Johanna Tukiainen
Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)
Uskomatonta että joku edes about normaali ihminen pystyy katsomaan Tuksun keikkoja. Mulle tulee jo videopätkän katsomisesta niin huono olo, myötähäpeä ja myötätunto. Helvetin surullista että tuollasia ihmisiä on täällä pyörimässä, eivätkä ne ole hoidossa tai linnassa. Suomen pohjasakan oon nyt kyllä löytänyt; kaikki Tuksun keikoilla kävijät, blogin lukijat, tähän ketjuun aktiivisesti kirjoittavat
Perkele, Tuksu on sairas, häntä seuraavat eivät... Jotain rotia. Haukutaan, ivataan ja saadaan itselle vähän parempi olo, saatanan säälittävää kun se haukunnan kohde on tossa jamassa.
-
Kerjäläinen
- Nikke Knatterton
Tutustuhan tähän kirjoitukseen.
http://joepasko.blogspot.fi/2013/06/naa ... iikka.html
(näätäilyn etiikka)
En yritä edes pukea omia ajatuksia paremmin sanoiksi.
"Vaikee ajatella, että ihmiset menis kattelemaan tota touhua ja ajattelis, että vähänkö oon parempi ku toi. Puhumattakaan, että otsalohkossa jylläis alitajuinen tarve Tunkin kaltaiselle äidille. En oikeen usko, että nää touhut on ollenkaan niin psykologisesti mullistavia tai raflaavia, kuin ajoittain joku keksii sanoa. Aika pohjalla pitää ihmisen olla, että tarttee käydä Tunkin keikalta hakemassa itsetuntoon buustia. Riittää, että ei paskanna housuunsa ja jos paskantaakin, niin tajuaa sentään pyyhkiä. Jos toi rima alittuu, niin tuskin edes siskoskeikalta irtoo merkittävää apua."
http://joepasko.blogspot.fi/2013/06/naa ... iikka.html
(näätäilyn etiikka)
En yritä edes pukea omia ajatuksia paremmin sanoiksi.
"Vaikee ajatella, että ihmiset menis kattelemaan tota touhua ja ajattelis, että vähänkö oon parempi ku toi. Puhumattakaan, että otsalohkossa jylläis alitajuinen tarve Tunkin kaltaiselle äidille. En oikeen usko, että nää touhut on ollenkaan niin psykologisesti mullistavia tai raflaavia, kuin ajoittain joku keksii sanoa. Aika pohjalla pitää ihmisen olla, että tarttee käydä Tunkin keikalta hakemassa itsetuntoon buustia. Riittää, että ei paskanna housuunsa ja jos paskantaakin, niin tajuaa sentään pyyhkiä. Jos toi rima alittuu, niin tuskin edes siskoskeikalta irtoo merkittävää apua."
Kaikki liekit polttavat, vauvaseni. Kyllä sinä opit. Se on joko tai. Kukaan ei saa molempia.
Mun mielestäni tuo blogikirjoitus oli teennäinen ja tekopyhä tapa selitys esittää näätäily hyväksyttävänä touhuna. Totta kai siinä oli paljon faktaakin, erityisesti kuvaukset Tuksusta ja siitä, että elämäntyyli jatkuisi ilman näätiäkin. Tämä yhteiskunta on jo niin sokea tietyille pehmeille arvoille, kuten itsensä ja toisten ihmisten arvostus. Se puuttuu tästä kuviosta täysin, sekä Tuksua seuraavilta/naureskelevilta näädiltä että tietysti Tuksulta itseltään.
Mä henkkoht koen että minulle yksilönä ei ole mitään merkitystä et nauranki mä ilkeästi Tuksulle, Foughantinelle, koulukiusaajalle tai kaverin kehitysvammaiselle siskolle. MULLE se on silti epätyydyttävää, lapsellista, epähedelmällistä ja alhaista touhua. Pyrin ihan vain kehittymään itse itsessäni, en keksimään että "kenelle mä saan nauraa", vaan pyrkimään eroon koko ajatuksesta että toisille ihmisille nauretaan. Ei se että naurun kohde on naurettava sekakäyttäjä taparikollinen, tee siitä sen antoisampaa.
Mä henkkoht koen että minulle yksilönä ei ole mitään merkitystä et nauranki mä ilkeästi Tuksulle, Foughantinelle, koulukiusaajalle tai kaverin kehitysvammaiselle siskolle. MULLE se on silti epätyydyttävää, lapsellista, epähedelmällistä ja alhaista touhua. Pyrin ihan vain kehittymään itse itsessäni, en keksimään että "kenelle mä saan nauraa", vaan pyrkimään eroon koko ajatuksesta että toisille ihmisille nauretaan. Ei se että naurun kohde on naurettava sekakäyttäjä taparikollinen, tee siitä sen antoisampaa.
Hmm.... Mua ei kyllä oo noi Tuksun touhut naurattanu ollenkaan. Tai ehkä korkeintaan joskus silloin alussa, kun siinä vielä oli jotain järjentapaista. Nyt tuo touhu on kyllä menny sellaiseksi, ettei kauheasti naurata.
Sitä vaan odottaa jo sitä hetkeä, kun Johanna töheröi niin, että linnareissu pitenee useammaksi vuodeksi. Enkä ihmettelis sitäkään, että Julia heittäis veivinsä, kun ei se korkki näemmä pysynytkään kiinni.
Kumpikin niistä tarvitsis jonkinlaista apua, mutta niin kauan kun pitävät kiinni siitä pinkistä harhastaan ja kieltäytyvät hakemasta itselleen apua, muutosta ei tule, kuin ehkä siinä vaiheessa, kun tulee ruumiita, jos sittenkään.
Ja joo, enemmän mä tätä seuraan eräällä toisella foorumilla, kuin täällä.
Sitä vaan odottaa jo sitä hetkeä, kun Johanna töheröi niin, että linnareissu pitenee useammaksi vuodeksi. Enkä ihmettelis sitäkään, että Julia heittäis veivinsä, kun ei se korkki näemmä pysynytkään kiinni.
Kumpikin niistä tarvitsis jonkinlaista apua, mutta niin kauan kun pitävät kiinni siitä pinkistä harhastaan ja kieltäytyvät hakemasta itselleen apua, muutosta ei tule, kuin ehkä siinä vaiheessa, kun tulee ruumiita, jos sittenkään.
Ja joo, enemmän mä tätä seuraan eräällä toisella foorumilla, kuin täällä.
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.
-
Kerjäläinen
- Nikke Knatterton
Onko tämä muuten ihan faktatietoa vai mutuilua? Kelailin vaan et onko tuomioon odotettavissa vähennyksiä?Tuksu on sairas
Kyllä minä nauran useinkin ihmisten typeryydelle, mutta ei se ole ivallista, ilkeää tai pahantahtoista naurua. Nauran ihan vaan siitä syystä että naurattaa, ja on ihan helvetin hauskaa kun tollanen tanssijamörssäri jamittelee kuin seksikäs povipommi konsanaan
En kyllä tiedä miten tämä vaikuttaa siihen ettenkö osaisi arvostaa ihmistä, joka arvostukseni ansaitsee.
Itseni ei ainakaan niitä tunteita tarvitse valikoida, tai keksiä kenelle saisin nauraa.
Minä toivon kaikkea hyvää, niin Johannalle, kuin jokaiselle näätäläisellekin.
Kaikki liekit polttavat, vauvaseni. Kyllä sinä opit. Se on joko tai. Kukaan ei saa molempia.
-
Porin
Videossa on kaksi kohokohtaa.Scruffy kirjoitti:Ysiysiysi oli tämän postannut jr-osion naisten perustama rikollisjengi ketjuun mutta laitetaan toki tännekkin.
http://www.youtube.com/watch?v=o6zrkj65cb0
Tästä tulin lähinnä hyvin surulliseksi. Likat on kuin ahdistettuna jonkun vessannurkkaan. Meininki on kuin eläintarhan apinahäkin äärellä. Erotiikka on hyvin kaukana tosta kompuroinnista, kaatuilusta ja ketkutuksesta. Mutta me suomalaisethan rakastamme tällaisia vahingoniloa herättäviä friikkisirkuksia. Onneksi Tuksu sentään pitää jenkkakahvansa piilossa. Jotain itsekritiikkiä ehkä jo löytynyt.
Ammattirikolliseksi julistautunut sekakäyttäjä Jarna X kaatuu naamalleen lattialle, ja joku näyttää ikkunasta keskisormea Tukisukalle.
Muuten todella säälittävä video.
Ei siitä Tuksun mielenterveyden tilasta varmaan mitään faktatietoa ole, mutta eiköhän jokainen sen pysty näkemään ihan itse. Ainakin nyt alkoholisti hän on, ja alkoholismi on sairaus. Musta on ihan karmeeta että tää yhteiskunta sallii tuollaisen touhun julkisuudessa.
Reippaasti päälle satatuhatta katsojakertaa noin vuorokaudessa. Aika surullista sekin.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Mua hihitytti silloin alkuun ne kännikeikat jne, mut tää viimeisin on jo aivan järkyttävää katsottavaa. Tuksuhan tuossa ei ole niin pahassa jamassa kuin tuo.. tuo... Jarna tms? Silmät seisoo päässä
Ahdistava fiilis tuosta tulee jo, mitään hauskaa en osaa enää tuosta poimia 
Scruffy kirjoitti:Ysiysiysi oli tämän postannut jr-osion naisten perustama rikollisjengi ketjuun mutta laitetaan toki tännekkin.
http://www.youtube.com/watch?v=o6zrkj65cb0
Tästä tulin lähinnä hyvin surulliseksi. Likat on kuin ahdistettuna jonkun vessannurkkaan. Meininki on kuin eläintarhan apinahäkin äärellä. Erotiikka on hyvin kaukana tosta kompuroinnista, kaatuilusta ja ketkutuksesta. Mutta me suomalaisethan rakastamme tällaisia vahingoniloa herättäviä friikkisirkuksia. Onneksi Tuksu sentään pitää jenkkakahvansa piilossa. Jotain itsekritiikkiä ehkä jo löytynyt.
Maksaako joku oikeasti päästäkseen katsomaan moista totaalimokailua? Itse en kehtaisi olla edes samassa tilassa missä tämä kolmikko heiluu,ja tosiaan se Jarna. Julia ja Tuksu nyt vielä jotenkin "meni" mutta tämä kolmas tyttönen. Voi apua!
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Ja MITEN ihmeessä nuo naiset (varsinkin itse Glamour-Kuningatar Johanna) voi pitää tuota esitystä kansainvälisen tasokkaana, kauniina ja eroottisena?
Traagista ja oksettavaa.
Traagista ja oksettavaa.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
Tuksu edelleen raivoisaan sävyyn käskee meidän muiden pitämään suumme supussa, kun hän tekee työtä josta nauttii ja jota rakastaa...
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Ihmettelen että millainen yrittäjä ottaa tuksun porukan esiintymään tiloihinsa ja vieläpä siitä maksaakin?
-
debbie
Hieno esitys, ei siinä mitään
Minä luulin aika pitkään, että tuo Jarna on mies, siis se homokampaaja, ja puettu naiseksi. Siis niinkuin drag-hahmo.
Onko se siis nainen, ei tuo nimikään mulle oikein sukupuolta paljasta.. Jarna.
Onpa sukupuolineutraali nimi.
Ja siis tuo, että sisarukset tanssivat/kompuroivat jotain seksitanssia toisiaan lääppien.. oksettavaa.
Minä luulin aika pitkään, että tuo Jarna on mies, siis se homokampaaja, ja puettu naiseksi. Siis niinkuin drag-hahmo.
Ja siis tuo, että sisarukset tanssivat/kompuroivat jotain seksitanssia toisiaan lääppien.. oksettavaa.
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Jarnasta nimestä tulee kyllä mieleen mies. Jarno, Jarmo jne.debbie kirjoitti:Hieno esitys, ei siinä mitään![]()
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~