SKINIT

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Pirhonen
Olivia Benson

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pirhonen »

Olisin toki laittanut, mutta en löytänyt tähän hätään. Tässä kuvankaappaus facesta missä tekijä(t) puivat tapahtumaa,
http://i.imgur.com/GSzLDRr.jpg

edit: tarkennuksena, kuvankaappaus ei ole minun ottama
seppoilmari
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

http://www.muutos2011.fi/vb/entry.php?6 ... hahah-boss

Tuolla linkki ja juttua tästä rasistisesta viharikoksesta.
HammelmanN420
Susikoski

Viesti Kirjoittaja HammelmanN420 »

Pirhonen kirjoitti:Nythän netissä pyörii video missä joku pikkumamu pamauttaa suomalaisen skinin puolitajuttomaksi, tosin teki temppunsa ns. sucker punchilla. Ei ole skiniliike enää voimissaan.
Kyllähän kakarakin miehen tiputtaa jos ns. puun takaa huitasee. Toi kerro taas mistään muusta että osaa olla raukka smugu. Ihan tavallistahan toi on noiden keskuudessa. Kloppina nähnyt näiden "ninjojen" toimintaa ihan riittävästi, suosituin tyyli tais olla et rinki jonku raukan ympärille ja selkään potkimista ja juuri näitä raukkalyöntejä sivusta jne..
Waingro
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Waingro »

Hahaa. kerrankin joku heittaa hyvaa lappaa...Toi on totta.
oldunion
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja oldunion »

Kyllähän kakarakin miehen tiputtaa jos ns. puun takaa huitasee. Toi kerro taas mistään muusta että osaa olla raukka smugu.

Höpö höpö, mitään puun takaa lyönyt. Hyvän koukun Samir heitti aikamiehen leualle. kaksi aikuista miestä paskat housussa kun kakaralauma vähän uhittelee, varmasti oli hesalaisia nämä "isänmaan toivot", meillä karjalassa meno erillainen.
"Oh, how i express myself, How do i express myself?
Well baby i BENCH PRESS myself, that how i Express myself!
oi kuinka itseani ilmaisen, kuinka itseäni ilmaisen?
Kuule kulta, PENKKIPUNNERRUKSELLA itseäni ilmaisen, niin minä itseni ilmaisen!"
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

HammelmanN420 kirjoitti:
Pirhonen kirjoitti:Nythän netissä pyörii video missä joku pikkumamu pamauttaa suomalaisen skinin puolitajuttomaksi, tosin teki temppunsa ns. sucker punchilla. Ei ole skiniliike enää voimissaan.
Kyllähän kakarakin miehen tiputtaa jos ns. puun takaa huitasee. Toi kerro taas mistään muusta että osaa olla raukka smugu. Ihan tavallistahan toi on noiden keskuudessa. Kloppina nähnyt näiden "ninjojen" toimintaa ihan riittävästi, suosituin tyyli tais olla et rinki jonku raukan ympärille ja selkään potkimista ja juuri näitä raukkalyöntejä sivusta jne..
Enempi tota porukalla kimppuun käymistä olen skinien suhteen todistanut... Yksin eivät uskalla edes huudella. Mamuista ei juuri ole kyl kokemusta vaikka varissuolainen olenkin. Ne jättää mut rauhaan ja mä annan niiden olla rauhassa.
Mikähän siinä muuten on et skinit tuppaa käymään kantaväestön kimppuun? Eiks se ole niinkuin aatteen vastaista?

Ja lopuksi läpällä yks videopätkä, kyseessä Mike Vallely, näin se homma hoidetaan ilman mitään hevonvitun tukiryhmiä... Eli http://www.youtube.com/watch?v=X5TTMvY01Is
Everything in the world is either a potato or not a potato
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Kikki Hiiri kirjoitti:Ja lopuksi läpällä yks videopätkä, kyseessä Mike Vallely, näin se homma hoidetaan ilman mitään hevonvitun tukiryhmiä... Eli http://www.youtube.com/watch?v=X5TTMvY01Is
Ei helvetti kun oli säälittävän näköistä lääppimistä tuo sun videos.. :lol:
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Kikki Hiiri
Martin Riggs

otus kirjoitti:
Kikki Hiiri kirjoitti:Ja lopuksi läpällä yks videopätkä, kyseessä Mike Vallely, näin se homma hoidetaan ilman mitään hevonvitun tukiryhmiä... Eli http://www.youtube.com/watch?v=X5TTMvY01Is
Ei helvetti kun oli säälittävän näköistä lääppimistä tuo sun videos.. :lol:
Onko termin "läpällä" konsepti hukassa? Onhan netti pullollaan tappeluvideoita, jos haluaa raavaitten miesten matsia katsella ni kas tässä: http://www.youtube.com/watch?v=wHA3TLu1Hms Eli Kimbo Slicen lyhyt pätkä.
Mä vaan en näe tappelemisessa mitään hohtoa. Eri asia sit jos kyseessä reilusti otettu erä. Skinien tapa mennä porukalla kimppuun ei ole sellaista.
seppoilmari
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus ... 34649.html
Kuva
Uskoisitko, että tämä jäätävä ysärihirvitys palaa taas? - "Muodikkainta mitä voi päälleen pistää"

Greyn anatomia -sarjassa näytellyt Eric Dane heitti pilottitakin päälleen kävelylle.
EM43 / Splash News
Julkaistu: 9.9.2013 12:14

LIV Mikä on tänä syksynä muotia? Tätä kysytään Teri Niitiltä usein.
No kerrotaan se sitten. Se on pilottitakki eli Bomber. Tämä alun perin huonosti lämpöeristettyjen pommikoneiden piloteille suunniteltu topattu, resorillinen, lyhyt, pussittava pusakka käveli viime keväänä edestakaisin maailman muotipääkaupunkien näytöslavat ja saapui juuri meille kauppoihin.

Se on muodikkainta, mitä nainen tai mies voi tänä talvena päälleen pistää. Sporttiselle on amerikkalainen valkohihainen Baseball-malli ja luksusta arvostavalle vaikka paksusta silkistä tehty. Tärkeintä on, että se yhdistetään kontrastikkaasti yli. Eli alle juhlaa tai modernia, niin ei näytä siltä, että olisi sotaan lähdössä!

Nyt voi taas olla muodikas :mrgreen:
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Mahtaako vielä olla näitä hankaluuksia linkin takana olevilla ns.syrjäytyneillä skineillä? Linkki on toki vanha ja ajat/olot parantuneet.

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... Za3mDGWRtw
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Kaizer Sose
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Jos olen oikein ymmärtänyt niin pilottirotsi on myös populaaria ns vinoviettisten keskuudessa kuten kaljuksi ajettu kuuppakin.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Kaizer Sose kirjoitti:Jos olen oikein ymmärtänyt niin pilottirotsi on myös populaaria ns vinoviettisten keskuudessa kuten kaljuksi ajettu kuuppakin.
No onhan homoilla oma skinifetissi, kaipa kyl heteroillakin. Mut ei se ole yks tai kaks nasua ku kaapista on tulleet, ja ihan isojakin nimiä.
Scruffy
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

Kikki Hiiri kirjoitti:
Kaizer Sose kirjoitti:Jos olen oikein ymmärtänyt niin pilottirotsi on myös populaaria ns vinoviettisten keskuudessa kuten kaljuksi ajettu kuuppakin.
No onhan homoilla oma skinifetissi, kaipa kyl heteroillakin. Mut ei se ole yks tai kaks nasua ku kaapista on tulleet, ja ihan isojakin nimiä.
Joo, mm. Nicky Crane mutta Suomessa tuskin kukaan?

Venäjällä touhuhan on jo aika hyvin järjestynyttä. Siis homonatsiskineillä.

http://www.vice.com/read/meet-russias-g ... nazi-world

Kuva

Tämä siis yhden venäjäpuljun aito banneri. En siis yritä tässä mitään hassun hauskaa homohuumoria vääntää vaikka se melkein kuuluu palstan tapoihin ja vaikka onhan tuo logo aika epätodellinen. Nämä kaverit eivät siis ole mikään fetissi-kerho, joita on esim. Englannissa useampiakin.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Scruffy kirjoitti:
Kikki Hiiri kirjoitti:Joo, mm. Nicky Crane mutta Suomessa tuskin kukaan?
Olen (valitettavasti) nähnyt kun Juha Föhr käveli käsikädessä toisen äijän kanssa stadissa silloisten vr-makasiinien paikkeilla noin 15-20v sitten ja molemmilla oli samanlainen jenkkisiili, päällä pilottitakki, jalassa maastohousut ja kenkinä maiharit...
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Scruffy kirjoitti:
Kikki Hiiri kirjoitti:No onhan homoilla oma skinifetissi, kaipa kyl heteroillakin. Mut ei se ole yks tai kaks nasua ku kaapista on tulleet, ja ihan isojakin nimiä.
Joo, mm. Nicky Crane mutta Suomessa tuskin kukaan?
Suomesta ei nyt tule mieleen, jos nyt täällä ei niitä isoja nimiä niissä piireissä juuri olekaan.
Scruffy kirjoitti:Venäjällä touhuhan on jo aika hyvin järjestynyttä. Siis homonatsiskineillä.

http://www.vice.com/read/meet-russias-g ... nazi-world

Kuva

Tämä siis yhden venäjäpuljun aito banneri. En siis yritä tässä mitään hassun hauskaa homohuumoria vääntää vaikka se melkein kuuluu palstan tapoihin ja vaikka onhan tuo logo aika epätodellinen. Nämä kaverit eivät siis ole mikään fetissi-kerho, joita on esim. Englannissa useampiakin.
Olen... mykistynyt. Millaiset tyypit pystyy pokkana yhdistämään homoseksuaalisuuden ja rotuopin. Onhan noit tarinoita kolmannen valtakunnan homosteluista, ja ihan kotisuomen Siitoimestaki samoja juttuja liikkuu, mut... Skinijutut tajuaisin kyl, onhan se semmosta korostetun miehekästä. Mut natsismi?
Toisaalta mulle oli aika yllätys sekin et gangstaräppäreitä alkanut tuleman kaapista.
Vastaa Viestiin