Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
Valitaanpa tällä kertaa HIM.
Pidätkö syksystä?
Pidätkö syksystä?
Gods made heavy metal.
Kyllä niin voi sanoa. Varsinkin tämä syksy on ollut mahtava!
Oletko koskaan ollut ihastunut/rakastunut ns. saavuttamattomaan?
Oletko koskaan ollut ihastunut/rakastunut ns. saavuttamattomaan?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Kyllä vain on tullut rakastuttua, uskon että jokaiselle käy noin ainakin kerran elämässään.
Onko koskaan kätesi tai jalkasi ollut kipsattuna luunmurtuman vuoksi?
Onko koskaan kätesi tai jalkasi ollut kipsattuna luunmurtuman vuoksi?
Gods made heavy metal.
Kyllä on. Oikea jalka.
Minkä maan puhuttu kieli kuullostaa kauneimmalta korvaasi?
Minkä maan puhuttu kieli kuullostaa kauneimmalta korvaasi?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Ehdottomasti venäjä. Se on maailman kaunein kieli, minun mielestäni.
Mikä yhdistää seuraavia: Santa Maria, Niña ja Pinta?
Gods made heavy metal.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Dr Bergmeister kirjoitti:Ehdottomasti venäjä. Se on maailman kaunein kieli, minun mielestäni.
Oliks nää K K:n botskit? Tais olla, sovitaan niin.
Mihis muuten K K delas?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Juu, olivat KK:n paatteja kaikki kolme. Kristoffer Kolumbus on kuollut johonkin sairauteen, mutta minä en tiedä mikä sairaus oli kyseessä. Hänen on haudattu Sevillan katedraaliin.
Kuka löysi meritien Intiaan?
Gods made heavy metal.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Dr Bergmeister kirjoitti:Juu, olivat KK:n paatteja kaikki kolme. Kristoffer Kolumbus on kuollut johonkin sairauteen, mutta minä en tiedä mikä sairaus oli kyseessä. Hänen on haudattu Sevillan katedraaliin.
Joo, sehän oli Vasco da Gama, melkein kuin veljensä Vaskooli Kamaa.
Miksi Kuusamo luetaan pohois Pohjanmaaksi vaikka pohois- etelä suunnassa Kuusamon alapuolella on Kainuu?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Ei aavistustakaan, oliskohan sitä pohojammaalaasten kuuluusaa häjyylyä? Piretään itteestä vaan mahorottoman suurta meteliä, vaikka ei suuremmin asiaa oliskaan?
Jos tunnistaisit perhelehden rikosaiheisesta artikkelistä erään tietyn surman uhrin omaisen, niin kunnioittaisitko hänen toivettaan tunnistamattomuudesta vai laittaisitko ko. artikkelin tänne minfoon, surmasta kertovaan ketjuun? (muutama yksityiskohta artikkelissa on muutettu yllä mainitusta syystä, mutta olen vuorenvarma siitä, mistä jutusta siinä on kyse)
Jos tunnistaisit perhelehden rikosaiheisesta artikkelistä erään tietyn surman uhrin omaisen, niin kunnioittaisitko hänen toivettaan tunnistamattomuudesta vai laittaisitko ko. artikkelin tänne minfoon, surmasta kertovaan ketjuun? (muutama yksityiskohta artikkelissa on muutettu yllä mainitusta syystä, mutta olen vuorenvarma siitä, mistä jutusta siinä on kyse)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Kuusamo kai kuuluu Pohjois-Pohjanmaan maakuntaan, joka on eri juttu kuin Kainuu. Tuo kieli mitä käytät tuossa viestissäsi ei ole pohjoispohjanmaalaista murretta ollenkaan. Häjyylyt löytyy täältä etelä-pohjanmaalta, samoin nuo sanat joissa tuo r-kirjan laitetaan sinnekin minne se ei kuulu. Pohojois-pohojanmaalla puhutaan palijon Oulun murretta, vaikkapa näin: pelekääkkö nä pollliisia? Minä olen itse kotoisin tuolta Oulun läänin murrealueelta, mutta en enää asu siellä.maija turjukka kirjoitti:Ei aavistustakaan, oliskohan sitä pohojammaalaasten kuuluusaa häjyylyä? Piretään itteestä vaan mahorottoman suurta meteliä, vaikka ei suuremmin asiaa oliskaan?
Vastaus kysymykseesi: en laittaisi juttuja tai kuvia minnekään, vaan kunnioittasin ilman muuta asianomaisen henkilön yksityisyyttä.
No, pelekkääkkö nä pollliisia?
Gods made heavy metal.
-
Nätti_Jussi
- Agentti Scully
Pelekään ihan helevetisti.
Rehellinen mielipiteesi Tuksusta?
Rehellinen mielipiteesi Tuksusta?
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Pysyvässä mielenhäiriössä oleva sekakäyttäjä, tyhjä arpa.
Mitä haluat elämältä?
Mitä haluat elämältä?
Onnea, terveyttä, rakkautta ja vaurautta haluan.
Mitä sinun elämästäsi puuttuu juuri nyt?
Mitä sinun elämästäsi puuttuu juuri nyt?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Nuo muut löytyy, mutta tuosta vauraudesta on pula.
Tuoko raha mukanaan onnen? Perustele...
Tuoko raha mukanaan onnen? Perustele...
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
J.Maybrick kirjoitti:Tuoko raha mukanaan onnen? Perustele...
Varmaan on henkilöitä joille materialismi tuo onnen, ja materiaa saa rahalla. Uskon myös siihen että jotku ihmiset ovat syntyjään materialisteja. Toki on myös ihmisiä joille raha on lähes kirosana. Kait keskimäärin rahaa tulee ihmisen sietokyvyn mukaan. Omalla kohdalla raha tulee ja se myös menee. Eikä ole ollut tapana muutenkaan materiaa ympärille haalia. Tosin ei tässä nyt missään köyhyydessä tule elettyä.
Itse tuli otettua kesän jatkot muualla.
Nyttenhän täällä näyttää olevan syksy, mitä se on sinulle antanut?