Hells Angels MC (ketju 2)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Avatar
Scruffy
Martin Riggs
Viestit: 648
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 8:19 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

Tässä pari kappaletta Rikun ansioluetteloita.

http://www.imdb.com/name/nm0737669/

http://www.elonet.fi/name/hejpna/
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Ai että Roimu itse. En nähnyt dokkaria alusta ja oli vain etunimi mistä asti itse näin. Roimu oli H P R ohjelmassa aikanaan aika sekaisin mutta nythän jamppa oli ihan skarpin oloinen.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Shovel
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Ti Heinä 23, 2013 7:53 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Shovel »

Kaivetaanko vielä kotiosoite ja puhelinnumerokin esiin? Vaikkei kyseinen mies ole ikinä omaa Hells Angels statustaan hävennyt tai pelännyt, niin mun mielestä työhistorian ja perhe-elämän suhteellisen vähän lähdepohjainen levittely täällä ei ainakaan osoita kunnioitusta kyseistä henkilöä kohtaan. Sitä kunnioitusta, jota useat täällä kuitenkin peräänkuuluttavat. On ok mielestäni puhua täällä Riku 1%er henkilöstä, joka useasti on esiintynyt muun muassa Helvetin Enkeleiden blogissa ja nyt tässä dokumentissa, mutta syytä erottaa sitten tämä elokuvantekijä ja yksityishenkilö.

Samat faktat pätevät muun muassa Maraan ja kaikkiin muihin kerholaisiin. Vaikka kyseiset jätkät ovatkin nyt esiintyneet televisiossa omilla nimillään, niin silti tämmöinen revittely on aika hanurista.
Avatar
Scruffy
Martin Riggs
Viestit: 648
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 8:19 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

En minä ainakaan tarkoittanut mitään epäkunnioittavaa. Päinvastoin. Minun mielestäni nuo olivat aika vaikuttavat listat jotka nyt löytyivät pienellä googlauksella. Ehkä jollekin tavan tallaajalle saattaa olla yllätyskin että pitkän linjan Enkeli voi ylipäänsä olla menestynyt valoteknikko. Eikä siinä minun mielstäni ole mitään vikaa. Paljon päteviä produktioita.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
ichmettelijä
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Su Heinä 07, 2013 4:13 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ichmettelijä »

Tuosta uutisesta, että HA on todettu rikollisjärjestöksi. Asia oli juuri kuten uumoilinkin: toimittajat eivät osanneet lukea oikeuden päätöstä.

Eli ihan aluksi, oikeudessa ei edes käsitelty syytettä/asiaa onko HA rikollisjärjestö vaiko ei. Sitä käytettiin tuomion koventamisperusteena yhden ainoan KRP:n ylikomisarion lausunnon perusteella. Kyseinen ylikomisario sai nuhteet taannoin samoista puheista Kotkan käräjäoikeudelta samanlaisissa merkeissä. Samainen herra on myös KRP:n rikoksesta epäiltyjen listasotkuissa ja hänen touhujaan ilmeisesti selvitellään niiltä osin.

Kyseinen ex-jäsen, joka sai tuomion ja jonka tuomion koventamisperusteena käytettiin komisarion lausuntoa, oli itseasiassa entinen jäsen juuri siksi, että oli kerhon nimissä mennyt hämmentämään omiaan, juuri niitä mistä sai tuomionkin. Kerho siis oli jo heittänyt hepun pihalle juuri siitä syystä, josta sai tuomionkin. Eli kyseinen toiminta oli kerhon itsensäkin mielestä väärin. Tätä käräjäoikeus ei ottanut huomioon, vaikka asia tuli oikeudessa esille.

Sensijaan Espoon käräjäoikeudessa oli ensimmäistä kertaa syyte, jonka mukaan HA on rikollisjärjestö. Oikeus totesi yksiselitteisesti, ettei ole, koska suurinta osaa jäsenistä ei syytetä mistään, koska suurimalla osalla ei edes ole rikosrekisteriä jne. Eli näin asia siis juridisesti on.

Mitä taas tulee Rikuun, niin mies on ollut mukana biker scenessä jo 80-luvulta saakka, eli on niitä vanhimman kaartin pyörämiehiä ja todellakin bikeri henkeen ja vereen. On hieman mautonta ja asiatonta levitellä miehen, tai kenenkään muunkaan, yksityiselämää täällä. Juorutädit eivät mielestäni kuulu tälle sivustolle ja palstalle. Voi mennä vaikka netti-Seiskaan pälisemään niistä asioista.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8310
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Hovioikeus varmaankin kuuntelee myös syytettyjen kannan asiaan hiukan huolellisemmin kuin käräjäoikeus. Aika selkeä näyttö löytyy siitä ettei kerho hyväksy kerhon nimissä tehtyjä källejä.
Källin tekijä sai välittömästi fudut. Tosin tyyppi oli jo kerennyt tehdä temput kerhon jäsenenä.
Tota en vaan ymmärrä miksi perui valituksensa?
Meinaako tyyppi hakea seuraavaksi UB:n liivejä ja voi viedä käräjäoikeuden paperit niille suosituksina?
Vaikka kuinka on nykyisin entinen Nomad niin tartteis tollaselta nekku niistää.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
rahima
Hetty Wainthropp
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Marras 08, 2011 7:37 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja rahima »

Katsoin eilen Arto Nybergin dokumentin. Kiinnitin huomiota pukumieheen Riku nimeltään. Muistutti kovasti tanssituomari Jukka Haapalaista. Ihan vaan utelias olen, tietääkö joku hänestä vaikka koko nimen.

Kovin oli kesy haastattelu. Ilmeisesti kysymykset ja vastaukset oli siten laadittu, että tuli mieleen partiolaiset. Puuttui avoimuutta, mutta ehkä se on pelin henki.
Ronkelitonkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ti Loka 02, 2012 9:30 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ronkelitonkeli »

Niin kun joku jo mainitsi, niin kyllähän noi vuorosanat oli tarkkaan harkittu. Varmasti ei mitään jäänyt nauhalle mitä ei haluttu :wink:
overdose
Harjunpää
Viestit: 333
Liittynyt: To Tammi 12, 2012 7:23 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja overdose »

rahima kirjoitti:Katsoin eilen Arto Nybergin dokumentin. Kiinnitin huomiota pukumieheen Riku nimeltään. Muistutti kovasti tanssituomari Jukka Haapalaista. Ihan vaan utelias olen, tietääkö joku hänestä vaikka koko nimen.
Ihan vaan utelias olen minäkin siintä, että jos asia sinua kiinnostaa, miksi et edes yritä selvittää asiaa itse. Saattaisi paljastua jopa tämän ketjun edellisellä tai sitä edellisellä sivulla.
Ja kuten aiemmin jo arvuuteltiin niin kyseiset herrat jotka dokkariin omalla nimellään ja naamallaan ovat suostuneet, ovat myös ulosanniltaan sellaisia jotka HA:ta voi laittaa edustamaan. Jotkut osaavat puhua niin ettei tule jälkipuheita :wink:
"Weak men threaten, real men act"
- Varg Vikernes
vimi
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: To Kesä 07, 2007 10:45 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja vimi »

Kun hakee kuvaa Googlesta Roimulla, tulee kyllä ihan toiset värit :) liekö sukua?
lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 731
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Veli
veniard
Harjunpää
Viestit: 336
Liittynyt: La Joulu 29, 2012 11:18 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja veniard »

siis väännetään nyt maalaiselle rautalangasta. Onko näin että jere roimu on riku roimun veli? :D
lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 731
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Kyllähän se niin taitaa olla. Onhan siitä ollut juttua täällä aikaisemminkin.
Shovel
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Ti Heinä 23, 2013 7:53 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Shovel »

Tiukka kysymys. Kun selasin faktaa tuosta Jere Roimusta muistiani virkistääkseni (7-10 sivuilla oli asiaa näistä kaivarin kemuista), niin esille tuli viime vuotiset laajenemis huhut. RR ja CC nyt tiedetäänkin, mutta mitä sille JKL:n Midlandille ikinä tapahtui ja Yeh
e Haw:n väen jakautumiselle? Vain huhuja?
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Onko niin että Vallilan enkelit on Nomandseja ja Vantaan jotain muita enkeleitä ja mitä eroa kun ovat eri nimillä? Liika rommi+höpö pistää kyselemään kummia;)
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Vastaa Viestiin