Madeleinen tapaus ( Ketju 1)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Cicciolina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

skoone kirjoitti:
Cicciolina kirjoitti:
skoone kirjoitti:En voi sille mitään, mutta nyt kun näkee uutisia, että McCannit ovat käyttäneet Madeleinen etsintään lahjoitettuja rahoja mm. asuntolainansa lyhentämiseen plus Portugalissa asumiseen, niin vanha ajatukseni siitä, että jos kuitenkin Madeleinen katoaminen oli lavastus ja keino hankkia helpolla rahaa...

Toivottavasti olen oikeassa ja Madeleine asuu jonkun luotettavan rouvan hoivissa jossain puolella maailmaa...
Mielestäni asiassa ei ole mitään ongelmaa, sillä eikös rahasto perustettu juuri elinkustannusten hoitamiseen sillä aikaa kun Madeleinea etsitään? Eihän se ollut vain ja ainoastaan Madden etsintöihin tarkoitettu, vaan siis myös elämiseen??
Niin, että miksi rahastosta otetuista varoistakin pitää heti kehittää jokin teoria, monimutkainen sellainen?? :lol:
Niin, ei se rahaston käyttö ole ongelma, niinhän olisi suunniteltukin, jos lavastettiin sieppaus, mikä mahdollisti sen rahaston perustamisen.
...salli nauraa.... :lol: Täällä palstalla aika moni vaan ei voi uskoa että oliskin mahdollisuus että tyttö ihan oikeasti onkin kaapattu ja vieläpä ihan vieraan ihmisen toimesta. kyllä tulis monen monta hyvää kässäriä kun vaan viitsis aloittaa... Minä en edelleenkään ota kantaa ovatko syyllisiä vaiko syyttömiä katoamiseen, faktaa ilmeisesti ei ole kuitenkaan kumpaankaan suuntaan kovinkaan paljon.

Niin että miksi siitä rahastosta otetuista varoistakin pitää kehitellä kaikenmaailman teorioita?? :lol:
X-tine
Jack Bauer

Eipä vaiettu

Viesti Kirjoittaja X-tine »

Sirpa kirjoitti: Kuten aikaisemmin totesin Algarvesta on vain muutama sata kilometri Espanjan aurinkorannikolle - tuolle korruptiosta kärähtäneelle lomaparatiisialueelle, jossa mm. operatiossa (rahanpesu) Valkoinen Valas ensimmäiset pidätetyt olivat suomalaisia, muistaakseni kahdeksan henkilöä, myöhemmin tulivat mukaan venäläiset, englantilaiset jne.
Laajat pidätykset koskettivat myös espanjalaisia lakimiehiä ja poliiseja.

Olin/olen hämmästynyt miten nämä tapahtumat lähes täydellisesti vaiettiin suomalaisissa tiedotusvälineissä, vaikka asiaan liittyviä oikeudenkäyntejäkin ja omaisuuden takavarikoita suoritettiin Suomessa.>>.
Ei ole totta, että "lähes täydellisesti vaiettiin". Riipuu mitä luet. Ainakin niissä lehdissä, joita seuraan, suomalaisten rahanpesut ja törkeydet uutisoitiin hyvinkin selvästi.
Samoin on uutisoitu myös suomalaisten pedofiilien toimintaa ulkomailla noissa aurinkolomakohteissa. Oli aika järkytys lukea eräänkin tuomitun nimi, osoitekin melkein kerrottiin paikallisessa aviisissa - ja kun tajusin, että olimme asuneet hänen kanssaan samassa taloyhtiössä monta vuotta ja tunsimme miehen - jota kuuna päivänä ei olisi tullut mieleenkään epäillä.
Nyt on taas yksi suomalaispedofiili napattu. Heitä on paljon. Luulenpa, että heitä voisi olla jopa enemmän Suomessa kuin Portugalissa tai Marokossa, ainakin suhteessa väkilukuun. En tosin tiedä.

En enää usko intuitioon. Joskus se, että luottaa omaan intuitioonsa, tekee ihmisen alttiiksi huijareille. Joskus se, että luottaa omiin silmiinsä ja korviinsa, auttaa tunnistamaan huijarit.
Minäkin olen katsonut monta kertaa sekä Antenna 3:n haastattelun että sen ulkopuolella otetut pätkät. Minulla soi hälytyskellot, kun Gerry vaimonsa lohduttamisen sijasta huolehtiikin siitä, ettei tämä vain sanoisi liikaa.
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

teenpä nyt Sirpalle palveluksen ja vastaan hänen puolestaan
Miss Holmesin kyselyyn linkistä

http://blogi.kaapeli.fi/tjnnordic/doc/T ... _suomi.pdf

Tätä operaatiota Sirpa ilmeisesti tarkoitti.
Minunkin piti käydä etsimässä tietoa, koska muistelin myös
että tästä uutisena on jo aikaa.

Ei minustakaan kyllä liity tähän Madeleineen mitenkään, tai
jos nyt ihan ihmeellisen aasinsillan löytää siitä, että ratsattu
paikka on tosiaan lähellä Portugalin eteläosaa.

Katsoin myös haastattelun tässä yhtenä päivänä uudestaan,
kun jäin miettimään miksi se ei herättänyt minussakaan
myötätuntoa.
Kate on haastattelussa ahdistuneen oloinen ja pelästynyt?
Mutta tosiaan epätoivo ei välity vanhemmista mitenkään.
Tässä haastattelussa Gerry on kyllä tosi coolina, ihan
asiallinen, mikä sekin on outoa. Siis minun mielestäni outoa.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Kiitos Mankeli, mutta tarkoitin linkkiä siihen, missä on totuutena, että maddie on nähty portugalin ulkopuolella elävänä.
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

:D no jo ajattelinkin, että onhan se aika kaukaa haettua...
X-tine
Jack Bauer

Kaikenlaisia teorioita

Viesti Kirjoittaja X-tine »

Monenlaisia salapoliiseja ja tutkijoita on. Tässä yksi teoria, joka on tosiaan KAIKEN TEORIA:
Maddie lähti huoneistosta itse, harhaili kirkon luo - siellä kaapattiin, sitten vahingossa tapettiin, haudattiin - Muratin takapihalle:
(then the article reports on the news from UK media of yesterday)
http://www.websleuths.com/forums/showth ... 176&page=6
Correio da Manha -lehti oli seurannut kauempaa PJ:n tutkimuksia Maddien katoamispaikalta kirkon suuntaan. (Tästähän on täällä jo kerrottu; uusi poliisijohtaja käy huolella kaiken uudelleen läpi ja eri mahdollisuudet arvioidaan.)
Tutkijoiden lähdettyä paikalle ilmestyi uusi nuuskija. Lehti haastatteli miestä, joka kertoi olevansa etelä-afrikkalainen yksityisetsivä ja olleensa yhteydessä Philomena McCanniin. Hän oli neuvotellut erään meedion kanssa, jonka avulla hän ennenkin oli selvittänyt katoamisia. Hän uskoi Maddien lähteneen huoneistosta itse etsimään vanhempiaan, harhautuneen rannalle ja joutuneen sattumalta siepatuksi. Sieppaaja oli vahingossa tappanut tytön ja haudannut hänet Muratin puutarhaan...
http://www.correiodamanha.pt/noticia...dCanal=9&p=200
Copied from: http://helpmadeleine.proboards79.com... 86581&page=39 post #574
Odotellaanpa sitten vaan niitä löytymisuutisia - Marokosta tai mistä löytyykään ja missä kunnossa. 8)
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Täällä on huudeltu näemmä linkkien perään ilman marsalkkaakin, heh. Ei tuu. En anna. En pelin tässä vaiheessa - jos joku löytää, niin hyvä. Täällä on muutakin vielä hihassa.

Mitäpäs ne omena-tädin kätyrit hiiviskelevät niillä nurkilla? Aika mainiota selittämistä. Pitäisi ajaa tutkimusalueelta (varmuuden vuoksi) pyssyn kanssa pois - on vain sotkemassa paikkoja. :D
MissHolmes
Ben Matlock

:lol: :lol: :lol:
Tuon kumoaa Kate McCann, joka nimenomaan sanoi, ettei Madeleine ole missään nimessä voinut lähteä harhailemaan itse.

Ja sille, että hän kiven kovaan väittää noin, on varmasti jokin hyvä syy.
tre_1982
Olivia Benson

Re: Kaikenlaisia teorioita

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

X-tine kirjoitti:Hän oli neuvotellut erään meedion kanssa, jonka avulla hän ennenkin oli selvittänyt katoamisia. Hän uskoi Maddien lähteneen huoneistosta itse etsimään vanhempiaan, harhautuneen rannalle ja joutuneen sattumalta siepatuksi. Sieppaaja oli vahingossa tappanut tytön ja haudannut hänet Muratin puutarhaan...
Meedion, sallikaa mun nauraa... :lol: Luotan ennemmin iltalehteen. Jos joku meedio tän jutun ratkaisee, niin oletan että hänellä (tai hänet palkanneella) on tekemistä asian kanssa muutoinkin kuin "henkimaailman" kautta... :roll:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Sirpa

Noh, noh ei kannata aliarvioida, ei sitä koskaan tiedä. Maailma on täynnä ihmeellisiä asioita! :wink:

Mutta, pakko myöntää, en kyllä käyttäisi apunani samaa meediota kuin omena-täti!
MissHolmes
Ben Matlock

:shock:
Tämä onkin omalaatuinen keskustelupalsta.
Olin vilpittömän kiinnostunut siitä, että Madeleine on nähty todistettavasti elossa katoamisensa jälkeen, olisin mieluusti lukenut ko. väitteestä lisää.
Mutta täällä niitä harvoja uusia uutisia pidetään hihoissa...

well, well... ''pannaan hihat heilumaan, sanoi *** paitaa tuultumaan viedessään...''
Sirpa

Otin vain Cicerolta oppia. Hänkin panttasi tietoja. :oops:
(Se oli kiinaksi - ei siitä ole paljon apua. :wink: )
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

cicero kirjoitti:niin että mäkkärit olis nähneet hirveän vaivan siksi että ei tarvitse mennä muutamaksi kuukaudeksi töihin??????
Ehkä oli tarkoitus lopettaa koko työnteko ja muuttaa lämpimämmille leveysasteille.

Onko kellään tietoa siitä Madelinen tyyppisestä tytöstä ja hänen sieppauksestaan tehdystä fimistä? Olisiko ollut MCanneilla jotain kosketuspintaa?
Muista lähdekritiikki!
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

[quote="CicciolinaNiin että miksi siitä rahastosta otetuista varoistakin pitää kehitellä kaikenmaailman teorioita?? :lol:[/quote]

En siis puhu rahaston varojen käytöstä, vaan rahaston perustamisen syistä.
Muista lähdekritiikki!
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

täällä vasta villit jutut on menossa....mitäs mä olen pantannut, sanoin että se juttu oli mun mielestä linkitettynä jo aiemmin :roll:

Rahanhankinta mielessä ei kannata tälläistä alkaa tekemään, ei lyö leiville todellakaan, tuota uutista tarkennettiin hieman eli kaksi erää vanhempien talolainasta ehdittiin maksamaan ennen kuin heistä tuli arquidoja...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Lukittu