mydeathspace

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Jackie Jones
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Jackie Jones »

Kiinnostavaa katsoa noita kuolinsyitä ja verrata siihen, miten yleensä kuolintavat jakautuvat. Ehdottomasti eniten liikenneonnettomuuksia, kuten arvata saattaa. Päihteiden väärinkäyttö ja itsemurha lienee hieman yliedustettuina koska MySpacen käyttäjien keski-ikä on nuori. Tapoissa ja ryöstöissä kuolleissa paljon tummaihoisia.

Enpä muuten tiennyt että sivustot jätettään verkkoon henkilön kuoleman jälkeen. Luulin että lähtevät aikanaan posi kun käyttäjä ei kirjaudu tiettyyn aikaan mennessä.
CrissAngel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Aika creepy-sivu,mutta kyllä noita piti lukia.
Nyt taitaa jäädä MySpace toiseksi??
No ei nyt sentäs.
On sentäs kuvia/kavereita,misuja tietenkin+muutama bändi,niin pakkohan sitäkin on seurata.
Mut kyllä tää murha.info voittaa jonkun HUUTONETin lapsellisen kinasteluvittuilu keskustelut ihan 666-0!!
Se oli joskus,kauan sitten hyvä paikka keskustella,mutta sitten ilmapiiri yms ykskaks vain muuttui. :o
Child Of Scythe
ummikko
Susikoski

Mä olen ollut aika kauan siihen(kin) koukussa

Viesti Kirjoittaja ummikko »

Jotkut ihmiset jäävät vaivaamaan. Esim. joidenkin itsemurhat. Sitten sitä koetaa lähteä etsimään lisätietoja tapauskesta netistä, joistakin löytyy, joistakin ei.

Se, mihin olen tutustunut Mydeathspacen kautta on CF-yhteisöt eli nämä, joilla on kystinen fibroosi (http://fi.wikipedia.org/wiki/Kystinen_fibroosi). Sehän on aika "yleinen" Jenkkilässä ja siihen kuollaan juuri meikän ikäisenä kolmikymppisenä aika usein. Aina välillä näitäkin on tuolla. Jotenkin hurjaa. Ja tietty kurjaa.

Mutta joo, osa jää mietityttämään pidemmäksikin aikaa. Mies ei tajua, että mitä ihmettä minä sieltä haen, mutta arvasinhan sen, että täältä löytyy muita vinoviettisiä! :oops:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Re: Mä olen ollut aika kauan siihen(kin) koukussa

Viesti Kirjoittaja Loka »

ummikko kirjoitti: Mutta joo, osa jää mietityttämään pidemmäksikin aikaa. Mies ei tajua, että mitä ihmettä minä sieltä haen, mutta arvasinhan sen, että täältä löytyy muita vinoviettisiä! :oops:
Todellakin vinoutunutta. Itsekin käyn joka päivä katsomassa uudet "kuolleet" eli ts. uuden sivuille listatut. Kauniita nuoria tyttöjä ja komeita poikia, joilla olisi ollut elämä edessä. Pakostikin alkaa miettimään missä on vika, kun liikenneonnettomuuksissa menehtyneitä on varmaan 90%. Loogisin vaihtoehto on tietysti maan koko suhteutettuna väkilukuun mutta silti... hurjia määriä turhia liikennekuolemia. Ja tuossa vain nuoret.
Dahlia
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Dahlia »

Oon huomannu, että suhteellisen paljo teinejä kuolee USA:ssa kolareissa, johon jotenki liittyy kännykän kanssa temppuilu ajaessa. Sellastakin oon huomannu, että alle 18-vuotiaitten kolarikuolemia on useita. Pistää mietityttämään tuo paikallinen autokoulujärjestelmä. Olin joskus aikoinani vaihtarina Amerikoissa ja pelkäsin kyllä henkeni edestä, kun isäntäperheeni kuustoistavuotias neitonen painoi kaasun pohjaan ja alkoi ohittelemaan ruuhkassa. Oikeastaan kyllä huvittikin, että miten helposti siellä se kortti irtosi, kun itse olin kaiken maaliman liukkaanradat ja kakkosvaiheet läpikäynyt täällä arktisissa olosuhteissamme :).
Vastaa Viestiin