Sirpa kirjoitti:MissHolmes kirjoitti:
Kalmanhajut.... vai sanoisiko sen ''koirien kielellä'' : MERKKAUKSET....ovat ikävä kyllä kylmää totuutta. Halusi Sirpa tai ei.
No mun haluista tässä nyt viimeksi on kyse, ja jos jotakin haluaisin, niin sen, että kirjoittajat pysyisivät edes totuudessa tällaisella info.loppuisella palstalla, kun puheena on fakta-asiat.
Juu, MissHolmes, mä tiedän, ettei sun pää ole päivittynyt, eikä päivity - jotakin kytkentähäiriötä varmaan digiboxissa. Sen on tässä edellä sanonut sulle nyt aika moni henkilö - kokeile vaikka sellaisen nimimerkin kirjoituksia kuin tutkiskelija - muistaakseni viimeksi koitti tätä sanoa, mutta sitten häivyt nurkan taakse, kuikuilet sieltä, että joko nämä jutut on tarpeeksi kaukana, ja taas palaat jauhamaan paskaa näistä kalmanhajuista.
No, jos kalmanhajut on totta - siis todistettu Madeleinen kuolema - niin miksi Amaral viimeisessä kirjassaan kertoo, että - juu - nyt hän uskookin McCannien järjestäneen Madeleinen sieppauksen?
Tässä se sanotaan Sky News:n uutisessa "kauniisti":
SkyNews: Police Sniffer Dogs.
The use of victim recovery, or cadaver dogs, has proved to be controversial in a number of
high-profile cases in recent years.
A South Yorkshire Police spaniel called Eddie was said to have sniffed out the "scent of death" at the Haut de la Garenne children's home in Jersey and the apartment from which
Madeleine McCann disappeared in Portugal.
But in both cases nothing more was found and South Yorkshire Police say Eddie is no longer working with them.
http://news.sky.com/story/844071/sniffe ... olice-work
No, ne pahuksen haukut menikin valehtelemaan, ja joutuivat eläkkeelle.
Motiivejasi kyllä ihmettelen, kun tämä juttu selvisi jo kun katoamistutkinta-asiakirjat aukaistiin heinäkuussa 2008, vai miten oikein loogisesti selität, että ruumis vaihtuikin nyt Amaralin kirjassa sisäisesti järjestetyksi sieppaukseksi, tai että kadonneen Madeleinen etsintään perustetaan huippuryhmän etsintäoperaatio Grange. Tai sieppaajan tunnistetietoja kysytään Suomen KRP:ltä?
Sulla on varmaan tosi hyvä vastaus tähän!
Mutta sellaista sattuu paremmissakin perheissä, ei voi mitään, ja - ajattele - tääkin sun olisi pitänyt tietää jo yli kaksi vuotta!
Brittipoliisi tekaisi todisteita Madeleine McCannin vanhempia vastaan
Tiistai 14.12.2010 klo 23.00 (päivitetty klo 23.43)
Brittiläisen suurlähettilään kommentit vuotivat julkisuuteen.
- Menemättä yksityiskohtiin, Ellis myönsi brittipoliisin "kehittäneen todisteita" Kate ja Gerry McCannia vastaan, Hoffman raportoi.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201012 ... 1_ul.shtml
MissHolmes kirjoitti:
...kuin Sirpa, olen tämän ''murha-info-urani'' aikana oppinut sen, että täällä on aika turha yrittää syöttää ns. pajunköyttä naapureille. Sillä, kuten valheella yleensä, on aika saamarin lyhkäset jäljet.
Joo, mä olen huomannut tän saman asian kyllä. MissHolmes, mitä luulet, joko sun nyt pitäisi jo päivittää se Digiboxi?
MissHolmes vakuuttaa:
Joten annan sinulle BOU vastauksia kysymyksiisi vain sen pohjalta mitä virallisissa Portugalin ja brittien poliisien tutkimuksissa on tullut ilmi.
Ne ovat voineet
joskus olla viralliset, mutta kun ne ei ole enää virallisia, kun tuli korjattua tietoa.