Muslimisaarnaaja: "Islamin lippu liehuu vielä eduskuntatalon salossa"
Helsingissä vieraillut muslimisaarnaaja Anjem Chourdary kehotti kuulijoitaan nousemaan kapinaan.
Helsingissä järjestettiin torstaina salaisessa paikassa tapahtuma, jossa puhujina oli radikaaleja muslimeja.
Tilaisuuden yksi puhujista oli radikaali muslimisaarnaaja Anjem Chourdary. Hänen johtamansa Islam4UK-järjestö on kielletty Britanniassa terrorismilain perusteella. Chourdary kohautti Britanniaa vähän aikaa sitten lausumalla, että pääministeri David Cameronin pitäisi kuolla. Vain pari päivää kohun jälkeen Chourdary suuntasi kotoaan Lontoosta Suomeen.
Brittilehti The Sun kertoo, että Choudary puhui Helsingissä 60 ihmiselle. Lehden mukaan Choudary kehotti kuulijoita nousemaan kapinaan ja ennusti, että islamin lippu liehuu vielä jonain päivänä Suomen eduskuntatalon salossa.
- Eurooppalaisilla on puutetta asunnoista, köyhyyttä, alkoholiongelmia ja huumeita. Heillä ei ole kunnianhimoa. Britanniassa tulosi eivät vastaa elinkustannuksia, vanhusten on pakko valita sähkön ja ruoan väliltä.
Sun-lehden mukaan Choudary vaati myös "viattomien panttivankien" kuten muslimisaarnaaja Abu Hamzan ja Abu Qatadan vapauttamista. Hamza tuomittiin seitsemäksi vuodeksi vankeuteen murhaan kiihottamisesta. Myös Qatada on ollut säännöllisesti vangittuna Britanniassa, sillä hänet katsotaan uhaksi maan turvallisuudelle.
- Pitäisi olla ylpeä siitä, että he kutsuvat terroristiksi. Jos sanotaan radikaaliksi, se tarkoittaa sitä, että et tee kompromisseja. Kun he kutsuvat ääriryhmään kuuluvaksi, se tarkoittaa sitä, että seuraat sanomaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013033 ... 5_uu.shtml
31.3.2013 klo 22.35
Anjem Chourdary on oikeassa! Eikä sen eteen, että islamin lippu liehuu eduskuntalon(kin) salossa, heidän edes tarvitse tehdä juuri mitään. Kaikki tapahtuu itsekseen - valtiovallan suosiollisella avustuksella. En sitä päivää ole enää näkemässä, enkä pääse kokemaan oikeassa oloni riemua, mutta nuoremman polven minfolaiset saavat tuta, kuinka "rauhan uskonto " ottaa paikkansa valtion johdossa sekä kansalaisten arjessa ja juhlassa.
Miksi sitten islamistien ei tarvitse tehdä mitään? Kuten on ammoin jo todettu; naisen kohtu on paras paikka levittää rauhan uskontoa. Suomessa harjoitettava politiikka antaa siihen rajattomat mahdolisuudet ja suvaitsevaisto hurraa.
Kokoomuksen kansanedustaja
Kimmo Sasi myötäilee Chourdarya; Sasihan on ählämien perseidennuolemiskiihkossaan ehdottanut asteittaista sharia-lain käyttöönottoa Suomessa. Pirulle pikkusormen antamista.
Suvaitsevaistomme, mm. minfossa tauotta päivystävät ihmisoikeusdosentit myötäävät hekin, mutta kovin ovat ristiriitaisia tavoitteissaan; he ihailevat varauksetta islamia, kiihkoilevat monikulttuurisen Suomen puolesta, kannattavat homoavioliittoja, ihmisoikeuksia vailla vastuuta, hyväksyvät kunniamurhat tuohon upeaan kulttuuriin kuuluvina, eroavat joukolla evlut kirkosta sen ahdasmielisyyden vuoksi, marisevat kun veroasteensa, ruokalaskunsa ja sähkölaskunsa nousee, mutta samalla vaativat lisää rahaa humanitääriseen maahanmuuttoon sekä kehitysapuun. Tuntevat syvää huolta maailman köyhistä ja nälkää näkevistä, mutta eivät ole huolissaan maapallon väestöräjähdyksestä. Määrittelevät vihapuheen ja vastustavat sitä, mutta hyväksyvät ääneti sen kun islamilainen julistaja kehottaa kapinaan laillista esivaltaa vastaan.
Chourday on oikeassa;
"Eurooppalaisilla on puutetta asunnoista, köyhyyttä, alkoholiongelmia ja huumeita. Heillä ei ole kunnianhimoa. Britanniassa tulosi eivät vastaa elinkustannuksia, vanhusten on pakko valita sähkön ja ruoan väliltä."
Mutta silti islamisteja (luen sellaisiksi kaikki jotka ylipäätään uskovat satuolento allahiin) virtaa sankoin joukoin Eurooppaan. Vaikka täällä on vääräuskoisia, täällä on sosiaalisia ja taloudellisia ongelmia ja täällä juodaan helvetisti viinaa ja vedetään kokaa. Miksi he eivät jää omille asuinsijoilleen? Siksi, koska koraani vaatii heitä levittämään saastaista uskontoaan. Eurooppa tarjoaa heille siitä jopa rahaa, asunnon, toimeentulon sekä ihonväristä ja uskonnosta sekä kulttuurista johtuvan syytesuojan sekä oikeuden kieltäytyä tarjotusta työstä.
- Silti Eurooppa huutaa tasa-arvoa!
Tiedä sitten millaisen ratkaisun Chourdaryn tarjoama vaihtoehto toisi. Ilmeisesti sellaisen aika sopivan, sillä päätellen Jyväskylän kirjastoiskun ja Chourdaryn vierailun aiheuttamista kirjoituksista mm. minfossa tai ylipäätään meediassa, niin muutaman känniläisen häirintä äärivasemmiston tilaisuudessa sai aikaan huomattavasti enemmän keskustelua kuin pääministerin kuolemaa toivoneen julistajan vierailu sekä puhe Helsingissä. Ei kirjoita
Paavo Arhinmäki IL:n blogissaan, että "väkivallan edessä emme taivu". Kuten kirjoitti tuosta kirjastoiskusta...
Jopa Perussuomalaiset koetaan suvaitsevaiston mielestä pahemmaksi asiaksi kuin Suomea islamilaiseksi valtioksi haluava henkilö.
- Suvaitsevaisto, Vihreät, Vasemmistoliitto ja RKP ovat näemmä puolensa valinneet. Eipä tarvitse enää oikeusministerin olla huolissaan kun kaikkea ei ehditä hänen kaudellaan kieltää. Kyllä se aika kohta koittaa. Sateenkaariporukan marssi ei taida tulevaisuuden Suomessa selvitä ihan pippurikaasu- ja kananmunaiskuilla...
Tavallaan ymmärrän Suomen poliittista johtoa olla puuttumatta sen koommin Chourdaryn vierailuun; sehän olisi rasismia ja joutuisivat taas konttailemaan muslimien edessä anteeksipyyntöjä toistuvasti hokien. Entäpä jos ns. äärioikeiston edustaja olisi puhunut Helsingissä? Ja kehottanut nousemaan kapinaan. Jo olisi takkutukkatoimittajien joukko saanut isoja otsikoita; äärioikeiston uhka on todellinen, rasisteja, rasismia, vihapuheita, skinejä, Halla-aho, Hakkarainen, maahanmuutto uhattuna, Suomen Sisu, SMP, miksei Soini tee mitään?... Entä nyt? Eipä juuri mitään. On niin ihqua istua limulla ja kirjoittaa että Suomen Sisu on ihan kauhee.
Jostain syystä kansallismielisyys on sekin luokiteltu rasismiksi. Suomen Sisu nähdään peikkona, jonka pahuudesta jaksetaan jauhaa loputtomiin, mutta Chourdaryn kaltainen hörhö nähdään raikkaana tuulahduksena jota Impivaara kaipaa.
Kyllä te saatte mitä haluatte, mutta sen jälkeen on enää myöhäistä itkeä peräänkuuluttamienne ihmisoikeuksien, vapauksien ja homoseksin perään.
Tuokaa edes kukka haudalleni. Kivessä tulee lukeman:
"Kun minä kutsuin ja te estelitte, kun minä ojensin käteni eikä kenkään kuunnellut, vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus. Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä. Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa, eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhteluni halvaksi, saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan. Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oman luopumuksensa ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa. Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta."