Bad Machine 81 Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
veniard
Harjunpää
Viestit: 336
Liittynyt: La Joulu 29, 2012 11:18 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja veniard »

Kovasti kerhotila jäämässä sorakasan katveeseen. Ohi ajelin tänään ja pihakin näytti tosi hiljaiselta. Yks mikä herättää uteliaisuutta on se musta mersu mikä useesti pihassa on parkissa. Kun yleisesti puhutaan et pummeja koko liuta niin jollain on kyl komee mese :D
TollRoad
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Kesä 24, 2013 12:26 am

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja TollRoad »

Se Ex BM81 on Jari Haapanen, en mä noista kutsuma nimistä tiedä.

Ja mikäli se mese on vanhempi niin se on väiskin auto
kiusausko
Harjunpää
Viestit: 303
Liittynyt: Su Syys 12, 2010 7:32 am
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Voi ja elämä ja kevät, tähän ketjuun ei ole muuta lisättävää. No okei vittujen keväthän sopisi myös, mutta ei vaan jaksa. Yrittäkää, pojat, nyt ees vähäsen.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
JurpÅ
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 5:08 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja JurpÅ »

TollRoad kirjoitti:Se Ex BM81 on Jari Haapanen, en mä noista kutsuma nimistä tiedä.

Ja mikäli se mese on vanhempi niin se on väiskin auto
Haapanen=Huligaani,se on mulle uutta infoo et ois ollu BM:n jäsen :shock: :roll: Kukahan mahtaa sit ajelle tuplajuuston autol,ku itte juusto on kiinni?
Avatar
Scruffy
Martin Riggs
Viestit: 648
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 8:19 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

JurpÅ kirjoitti:
TollRoad kirjoitti:Se Ex BM81 on Jari Haapanen, en mä noista kutsuma nimistä tiedä.

Ja mikäli se mese on vanhempi niin se on väiskin auto
Haapanen=Huligaani,se on mulle uutta infoo et ois ollu BM:n jäsen :shock: :roll: Kukahan mahtaa sit ajelle tuplajuuston autol,ku itte juusto on kiinni?
Eastsidersin hangiksi sitä väitettiin jossain ketjussa joskus kauan sitten.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
JurpÅ
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 5:08 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja JurpÅ »

Juuri tohon viittasin et oli Eastsiderssis hangin,mut ei oo kyl ollu BM:n jäsen :roll:
osama
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: La Touko 25, 2013 5:25 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja osama »

Pykälänviilaaja kirjoitti:
peiteseppo kirjoitti:Eräs henkilö tästä porukasta vasikoi suoraan kuulusteluissa. En muuten kertoisi mutta luin pöytäkirjan viikko sitten. Samalla kuulin että juurikin tuo väiski on sellainen johon ei kannata luottaa sekuntiakaan.

No kerroppa nyt sitten kaikille kuka tämä laululintunen olikaan ? Meitä kauhhiasti kiinnostaa kuka tälläkertaa oli vuorossa ? :twisted:
Tosiaan olis kiva tietää kuka siel lauleli tällä kertaa???Kerro ihmees jos kerran tiiät!
Ronkelitonkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ti Loka 02, 2012 9:30 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja Ronkelitonkeli »

veniard kirjoitti:Kovasti kerhotila jäämässä sorakasan katveeseen. Ohi ajelin tänään ja pihakin näytti tosi hiljaiselta. Yks mikä herättää uteliaisuutta on se musta mersu mikä useesti pihassa on parkissa. Kun yleisesti puhutaan et pummeja koko liuta niin jollain on kyl komee mese :D
Kyllä se on ihan velkavetonen vanha paska :mrgreen:
BBQ bananas
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2012 6:11 am

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja BBQ bananas »

TollRoad kirjoitti:Se Ex BM81 on Jari Haapanen, en mä noista kutsuma nimistä tiedä.

Haapanen=Huligaani
Huligaani?? Puhutaanko nyt siitä monkkujen siloposkesta joka on kun suoraan rippikoulun jälki-istunnista repäisty?? :shock:
JurpÅ
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 5:08 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja JurpÅ »

BBQ bananas kirjoitti:
TollRoad kirjoitti:Se Ex BM81 on Jari Haapanen, en mä noista kutsuma nimistä tiedä.

Haapanen=Huligaani
Huligaani?? Puhutaanko nyt siitä monkkujen siloposkesta joka on kun suoraan rippikoulun jälki-istunnista repäisty?? :shock:
Sama tyyppi :lol:
peiteseppo
Remington Steele
Viestit: 236
Liittynyt: Ke Elo 21, 2013 8:32 am

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja peiteseppo »

veniard kirjoitti:Kovasti kerhotila jäämässä sorakasan katveeseen. Ohi ajelin tänään ja pihakin näytti tosi hiljaiselta. Yks mikä herättää uteliaisuutta on se musta mersu mikä useesti pihassa on parkissa. Kun yleisesti puhutaan et pummeja koko liuta niin jollain on kyl komee mese :D

Taitaa olla taksiyrityksen mese,ilman keltaistakupua?

Elokuvassa pahat pojat,näyttelijä Vesa Matti-Loiri heitti repliikin: ne piilottaa huumeita hampurilaisiin. Nyt varmaan mietitään in real life että miten niitä hampurilaisia voitaisiin piilottaa ja salakuljettaa...
Ei ole voittajaa valuutalle.
JurpÅ
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 5:08 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja JurpÅ »

peiteseppo kirjoitti:Eräs henkilö tästä porukasta vasikoi suoraan kuulusteluissa. En muuten kertoisi mutta luin pöytäkirjan viikko sitten. Samalla kuulin että juurikin tuo väiski on sellainen johon ei kannata luottaa sekuntiakaan.
edellee ootellaa et kuka tää laululintunen on??
veniard
Harjunpää
Viestit: 336
Liittynyt: La Joulu 29, 2012 11:18 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja veniard »

Onkos presidenttiä näkynyt, siis muurin sisä vai ulkopuolen? ja jos sisäpuolen niin onkohan tehnyt olonsa viihtyisäksi? ja kukakohan nyt vallankahvassa, sorakasan tuolla puolen. Pitää jöötä kun väisänen mitä ilmeisemmin ei ole nro1
kille
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: Ti Syys 09, 2008 11:30 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja kille »

veniard kirjoitti:Onkos presidenttiä näkynyt, siis muurin sisä vai ulkopuolen? ja jos sisäpuolen niin onkohan tehnyt olonsa viihtyisäksi? ja kukakohan nyt vallankahvassa, sorakasan tuolla puolen. Pitää jöötä kun väisänen mitä ilmeisemmin ei ole nro1
mara vai miten se olikaan :P
http://www.youtube.com/watch?v=ZjK-t0ki ... sDwwDRBk3w
Rautapää
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Touko 17, 2013 11:49 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja Rautapää »

Valmiiseen pöytään on hyvä tulla , vai miten se nyt sanotaankaan ?
Vastaa Viestiin