Bad Machine 81 Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Ronkelitonkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ti Loka 02, 2012 9:30 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja Ronkelitonkeli »

Täällä kun kirjotetaa niin on tasan "varmaa" tietoa. Väisäsen kannattaa pyytää oveen lappu, että toimet yksin :evil: On se iison pojan mukavempi itkeskellä yksikseen sitä haikeutta :D
TollRoad
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Kesä 24, 2013 12:26 am

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja TollRoad »

Pykälänviilaaja kirjoitti:
Ja tämähän ei ollut vissiin varmaa tietoa ?
En siis ole itse häntä siellä nähnyt mutta kaverin kanssa samalla osastolla.
Tosin voihan se olla joku muukin läski masiinalainen :roll:
JurpÅ
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 5:08 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja JurpÅ »

Ronkelitonkeli kirjoitti:Täällä kun kirjotetaa niin on tasan "varmaa" tietoa. Väisäsen kannattaa pyytää oveen lappu, että toimet yksin :evil: On se iison pojan mukavempi itkeskellä yksikseen sitä haikeutta :D
Taitaa tuplajuustol olla edessä mielenkiintoset pari vuotta,kun on nii "suosittu" kaveri,enpä ihmettelis vaikka kyynel jos toinenki poskelle vierähtäis :lol:
osama
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: La Touko 25, 2013 5:25 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja osama »

TollRoad kirjoitti:
Pykälänviilaaja kirjoitti:
Ja tämähän ei ollut vissiin varmaa tietoa ?
En siis ole itse häntä siellä nähnyt mutta kaverin kanssa samalla osastolla.
Tosin voihan se olla joku muukin läski masiinalainen :roll:
Eipä tuu äkkiseltää mielee muita läskejä masiinan tyyppejä,kun toi väisänen :)
Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Älkää arvoisat lukijat välittäkö näistä kommentoijista. Nämä kirjoittelevat Väisäsestä suljettujen ikkunaverhojen takaa nörtti-yksiöissään. Heidäan painajaisensa olisi jos Väisänen/tai joku muu BM81 olisi heidän oveaan takomassa. Myös nämä kirjoittajat itse käyttäisivät linnassa "toimet yksin" lappua lisko-osaston liskollakin.. Oikeasti nämä eivät ole livenä nähneet yhtään BM81 jannua. MINÄ OLEN ja olen nähnyt ISON janterin joka vetäsis turpaan ainakin kolmee jos alkas aukomaan!=)
kille
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: Ti Syys 09, 2008 11:30 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja kille »

Spurgumies kirjoitti:Älkää arvoisat lukijat välittäkö näistä kommentoijista. Nämä kirjoittelevat Väisäsestä suljettujen ikkunaverhojen takaa nörtti-yksiöissään. Heidäan painajaisensa olisi jos Väisänen/tai joku muu BM81 olisi heidän oveaan takomassa. Myös nämä kirjoittajat itse käyttäisivät linnassa "toimet yksin" lappua lisko-osaston liskollakin.. Oikeasti nämä eivät ole livenä nähneet yhtään BM81 jannua. MINÄ OLEN ja olen nähnyt ISON janterin joka vetäsis turpaan ainakin kolmee jos alkas aukomaan!=)
Sanos bm81 iso jantteri joka osaisi muka tapella?ja sen verran voin sanoa että varmasti nähnyt enemmän bm81 lähempää kuinnsinä tiedän/tunnen lähes kaikki
juta
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2012 1:10 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja juta »

No...antaa olla taas noi juupas/eipas mun kaverit on vahvempia kuin sun - riidat ja muut kiukuttelut. Itse sen kummemin noita BM 81 kundeja tuntematta en oikein tajua miksi kaikilla on hirvee into mollata niita tolla peruskoulu tyylisella kiukuttelulla. Voihan niista osa olla laskeja, painanut 16v. gimmoja ja muuten vaan sekoilleet ja mokailleet noita pikkurikoksiaan ja huumekeikkojaan - mutta niin ne on kaikki muutkin. Samalla lailla ne CMC Bandiitti HA ja muutkin piripaissaan tuupeloi ja jurrissa hilluu pitkin stadia (ja niin muuten tekevat kaikki muutkin Stadin yossa bailaavat nuoret miehet...)
ja niille jotka nimimerkkien takaa uhoilevat ja haukkuvat noita BM81 kundeja - vetakaa itse BM81 liivi niskaan ja painukaa baanalle - Suomen maakunnissa on iso maara maatalojan aikamiespoikia ja pikkukaupunkien koviksia jotka ovat aina halukkaita ottamaan liivimiehista mittaa...se, etta on pokkaa laittaa liivit niskaan osoittaa jo jonkun sortin "kovuutta" tai ehka "hulluutta". - Antakaa kundien vaan toilailla rauhassa...
Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

No yksi kaljupää on ainakin 185cm pitkä ja pena jossain varmaan 150 tietämillä. Ennen sitä näki Tikurilan alueella mutta enää ei ole näkynyt
Syylä-Moilanen
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: La Syys 08, 2012 11:04 am

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja Syylä-Moilanen »

Onko penkkitulos yhtä kuin osaa tapella ? Esimerkiksi Anton Kuivanen ei varmaan penkkaa 150kg, mutta veikkaan tappelussa nukuttavan monen 150kg penkkaavan hahmon. Menkää nyt jo nukkumaan.
kärmes
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Syys 26, 2012 4:59 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja kärmes »

Onkos tietoo onko jämsän machine viel olemassa vai onko ne siirtyny red devilssiin ?
Ronkelitonkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ti Loka 02, 2012 9:30 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja Ronkelitonkeli »

kille kirjoitti:
Spurgumies kirjoitti:Älkää arvoisat lukijat välittäkö näistä kommentoijista. Nämä kirjoittelevat Väisäsestä suljettujen ikkunaverhojen takaa nörtti-yksiöissään. Heidäan painajaisensa olisi jos Väisänen/tai joku muu BM81 olisi heidän oveaan takomassa. Myös nämä kirjoittajat itse käyttäisivät linnassa "toimet yksin" lappua lisko-osaston liskollakin.. Oikeasti nämä eivät ole livenä nähneet yhtään BM81 jannua. MINÄ OLEN ja olen nähnyt ISON janterin joka vetäsis turpaan ainakin kolmee jos alkas aukomaan!=)
Sanos bm81 iso jantteri joka osaisi muka tapella?ja sen verran voin sanoa että varmasti nähnyt enemmän bm81 lähempää kuinnsinä tiedän/tunnen lähes kaikki
On tainnut Spurgumies olla jossain pirimiesten illanistujaissa viinikkalassa , jos on noin kovia ukkeleita siellä kävelly vastaan. Jutut on juttuja jne :mrgreen:
jäsen K
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Loka 23, 2012 4:22 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja jäsen K »

kuivanen penkkaa joku 170 muistaakseni.eikä se penkki mikään mittari ole. Itse 180+ pitkä painoa reilu 100kg penkki jossain 180-190 välissä ja silti on turpaan tullut joskus pienemmältäkin kaverilta :)
Fighter's never quit.
kille
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: Ti Syys 09, 2008 11:30 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja kille »

jäsen K kirjoitti:kuivanen penkkaa joku 170 muistaakseni.eikä se penkki mikään mittari ole. Itse 180+ pitkä painoa reilu 100kg penkki jossain 180-190 välissä ja silti on turpaan tullut joskus pienemmältäkin kaverilta :)
Jooh eihän penkkaaminen mitään oikeen tappeluun vaikuta ainoo ketä varmaan osasi bm81stä tapella oli vesala,mara ja Joensuu muita en ole nähnyt tappelevan nuo oli aika kovia ottaa erääO:-)
kille
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: Ti Syys 09, 2008 11:30 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja kille »

kärmes kirjoitti:Onkos tietoo onko jämsän machine viel olemassa vai onko ne siirtyny red devilssiin ?
Suurin osa siirtyi devilseihin ja osa jäi nuuhkimaan penkkei
loco
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Pe Marras 09, 2012 5:01 am

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja loco »

kille kirjoitti:
kärmes kirjoitti:Onkos tietoo onko jämsän machine viel olemassa vai onko ne siirtyny red devilssiin ?
Suurin osa siirtyi devilseihin ja osa jäi nuuhkimaan penkkei
Höpöhöpö.Kerroppa ketä "siirty" ja kenen kanssa sinä nuuhkit satuloita?
Ampu tulee...
Vastaa Viestiin