Sirpa kirjoitti:TÄH. En minä mitään omia viestejäni tänne kopioi, vaan luen parhaillaan hejacin uutisarkistoa - en edes omia viestejäni sieltä, höh.
Olen nyt tässä kohdassa, sivulla 94, mutta menemällä tästä takaperin tuohon Taran esille ottamaan kohtaan, niin löytyy ko. uutinen ja linkki siihen. Tuo oli niin tuttu asia, että ei nyt tullut mieleen edes laittaa linkkiä! Onneksi hejacissa ei olla hämmennetty tätä sontaa ollenkaan, jota kutsutaan spekuloinniksi, joten sieltä pystyy vielä lukemaan nämä vuosien tapahtumatkin ihan asiallisessa aikajärjestyksessä - minfosta ei edes yrittämällä onnistuisi. Tässä linkki:
http://hejac.createforumhosting.com/ulv ... -1395.html
Joo, mä tiedän, että nää mun faktakirjoitukset on tosi tylsiä, mutta nyt pääsin siihen hovioikeuden -UOLE -kohtaan, eikä tässä muuta olekaan, kun sitten päästään elokuun käsittelyyn ja häkenauha-asiaan kiinni kunnolla - se tuntuu olleen myös hovissa pääasiana, kun käräjillä oli enemmän tuo esitutkinta-asia esillä.
(On tämä tiedonvälitys sitten kiitollista puuhaa... joudunko mä tästä taas banniin

)
Joo, linkki vie hejacin arkistoidulle sivulle, tai ns 'vanhaan hejaciin', sinun kirjoittamaan postiin. Siinä on edellä sinun jostain siteeraama pätkä sitä tytön ja äidin tapaamisesta tehtyä litterointia:
Sirpan postista, ns 'vanhasta' hejacista:
http://hejac.createforumhosting.com/post8946.html#p8946
Ulvilacasen uudet käänteet
Kirjoittaja Sirpa » To Touko 19, 2011 4:05 pm
Anneli: " Me saadaan nyt viel täs..täs voinks mä alottaa jo? joo ... me saadaan nyt hetki viel täs jutellla, niin.... koska, Axxxx mä nään susta, et sun on ... sää kärsit ... hmmmh... ja sit...mä haluan nyt puhua asiat selviks, et...mikä tää tilanne on, et sulle mä yritän puhua, ja muille mä meen jutteleen myöhemmin... niin, et tääl on nyt poliisit kertonu mulla sellaisia asioita, et kyl mä itte, itte uskon sen, et ei siel talos ollu ketään muuta... siel oli vaan minä ja isi... eli... se joka satutti mua, oli isi... ja se joka teki sen isille, ni se se olin minä sit, Axxxx."
Ja tämäkin roikkuu vain uskon varassa poliisin sanomisiin, ja lapsikin vielä kysyy tämän jälkeen, että kenet hän sitten näki ikkunasta menevän.
yllä Sirpan kirjoittamaa tekstiä, joka ei ole mistään uutisesta peräisin, ei ainakaan Sirpan antamassa linkissä ole sellaista uutista jossa olisi sanat 'kenet hän sitten näki'. Linkissä on keskusteluketju, jossa kyllä näkyy olevan myös uutisia.
...aa.. kun nyt ei ole aikaa niin ei ole.. ei voi mittään. Mutta kun laitetaan ikään kuin tytön sanomaksi 'dokumentiksi' jotain mikä sitä ei ole, niin alko harmittaa. Miksi noita alkuperäisiä esitutk. materiaaleja tänne sitten koskaan laitetaan, kun eivät nekään mitään vaikuta??? Tyttö nyt vaan ei ole kysynyt 'kenet mää sitten näin' tuossa tapaamisessa. Jossain muualla ehkä on sanonut, mutta äidillensä ei tuota kysymystä tehnyt.
Eli, Sirpa etsi se lähde, johon on litteroitu tytön kysyneen noilla sanoilla, äidiltään?
Ei ole sama asia kysyykä tyttö äidiltään jotain oleellista vai joltain muulta.
Turha vaiva, turha taisto tääl, turhaa kaikki. Halavan himmeän suojaan....voihan nenä..

terv uupunut kiireinen