LSH-Hovi Turku kevät 2013

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Re: LSH-Hovi Turku kevät 2013

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Juu, ihan yhtä normaalia kuin kaikki muukin mikä tähän liittyy - kuten Mannerin toteamus, että lähes koko Suomen poliisivoimat on saatananpalvojien kimpussa.

Tähän lauseeseen on myös faktaa olemassa, kuten kaikkeen muuhunkin, minkä kirjoitan, löytyy toukokuulta 2012.
Alethes doksa meta logu
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kuolema »

Sirpa kirjoitti: Heillä/hänellä ei tainnut olla tuollaista todistettavaa 3 sekunnin fyysistä aikarajoitusta, vai?
Mutta Annelilla oli, koska sinä tiedät tarkalleen Annelin sijainnit ja asennot takkahuoneessa ja missä hän oli silloin kun huusi "tuleeks sielt kettään"? Minua syytät, mutta et vain kykene hahmottamaan muuta kuin oman mielikuvituksesti tuottaman teorian. Et edes halua ajatella muuta.

Ei sinun tarvitse minua neuvoa tekemään mitään - jos haluat, niin laita sinä minut vihamieheksesi. Kyllä minä haluan seurata, että meneekö juttu aivan päättömyyksiin. :) Olen itse täällä keskustelemassa mielenkiintoisesta murha-casesta, mutta sinä näyt olevan täällä purkamassa omia mielikuvituksen tuotoksiasi.

Tämä on keskustelupalsta, jossa saa keksiä ja kehittää (ihan harrastusmielessä) erilaisia teorioita suomalaisista ratkaisemattomista rikoksista ja jos kaikki olisivat samaa mieltä, niin enpä ihan kauheasti jaksaisi täällä kirjoittaa kirjoittaa - Koska silloinhan ei ole keskustelua, jos kaikki nyökkää samaan tahtiin. ;) Sinulla näyttäisi olevan enemmänkin henkilökohtainen missio tai olet trolli tai sitten jotain muuta. Voin vain arvailla, joten siksi yritän silkkihansikkain tässä vastailla parhaani mukaan ja yrittää ymmärtää, että mitä oikein ajat takaa. :)
Sirpa kirjoitti: PIDÄ I...TTI TURPASI KIINNI. MINÄ EN OLE TÄNNE TULLUT VALEHTELEMAAN. IHAN RIITTÄVÄN VAIKEA AIHE MUUTENKIN. TUO NAURAVA NAAMANKUVA TÄSSÄ YHTEYDESSÄ SAA OKSENTAMAAN.
Noh noh, vedäs nyt hetki henkeä ja katsotaan sitten uudelleen. Ei ole mitään aihetta suuttua. Huomaan, että sinulla on hyvin voimakas mielikuva maailman, suomen ja yhteiskuntamme tolasta, toisaalta tiedät mielestäni hyvin paljon faktojakin, mutta minusta luulet ja kuvittelet sitäkin enemmän siihen päälle. Tämä ei ole pahasti tarkoitettu, vaan rakentavana vastauksena harrastamaasi solvaamiseeni. :) Puhuit myös Ulvila-puolella jotain "lukitusta paikasta, jossa elät vapaaehtoisesti". Voin vain arvailla, mutta jos tarkoitit tätä oikeasti ja lasken itse päissäni tekstiesi sisältöä + tuon kommenttisi, niin siinä tapauksessa haluan pyytää sinulta ihan henkilökohtaisesti ja aidosti anteeksi, mikäli vapaaehtoinen lukittu paikka on se, miten kirjoitustesi pohjalta käsitin tuon.
Sirpa kirjoitti: Oottakaa, käyn hakkaamassa hetken päätäni seinään... ja ne joilla ei ole vähäjärkisen pässin aivoja, istuvat hiljaa alas, ja miettivät, ja miettivät, ja ne joilla on sellaiset aivot, istuvat myös hiljaa alas, eivätkä edes mieti. Ja pitävät suunsa kiinni! En suotta verrannut sinua MissHolmesiin.
Älä tee sitä - tulee pää kipeeksi, eikä se helepota kuin hetkeksi. :)
Sirpa kirjoitti: Ja mitä tulee tuohon elämäni uhraamiseen, niin mulla olisi kyllä vielä jokunen työ tekemättä.
Minusta murha.info (tai muukaan foorumi) ei ole asia, jonka kanssa kannattaa elämänsä uhrata. On paljon sellaisia asioita, joihin voi keskittyä, jos isompi kuvio ahistaa. :)
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Terra kirjoitti: Moni on ihmetellyt, että miksi äiti nyt tuommoisia kirjeitä lapsilleen lähettänyt, mutta on unohtanut samalla sen ympäristön, missä kirjeen lähettäjä on elänyt ja ollut. Uskoisin, että varsin normaalia vankila-arkea nuo tatuointi sun muut sen tyyppiset kuviot.
Olen samaa mieltä tästä - taatusti ympäristö vaikuttaa. Itse näin siinä tribaalisydämen - en mitään saatanoita tai vuohenpäitä. Toisaalta itse kirje raskaine elementteineen ja piikkilankoineen oli aika "kovan näköinen", jos ajattelen pikkuisia lapsia. Ehkä itse en vankilasta (tai armeijasta tai ulkomaankomennukselta) lähettäisi tribaalikuvioita ja piikkilankoja lapsilleni vaikka se oma ympäristöni olisikin, vaan jotain turvallisemman oloisia piirroksia. Lisäksi nuo kuvat eivät liittyneet aiheeseen mitenkään - niistä oli YKSI ohimenevä lause "äiskä ottaa tatskan... no ei vaineskaa ;)". Eli jos tuo oli vitsi, niin en tosiaan ymmärtänyt sitä lainkaan. Jollekin aikuiselle tuollaisten lähettäminen voisi olla jees - muttei kovin hyvän maun mukaista pienille lapsille. Mutta tämä on vain oma mielipiteeni.
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Sirpa kirjoitti:Juu, ihan yhtä normaalia kuin kaikki muukin mikä tähän liittyy - kuten Mannerin toteamus, että lähes koko Suomen poliisivoimat on saatananpalvojien kimpussa.

Tähän lauseeseen on myös faktaa olemassa, kuten kaikkeen muuhunkin, minkä kirjoitan, löytyy toukokuulta 2012.
Manner on Annelin asianajaja. Mannerin tehtävä on puolustaa asiakastaan salissa ja hyvä asianajaja tekee myös PR-työn salin ulkopuolella. Mannerin tavoite on saada Anneli vapaaksi. Tämän perimmäinen syy lähtee ammattiylpeydestä. Toinen on tietenkin se, että tämä tapaus on Mannerille kultakaivos ja eritoten, jos Manner saa Annelin vapaaksi. Jokaisen asianajajan unelma -> tilanne, jossa todisteet eivät ole aukottomat ja koko suomen kokoinen mediajulkisuus. JOS Anneli pääsee vapaaksi, Mannerin tuntihinta nousee vähintään 40% - sen verran kova juttu ollut kyseessä. Lisäksi Manner tietenkin saa jo nykyisellään tästä casesta veronmaksajien rahaa "ihan mukavasti".

Me emme voi MITENKÄÄN tietää, mitä itse Manner ajattelee Annelin syyttömyydestä, emmekä tule sitä ikinä tietämäänkään. Hyvä asianajaja jättää omat asenteet työnsä ulkopuolelle - kuten kuuluukin tehdä!

Kuten ymmärrät "koko suomen poliisivoimat" eivät voi mitenkään olla tätä tutkimassa KIRJAIMELLISESTI, vaan tämä oli mannerilta abstrakti kielikuva, jossa hän yritti sanoa, että tähän caseen on laitettu paljon resursseja.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Et sitten pistänyt sitä vihamiestoimintoa päälle - erikoinen ja erittäin realistinen näkemys Anneli Auerin puolustuksen PR-työstä, joka juuri urakalla on penkonut poliisin jemmaa ja saanut ensimmäisenä koko Suomen niin rikos- kuin oikeuslaitoshistoriassa KRP:n peitetoiminnan auki. :shock:

Ja kun puhumme Lahden murhasta, johon juuri tuon saatananpalvonnan sanotaan liittyvän, niin sulla on jäänyt huomaamatta yks pikku juttu: AA todettiin siihen jo syyttömäksi.

Anteeksi nyt, mutta sulla on kyllä nyt korviesi välissä jokin kytkentähäiriö, kun tuo syyllisyysjuttu ei minkään järjen ja realismin puitteissa edes sovi enää tähän tapaukseen. Se vaikuttaa jotenkin maaniselta.

Oletkohan sä oikeassa osiossa?

Mutta

Tuollainen virhe muuten on tapahtunut täällä ihan livenä aikaisemminkin.

Seuratkaapa, hyvät lukijat, tämä on tuttu taktiikka jo menneiltä vuosilta: tuollainen muka typerystä näyttelevä hölöttäjä saa hetken kuluttua vieritettyä koko pinenkin esille otetun totuusaineisto jonnekin ojanpohjalle liejuun, niin ettei kenelläkään ole mitään hajua punaisesta langasta, joka tässä siis oli niin 3 sekuntia, KRP:n osunut DNA kuin myös hukassa oleva murhaajan ääni. Tuohon tarvitaan ne pitkät manipulointitekstit ja lukemattomat sanat. Motiivia voi tietysti miettiä.

Fakta-asioita tässäkin - kaiken edelle kirjoittamani lisäksi.
Alethes doksa meta logu
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Vastaan, Sirpa, lautamiehissä, koska huomasin, että sinullakin lähti mopo hieman keulimaan täällä julkisella puolella. Koitetaan välttää ja toivotaan, ettei nuo nopeasormiset ala meistä kumpaakaan ilmiantelemaan. Lautamiehiin, siis ->>
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

erämaaetsivä kirjoitti:En kyllä löydä ainuttakaan ristiä, yhden Z kirjaimen joka sekin lie sattumaa.
Kyllä tuohon tutkijoiden saatanan mukana raahaamiseen on luullakseni tarkoitus, ettensanoisi "pirullinen"tarkoitus. Pää-syyttäjällä suuri risti kaulassa, syyttäjän pää-asiantuntijalla risti kaulassa. Joten lausunnot asenteellisia.( henkilökohtainen arvioni ).
Toisaalta onhan Anneli demonisoitu mediassa niin vahvasti, että ymmärrän hyvin haettavan turvaa rististä.
No onpas outoa, ettet näe, vaikka poliisin saatananpalvonnan erityisasiantuntija Keijo Ahoranta ne näkee. Lisäksi hän näkee pistohaavoissa muitakin saatanallisia merkkejä. Kun soppaan vielä lisätään Minna Joki-Erkkilän vakuutukset parantuneista immenkalvoista ja vain uv-valolla havaittavista saatanallisista viiltelyjäljistä, niin onhan nyt ihme, jos vielä joku epäilee, että Anneli ja Jens eivät olisi syyllisiä saatanallisiin tekoihin!

Täysipäiset ihmiset kuuluvat nykyään vähemmistöön ja heidät kuuluu polttaa roviolla!
Elizzza
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Elizzza »

Kuolema pohtii Mannerin ajatuksia. On Manner ne paljastanut. Minulla ei ole antaa tarkkoja päiviä, TV:stä ne olen nähnyt.
Alkuvaiheessa murhaoikeudenkäyntiin liittyen Manner sanoi että "päämieheni kiistää". Tällä tavoin Manner vältti sanomasta mitä mieltä itse on.
Myöhemmin Mannerilta kysyttiin onko hän vakuuttuunut AA:n syyttömyydestä. Manner vastasi että "entistäkin vakuuttuneempi".
Jos Manner oli vakuuttunut syyttömyydestä vaikkapa 0,000 000 001 %:sesti, entistäkin vakuuttuneempana hän voi olla vakuuttunut syyttömyydestä jopa 0, 000 000 01 %:sesti.
Elizzza
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Elizzza »

Kuolema pohtii Mannerin ajatuksia. On Manner ne paljastanut. Minulla ei ole antaa tarkkoja päiviä, TV:stä ne olen nähnyt.
Alkuvaiheessa murhaoikeudenkäyntiin liittyen Manner sanoi että "päämieheni kiistää". Tällä tavoin Manner vältti sanomasta mitä mieltä itse on.
Myöhemmin Mannerilta kysyttiin onko hän vakuuttuunut AA:n syyttömyydestä. Manner vastasi että "entistäkin vakuuttuneempi".
Jos Manner oli vakuuttunut syyttömyydestä vaikkapa 0,000 000 001 %:sesti, entistäkin vakuuttuneempana hän voi olla vakuuttunut syyttömyydestä jopa 0, 000 000 01 %:sesti.
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Turun hovioikeuden päätöksen perusteet selviävät vähä vähältä. Niina Berg'n blogissa esiintyy kaksi henkilöä, joita sitoo vaitiolovelvollisuus kaikesta siitä, mitä he ovat todistajan ja syytetyn ominaisuudessa saaneet tietää salaisesta oikeudenkäynnistä

Todistaja vakuuttaa, että hän ei lukenut ainuttakaan dokumenttia asiasta, mutta ei tämä vapauta häntä vaitiolosta. Toisaalta hän ei myöskään yritä vakuuttaa, että' Anneli ja Jens ovat syyttömiä vaan kertoo yleisessä tiedossa olevia kirjoituksia. Tosin aivan toisenlaisista tapauksista kuin Ulvilan surma Ulvilan murha on todella tapahtunut, mutta lhs-jutussa väitellään saatanan palvonnasta ja raiskauksista irrotettuna yhteydestään Ulvilan murhaan.

Motiivista ei puhuta syytetyn tai todistajan esityksissä. Niissä ei myöskään kerrota kuinka hovioikeuden laskemat viillot todistavat jotain niistä raiskauksista, joista on annettu kovat tuomiot.

Vaikutelmani on, että syytäjän intohimo Anneli Auer tuomituksi hinnalla millä tahansa yhdistyy Anneli ja Kukan puolustuksen heikkouteen. Tuomiot ovat hyvin ankarat ja näytttö itse asiassa olematon
kuolema
Andy Sipowich NYPD

sisotalo kirjoitti:Tosin aivan toisenlaisista tapauksista kuin Ulvilan surma Ulvilan murha on todella tapahtunut, mutta lhs-jutussa väitellään saatanan palvonnasta ja raiskauksista irrotettuna yhteydestään Ulvilan murhaan.
En nyt tiedä, että oletko oikeasti aivan pihalla tästä koko jutusta, vai tuletko vain ihan tietoisesti puhumaan tänne puutaheinää. Käräjäoikeuden tuomiolauselmassa lukee selvästi, että tapaukseen ei liity saatananpalvontaa. Pitäisikö se kirjoittaa tikkukirjaimilla ja tavuviivat väliin, että lopultakin ymmärtäisit, mistä kyse. En ole vihainen, vaan huvittunut, miten oikeasti jatkuvasti tuot tätä samaa valhetta tänne kerta toisensa jälkeen, vaikkei sillä ole mitään todellisuuspohjaa. Muista asioista voidaan toki spekuloida, mutta eiköhän tästä ole jo ihan riittävästi faktaa tullut esille?
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

seppo isotalo ( joko valehtelee tai esittää jonkin mikä vahvistaa kun ) kirjoitti: Tuomiot ovat hyvin ankarat ja näytttö itse asiassa olematon
Taidat olla jo sisäistänyt itse laatimasi valemuistot tai voisitko ystävällisesti kertoa miten somaattinen ja asiantuntijoiden näyttö yhdessä lasten yhtäpitävien kertomusten kanssa on heikko näyttö jota puolustus ei kuitenkaan huomannut hyödyntää. Yli 30 h lasten kuulemisia, 40 oikeudenistuntopäivää, yli 30 asiantuntijaa ja heidän lausuntonsa, yli 4000-sivua esitutkintaa. Hovin yksimielinen päätös.
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Valhalla kirjoitti:
seppo isotalo ( joko valehtelee tai esittää jonkin mikä vahvistaa kun ) kirjoitti: Tuomiot ovat hyvin ankarat ja näytttö itse asiassa olematon
Taidat olla jo sisäistänyt itse laatimasi valemuistot tai voisitko ystävällisesti kertoa miten somaattinen ja asiantuntijoiden näyttö yhdessä lasten yhtäpitävien kertomusten kanssa on heikko näyttö jota puolustus ei kuitenkaan huomannut hyödyntää. Yli 30 h lasten kuulemisia, 40 oikeudenistuntopäivää, yli 30 asiantuntijaa ja heidän lausuntonsa, yli 4000-sivua esitutkintaa. Hovin yksimielinen päätös.
Käyhän sinäkin lukemassa Niina Bergin blogista vastine Turun hovioikeuden 27.6.2013 antamaan julkiseen selosteeseen.

Kyllä nyt näyttää siltä, että oikeus on pahasti eksynyt uskomaan yhden lahkolaislääkärin asenteellisia "tutkimustuloksia". Huippuammattilaisiksi mainostetut psykologitkin näyttävät olleen ihan pikkuisen hakoteilla 8)
Vespa velutina
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Vespa velutina »

Käräjäoikeus ei tuominnut saatananpalvonnasta; tästä kyllä syytettiin, mutta käräjät hylkäsi syytteet toteen näyttämättöminä. Sen sijaan hovioikeus tuomitsi Auerille puoli vuotta lisäkakkua nimenomaan saatananpalvonnasta (syyttäjä haki kovennusta hovista ja sai) ja tämä on syyttäjän näyttönä myös uusilla murhakäräjillä. Hesarissa asianajaja Manner ihmetteli murhakäräjävalmisteluistunnon aikaan kesäkuussa, miksi saatananpalvonta on edelleen esillä tulevilla murhakäräjillä, kun käräjät ei siihen uskonu, mutta eipä tienny Manner vielä hovin tuomiota tuolloin.
Ne arvet (mm. ne 105 jälkeä yhdessä asianomistajista) on just sitä saatananpalvontaa. Siis pietarinristejä viilletty lasten käsiin. Eihän sellasta saatananpalvonta-nimistä rikosta ole olemassakaan, mutta pahoinpitelyksi tai törkeäksi sellaiseksi hovi sen luokitteli.
Näin siis rautalangasta väännettynä.
Aasianherhiläinen Vespa velutina on hieman pienempi kuin eurooppalainen herhiläinen. Tulokkaan erityistuntomerkki on keltaiset jalat.
kuolema
Andy Sipowich NYPD

peltirumpu kirjoitti: *kertoo Valhallalle:*

Käyhän sinäkin lukemassa Niina Bergin blogista vastine Turun hovioikeuden 27.6.2013 antamaan julkiseen selosteeseen.

*snip*
Anteeksi, tämä ei ollut minulle, mutta vastaan silti, koska me "Annelin kivittäjät" ollaan aika samanlaista itsepäistä sakkia? :)

NB:n blogissa oli paljon ja samantyylisiä pointteja, kuin Anneli oli vuotanut hymyyn ja Alibiin (tai oikeammin tälle yhdelle ja samalle freelance-toimittajalle).

Minusta NB:n blogi on siitä hyvä ja aivan varmasti oikeassa, että tässä tuli nyt auki puhuttuna suora puolustuksen puheenvuoro kaikkineen käsiteltyä. Tämä oli siis se tavara, johon Manner on puolustuksessa vedonnut. Eli yrittää kumota asiantuntijalausunnot ja horjuttaa todistajien asemaa, sekä tuoda jotain pieniä ristiriitakohtia esille.

Se, mitä syyttäjä on esittänyt vastapainoksi, niin sitä me emme tiedä - emmekä saa tietää 60 vuoteen (eli ihme, jos itse olisin silloin enää elossa).

Nyt se tärkein kuitenkin meinaa unohtua: Tuomio tuli - ja itseasiassa koveni hovissa. Mitä ikinä syyttäjä onkaan esittänyt, niin on oikeuden mielestä ollut huomattavasti raskauttavampaa, kuin puolustuksen yritys saada todistajalausontoja mitätöityä.

Mitä mieltä olette?
Vastaa Viestiin