Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Kiitokset vaan kaikille ystävällisille tarjoilijoille, mutta tulin vain turvaa ja henkistä syliä hakemaan ja sainkin. Ehkä kaikki olikin vain omaa kuvitelmaani... Vaara lienee jo ohi? Kaiketi tästä voinkin jo lähteä... Olen vähän höpsö, luulin Sirpaa vasten parempaa tietoani joksikin sellaiseksi.. no, mikä nyt olisi oikea sana.. no, joo, anti olla. Kaunis kiitos vaan ja mukavaa illanjatkoa! Vai jäisinköhän sittenkin?? Jokin täällä pitää minua aloillaan...
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Hei moi olutta tiskiin! Liittykee seuraan.
Häh?? Kuka ihmeessä täällä on eilen illalla esiintynyt minuna? Joku sivupersoonako? Vai onko kyseessä peräti etiäinen? Eihän mulla ole järjellä ajateltuna mitään syytä pelätä Sirpaa; suhteemme on täysin harmoninen... Sitäpaitsi mulla on kolme silminnäkijääkin sille, että olin eilen ihan kiltisti kotona ja katselin Ässät-Tappara -peliä...
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
wiskiä ja olutta pöytä täyteen,ohessa 1 skipale http://www.youtube.com/watch?v=IC_kPzFzK8U
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Viskiä, hmm..
Pakko tunkeutua samaan pöytään eri ikäkauden edustajan kanssa nauttimaan viskistä.
Mä heitän seuraavan kierroksen. Kyypari tuos 2 pulloa samantien niin säästät noita raihinaisa jalkojas ylettömältä kävelyltä koska ei tää mikään liikuntasali oo.
Pakko tunkeutua samaan pöytään eri ikäkauden edustajan kanssa nauttimaan viskistä.
Mä heitän seuraavan kierroksen. Kyypari tuos 2 pulloa samantien niin säästät noita raihinaisa jalkojas ylettömältä kävelyltä koska ei tää mikään liikuntasali oo.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Wiskiä kyllä ja wanhaa wuoskertaa.2 Urpolle lasia toisen perää ni kerkeet samaan tahtiin,sahtiin,vodkaa kehiin,yhet sille. http://www.youtube.com/watch?v=wwLHlL8M2EA
Ihminen on hölmö tehdessään virheitä, mutta typerä toistaessaan niitä. Täällä nyt masistelee eräs typerys. Onkohan muita elämäänsä miettiviä eksynyt Prisoniin jo näin aikaisin? 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Jos ei olisi alamäkiä, ei olisi ylämäkiäkään. Joten tsemppiä Nooruska.
Huuhdellaanko huolet lasillisella skumppaa? Mä tarjoan.
Tarjoilija, kaksi lasia kuohuvaa. Tai oikeastaan kaksi lasia ja pullo kuohuvaa kiitos. Ja jotain pirteämpää musiikkia, ei täällä sentään hautajaisia vietetä. Kai.
Onko muita paikalla? Laseja saa lisää, skumppaa myös.
Huuhdellaanko huolet lasillisella skumppaa? Mä tarjoan.
Tarjoilija, kaksi lasia kuohuvaa. Tai oikeastaan kaksi lasia ja pullo kuohuvaa kiitos. Ja jotain pirteämpää musiikkia, ei täällä sentään hautajaisia vietetä. Kai.
Onko muita paikalla? Laseja saa lisää, skumppaa myös.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Kiitos Gladys! Eräs neitokainen on jälleen kerran (!!
) kahden miehen loukossa!
Nyt joku vois tulla polkasee tilanteeseen sopivan karaokebiisin, ei tarvitse olla korkeatasoinen esitys!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Onks jo? On on, kyllä vappu on jo riittävän lähellä jotta voi alkaa muodostamaan vappunaamaria viskin voimalla, ja sillä naamarilla menee juhannukseen asti kunnes alan muodostamaan syysnaamaria.
Muutama kierros kaikille paitsi niille jotka tienaa yli 500 000 euroa vuodessa käteen. Niille täytyy tarjota koko päivä ja ilta köyhän apuna.
Muutama kierros kaikille paitsi niille jotka tienaa yli 500 000 euroa vuodessa käteen. Niille täytyy tarjota koko päivä ja ilta köyhän apuna.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Tervehdys kaikille!
Takana on pari raskasta viikkoa. Muutaman läheisen terveyden puolesta on saanut olla huolissaan koko ajan enemmän tai vähemmän. Toivottavasti kiire ja huoli hellittää. Espresso, kiitoksia. Ei sokeria.
Takana on pari raskasta viikkoa. Muutaman läheisen terveyden puolesta on saanut olla huolissaan koko ajan enemmän tai vähemmän. Toivottavasti kiire ja huoli hellittää. Espresso, kiitoksia. Ei sokeria.
-
BlackFriday
- Poliisikoira Rex
Olinks eka? Valvoja näytä tissit. Paljo viive?
Vähän kaljaa näin sairasloman kunniaksi. Mutta vain lääkkeeksi.
Vähän kaljaa näin sairasloman kunniaksi. Mutta vain lääkkeeksi.
Hmm. Kuulostaa mielenterveysongelmaiselta kakkapyllyltä!
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
Valitettavasti kaikki paikalliset valvojat on myyty erääseen viidakon tähteet-ohjelmaan...toki en pistä pahakseni jos joku muu vapun kunniaksi munkit vilauttaisikin. Portsarinkin virkaa hoitaa kakkosnelosen pätkä jolle on piirretty silmät ja suu, mutta onneksi tässä lafkassa ei voi sattua mitään pahaa. Joskohan sitä aloittelisi vappua vaikkapa bacardi breezerillä, nam!
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Täälläkin on kuulemma vapun kunniaksi tarjolla fish'n chips -annoksia oikein sanomalehdenpätkään kääräistynä... sellainen tänne sassiin, verestetään (mikä sana!) muistoja Lontoon pimeistä kaduista ja Viiltäjän jalanjäljistä. 
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
äääh,paskahousut juoksi karkuun,mie vs 5,turpaanhan ne sai ,niin meikäkii,ei jaksa saatana keskuksee,parempaakin tekemistä.Huomen tiiän osotteen minnee menneee meikä http://www.youtube.com/watch?feature=en ... 1r4ws8ovGc