Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Leidille mitä ikinä haluaakaan ja 2 urpolle tulee telojen välistä 4 tähen viskiä ja pari huikkaa kotiviintä,jäiäitä ei tarvia kesä on nyt,laitoimpas jo musiikkia kuulummaan,yhet sille http://www.youtube.com/watch?v=a-Fn1jEhlHY
feel the weight of the coming pain
anticipate... certain death awaits
slow devour of corrosive fear
sink down with the phobia
endless paranoia
CHORUS
echoing sounds...you shiver
blinding dark..no vision
i can smell your weakness
feel how i rule all your senses
phobia, inside you
phobia, it owns you
in biting grip it holds you
until i decide to kill you
silence is now defening
on your final footsteps, horror walks with me
death will have no mercy, pain will be severe
in total fucking darkness, youll die and scream in pain
feel the weight of the coming pain
anticipate... certain death awaits
slow devour of corrosive fear
sink down with the phobia
endless paranoia
CHORUS
echoing sounds...you shiver
blinding dark..no vision
i can smell your weakness
feel how i rule all your senses
phobia, inside you
phobia, it owns you
in biting grip it holds you
until i decide to kill you
silence is now defening
on your final footsteps, horror walks with me
death will have no mercy, pain will be severe
in total fucking darkness, youll die and scream in pain
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Kertokaas miksi punkku alkaa aina, joka ikinen kerta, hikoilututtamaan? Ekan lasillisen aikana tulee järkyttävä tuskanhiki joka kestää puolisen tuntia ja jonka aikana tekis mieli mennä hankeen makaamaan. Sitten se häviää yhtä nopeasti kun on tullutkin ja loppupullollisen kanssa ei oo mitään ongelmaa. Oonko mä allerginen vai miks näin käy aina?
T. nimimerkki "Epätoivoinen punkun ystävä"
T. nimimerkki "Epätoivoinen punkun ystävä"
Huomentapäivää! Jos peiliin katsominen tuottaa tällaisen oheisen reaktion niin onko silloin hyväksyttävää laatua Prison Pubiin? 
http://www.youtube.com/watch?v=vZ1HjtlgYKA
Täytyypä ottaa yksi karpalolonkero makunystyröitä hellimään. Kauaa ei kerkee viivähtämään kun yhet synttärikemut kutsuu. Edellä mainittuun reaktioon luottaen tulen kelpaamaan hyvin myöskin sinne...
http://www.youtube.com/watch?v=vZ1HjtlgYKA
Täytyypä ottaa yksi karpalolonkero makunystyröitä hellimään. Kauaa ei kerkee viivähtämään kun yhet synttärikemut kutsuu. Edellä mainittuun reaktioon luottaen tulen kelpaamaan hyvin myöskin sinne...
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Otetaanko yhet Päivi Räsäselle? Parasta viihdettä aikoihin. Minä ainakin otan. HÖRP! Swiddu ku riepoo toi sen touhu!
Sajaki vaihtaa isompaan kaupunkiin mutta pienempään kämppään. Kauankohan menee ennenkuin ollaan puolison kanssa toistemme kurkuissa?
No mutta, kippis maisemanvaihdokselle.
No mutta, kippis maisemanvaihdokselle.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Sajakille onnea maalikylään.
Kylmää kuin ryssänhelvetissä, joten vilustumisen ennaltaehkäisyyn tuplana vakio, elikä viski.
Kuules nyt kyypari, sun kello on väärässä, valomerkin jälkeen yöllä ainakin mun kello siirtyy suoraan klo aamu 9:n.
Kylmää kuin ryssänhelvetissä, joten vilustumisen ennaltaehkäisyyn tuplana vakio, elikä viski.
Kuules nyt kyypari, sun kello on väärässä, valomerkin jälkeen yöllä ainakin mun kello siirtyy suoraan klo aamu 9:n.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Ja hyvästi selvä päivä. Alkaneeseen syksyn iloitteluun klo 9.30:n tuplat.
Taitaa rata kutsua viikonlopuksi. Mitä, onks monttumies bannannut itsensä Prisonista?
Taidan tarjota yhden pienen maidon siloposki Arlenelle.
Leidille voisit laittaa vaikkapa kamomillateetä.
Sajakille ennen maalikylään lähtöä yksi ja piiiiitkä.
Tatskalle piikki auki, ottaa mitä ottaa. Mä tuun viimeistään ensviikolla kattoo kuin perkeleesti se joi ja koetan duunata fyrkat piikin poistoon.
Taitaa rata kutsua viikonlopuksi. Mitä, onks monttumies bannannut itsensä Prisonista?
Taidan tarjota yhden pienen maidon siloposki Arlenelle.
Leidille voisit laittaa vaikkapa kamomillateetä.
Sajakille ennen maalikylään lähtöä yksi ja piiiiitkä.
Tatskalle piikki auki, ottaa mitä ottaa. Mä tuun viimeistään ensviikolla kattoo kuin perkeleesti se joi ja koetan duunata fyrkat piikin poistoon.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
No niin, aamupäivästä jälleen suoriuduttiin elävienkirjoissa, hieno saavutus.
Joten lienee aika ottaa asian kunniaksi klo 12.15 tupla viski lämmittämään mieltä ja sisuskaluja. Se on erilainen kuin klo 12.16:sta tupla viski.
Joten lienee aika ottaa asian kunniaksi klo 12.15 tupla viski lämmittämään mieltä ja sisuskaluja. Se on erilainen kuin klo 12.16:sta tupla viski.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Linnurata alkaa avautumaan. Klo 13.20:n tupla viskin voimin. Taakse jäi jo Jupiter.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Jo vain, klo hiipii 15:sta niinkuin pitääkin. Joutuu kiireellä valmistelemaan makunystyrät klo 15:sta tupla viskille. On tää vaan sääli kun saluuna on niiiiiiiiiiin tyhjä. Mutta kait mä joudun ihan itte pitämään tän pystyssä juomalla.
Nyt veljet ja siskot ryyppäämään tänne huolella, muuten tän tilalle perustetaan karvakäsien pizeeria.
Nyt veljet ja siskot ryyppäämään tänne huolella, muuten tän tilalle perustetaan karvakäsien pizeeria.
Esteri on näemmä vauhkoontunut.. Jos kuivattelisin varpaita hetkisen kun ihan sattumoisin kuljin ohi
Kuivaa ja kylmää valkkaria kiitos.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
eilisillä silmillä jalokahvia siemaillen..
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Mä juon tässä sit bisset omaan piikkiin ku ei tarjottu viskiä
En minä urpon kuraa joisikaan, jotain blendediä kuitenkin.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Muutaman juoman voisi nauttia jo ennakkoon, ihan vaan huomisia ystävien häitä juhlistamaan 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Hei, joku on kuulemma suuressa huomaavaisuudessaan tarjonnut Leidille kamomillateen. Kiitokset vain.
Kuka se lainasikaan minulle pari euroa jokin aika sitten? Nyt on kolikko mukana, maksaisin mielelläni velkani pois ennen kuin unohtuu
Kuka se lainasikaan minulle pari euroa jokin aika sitten? Nyt on kolikko mukana, maksaisin mielelläni velkani pois ennen kuin unohtuu