Tässä muidenkin iloksi Tuksun tuore näkemys tänään tuomioon johtaneesta tapahtumasarjasta. Ilmiselvä ajojahti, oikeuslaitoksemme on mätä!!!!!1111!!!!
JOUDUIMME PAHOINPITELYN JA VAPAUDENRIISTON UHREIKSI NUMMELAN JUHANNUSJUHLILLA PERJANTAINA JOIHIN MEIDÄT OLI KUTSUTTU VIERAIKSI
Posted on 28/06/2011 by Johanna
Nummelan poliisit ovat tehneet rikosilmoituksen kahdesta miehestä, joista toista epäillään tapon yrityksestä kohdistuen Juliaan. Ensin ajattelimme, että kyseessä on törkeä pahoinpitely, mutta poliisien mukaan Julian vammat ovat sitä luokkaa että miestä epäillään tapon yrityksestä. Suuria gorillan kokoisia miehiä oli kaksi paikalla, joista toisen tunnistimme samantien.
Nummelan yksityisiin juhannusjuhliin meidät kutsuivat ystävämme. He ovat mukavia ihmisiä. He olivat myös katsomassa laulu-ja tanssikeikkaani Vantaan Flamingon Onnelassa ja viettivät jatkoja hotellihuoneessani. Koko ilta aamuun asti meni loistavasti Nummelassa, katsoimme hienon juhannuskokon rannalla, sekä sen jälkeen suuri porukka ihmisiä siirtyi erääseen yksityiseen hienoon asuntoon viettämään juhannusta. Saunoimme, Julia kävi porekylvyssä, minä vietin enemmän aikaa ulkona terassilla keskustellen ihmisten kanssa. Jossain vaiheessa useat ihmiset pyysivät, että DJ soittaa liikaa vain trancea ja se alkaa olla puuduttavaa ja he sanoivat, että olisi kivaa jos tulisi jotain ohjelmaa lavalle. Päätin sitten esittää kaksi biisiä ja yhden lyhyen En Voguen kappaleen “Free your mind” tanssimme Julian kanssa lavalla.
Kello oli noin 5 aamulla, kun kuuntelin erään naisen kitaransoittoa ja laulua, sekä lähdin hakemaan juomaa keittiöstä. En tiedä miksi, mutta Julia alkoi yhtäkkiä kuristamaan minua kaksinkäsin, hän tosin oli kovassa humalassa eikä se tilanne kestänyt kauaa. Ihmiset niin mielellään syyttävät minua myös asioista, joita en ole tehnyt. Olin koko illan erittäin ystävällinen ja mukava kaikkia kohtaan.
En muista aamun tapahtumia enää tarkalleen, jossain vaiheessa olimme shokissa, varsinkin Julia. Meille sanottiin talossa, että meidän pitää poistua paikalta. Muistan, ettemme millään tavalla laittaneet vastaan, vaan kävelimme asunnon eteen terassille. Meille ei kuitenkaan suostuttu antamaan tavaroitamme eikä Julian kallista Burberryn takkia sekä käsilaukkujamme, ja silloin sanoin, ettemme voi mennä meille tilattuun taksiin, ennenkuin olemme saaneet omaisuutemme sisältä (edessä oli taksi joka odotti meitä.)
Meille ei kuitenkaan tuotu tavaroitamme ja taksi lähti ajamaan pois. Emme ehtineet reagoimaan mitenkään, kun molemmat kaadettiin maahan, kädet ja jalat sidottiin ilmastointiteipeillä ja meidät rullattiin mattojen sisään vielä lisäksi! Sitä ennen muistan, että toinen isoista miehistä istui päälläni ja rutisti käsiäni niin kovaa, että huusin apua. Julia oli shokkitilassa ja näin vierestä kun makasin, kuinka valkotukkainen järkäleen kokoinen mies repi Julian tukkaa niin että se irtosi juurineen, sekä löi häntä ja paiskoi, sekä istui hänen päällään. Hän myös huusi Julialle, että aikoo tappaa hänet. Olin aivan kauhuissani!
Katso kuvat tästä!
Jossain vaiheessa minut irrotettiin ja poliisiauto oli kutsuttu paikalle. Meidän pahoinpitelijäthän sinne olisi pitänyt viedä!!! Kaverimme toi vain murto-osan tavaroistamme, minun käsilaukkuni mutta ei muita arvokkaita tavaroitani. Huomasin sen ja lähdin juoksemaan niin nopeasti kuin pystyin pakoon. Onneksi sain karattua! Sillä oltuani tunnin poissa palasin takaisin kyseiselle asunnolle ja löysin ympäri nurmikkoa minun ja Julian omaisuutta! Siellä oli Julian aito Louis Vouttonin käsilaukku jossa oli sisällä Julian passi mutta hänen kännykkänsä oli hajotettu. Lisäksi nurmikolla oli minun St.Barthsin laukkuni, jossa oli sisällä paljon käteistä rahaa koska olin ajatellut, että tarvitsen rahat juhannusta varten jos jatkamme sieltä matkaa mökillemme.
Se oli todella törkeää!!! Jos en olisi päässyt pakoon paikalta, olen aivan varma että kaikki rahani olisi varastettu, Julia ei olisi koskaan saanut käsilaukkuaan eikä passiaan takaisin!!! Olin aivan kauhuissani, pihalla olleet haukkuivat täyttä kurkkua minua. Se teksti oli painokelvotonta mitä kuulin. En sanonut mitään, halusin vain paikalta pois. Minut pelasti joku iso nallemainen mies joka pyysi minua hyppäämään autoonsa nopeasti.
Mies ajoi minut vaimonsa ja lastensa luokse Nummelassa. Hänen vaimonsa oli kuin enkeli minulle! Hän kokkasi minulle aamupalan ja juttelimme hänen kanssaan kauan aikaa. Hän oli ehdottomasti sitä mieltä, että meidän pitää nostaa syyte kohtelusta jota saimme. Sain nukkua heidän tyttären huoneessaan joka oli ihan minun tyyliseni, pinkki prinsessahuone. Nukuin siellä seuraavaan iltaan asti. Seuraavana päivänä sain pariskunnan ystävältä kyydin Nummelasta Jollakseen. Naisen mies ajoi takaisin huvilalle pyytämään meidät loppuomaisuutta takaisin, mutta hänelle väitettiin ettei siellä ollut mitään!
Kun saavuin Jollakseen, meinasin pyörtyä kun näin Julian! Hänellä oli toisella puolella päätä täysin kalju kohta josta hiukset oli revitty juurineen pois! Hänen toinen silmänsä oli veressä ja musta, koko vartalo täynnä suuria mustelmia, jalat vereslihalla ja palohaavoilla. Julia tärisi shokissa ja sanoi minulle, että se kyseinen iso mies oli raahannut häntä hiuksista pitkin asfalttia josta jäljet olivat syntyneet. Hänen kyntensä olivat hajonneet, kaksi sormea turvoksissa ja vuotivat verta.
Juliaa oli pidetty putkassa kuulemma klo.5.00 aamusta lähtien klo.16.00 asti seuraavaan iltapäivään ja häntä kuulusteltiin paljon. Hänen kaikki vammansa kuvattiin ja poliisit Nummelassa sanoivat, että isokokoinen mies huvilalla joutuu epäilyyn tapon yrityksestä.
Minä ehdotin vahingonkorvaukseksi 3000e, mutta Jollaksen ystävämme mielestä korvausvaatimus pitää olla 10 000e. Hän on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri. Minulla on ruhjeita ja mustelmia ympäri kehoa, mutta minua ei pahoinpidelty läheskään samalla tavalla kuin Juliaa.
Haluan korostaa tässä tekstissäni, että tapaus ei liity mitenkään meille kutsun antaneisiin kavereihin. He eivät edes nähneet mitä tapahtui. Ja minä en todellakaan kutsunut ratsaajia paikalle seuraavana päivänä, en edes tiennyt että taloon oli tehty ratsia. Nähtävästi Julian pahoinpitelyn tuloksena poliisit epäilivät, että juhlissa käytettiin huumeita. Seiskan kirjoituksen mukaan talosta ei kuitenkaan löytynyt mitään. No sanotaanko nyt näin, että järjellä ajatellenkin voi tajuta, että jos talossa koskaan oli mitään huumeita, niin ne oli käytetty jo edellisenä iltana juhlissa.
Ennenkuin lähdimme juhliin, Arto olisi halunnut kovasti mukaan, mutta en suostunut ottamaan häntä kyytiin. Hänen katoamistemppunsa ovat olleet ihan tarpeeksi minulle, ei minun omanarvontunto voi katsoa ihan mitä vain!