Gustafssonin vammat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Awan diagnoosi on yhtä pätevä kuin sen paperimiehenkin, joka näki NG:n hammaslääkärin vastaanotolla. Miksihän ei asiaa kysytty siltä hammaslääkäriltä, joka korjaili NG:n kalustoa. Olisi tainnut paperimiehen lausunto, samoinkuin awankin, osoittautua perättömäksi.
:D
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Terve awa ja tervetuloa bannilta takaisin.

Älä hullua yllytä, sanotaan, niin johan perkules piti mennä kokeilemaan tuota autosta nousua ylös ihan konkreettisesti.

Kun tuo kuvapuoli heittää sen verran, niin muistanko oikein, että Nisse nousi Peugeot 403 takapenkiltä, sen vasemmalta puolelta ylös niin, ettei käsillään auttanut ollenkaan.

Olen kymmeniä, ellen satoja kertoja istunut tuollaisessa 403 autossa ja ranskalaisethan tekevät aina pehmeimmät autot, niin jousituksiltaan, kuin pelleiltäänkin.

Oma pari vuotta vanha melko paljon saman kokoinen autoni istuin on kenties hieman jäykempi, mutta kyllä sieltä tällaisen vaivaisen kuin minun, oli aika vaikea nousta ylös, ilman tukea.

Tukien nousin toki kuin nuori sulhannen, ei siinä mitään, mutta ihmeen hyvään "balanssiin" oli Gusse kolmessa viikossa palautunut vaikeista naama, tasapaino, ynnä muista vammoista.
Sariola
Horatio Caine

Hessu52 kirjoitti:Terve awa ja tervetuloa bannilta takaisin.

Älä hullua yllytä, sanotaan, niin johan perkules piti mennä kokeilemaan tuota autosta nousua ylös ihan konkreettisesti.

Kun tuo kuvapuoli heittää sen verran, niin muistanko oikein, että Nisse nousi Peugeot 403 takapenkiltä, sen vasemmalta puolelta ylös niin, ettei käsillään auttanut ollenkaan.

Olen kymmeniä, ellen satoja kertoja istunut tuollaisessa 403 autossa ja ranskalaisethan tekevät aina pehmeimmät autot, niin jousituksiltaan, kuin pelleiltäänkin.

Oma pari vuotta vanha melko paljon saman kokoinen autoni istuin on kenties hieman jäykempi, mutta kyllä sieltä tällaisen vaivaisen kuin minun, oli aika vaikea nousta ylös, ilman tukea.

Tukien nousin toki kuin nuori sulhannen, ei siinä mitään, mutta ihmeen hyvään "balanssiin" oli Gusse kolmessa viikossa palautunut vaikeista naama, tasapaino, ynnä muista vammoista.
Todistiko tuo koe luotettavasti jotakin? :)
Hessu52
Watson itse

Todisti se sen, ettei huonokuntoinen olisi ilman tukea pystynyt nousemaan reippasti ylös autosta, kuten Gusse teki.

Kaikkea mitä pystyy, taytyy kokeilla, että uskottavuus säilyy.

Tässä kohtaa säilyy awan uskottavuus.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:Todisti se sen, ettei huonokuntoinen olisi ilman tukea pystynyt nousemaan reippasti ylös autosta, kuten Gusse teki.

Kaikkea mitä pystyy, taytyy kokeilla, että uskottavuus säilyy.

Tässä kohtaa säilyy awan uskottavuus.
Eikö ole mahdollista, että NG on tukien päässyt ylös ja sitten aseteltu kuvanottamista varten paraatiasentoon, törkätty vielä oma lehti (se lehti mihin kuvattiin) päällimäiseksi käteen. Ennen ei tuo kuvanotto käynyt kovin nopeaan :?:

Minkä ihmeen vuoksi Hessu ja kumppaninsa yrittävät tyhjästä tukea omalle mielikuvitusjutuilleen :?:
Muista lähdekritiikki!
Hessu52
Watson itse

Eihän hän ollut invalidi, eikä tarvinnut tukea.

Kukahan noin on poliiseille Palon kirjan mukaan tiuskaissut?
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:Eihän hän ollut invalidi, eikä tarvinnut tukea.

Kukahan noin on poliiseille Palon kirjan mukaan tiuskaissut?
Mitä tekemistä tällä on sen kuvan kanssa?

Ja ihan hyvä huomio, miksihän poliisi oli tarjonnut NGlle apuaan?
Muista lähdekritiikki!
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Hessu52 kirjoitti:Terve awa ja tervetuloa bannilta takaisin.

Terve Hessu - kiva on taas olla mukana.

No mutta - eikös ole kiva kun tuon autosta nousemisen voi jokainen ihan itse kokeilla - olen se itsekin tehnyt :D

Skoone epäili, että Gustafsson olisi jotenkin aseteltu kuvaa varten ei mielestäni pidä paikkaansa, koska tilanteesta on ainakin kaksi kuvaa joiden aikaväli on vain ehkä sekunti. Eli Gustafsson on noussut autosta lehtikuvaajien salamavalojen säihkeessä - ketterästi ilman jalkoihin katsomista ja tukea ottamatta.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Sariola
Horatio Caine

Onpa hyvä, että awa, Hessu ja paperimies eivät ole olleet päättämässä kuka on syyllinen. Päätös olisi heille ollut helppo - perustelut sujuvat kuin vettä vain...
8) 8) 8)

Minusta on erittäin epäasiallista, että vanhoista valokuvista lähtee arvioimaan jonkun henkilön terveydentilaa. Voisi tuota sanoa vastuuntunnottomaksikin. Noin ei pitäisi tehdä edes keskustelupalstalla!
:shock: :shock: :shock:
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Sariola kirjoitti:Onpa hyvä, että awa, Hessu ja paperimies eivät ole olleet päättämässä kuka on syyllinen. Päätös olisi heille ollut helppo - perustelut sujuvat kuin vettä vain...
8) 8) 8)

Minusta on erittäin epäasiallista, että vanhoista valokuvista lähtee arvioimaan jonkun henkilön terveydentilaa. Voisi tuota sanoa vastuuntunnottomaksikin. Noin ei pitäisi tehdä edes keskustelupalstalla!
:shock: :shock: :shock:

No - eipä tässä kenenkään terveydentilaa sen kummemmin arvioida.

Valokuvista - tapaukseen liittyen pohditaan sitä mikä näkyy - kuten keskustelupalstalla on tapana tehdä. Kukin voi siitä kertoa oman näkemyksensä.

Toivoisin Sinun Sariola pikkuhiljaa lopettavan nuo nimimerkkeihin kohdistuvat loukkaavat kirjoituksesi - KIITOS.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse

Olen minä nähnyt sellaisenkin vanhan valokuvan, jossa mies makaa kadulla, kaiketi laaja verilammikko pään alla ja vieressä seisoo mies ase kädessä.

Mies jolla on ase, on poliisi ja maassa makaava rosisto.

Kumman luulet noin kuvan perusteella olevan paremmassa kunnossa, poliisin vai roiston?

Huuonoksi onneksemme emme päässeet awan kanssa antamaan jutussa tuomiota, sillä olisi käynyt ehkä niin, ettei tälle palstalle enää tarvitsisi kirjoittaa.

Tämän kirjoitan omsata puolestani, sillä awan kantaa asiaan en tiedä, kuten et sinäkään, et awan sen enempää kuin minukaan kantaani.

Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää, ota myös se huomioon.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Niin, ja osa tästä palstan porukasta on varmasti ollut oikeudenkäynnissä ja nähnyt kuvissa murskattuja nuorten päitä. Kyllä se pistää miettimään, kuinka yksi voi istua naama virneessä tai ihan ilmeettömänä yhtään surua tai pahoinvointia osoittamatta. Ja tämä yksi on yksi näistä uhreista, näin päätti pahamaineinen Espoon käräjäoikeus.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Et kai lokaa nimeäsi kyseenalaistamalla Suomen ainoan Bodomin surmiin virallisesti syyttömäksi todetun tuomiota ?
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Wagner kirjoitti:Et kai lokaa nimeäsi kyseenalaistamalla Suomen ainoan Bodomin surmiin virallisesti syyttömäksi todetun tuomiota ?
8)
Kyseenalaistamisen näkee jos osaa katsoa. 8) Toki sitä ei voi suoraan sanoa.
Sariola
Horatio Caine

Kyllä ainakin awa ja Hessu ovat lähteneet määrittelemään henkilön terveydentilaa vanhan valokuvan perusteella. Se on fakta. Ja rumasti tehty.
Lukittu