitoiveena Pump up the Jam, jostain vuosikymmenten takaa.
Gladys tarjoaa? Ok, jopa sattuikin toi puolen litran tuoppi povariin mukaan. Neiti tarjoilija, saisinko tämän piripintaan näin juhannuksen kunniaksi? Kiitos.
Raotetaan hiukan korvatulppia kun tulee noinkin hyvää musaa. Ja kolme jalkaa alkaa vipattamaan. Taitaa tulla raskaskin yö.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Vaan Gladysin völjyssä on kivaa. Kait sä vielä yhden tuopillisen viskiä tarjoat joulun kunniaksi?
Sulla kun näyttäisi olevan tota massia mukavasti mukana. Joo, mä tarjoan sulle GT:n. Oho, mites sun fyrkat hyppäs mun taskuun, sori tossa on osa takaisin.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Jäiks mun korvatulpat tänne? Kuules kyyppari, ei mun tulpat kellu lasissa, mun lasissa ei kellu mikään kun se on aina tyhjä. Taitaa olla piiloreikä lasissa.
Onks Gladysillä vielä fyrkkaa kun tuli juotua yön, päivän ja illan aikana sun edelliset fyrkat.
Kyyppari roudaas nyt äkkiä viskiä tänne, kait sen joku maksaa kun täällä on vaan niin antavaista porukkaa.
Aukeshan ovet kun oikein rynkytti. Mitä? Konkassako on jo? Ei helvetti. Vai on kulmilta kaikki loppasuut kupsahtanut, ja uudet sylkee kuppiin.
No jos nyt kuitenkin saa istahtaa konkkapesän omistamalle tuolille ja kaivaa taskumasan ja kallistaa sitä olemattomille muistoille. Kippis ilman lasia.
No niin! Mä jo pelkäsin, että koko minfon porukka on tullut uskoon, kun paikka ollut kiinni.. Jee, musiikkia kiitos ja yksi konjakki lämmittämään tätä umpijäässä olevaa sielua!
Moi Gladys.
Vai täällä sä oot konkkapesän tiloissa juomassa Viron kevyesti verotettua alkoholia Huippiksen kanssa?
Isänmaallisena yksilönä mä tyydyn tähän taskulämpöiseen taskumasaan ja sen sisältöön joka on kallisti Suomessa verotettua viskiä.
Vetäskääs Huippiksen kanssa vaikka ripaskat, niin saadaan tähän lahoavaan mörskään vähän kansainvälistä tunnelmaa. Mä voin vetästä kalinkan ilman säestystä syvällä viskibassolla niin pääsette tunnelmaan.
Joo joo, kunhan saan ton äänen avattua kunnolla ja äänihuulet viritettyä viskillä(sillä iso veroisella).