Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tara
Horatio Caine

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

CSI:n vuoro esittää Ulvilan juttuun tai Auerin seksirikossyytteisiin liittyen jotain mitä ei olla jauhettu jo kymmeniä kertoja, siis jotakin UUTTA!
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tara kirjoitti:CSI:n vuoro esittää Ulvilan juttuun tai Auerin seksirikossyytteisiin liittyen jotain mitä ei olla jauhettu jo kymmeniä kertoja, siis jotakin UUTTA!
Olen välillä tuonutkin kun aika on sallinut (mm. teknisen näytön väärän jakauman/puuttumisen olen tuonut uutena, samoin kuin monia pieniä detaljeja).

Valitettavasti enin osa ajastani menee Turumurre:n ym. perseilijöiden harhaanjohtamisyritysten oikaisemiseen. Näin se on, että yksi idiootti harhaanjohtaja ehtii harhauttamaan uusia lukijoita enemmän kuin 10 vanhaa viisaasta ehtii niitä harhautuksia oikomaan.

PS. Seksirikossyytteisiin ei ole luvassa mitään uutta. Tiedät kyllä miksi. Lähinnä siellä menee aika sisotalon pöksyissä pitämiseen. Kaveri kun luulee, että hänellä on kaikki tieto käsissään.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

No niin, rauhaa taloon. Ei ruveta keskenämme tappeleen, annelistit nauraa partaansa (jos niillä sellainen kasvaa..). Kiva, että Tara sinnittelee ja jaksaa postata tänne. Innolla odotamme, että pääset taas istuskelemaan koneesi ääreen. CSI, pikkasen vähemmän höyryä, kiitos :) Sinun kirjoitustapasi on virkistävä, mutta vähän jarrua välillä :) Kieltämättä ON turhauttavaa, kun ei ole keskusteltavaa ja sitten saa oikoa joidenkin harhaanjohtamisviestejä täällä. Mutta tätä tää on ollut kaikki nämä vuodet.
zem
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja zem »

Valhalla kirjoitti:Kyllä sieltä muutama vanha palaa kunhan taas on keskusteltavaa. Ja kun oikeudenkäynti alkaa.

Näitä samoja aiheita ei vain jaksa pyörittää uudelleen - varsinkin kun annelistit kyllä jaksaa ja saavat ilo siitä, että voivat uusia kirjoittajia hööpöttää. Sellaisia jotka eivät ole saaneet mahdollisuutta koko esillä olleeseen lähdeaineistoon perehtyä.

Ja depattiakaan ei jaksa harrastaa kun syytetyn puolesta on vain ruotsinhörhö, vilunkiturre ja muutama peesaaja liikkeellä.
Valhallan avatar-kuvaa katsoessa tulee mieleen palkittu elokuva Jahti,
joka kuvasi lapsen sepittämästä tarinasta johtuvaa prosessia:
koko kylä alkoi hylkiä ja väkivaltaisesti jahdata kajoamiseen syytöntä.

Mikkelsen on hieno taiteilija ottaessaan tämänkaltaisen riski-roolin,
vetää sen ensi luokkaisesti voimallaan ja karismallaan
- eli taiteilijana puolustaa perusteettomien syytösten kohteeksi joutunutta.

http://media.finnkino.fi/1012/Event_888 ... en_670.jpg

En ole nähnyt Valhallan tekevän samaa.
Päinvastoin, hän kuuluu ”jahtaajiin” – yhtenä innokkaimmista
ja yksinoikoisimmista. Ampuu ensin, kysyy sitten.

Eli väärinkäsitysten välttämiseksi: eikö olisi syytä vaihtaa avatar?
Varmasti soveliaampikin kuin Mikkelsen-parka löytyy -
esimerkiksi Orson Welles elokuvasta Pahan kosketus?

http://www.telvis.fi/images/filmiopas/t ... /23792.jpg

PS: Mikkelsenin copyright-holderille on luonnollisesti tiedoitettu asiasta,
mutta eivät taida viitsiä ruveta kärpäsiä lätkimään....
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

No niin zem. Jos tuolla avautumisella helpotti niin ole hyvä vaan.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Epätoivoisia ovatten pro-annelistit (zem, turumurre, sisotalo, instigator jne).

Kun ei oikein ole enää mitään, millä pärjätä, niin meitä Annelin syyllisyyteen johtopäätelmin päätyneitä (huom! ei uskovia, emme usko mitään, minä ainakaan en usko enkä luule), yritetään nyt leimata mukamas joksikin syyllistäjiksi, ajojahtaajiksi ja vaikka ties miksi.

Ideana tietysti väittää, että olisimme asenteellisin syin päätyneet pitämään Annelia murhaajana. Mikä ei voisi enempää väärin mennä.

Ainakin omalta puoleltani voin sanoa, etten tunne koko Anneli Aueria tai edes hänen asuinseutujaan. Mitään linkkiä sinne ei ole, ohi olen Turusta joskus ajanut kun tulin Tukholman lautalta. Eikä mitään syytä ajojahdata yksittäistä ihmistä ole. Alunperin - ja edelleenkin neutraalein ajatuksin liikenteessä ollaan - mutta tutustuttuani tämän jutun faktoihin niin eihän sitä oikein voi muuhun päätyä kuin että Annelin ja tytär Amandan tarinat ovat mahdottomia ollakseen totta. Ja kun ne kerran eivät voi olla totta - eikä siitä Mr. X:stäkään ole oikein mitään todisteita - niin on pakko päätyä pitämään tekijänä Anneli Aueria. Näin on vastaavissa rikoksissa aiemminkin oikeus päättänyt, en näe syytä muuttaa käytäntöä.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Ei se nimimerkki sisotalokaan kyllä ihan täysillä valoilla aja. Satuin lukasemaan vanhoja viestejä tuolta hejac-foorumilta ja:

härkä:
Tosiaan outoa , että selkeästi valehteleva nimimerkki sisotalo saa käyttää huolestuttavan paljon ääntään murha.inhossa-.
On käynyt ilmi , ettei taannoinen häke- nauha valehtelu ko. nimimerkin taholta , ole ainoa häiriköinti häneltä.
( Yritti kyseenalaistaa s- postivaihtomme viime keväältä. )
Nyt hän on häiriköinyt kaimojani numerotiedustelusta käsin ja yrittänyt selvittää puh. numeroa ja osoitetta.
( Puh. numeroni sitten kesän on muista syistä vaihtunut. )
Mitä hän seuraavaksi yrittää ??? Myrkyttääkö ? :D :shock:
No , hän ankkaa runnelille. :?
Kukaan täysjärkinen moiseen tyyppiin usko. Montaako rikosta olet sisotalo tutkinut ?

Turumurre hmm. Säästän Turren tuonemmaksi.

http://www.hejac.com/forum/viewtopic.ph ... &start=530
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Huppis on löytynyt!

Tässä teille mustapukeinen, 190 senttinen, vatsakas Huppis.

Kuva
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kokonaista 8 (kahdeksan!) ihmistä Suomessa ja Ruotsissa (14 miljoonan ihmisen väestö) uskoo Annu-mamman syyttömyyteen!

http://www.adressit.com/allekirjoitukse ... neli_auer/

Annu-mammu itse on mukana tuossa joukossa.

Kommenteista näkee, että turumurrekin vaikuttaa lopulta tulleen järkiinsä :)

http://www.adressit.com/keskustelu/25554#15

Turumurre #15 Selvä peli, 20vuotta napsahtaa 19.05.2012 18:12

Siellä on, ja pysyy...sanoi spitaalinen ukko tyttöystävälleen...

Ei tässä ole mitään sen kummempaa mystistä... kieroutunut- ja turhautunut puuroh#ora, joka kuvittelee olevansa enemmän, kuin "näytöt- ja teot" elämmässä antaa ymmärtää...

Mies ei suostu lähtemään tämän kaikinpuolin kieroontuneen mielenoikkuihin mukaan, ja parisuhteen kehitys ajautuu vääjäämättä kohti avioeroa...

Annelilta on elättäjä ja perheeltä vastuunkantaja lähtemässä... niin loppu onkin sitten Suomalaista rikoshistoriaa...

Hävetkää, Te kaikki tämän pedofiiliraiskaaja murhaajan puolustajat...
Nätti_Jussi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

Onkos kenellekään juolahtanut mieleen, että turumurre saattaa itse olla tämä salaperäinen huppumies. Hän tietää niin yksityiskohtaisesti huppiksen liikkeet talossa, että oikein ihmetyttää. Jos turumurrella on vielä kaiken lisäksi punainen Volvo, niin sittenhän homma on paketissa. :lol:
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

CSI se vaan keksii pyörän joka päivä, joskus kaksi.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 05#p480553
Pardon
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Pardon »

Olen hämmästynyt siitä, että porukka on jaettu pro- ja antiannelisteihin. Olen kirjoitteluni alusta asti ollut sitä mieltä, että AA on miehensä surman takana. Mutta syksystä 2011 asti olen ollut sitä mieltä, että nyt alkaa mennä syyttäjällä ja joillakin "antiannelisteilla" överiksi.

Överi tarkoittaa täysin epäuskottavien asioiden pohtimista ja kiihkeätä puolustamista, jopa jonkinlaisessa rintamassa. Tällöin palstalle tuli myös uusia kirjoittajia, jotka pohtivat pääasiassa "nauhoitusteoriaa" ja kaikenlaista satanistista sälää.

Valitettavasti on käynyt niin, että varsinkin Turren mutta jopa Naakan näkemykset ovat nykyään fiksuimmasta päästä, vaikka olen heidän kanssaan eri mieltä siitä, kuka oli surmatyön takana.

Edustan siis sitä kantaa, että surma on tapahtunut suurin piirtein niin kuin syyttäjä esitti alunperin käräjäoikeudessa. Syyttäjä on jostain syystä joutunut väärällä raiteelle ja hänen (siis heidän) myöhempiä näkymyksiään on mahdotonta tukea.

Moni jo varhain puolensa valinnut - joka siis on lähtenyt puolustamaan syyttäjän linjanmuutosta - ei tunnu ihmettelevän sitä, että kunnollisia todisteita ei ole ilmaantunut. Moni kuitenkin - Turren huomautuksen mukaan - oletti, että todisteita ilman muuta löytyy.

Olen kritisoinut monia samoja asioita kuin nimimerkki sisotalo, mutta täysin eri lähtökohdasta. Minusta on ymmärrettävää, etä sisotalo pitää satanismia esillä - tässä juuri on puolustuksenkin mahdollisuus. Yhtälailla on ymmärrettävää, että Turre ei juuri ole vaivautunut todistelemaan "nauhoitusteoriaa" vastaan. Lienee hänestä toivottavaa, jos noin kaistapäinen teoria nousee edustamaan antiannelistien näkemystä. Näistä kahdesta - satanismista ja nauhoittelusta - olen koittanut sanoutua irti ja muistuttaa, että ne voivat olla onneton käänne, johon juttu kaatuu.
Harpo

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Pardon kirjoitti:Olen hämmästynyt siitä, että porukka on jaettu pro- ja antiannelisteihin. Olen kirjoitteluni alusta asti ollut sitä mieltä, että AA on miehensä surman takana. Mutta syksystä 2011 asti olen ollut sitä mieltä, että nyt alkaa mennä syyttäjällä ja joillakin "antiannelisteilla" överiksi.

Överi tarkoittaa täysin epäuskottavien asioiden pohtimista ja kiihkeätä puolustamista, jopa jonkinlaisessa rintamassa. Tällöin palstalle tuli myös uusia kirjoittajia, jotka pohtivat pääasiassa "nauhoitusteoriaa" ja kaikenlaista satanistista sälää.

Valitettavasti on käynyt niin, että varsinkin Turren mutta jopa Naakan näkemykset ovat nykyään fiksuimmasta päästä, vaikka olen heidän kanssaan eri mieltä siitä, kuka oli surmatyön takana.

Edustan siis sitä kantaa, että surma on tapahtunut suurin piirtein niin kuin syyttäjä esitti alunperin käräjäoikeudessa. Syyttäjä on jostain syystä joutunut väärällä raiteelle ja hänen (siis heidän) myöhempiä näkymyksiään on mahdotonta tukea.

Moni jo varhain puolensa valinnut - joka siis on lähtenyt puolustamaan syyttäjän linjanmuutosta - ei tunnu ihmettelevän sitä, että kunnollisia todisteita ei ole ilmaantunut. Moni kuitenkin - Turren huomautuksen mukaan - oletti, että todisteita ilman muuta löytyy.

Olen kritisoinut monia samoja asioita kuin nimimerkki sisotalo, mutta täysin eri lähtökohdasta. Minusta on ymmärrettävää, etä sisotalo pitää satanismia esillä - tässä juuri on puolustuksenkin mahdollisuus. Yhtälailla on ymmärrettävää, että Turre ei juuri ole vaivautunut todistelemaan "nauhoitusteoriaa" vastaan. Lienee hänestä toivottavaa, jos noin kaistapäinen teoria nousee edustamaan antiannelistien näkemystä. Näistä kahdesta - satanismista ja nauhoittelusta - olen koittanut sanoutua irti ja muistuttaa, että ne voivat olla onneton käänne, johon juttu kaatuu.
Amen. En olisi voinut itse paremmin sanoa.
Pari anti-Annelistia menee säännöllisesti tällä palstalla niin ärsyttävällä tavalla överiksi, että välillä sitä huomaa toivovansa, että Anneli todettaisiin syyttömäksi, jotta nämä tyypit tukehtuisivat kiukkuunsa.
Nätti_Jussi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

Käräjäoikeus ei anna tuomiota murhasta, jos tuomarit eivät usko näihin nauhoitusjuttuihin ja muuhun paskaan, kuten saatananpalvontaan.

Onko syyttäjä siis jo valmiiksi kussut koko homman? Olisiko ollut edes mahdollista syyttää täysin samoilla perusteilla kuin vuonna 2010? Kyllähän syksyn oikeudenkäynnissä toki tulee olemaan paljon samaa, kuin kolme vuotta sitten.
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Pardon
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Pardon »

Nätti_Jussi kirjoitti:Käräjäoikeus ei anna tuomiota murhasta, jos tuomarit eivät usko näihin nauhoitusjuttuihin ja muuhun paskaan, kuten saatananpalvontaan.

Onko syyttäjä siis jo valmiiksi kussut koko homman? Olisiko ollut edes mahdollista syyttää täysin samoilla perusteilla kuin vuonna 2010? Kyllähän syksyn oikeudenkäynnissä toki tulee olemaan paljon samaa, kuin kolme vuotta sitten.
Mä luulen, että syyttäjä on kussut hommansa. Valituslupa saatiin, kun oli muka uutta tietoa. Jos lsh-jutun tiimoilta on uutta tietoa, siitä on vaikea san oa, kun juttu on salainen. Mutta surmajuttuun liittyvä uusi tieto on osoittautunut epäluotettavaksi.

En osaa sanoa, onko tämä syyttäjän epätoivoinen veto vain siksi, että AA vapautettiin yllättäen hovissa.

Jutusta on kadonnut kaikki tolkku. Kun Anu Nousiainen joku aika sitten teki yhteenvetoa jutun käänteistä Hesarin kuukausiliitteessä, niin siinä yritettiin esittää asia molemmilta kannoilta. Mielestäni syyttäjän kanta oli sekavoitunut huomattavasti, kun mukaan oli tullut nauhoituksia ja satanismia. On ollut havaittavissa, että media ei jaksa edes esitellä syyttäjän uutta näkemystä. Sitä pidetään ilmeisesti typeränä.

Jos oikeasti se olisi sattunut, mitä epäillään, niin jutusta olisi kirjoitettu laajasti maailmalla. Ennustan, että jossain vaiheessa syyttäjän toiminta joutuu luupin alle. Ei juttuja nyt ihan näin saa sössiä.
Vastaa Viestiin