ladyt illanvietossa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
cicero
Michael Knight

ladyt illanvietossa

Viesti Kirjoittaja cicero »

tälläisen löysin tuolta kun olin Maddy-uutisia metsästämässä...tunnistaako joku itsensä? ei nyt suoranaisesti naamasta mutta tilanteesta :roll: Nii ja muistakaa sitten pistää siistit ja nätit alkkarit kun lähdette baanalle, ettei tarvitse hävetä :lol:

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... ge_id=1770
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Tyypillistä englantilaista naisten illanviettoa. Ei Härmäkään tuosta kyllä kovin kaukana ole...Kuva
lost
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja lost »

öhöm täytyyy myöntää, että itsekin joskus tuollalailla itseni munannut :oops:
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Uhhuh. No aiemmin olisin hyvinkin tunnistanut itseni tuosta. Olen rauhoittunut teinivuosista sen verran että viime lauantain Halloween-bileistäkin pääsin "kunnialla" kotiin vaikka olinkin ihan hyvissä (juhlin nykyään harvoin mutta kunnolla)...

Täytyy myöntää että olen joskus herännyt suihkun lattiakaivon päältä, pissinyt naapurikaupungin keskustan nurmikolla hame korvissa häpeilemättä, ym mukavaa... :roll: :wink: Hyvä ettei ole kuvia todistamassa kuitenkaan. Kavereista oon kyllä päässyt ottaan muutaman hyvän kännikuvan mutta ne tappais mut jos laittaisin nettiin. :lol:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Kaikkea on tehty, paitsi sammunut en ole koskaan. 8)
Onneksi muisti sentään on huono.
Mulla on kultalaukku..muutes
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Onneksi muisti sentään on huono.
Lucky you! Mulla ei ole kovinkaan huono muisti, ja siksi välttelen vieläkin tiettyjä baareja... Hävettää kun muistaa omia kohelluksia niin hyvin. :roll:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Yökiitäjä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Yökiitäjä »

En tiedä kehtaanko edes tätä linkkiä laittaa, mutta kuvassa tasapuolisesti suomalaisia tyttöjä ja poikia vähän juhlimassa. Aika törkeä kuva oikeastaan.

http://fast.sh/~curcuit/pics/rmjpriceless.jpg

Nolointa on se että kys. kuva putkahtelee esiin ulkomaisilla keskustelufoorumeilla, kun joku kysyy kiinnostuneena että "Missä maassa se sellainen Raumanmeren Juhannus oikein järjestetään?".

Suomi maailmankartalle siis :evil:
Ozone
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Ozone »

Yökiitäjä kirjoitti:En tiedä kehtaanko edes tätä linkkiä laittaa, mutta kuvassa tasapuolisesti suomalaisia tyttöjä ja poikia vähän juhlimassa. Aika törkeä kuva oikeastaan.

Nolointa on se että kys. kuva putkahtelee esiin ulkomaisilla keskustelufoorumeilla, kun joku kysyy kiinnostuneena että "Missä maassa se sellainen Raumanmeren Juhannus oikein järjestetään?".

Sinänsänhä tuo on ihan perusmenoa ja tapahtuu sitä muissakin maissa :lol: kännissä nyt kustaan mihin sattuu ja ei haittaa vaikka vähän pimppa vilahtaa tai patukka heilahtaa, festareiden bajamajat ovat usein sitä luokkaa että "sitä ihteään" on ylitse vessanreunojen joten pakollisen kusemisen hoitaaa mieluummin vaikka keskellä kenttää :lol:
Matlock87
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Matlock87 »

Juu.... näin.Vanha,mutta sitäkin parempi kuva!!! oon nähny ton aiemmin eräällä huumorisivustolla,jota ei enää taida olla (hmm.. miksiköhän??) :D

Ei se kuningas alkoholi tosiaankaan aina kaikille sovi varsinkaan kun puhutaan NAISISTA!!.Ihminen ja hänen luonteensakin riippuu siitä,että millanen on sit kännissäkin.Toiset tyyliin mitättömäst asiast vetää pultit ja käy riehuu enemmän tai vähemmän kohtalokkaast ja tuloksia voi lukea seuraavan päivän lehdestä..... :?
Yökiitäjä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Yökiitäjä »

Matlock87 kirjoitti:Juu.... näin.Vanha,mutta sitäkin parempi kuva!!!
Tää on hyvä kuva näyttää sellaisille, joilla itsellä on teini-ikäisiä lapsia. Jos nuori kertoo että menee kavereiden kanssa vähän rannalle istuskelemaan ja nauttimaan yhden siiderin, niin todellisuus voi olla kuvassa esiintyvän kaltainen :cry:
ummikko
Susikoski

Ihanaa olla yli 30

Viesti Kirjoittaja ummikko »

Ollaan opiskelijakavereiden kanssa joskus puhuttu siitä, kuinka ihanaa oli viettää pahimmat bailuvuodet ennen kuin netti levisi näin laajalle. Olihan siis meillä jokaisella kotisivut, mutta sen ainoan kerran kun yksi meistä laittoi ymmärtämättömyydessään ilman lupaa bilekuvia sinne, kuvat katosivat sieltä yhtä nopeasti kuin olivat ilmestyneetkin. Ei ollut facebookia yms.
Senkin muistan, että jos jostakin otettiin arveluttavia kuvia, sekä kuvat että negat luovutettiin näyttämättä ulkopuolisille asianomaiselle henkilölle. Tämä päti koko porukassa. Ja niistä bileistä olisi kyllä totisesti saanut aika hirveitä kuvia.
CrissAngel
Martin Beck

Re: ladyt illanvietossa

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

cicero kirjoitti:tälläisen löysin tuolta kun olin Maddy-uutisia metsästämässä...tunnistaako joku itsensä? ei nyt suoranaisesti naamasta mutta tilanteesta :roll: Nii ja muistakaa sitten pistää siistit ja nätit alkkarit kun lähdette baanalle, ettei tarvitse hävetä :lol:

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... ge_id=1770
Tutun näköstä kuvaa. :D
Tossa ko vkonloppuna ryypättiin niin näinpä,ja yksi kaverini,ihan saman näkösiä "kuvia".
Se on rautaa,ihan pohjaan,kun lähtee yöllä konkoilee WC.n ja pistää valoja niin eiköhän nti A makaa mun soffalla,minari päällä,ja meikä vain kattoo että OMG!! :)
Ei voinut muuta kuin kattoa pikkareiden värit,kun reidet auki nukkuu,ja käyä hakemassa peitto tytölle ettei nyt kaikki sentäs näe mitä minä&kaverini nähtiin. :lol:
Vähän tyttöä hävetti aamulla kun mää kerroin et mitä näin,ja kun ei meinannut uskoa,niin kaverini kertoo että hän näki sen myös.
HUOM:Eri aikaan vielä mää näin& kaverini näki. :!:
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Yökiitäjä kirjoitti:En tiedä kehtaanko edes tätä linkkiä laittaa, mutta kuvassa tasapuolisesti suomalaisia tyttöjä ja poikia vähän juhlimassa. Aika törkeä kuva oikeastaan.

No huh huu.........
Toi foto oli rautaa ja ihan pohjaan. :lol:
Child Of Scythe
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

no justiinsa :lol:

sen verran mä olen kuitenkin ollut fiksu että farkut on aina ollut jalassa kun on pämppäämään lähdetty...ja useasti olen ehtinyt kotiin just ennenkuin uni ehtii silmäkulmiin....kerran menin kotiin bileistä niin että olin pullollisen viiniä juonut vajaassa tunnissa ja oksensin kerran (ihan bilepaikan vessaan) ja torkuin jonkun sängyllä muutaman minuutin (olin 16v) sitten poikakaveri (tuleva ja nyt ex-mies) päätti viedä mut kotiin jotta pääsen fiksusti omaan sänkyyn nukkumaan, pyörän takatarakalla sitten lauleskelin kaikenlaista ja kylmä tuuli selvensi hieman päänuppia...kohensin hieman vaatetusta ja ajattelin olevani hyvinkin fiksun näköinen sisälle mennessäni, vanhemmat katselivat telsua olkkarissa ja ihmettelivät miten niin aikaisin tulin kotiin kun kello oli vasta 22...sanoin vaan että olen hiukka väsynyt että menen suoraan nukkumaan...aattelin että jees selvisinpäs pälkähästä mutta kun pääsin huoneeseeni jossa oli sellainen kokovartalopeili niin huomasin että meikit oli pitkinnaamaa ja hiukset niin sekaisena myttynä että olin kyllä just niin kännisen näköinen kuin olla ja voi(puhumattakaan kännisen silmistä)

oli siinä varmaan vanhemmilla ollut hauskaa....mutta siitä ei puhuttu jälkeenpäin.... :roll:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Matlock87 kirjoitti: Ei se kuningas alkoholi tosiaankaan aina kaikille sovi varsinkaan kun puhutaan NAISISTA!!
Tsot tsot..(poika?)
Tuohon ei liene minkäänlaisia faktoja. Samanlaisia örkkejä kaikki känniläiset, tiettyyn pisteeseen itsensä juotuaan.
Ei siis ole olemassa NAISET KÄNNISSÄ, miehet kännissä eroavaisuuksia, erona vain pissatessa näkyvät vehkeet.

Kuva oli muuten järkky.. :shock:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Vastaa Viestiin