Arto "Artsi" Männistö
Re: Arto "Artsi" Männistö
Ja ärsyttää muuten lukea Artosta Männistönä, koska viimeiset vuodet hänen oikea nimensä oli Arto Nieminen - niin kuin kasteessa oli alunperin annettu. Oli eronnut jo aikoja sitten. Mutta Pätkän kuoleman aikoihin on ollut vielä Männistö.
Ikuisesti Arton oma pikkutyttö
- MIA
- MIA
Voisiko joku lätkästä pätkästä kuvan tänne.Kait sellanen löytyy joku juoppo akatemian kuva.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Aikas moni tekee noin. Paitsi kotitöitä. Ja tanssiminen on homojen hommaa. Ja mitä tulee paniikkikohtauksiin, niin ne ovat ihan fuulaa. Mutta olihan teillä yhteinen harrastus, kun Männistökin kertoi joutuneensa "paniikkiin" tajuttuaan Pätkän kuolleen. Ainahan nämä väkivaltateknikot joutuvat "paniikkiin" teot tehtyään. Mites muutes tuo liirumlaarum; "aidosti kiinnostunut toisen hyvinvoinnista"? Kävikö hän sairaalassa kyselemässä uhreiltaan että "kuis täällä, olen huolissani, tos on kukei".MA78 kirjoitti:Ja Teille, ketkä piditte Artoa hirviömäisenä naistentappajana, tiedoksi:
Kuka mies herättää naisensa aamukahvin kera, herää keskellä yötä hieromaan puutuneita käsiä, kuuntelee naisensa huolet ja murheet, kun näkee sen jo silmistä, on aidosti kiinnostunut toisen hyvinvoinnista, auttaa paniikkikohtauksen iskiessä, tekee kotityöt tasapuolisesti, on vahva, karismaattinen, tanssitaitoinen jne.
Jos Männistö on ollut sinulle ainoa sellainen mies, niin olet kulkenut väärissä porukoissa. "Läpsin avokämmenellä kasvoihin". "Vaikka päämieheni olikin lyönyt pätkää nyrkeillä..." Voiko ihanammin aamun enää alkaa. Kiitä onneasi ettet ollut seuraava. Olisikohan Valjakkala naisystävää vailla? Tai Kanaali-Koskinen? Kyllä sulle joku vielä löytyy...
Noiden ominaisuuksien rinnalla ei ilmeisesti paljoa paina se, että henkilö on syyllistynyt mm. tappoon, tapon yritykseen, kuolemantuottamukseen, pahoinpitelyyn ja taksiryöstöön? Entä näiden tekojen uhrit. Ovatko hekin sitä mieltä, että Männistö oli loppujen lopuksi mukava mies?
Pätkästä on kuva jossain, mutta tähän hätään hänen poismenoonsa vaikuttaneen henkilön kuva:hupakko kirjoitti:Voisiko joku lätkästä pätkästä kuvan tänne.Kait sellanen löytyy joku juoppo akatemian kuva.

Männistö Tampereen käräjäoikeudessa joulukuussa 2006. Kuva Alibi 1/2007.

Tässä "Kaunein piha -kilpailuun" osallistuneessa osoitteessa/rakennuksessa Kaija "Pätkä" Salonen kuoli. Kuva Alibi 1/2007.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Doctor Lecter.
Hyvä kirjoitus.Näinhän se on,näillä psykoilla.
Hyvä kirjoitus.Näinhän se on,näillä psykoilla.
Doctor Lecter.
Hyvä kirjoitus.Näinhän se on,taas jyrättiin jonkin mielipide.
Sanotaan nyt näin, että näilläkin pahiksilla on se hyvä puoli ja hyvä, että MA78 sait tavalla tai toisella tämän puolen hänestä esille. Tsemppia elämääsi MA78, pidä muistosi elävänä ja pidä varsinkin ne hyvät puolet esillä äläkä anna kenenkään jyrätä mielipidettäsi.
Hyvä kirjoitus.Näinhän se on,taas jyrättiin jonkin mielipide.
Sanotaan nyt näin, että näilläkin pahiksilla on se hyvä puoli ja hyvä, että MA78 sait tavalla tai toisella tämän puolen hänestä esille. Tsemppia elämääsi MA78, pidä muistosi elävänä ja pidä varsinkin ne hyvät puolet esillä äläkä anna kenenkään jyrätä mielipidettäsi.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Siis oman mielipiteen esille tuominen on jyräämistä? Kuule, soita Päivi Lipposelle (sd) jos hän vaikka järjestäisi Lecterin mielipiteiden vastaisen marssin, niin saisit agendallesi nostetta ja kanssasi samanmielisiä sairaita yksilöitä mukaan. Tai vaihtoehtoisesti pysyisit pois täältä häiritsemästä kunnon ihmisiä.
Kyse oli taas tavasta kaunistella rikollisen tekosia. Hänen pahojen tekojensa syytä ulkoistetaan kavereille, Alkolle ja yhteiskunnalle tai jopa uhreille itselleen. Koskaan ei syytetä henkilöä itseään; pakollako hänelle viinaa juotettiin, pakollako hänen oli oltava huonossa seurassa, pakotettunako hän ryösti taksin ja hakkasi ihmisiä?
Männistön saldo: hankkimansa verotulot miinus kuluttamansa yhteiset varat. Aiheuttamansa paha, aiheuttamansa hyvä. Miinukselle mentiin.
Kyse oli taas tavasta kaunistella rikollisen tekosia. Hänen pahojen tekojensa syytä ulkoistetaan kavereille, Alkolle ja yhteiskunnalle tai jopa uhreille itselleen. Koskaan ei syytetä henkilöä itseään; pakollako hänelle viinaa juotettiin, pakollako hänen oli oltava huonossa seurassa, pakotettunako hän ryösti taksin ja hakkasi ihmisiä?
Männistön saldo: hankkimansa verotulot miinus kuluttamansa yhteiset varat. Aiheuttamansa paha, aiheuttamansa hyvä. Miinukselle mentiin.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
^Olen Doctorin kanssa täysin samaa mieltä.turha niitä psykopaatteja on kaunistella kuinka ovat muka rakastavia.Se ei nimittäin pidä paikkaansa.Psykot eivät osaa rakastaa,se on armoton totuus.Tämä tänne Männistön muijana kirjoittanut henkilön täytyy olla itekkin jonkun sortin spurgu.Ei kait kukaan normaali itseään kunnioittava nainen ota mieheksi jotain suustaan verta syöksyvää spurgua.On muuten yleistä spurguilla tuo veri syöksyt suusta kun elimistö on sanonnut sopimuksen irti."Että nyt mentiin helvettiin seuraavaksi" ,maha sanoo.
No enpä jaksa vaivata kansanedustajaa saati lähteä marssille. Minä olen avarakatseinen keskustelija joka pystyy käsittelemään asioita useilta eri puolilta toisin kuin sinä kapean kärjen omaava suppeasti ajatteleva tavis. Sisälukutaitosi on sen verran heikkoa, että et ymmärtänyt ettei MA78 puolustellut mitenkään rikoksia vaan oli lähinnä ottamatta kantaa koko asiaan. Hän yritti ainoastaan tuoda niitä hyviä puolia esiin, joita hän itse oli havainnut. Verotulot miinus kuluttamansa yhteiset varat...noh, jos otetaan yhteiskunnan kaikki kustantamat kulut kuten peruskoulu ja julkinen terveydenhuolto 18 ikävuoteen asti, niin miinukselle taitaa saldo jäädä aika monella muullakin vaikka töissä kävisit. 
Hyvä vaan kun on jo helvetissä koko ukko.
Voi vittu teitä ns. tavallisia ihmisiä. Te osaatte olla kyllä kaikista pahinta ihmissakkia mitä maailmasta löytyy. Ei mitään empatiaa.
Anteksi vaan, mutta en ole mikään "spurgu". Olen käynyt kouluja eli olen ylioppilas/käyttötekniikan mekaanikko ja tällä hetkellä opiskelen Tampereen Teknillisellä Yliopistolla!!! Olen lukenut säätötekniikkaa, elektroniikkaa, mikrosysteemitekniikkaa, prosessiautomaatiota jne. Sekä ihan harrastuksen vuoksi eri kieliä (esim. ranskaa ja venäjää). Englantihan nyt on ihan automaattinen kieli kirjoittaessani raportteja ja pitäessäni seminaariesityksiä.
Ja sulle SAATANAN HUPAKKO!!! Kyllä ne paniikkikohtaukset on aivan aitoja. Mikä vitun lääkäri sinä olet päättämään näkemättä edes minua, että paniikkihäiriöni on täysin keksittyä???
Vaikka Arto olisi tehnyt mitä tahansa joskus aikaisemmin, niin hän kyllä muuttui seurassani aivan toisenlaiseksi. Kukaan ei ollut aikaisemmin saanut häntä pidettyä siviilissä niin pitkään kuin minä. Mielestäni hän oli liian hyväsydäminen tähän paskanpuhujien maailmaan.
- Ikuisesti Arton Oma Pikkutyttö
Anteksi vaan, mutta en ole mikään "spurgu". Olen käynyt kouluja eli olen ylioppilas/käyttötekniikan mekaanikko ja tällä hetkellä opiskelen Tampereen Teknillisellä Yliopistolla!!! Olen lukenut säätötekniikkaa, elektroniikkaa, mikrosysteemitekniikkaa, prosessiautomaatiota jne. Sekä ihan harrastuksen vuoksi eri kieliä (esim. ranskaa ja venäjää). Englantihan nyt on ihan automaattinen kieli kirjoittaessani raportteja ja pitäessäni seminaariesityksiä.
Ja sulle SAATANAN HUPAKKO!!! Kyllä ne paniikkikohtaukset on aivan aitoja. Mikä vitun lääkäri sinä olet päättämään näkemättä edes minua, että paniikkihäiriöni on täysin keksittyä???
Vaikka Arto olisi tehnyt mitä tahansa joskus aikaisemmin, niin hän kyllä muuttui seurassani aivan toisenlaiseksi. Kukaan ei ollut aikaisemmin saanut häntä pidettyä siviilissä niin pitkään kuin minä. Mielestäni hän oli liian hyväsydäminen tähän paskanpuhujien maailmaan.
- Ikuisesti Arton Oma Pikkutyttö
- MIA
- MIA
Ja Sinä HUPAKKO HELVETTIIN joutaisit. Kun vaan tietäisin kuka olet, niin nähdään jossain mihin valvontakamerat ei näy?
TIEDÄN, että Arto on hyvässä paikassa. Pois kaikkien kiusaajien luota. Hän halusi oikeasti elää rauhassa ilman mitään riitoja. Pois kaikesta paskasta mitä tässä maailmassa on.
TIEDÄN, että Arto on hyvässä paikassa. Pois kaikkien kiusaajien luota. Hän halusi oikeasti elää rauhassa ilman mitään riitoja. Pois kaikesta paskasta mitä tässä maailmassa on.
- MIA
- MIA
^,Ahaa tämä sinun Artoko ei sitten ite ollut kiusaaja?Ja poissa pahasta maailmasta?OLiko tällä ukolla itellä mitään tekemistä maailman pahuuden aikaan saamisessa?Miten olisi näin aluksi pätkän murha?
Mielestäni olet naivi ,ei kukaan voi muuttaa toisen luonnetta.Olisiko Arton rauhoittumisen syynä pikemminkin voimakkaat kivut,kun elimistö on sökönä,jatkuvasta ryyppäämisestä.
Veri syöksyt mainitsit ite.Ja Artoko taivaassa
Sitten ei minullakaan ole mitään hätää,kuoleman jälkeen meinaan 
Mielestäni olet naivi ,ei kukaan voi muuttaa toisen luonnetta.Olisiko Arton rauhoittumisen syynä pikemminkin voimakkaat kivut,kun elimistö on sökönä,jatkuvasta ryyppäämisestä.
Veri syöksyt mainitsit ite.Ja Artoko taivaassa
-
Porin
Aika hyvin vie pohjan pois valituksiltasi, kun selvästi annat ymmärtää uhkaavasi väkivallalla.MA78 kirjoitti:Ja Sinä HUPAKKO HELVETTIIN joutaisit. Kun vaan tietäisin kuka olet, niin nähdään jossain mihin valvontakamerat ei näy?
Jokainen meistä on syntinen, tavalla tai toisella (ajatuksilla, sanoilla, teoilla...). Vaikken mikään tosiuskovainen olekaan, niin ev.lut. rippikoulun käyneenä, niin eikö Jeesus nimenomaan kuollut ristillä MEIDÄN SYNTIEMME TÄHDEN, jotta jokainen meistä saa ikuisen rauhan kuollessaan.
Inhottaa vaan ihmiset jotka luulevat tietävänsä asioista, mistä eivät kuitenkaan tiedä yhtään mitään. En ole missään vaiheessa väittänyt, että Arto olisi ollut helpoin ihminen, mutta pohjimmiltaan hän oli todellakin hyväsydäminen. Hän itse oli nuorena joutunut väärään seuraan. Ja hän, täällä maanpäällä, oli kärsinyt niin paljon ettei kukaan meistä voi ymmärtää. Joten älä kirjoita asioista mistä et todellakaan tiedä yhtään mitään.
Inhottaa vaan ihmiset jotka luulevat tietävänsä asioista, mistä eivät kuitenkaan tiedä yhtään mitään. En ole missään vaiheessa väittänyt, että Arto olisi ollut helpoin ihminen, mutta pohjimmiltaan hän oli todellakin hyväsydäminen. Hän itse oli nuorena joutunut väärään seuraan. Ja hän, täällä maanpäällä, oli kärsinyt niin paljon ettei kukaan meistä voi ymmärtää. Joten älä kirjoita asioista mistä et todellakaan tiedä yhtään mitään.
- MIA
- MIA
^Sitä kylvää mitä niittää,on raamatun lause jonka jokainen tietää.
Ei kukaan normaali ihminen halua olla näitten kanssa tekemisissä.
Tiedän muuten tosi paljon näistä alamaailman hepuista ,olenhan töissä heidän parissaan.
Jos joku psygopaatti käyttäytyy hyvin jonkun seurassa, se ei suinkaan tarkoita sitä että hän nyt rakastaa toista.Psygot tekee sen omaksi edukseen,saadakseen asunnon tms.Olkoon ihmisen lapsuus mitä vaan ,se ei oikeuta väkivaltaan.Useilla ihmisillä on huono lapsuus eikä silti he ole rikollisia.Teit minuun itsestäsi huonon vaikutuksen uhkailemalla.En enään vastaa viesteihisi.Elä myöskään lähetä minulle yv viestiä,en aio lukea.
Ei kukaan normaali ihminen halua olla näitten kanssa tekemisissä.
Tiedän muuten tosi paljon näistä alamaailman hepuista ,olenhan töissä heidän parissaan.
Jos joku psygopaatti käyttäytyy hyvin jonkun seurassa, se ei suinkaan tarkoita sitä että hän nyt rakastaa toista.Psygot tekee sen omaksi edukseen,saadakseen asunnon tms.Olkoon ihmisen lapsuus mitä vaan ,se ei oikeuta väkivaltaan.Useilla ihmisillä on huono lapsuus eikä silti he ole rikollisia.Teit minuun itsestäsi huonon vaikutuksen uhkailemalla.En enään vastaa viesteihisi.Elä myöskään lähetä minulle yv viestiä,en aio lukea.