Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Mä oon kans sen verran hulttio, että känniviestit viihdyttää mua suuresti :)
Samuli
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: To Marras 22, 2012 11:43 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Oho, käykö / kirjoittaako täällä joku selvinkin päin? :shock:
Terry
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 2:42 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Terry »

Rasistit ärsyttää niin täällä ku muuallakin,täällä niitä on ku hommafoorumilla ainakin,no yhteiskunnan pohjasakka hakee tukea toisistaan 8)
Mman
Agentti Scully
Viestit: 692
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 7:55 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mman »

Terry kirjoitti:Rasistit ärsyttää niin täällä ku muuallakin,täällä niitä on ku hommafoorumilla ainakin,no yhteiskunnan pohjasakka hakee tukea toisistaan 8)
jep jep kommentoi narkkirutku , anarkisti torpeedo (eliitti sellanen puheittensa mukaan) Terry :lol: :lol:
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8310
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Samuli kirjoitti:Oho, käykö / kirjoittaako täällä joku selvinkin päin? :shock:

Kait niinkin vajaalla käyviä löytyy. Niissä tosin on varmasti muuta vilppiä.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Eniten täällä ärsyttää koko foorumin rasistisin kirjoittelija, joka kirjoittaa rasistisesti kaikista muista paitsi somaleista ja muslimeista. Kopioi viesteihin pitkiä lainauksia "tutkimuksista", jotka eivät yleensä edes liity asiaan. Kaikkien muiden lähteet hylkää "epätieteellisinä". Niin hirveä homofobia taitaa johtua vain siitä, ettei ole itse vielä tullut kaapista ulos...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

kakkosurpo kirjoitti:
Samuli kirjoitti:Oho, käykö / kirjoittaako täällä joku selvinkin päin? :shock:

Kait niinkin vajaalla käyviä löytyy. Niissä tosin on varmasti muuta vilppiä.
Joidenkin jutut ovat toden totta sitä tasoa, että ennen kirjoittamista on varmasti vedelty muutakin kuin pulkkaa :mrgreen:
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Sissos Saatana.! Ei tätä selvinpäin kestä.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Terry
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 2:42 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Terry »

mä join viimeks 10 vuotta sitten,oon aina selvinpäin,mikä näkyykin mun laadukkaista kirjoituksista,oon tän palstan kruunujalokivi 8)
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8310
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Terry kirjoitti:mä join viimeks 10 vuotta sitten,oon aina selvinpäin,mikä näkyykin mun laadukkaista kirjoituksista,oon tän palstan kruunujalokivi 8)

Joo, nythän kruunussa on jo 2 jalokiveä(tai rapakiveä), sinä ja Siru83.
Kumpikin olette luvannut poistua palstalta, mutta kun ei näytä edes se onnistuvan.
Laatua???? heh heh.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Inhorealisti

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Inhorealisti »

Rescuer kirjoitti:Eniten täällä ärsyttää koko foorumin rasistisin kirjoittelija, joka kirjoittaa rasistisesti kaikista muista paitsi somaleista ja muslimeista. Kopioi viesteihin pitkiä lainauksia "tutkimuksista", jotka eivät yleensä edes liity asiaan. Kaikkien muiden lähteet hylkää "epätieteellisinä". Niin hirveä homofobia taitaa johtua vain siitä, ettei ole itse vielä tullut kaapista ulos...
Kisa rasistisimmasta kirjoittelijasta on tiukka. Mainitsemasi henkilö on enemmänkin besserwisser, joka asettaa itsensä kaikkien muiden käyttäjien yläpuolelle ja alentavasti nokittelee heitä blablaba.com-tyyppisten tutkimusten pohjalta. Hän ei ole ikinä mielestään väärässä, ja se on hyvin ärsyttävää. Rasistisuudessa hän kyllä häviää eräälle toiselle kirjoittajalle, jonka miinuksia paikkaavat lukuisat hyvät avaukset rikostapauksista. Niiden ansiosta kyseinen kirjoittaja on kai välttänyt niin monituiset bannitkin vihapuheistaan.
Asterix76
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: La Joulu 15, 2012 7:10 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Asterix76 »

Vapaan keskustelun kauhuelokuvaketjukin lähti sitten mukavasti lipsumaan teinien pippelin mittailukilpailun alettua. Onko ihan pakko? :o
"Vaimoni jalka kun tuli taas kohti kasvojani niin heittolaukauksella ammuin häntä sääreen. Se oli kaunis sääri, siinä rytäkässä se lyhenikin kahdella sentillä." - Urho "Uki" Kukkamaa
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Ja minä missasin kun on moden luuta viuhunut :D Muuten ei ärsytä tänään mikään, vielä.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja skoone »

kakkosurpo kirjoitti:
Samuli kirjoitti:Oho, käykö / kirjoittaako täällä joku selvinkin päin? :shock:

Kait niinkin vajaalla käyviä löytyy. Niissä tosin on varmasti muuta vilppiä.
Eikö ketään muuta ärsytä jarmo.janiksen viestit, tiuhaan putkahtavat ja joka säikeessä ja aina yhtä mielikuvituksellisimmat ja usein todella asian vierestä?
Muista lähdekritiikki!
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17208
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

skoone kirjoitti:Eikö ketään muuta ärsytä jarmo.janiksen viestit, tiuhaan putkahtavat ja joka säikeessä ja aina yhtä mielikuvituksellisimmat ja usein todella asian vierestä?
Ärsyttää. Juur siks en enää jaksa/halua/viitsi kirjoittaa sille osastolle mitään tahi kirjoitan hyvin vähän, saati viitsi edes lukea ketjuja.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Vastaa Viestiin