Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Mitä suotta, en minä usko, että minulla on täällä enää mitään kirjoitettavaa, katson, että työmieskin on leponsa ansainnut - olen nyt teidän spekuloidessa ja esittäessä mielipiteitä, kerinyt tuota reaalimaailman punaista lankaa, ja eiköhän se nyt ole kerällä.

Jäljellä on vain lopputulos - kuten visitor59 toteaa.

Olen totta puhuen tästä kuuden vuoden urakastani - hejac mukaan lukien - jo todella väsynyt.
Alethes doksa meta logu
januzki
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja januzki »

Sirpa kirjoitti:Mitä suotta, en minä usko, että minulla on täällä enää mitään kirjoitettavaa, katson, että työmieskin on leponsa ansainnut - olen nyt teidän spekuloidessa ja esittäessä mielipiteitä, kerinyt tuota reaalimaailman punaista lankaa, ja eiköhän se nyt ole kerällä.

Jäljellä on vain lopputulos - kuten visitor59 toteaa.

Olen totta puhuen tästä kuuden vuoden urakastani - hejac mukaan lukien - jo todella väsynyt.
Älä nyt toki kirjoituksia ainakaan tämän takia tänne lopeta. Itsellleni vaan liian "korkealentoista"
Mielestäni Sinulla kyllä kirjoitus luistaa , mutta en itse niistä vaan mitään ymmärrä .Elikä vika on todenäköisesti suureltaosin minussa itsessäni. Anteeksi pyytäen januzki
Sirpa

Ei, ei - ei mitään pahoittelua, totta kait ymmärrän, että jos et ole seurannut, niin et tietenkään voi tietää mitä teen.

Se ei ole ihan samaa kuin muut täällä tekevät, eikä yht äkkiä voi hypätäkään kärryille.

Poltin tänään vain käämini ihan suotanpäiten nimimerkki kuolemalle - eihän tämä työni nyt yhdestä tänne kirjoittajasta ole kiinni.

Tein sen päätyön hejaciin vuosina 2010 - 2011 ja uutisarkiston alkaen ilmoitetusta maanpetosrikoksesta syyskuussa 2010, josta vain pari päivää sitten oli pieni uutinen, että asiaa ei edelleenkään ole loppuunkäsitelty - tiedoksi niille jotka ovat seuranneet.

Nuo vuodethan on kirjattu vanhaan heijaciin, joka kelluu hylättynä ja suljettuna bittiavaruudessa, mutta lukukertoja on jo yli 43.000, josta tiedosta olen ollut hyvin nöyrä, ja koen, että tekemääni työtä on arvostettu.

Suuri kiitos kaikille lukijoille, niin siellä kuin täällä Sirpa-ketjussa! Me tapaamme vielä live-elämässä - olen varma siitä - ja sitten kerron teille sen lopun, mitä en voi tänne kirjoittaa.
Alethes doksa meta logu
Samuli
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Jos joku on erehtynyt tätä joskus työkseen ihan tekemään, niin ehkä on vieraannuttu jokapäiväisestä elämästä jo aika kauas... :shock: Tosin olen samaa mieltä siitä, että varmasti Sirpan kohdalla lepo tullee tarpeeseen :lol: Suljettujen ovien hotellimajoitus ei ehkä häämöttänyt enää kovinkaan kaukana...
Sirpa

Samaa mieltä, jos tekee tätä, mutta jos tekee sitä, niin se on toinen juttu.

Sinä teet tätä, ja näin ollen pystyt kertomaankin arviosi vain tästä ja itsestäsi, kun muusta sinulla ei ole tietoa.

Minun mokkasiineissa et ole kävellyt päivääkään.

Muistakaa, mielipiteillään ihminen kertoo aina vain itsestään, ei koskaan kenestäänkään toisesta.
Alethes doksa meta logu
Kilomies
System Administrator

Viesti Kirjoittaja Kilomies »

Tervehdys sinne kesäsuomeen.

Laitettiin etusivulle uusi murha.info googlehaku toiminto.
PHPBB:n oma kun tunnetusti toimii miten sattuu.

http://www.murha.info/?s=Search

Sinne on tässä keskustelualueen ylälaidassa oma linkki.
Etusivu, Keskustelu, Arkisto , Etsi - kohdassa.

"Etsi" linkistä pääsee "Google täsmähakuun" joka siis hakee vain murha.infosta.
Let's change the game mode, and we can disco dominate.

https://www.youtube.com/watch?v=CCLGUQ5LN-4
Sirpa

Samuli kirjoitti:Tosin olen samaa mieltä siitä, että varmasti Sirpan kohdalla lepo tullee tarpeeseen :lol: Suljettujen ovien hotellimajoitus ei ehkä häämöttänyt enää kovinkaan kaukana...
Ei häämöttänyt ei, olen viettänyt jo nyt tätä ylellistä ja vartioitua hotellimajoitusta kohta vuoden, josta kirjoitin Madeleine-ketjussa - tosin täysin vapaaehtoisella tulo- ja menomahdollisuudella, heh. Mutta ovet ovat ja pysyvät hyvin ja vankasti suljettuna.

Kiitokset ylläpidolle tiedosta - google aiheuttiko jo ainakin näissä olosuhteissa - ongelmia. Toivottavasti parannus takaa paremman tiedonhankinnan palstalta, jotta emme täydellisesti eksyisi tässä orwellin aikaan niin, että viimeinen spekulointi olisikin aina se koko totuus.
Alethes doksa meta logu
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Kilomies kirjoitti:Tervehdys sinne kesäsuomeen.

Laitettiin etusivulle uusi murha.info googlehaku toiminto.
PHPBB:n oma kun tunnetusti toimii miten sattuu.

http://www.murha.info/?s=Search

Sinne on tässä keskustelualueen ylälaidassa oma linkki.
Etusivu, Keskustelu, Arkisto , Etsi - kohdassa.

"Etsi" linkistä pääsee "Google täsmähakuun" joka siis hakee vain murha.infosta.
No niin, tätä on toivottu ja odotettu. Kiitokset ylläpidolle.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Ai et mitä vaan kysyä?
Rohkeasti täytyy kysyä et paljonks kello on tähän aikaan aamusta?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Inhorealisti

Viesti Kirjoittaja Inhorealisti »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Onko vasikoinnin ansiosta myös nimimerkki Inhorealisti kahden viikon bannissa?=) Chattaili taas turhaan, kuten niin moni meistä.
Olisiko ylläpidon mahdollista koota jonkinlaiset turhan chattailun määritelmät ohjeisiin, jotta kirjoittajat osaisivat moista rikkomusta välttää? Nyt on vaikea löytää mitään yhtenäistä linjaa turhasta chattailusta bannattujen viimeisistä viesteistä. Ne eivät useinkaan vaikuta yhtään sen turhemmilta, kuin normiviestit palstalla. Tuomioissa kuitenkin korostuvat samat nimet: nämä ilmeisesti eivät aidosti ymmärrä viestiensä turhuutta, vaan tavan takaa sortuvat turhuuksiin.
...Yli kolmen kuukauden boikotin jälkeen vastaan, että "en tiedä". Huhtikuussa olin sairaslomalla töistä ja ajankuluksi naputtelin hyvin vanhoihin tapauksiin omia kommenttejani melkoisen määrän. Oliko niistä sitten jokin chattia, vaikea sanoa, mutta aina pysyin/pysyn asiassa enkä jauha salaliitoista tai muuta aiheen ulkopuolelta. Tämä ns. tuomioistuin kun ei kerro ja osoita sitä viestiä, missä on menty vikaan. Selvästikin joku nilkki on vasikoinut ja joku nilkimpi on pläjäyttänyt ENSIKERTALAISELLE (huom! Naakka, en "chattaillut taas turhaan", koska en ole koskaan ennen saanut kieltoa) heti kaksi viikkoa. Jokseenkin turhauttavaa, koska eräät moninkertaiset uusijat saavat tämän tästä kaksi viikkoa kakkua, enkä ole koskaan enkä missään palstalla saanut kieltoa ennen. Eräät vakiokirjoittajat taas eivät saa kakkua, vaikka miten nee*eri sanalla solvataan ja mollataan erilaisin sanankääntein vähemmistöryhmiä.

Olet täysin oikeassa. Mitään yhtenäistä linjaa ei ole. Jos sellaisen luomiseen olisi halua, sen toteuttaminen olisi tuskin mahdotonta. Onko sitä halua?
Inhorealisti

matlockb kirjoitti:^Kysyitkö Kuolemannaakka minulta onko nimimerkki Inhorealisti vasikoinnin vuoksi bannissa? Täytyy sanoa että en todellakaan tiedä mutta kyllä tuo chattaamisen määritelmän pitäisi aika tuttu olla, vilkaisin nopeasti inhorealistin viestihistoriaa ja yhden lainauksen oli kuitannut parilla hymiöllä, nimenomaan se on (minun tietääkseni, ylläpito korjatkoon jos olen väärässä) sitä chattaamistä.
Morjens ben! Voisitko kertoa minulle, missä ketjussa tein noin? Minun on varsin hankala lähteä perkaamaan kronologisesti näitä viestejäni itse, kun muut kirjoittajat ovat vastanneet edellisten päälle ja viestit ovat sikin sokin. Jokin huhtikuinen viesti se kaiketi on ja sinähän näet ne kirjoittamisjärjestyksessä. EDIT: Pyyntö takaisin. Klikkaamalla omaa nikkiä keskustelussa pääseekin näkemään viestejään aikajärjestyksessä. Toivo Samuli Klemetti-ketju ilmeisesti. Eli minua nauratti todella paljon Puoskari Catajiston kommentti ja pistin tuntemukseni siitä. Ensi kerralla kirjoitan sitten: "Minua huvittaa suunnattomasti sinun pistämätön kommenttisi".

Mutta mitä mieltä olet itse: parilla hymiöllä kaksi viikkoa kakkua ensikertalaiselle, onko siinä mitään järkeä? Kenellä ylläpidosta on moisten rikkeiden metsästämiseen aikaa, kun samalla näillä palstoilla rikotaan Suomen lakeja ja muita tapakoodeja mennen tullen eikä mitään seuraa? Se on päivänselvää, että olen vasikoinnin uhri! Joku nilviäinen on kytännyt viestittelyäni ja odottanut tällaista tilaisuutta, jossa muodollisesti rikon sääntöjä (vaikka tietääkseni kaikilla muilla keskustelupalstoilla hymiöiden käyttö on sallittu ilmaisemaan kirjoittajan ajatukset non-verbaalisesti). Voi että on haitannut keskustelua, kun pari hymiötä on vienyt tilaa laadukkailta viesteiltä... :roll: Astukoon vasikka esiin, jos on selkärankaa ja kuten sen jo tietää, ettei ole, niin matele takaisin sinne kivesi alle, jonne kuulutkin...
Viimeksi muokannut Inhorealisti, To Heinä 25, 2013 10:50 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Inhorealisti

Kainonsorttinen kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että murha.info on ainut keskustelupalsta, mistä mulla on kokemusta? Haha! Ehkä sun kannattaisi pysyä kokonaan poissa internetsistä, jos et tajua, että täällä harvoin pätee yhtään mitkään säännöt. Kirjastoissa ja muissa verovaroin ylläpidettävissä paikoissa kokoontuu kaikenlaisia kivoja, vähän vanhemmalle väelle suunnattuja marttakerhoja.

Modet voi vaikka halutessaan sulkea koko palstan jos huvittaa. Asiallinen kritiikki olisi vielä ymmärrettävää, mutta sinun kritiikkisi oli pelkkää sättimistä ja haukkumista.
Kainonsorttinen kirjoitti:
Koen silti, että se oli ikään kuin sinun valintasi tulla leikkimään tälle paskaiselle hiekkalaatikolle. Turha täällä on istua ja porata, että voisko joku muu siivota, kun joku sen laatikon on jaksanut sentään rakentaa. Joko leikit paskan seassa tai vaihdat laatikkoa. Tai rakennat oman?
Kuolemannaakka oli kritiikissään täysin oikeassa enkä sano tätä siksi, että olen juuri itse saanut bannin. Olen itsekin kritisoinut systeemiä jo aikaisemmin. Sinun viestisi oli sitä vastoin typerä. Naakan viestissä ei ollut yhtään poikkipuolista sanaa, sinun mielestäsi se oli "sättimistä" ja "haukkumista"... :roll:

Vai on turha istua ja porata? Tämä Lautamiesosiohan on nimenomaisesti rakentavan palautteen antamista varten. Ei tämä murha.info niin täydellinen luomus ole, etteikö sitä voisi kritisoida. Mitä sitten itse tulit sättimään naakkaa, eihän tämä keskustelu koskettanut sinua millään tavalla! Jos et kestä muiden mielipiteitä asioista ja miten niitä voisi parantaa, sinun todellakin kannattaa miettiä toiselle hiekkalaatikolle suuntaamista.
Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Inhorealisti kirjoitti:

Mutta mitä mieltä olet itse: parilla hymiöllä kaksi viikkoa kakkua ensikertalaiselle, onko siinä mitään järkeä? Kenellä ylläpidosta on moisten rikkeiden metsästämiseen aikaa, kun samalla näillä palstoilla rikotaan Suomen lakeja ja muita tapakoodeja mennen tullen eikä mitään seuraa? Se on päivänselvää, että olen vasikoinnin uhri! Joku nilviäinen on kytännyt viestittelyäni ja odottanut tällaista tilaisuutta, jossa muodollisesti rikon sääntöjä (vaikka tietääkseni kaikilla muilla keskustelupalstoilla hymiöiden käyttö on sallittu ilmaisemaan kirjoittajan ajatukset non-verbaalisesti). Voi että on haitannut keskustelua, kun pari hymiötä on vienyt tilaa laadukkailta viesteiltä... :roll: Astukoon vasikka esiin, jos on selkärankaa ja kuten sen jo tietää, ettei ole, niin matele takaisin sinne kivesi alle, jonne kuulutkin...

Ekalla kerralla se tekee kaikkein kipeintä=) Tai no oikeastaan vasta toisella tai kolmannella, kun tajuaa, etteivät bannit ole mikään vahinko, vaan tahallista vainoamista. Sitten alkaa tottumaan. Ei täällä kannata alkaa valittamaan, joutuu vain silmätikuksi. Kun tietää itse, ettei ole mitään väärin tehnyt, niin se riittää.

Kaks päivää sain olla paikalla edellisen tässä ketjussa olevan kommenttini jälkeen=) Mutta tällä kertaa ainoastaan viikon banni. Ja nyt oonkin jo kolmatta päivää vapaalla jalalla. Taitaa tulla pian 5kk täyteen banneja tässä yhteisössä. Minnekään muualle en niitä ole saanutkaan, enkä saanut tännekään ensimmäiseen puoleentoista vuoteen, vaikka kirjoitin ihan samanlaisesti=)

Ei tässä muuten mitään olisikaan, mutta kun aina jää keskustelut kesken eikä pysty vastaamaan toisten kysymyksiin. Sitten bannien aikana asiat hautautuu muitten juttujen alle, ja joku selvä asiavirhe jää elämään, koska kukaan muu ei viitsi sitä korjata. Minä kun olen täällä keskustelemassa rikoksista, yhdestä rikoksesta erityisesti.

No, onko sen nyt sitten loppujen lopuksi niin väliä. Eihän meidän jutut täällä mihinkään vaikuta. Ei muihin kirjoittajiin, eikä varsinkaan todellisuuteen. Leuka rintaan vaan, ja kohti uusia pettymyksiä=)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Vastasin jo Inhorealistille yv:nä mutta lyhyesti samaa asiaa tässä, eli en tiedä kuka mahdollisesti on hänen "chattinsa" vasikoinut, kertoisin jos se minä olisin, ja kaksi viikkoa tuntuu turhan kovalta rangaistukselta jos kyse oli pelkästä "chatista".
Ja myös itse kehoitan vain unohtamaan asian ja jatkamaan, ei se maailma siihen banniin kaadu mutta elämä ei aina ole oikeudenmukainen, sen me kaikki olemme saaneet varmasti oikeassakin elämässä huomata.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Nyt kyllä täytyy kysyä ylläpidolta vastausta visaiseen kysymykseen. Mihin helvettin katoaa julkaistuja sivulla näkyviä viestejä???
Oisko peräti itsenikin kirjoittamia viestejä n. 30 kpl kadonnut, voi olla enemmänkin.
Te olette jossakin yhteydessä maininnut että vaikka jollekkin annetaisiin fudutkin täältä niin hänen viestinsä jää eloon. Vai onko niin että aktiivikirjoittajien viestejä vain katoaa selittämättömsti?
Onko tällä palstalla toimijana joku kolmaskin taho joka kerää tarvitsemansa viestit??????????
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Vastaa Viestiin