Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
-
peikonlehti
- Roger Murtaugh
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Jossain sentään jokin roti löytyy tämänkin tauhkaajan hengenluomuksille. Epätoivon täytyy olla valtaisia, kun kaikkia maailman mahdolliset viestintäkanavat yritetään hyödyntää.
Lähtöruutu esitti viikon kysymyksen! Mullakin olisi käyttöä valemuistoterapeutille ja parin tosimuiston petraamiselle.
Lähtöruutu esitti viikon kysymyksen! Mullakin olisi käyttöä valemuistoterapeutille ja parin tosimuiston petraamiselle.
Sensuuri Suomen mediassa on edelleen täydellinen. Oikeudenkäynnin aikana julkistetaan vain toimittajan korviin tarttunutta tietoa, ei analyysejä. Murhainfo on todella kullan arvoinen tässä tilanteessa. Vaikka nämä kaksi kirjoittajaa voisivat mennä jonnekin häpeämään tyhmiä ilkeyksiään.
Kylläpäs Annelin lynkkaajat ovat nyt huolissaan ja kovin kovin ärtyneitä ja suorastaan pöyristyneitä siitä että Ari Auerista keskustellaan. Tähän asti ovat saaneet vuosikausia jauhaa vaikka minkälaista p*skaa Annelista, mutta kun kirjoitetaan muutama fakta enosta, niin menee naamat ruttuun. 
Jokaisella on oikeus olla yhtä mieltä minun kanssani. - Madonna
-
peikonlehti
- Roger Murtaugh
Nyt edellinen kirjoittaja unohtaa, että näistä kahdesta henkilöstä toinen on tuomittu mm. törkeästä lapsen raiskauksesta.
Toinen voidaan tuomita siitä, että on ollut sinisilmäinen systerinsä toimiin nähden ja aikanaan puolustanut tätä (samalla ehkä jättänyt jotain kertomatta).
"Lynkkaaja" lienee hovioikeus, joka viimeisenä asteena tuomiot on antanut.
Faktaa tästä enosta olen saanut lukea harvinaisen vähän.
Eipä niin, että systeristäkään olisi kummoisia kuvauksia kirjoitettu edes tyyliin ystävä kertoo. Huomiohakuisia ja omaa etuaan tavoittelevia nettifrendejä ei lasketa joukkoon.
Toinen voidaan tuomita siitä, että on ollut sinisilmäinen systerinsä toimiin nähden ja aikanaan puolustanut tätä (samalla ehkä jättänyt jotain kertomatta).
"Lynkkaaja" lienee hovioikeus, joka viimeisenä asteena tuomiot on antanut.
Faktaa tästä enosta olen saanut lukea harvinaisen vähän.
Eipä niin, että systeristäkään olisi kummoisia kuvauksia kirjoitettu edes tyyliin ystävä kertoo. Huomiohakuisia ja omaa etuaan tavoittelevia nettifrendejä ei lasketa joukkoon.
Anneli Auer on syytettynä miehensä murhasta, tuomittu lastensa pahoinpitelystä ja LSH:sta.padlock kirjoitti:Kylläpäs Annelin lynkkaajat ovat nyt huolissaan ja kovin kovin ärtyneitä ja suorastaan pöyristyneitä siitä että Ari Auerista keskustellaan. Tähän asti ovat saaneet vuosikausia jauhaa vaikka minkälaista p*skaa Annelista, mutta kun kirjoitetaan muutama fakta enosta, niin menee naamat ruttuun.
On itse antanut haastatteluja niin lehdille kuin televisioon.
Hänen veljensä on yksityinen henkilö joka ei ole julkisuutta hakenut, eikä ole syytettynä mistään.
Mutta mitäpä minä tätä toistamaan kun ei se tajuntaan iske.
Toisaalta eräs viisas on todennut, että ei kannata alkaa väittelemään vähemmän ymmärtävien kanssa sillä he hakkaavat sinut pätevyydellään mennen tullen.
Joten jätän sinut pätemään pätevällisyydelläsi.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
-
Spekultantti
- Theo Kojak
Mitä Anneli Auerin syyttömyyttä vaativat aikovat tehdä sitten kun hänet on tuomittu kaikissa oikeusasteissa, ja jos vielä vaikka on itse toistanut tunnustuksensa?
Ensin tuli lavastettu murhasyyte, sitten lavastetut lsh-syytteet, josta ei ole vielä lainvoimaista päätöstä koska odotetaan KKO:n valituspäätöstä.annijatta kirjoitti:Anneli Auer on syytettynä miehensä murhasta, tuomittu lastensa pahoinpitelystä ja LSH:sta.padlock kirjoitti:Kylläpäs Annelin lynkkaajat ovat nyt huolissaan ja kovin kovin ärtyneitä ja suorastaan pöyristyneitä siitä että Ari Auerista keskustellaan. Tähän asti ovat saaneet vuosikausia jauhaa vaikka minkälaista p*skaa Annelista, mutta kun kirjoitetaan muutama fakta enosta, niin menee naamat ruttuun.
On itse antanut haastatteluja niin lehdille kuin televisioon.
Hänen veljensä on yksityinen henkilö joka ei ole julkisuutta hakenut, eikä ole syytettynä mistään.
Mutta mitäpä minä tätä toistamaan kun ei se tajuntaan iske.
Toisaalta eräs viisas on todennut, että ei kannata alkaa väittelemään vähemmän ymmärtävien kanssa sillä he hakkaavat sinut pätevyydellään mennen tullen.
Joten jätän sinut pätemään pätevällisyydelläsi.
Parempi tosiaan ettet ala kanssani väittelemään, minä voin laskeutua sinun tasollesi mutta sinä et voi nousta minun tasolleni.
Meidän ei tarvitse tyytyä mielivaltaisiin, suljettujen ovien takana lavastetuilla todisteilla tehtailtuihin syytteisiin ja tuomioihin. Me kuulumme EU:hun ja me voimme hakea todellista oikeutta EIT:stä. Sieltä on tullut Suomelle ennätysajassa ennätysmäärä tuomioita, olemme yli tuplasti edellä Ruotsia, Norjaa ja Tanskaa, vaikka he ovat ratifioineet sopimuksen aikoja ennen Suomea ja heidän väkilukunsa on suurempi kuin meillä.Spekultantti kirjoitti:Mitä Anneli Auerin syyttömyyttä vaativat aikovat tehdä sitten kun hänet on tuomittu kaikissa oikeusasteissa, ja jos vielä vaikka on itse toistanut tunnustuksensa?
Miten me saadaan se huppumies poistumaan ikkunan kautta kun ulkosuomalainen lähti reissuun eikä ole sitä pähkäilemässä..........padlock kirjoitti:Sinnehän se kalikka kalahti.ulkosuomalainen kirjoitti:Jos todelliseksi murhaajaksi paljastuu Bao Xishun, toki.
Mutta talla on Ulvilan murhan kanssa todennakoisesti ihan yhta paljon tekemista kuin padlockin viesteilla yleensa.
jestas sentään, no nyt alkaa taso nousta!
mielivaltaisiin?? tehtailtuihin syytteisiin jne..siis lasten intiimit asiat kuvineen päivineen kaikkien töllisteltäviksi. Kuules kun lapsillakin on ihmisoikeudet, Jukka Lahdellakin oli sellaiset..
Menetköhän vähän asioitten edelle, kun olet niin varma siitä, että tuomio tulee ja sitten te (ketkä te? Euroopan Unionin Anneli Auer-kultin höyrähtäneet??) teette sitä ja tätä.
Ajatte Suomen kansalaisten oikeuksia.. hahahhahahhahah...jumalauta, Auerskalla, on varmaan ihmisoikeudet ilman teidän apuannekin. Laki on kaikille sama. Tähän yhteen akkaan on käytetty valtion varoja kai jo miljoona, eikä mitään oikeuksia muka ole??? ÄLÄ NAURATA!
Miksi ette järjestä sen gorillan etsimistalkoita??
Kommenteistasi näkee, ettet oikeasti tiedä tapauksesta mitään muuta kuin Ninnun (turren antama lempparinimi) valmiiksi pureksitut vuodot. Apina, papukaija.
Sinun tasosi jossain tuolla taivaan hattaroissa. No sehän on nyt nähty.
Ensin tuli lavastettu murhasyyte, sitten lavastetut lsh-syytteet, josta ei ole vielä lainvoimaista päätöstä koska odotetaan KKO:n valituspäätöstä.
Parempi tosiaan ettet ala kanssani väittelemään, minä voin laskeutua sinun tasollesi mutta sinä et voi nousta minun tasolleni.
...Meidän ei tarvitse tyytyä mielivaltaisiin, suljettujen ovien takana lavastetuilla todisteilla tehtailtuihin syytteisiin ja tuomioihin. Me kuulumme EU:hun ja me voimme hakea todellista oikeutta EIT:stä.
mielivaltaisiin?? tehtailtuihin syytteisiin jne..siis lasten intiimit asiat kuvineen päivineen kaikkien töllisteltäviksi. Kuules kun lapsillakin on ihmisoikeudet, Jukka Lahdellakin oli sellaiset..
Menetköhän vähän asioitten edelle, kun olet niin varma siitä, että tuomio tulee ja sitten te (ketkä te? Euroopan Unionin Anneli Auer-kultin höyrähtäneet??) teette sitä ja tätä.
Ajatte Suomen kansalaisten oikeuksia.. hahahhahahhahah...jumalauta, Auerskalla, on varmaan ihmisoikeudet ilman teidän apuannekin. Laki on kaikille sama. Tähän yhteen akkaan on käytetty valtion varoja kai jo miljoona, eikä mitään oikeuksia muka ole??? ÄLÄ NAURATA!
Kommenteistasi näkee, ettet oikeasti tiedä tapauksesta mitään muuta kuin Ninnun (turren antama lempparinimi) valmiiksi pureksitut vuodot. Apina, papukaija.
Sinun tasosi jossain tuolla taivaan hattaroissa. No sehän on nyt nähty.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Tara kirjoitti:Noita mammuttipostejaan turre se vaan jaksaa. Eihän tuollaisia voi kukaan kommentoida, tulisi monen sivun pituisia posteja. Noita sun kuviasi ei jaksa katsoa varmasti enää kukaan muu sinä itse sekä Ninnun porukka. Toistoa, toistoa. Tuota voisi jo väittää floodaamiseksi. Tukitaan keskustelut toistelemalla samoja teesejä ja kuvakokoelmia viikosta toiseen.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 52#p581552
Mitä ihmettä taas täriset? Jätä lukematta... Vastasin peruusteellisesti sisotalon esittämään väärään murhaajan poistumisaikaan.
Mitä sitten tulee toistamiseen, niin koetappas löytää palstoilta olemassa olevat itse laittamani samat kuvat.
Sen sijaan sinä itse jatkuvasti heittelet samansisältöisiä lauseita peräjälkeen peräjälkeen peräjälkeen. Mutta ei ne mua häiritte, jätän lukematta...
Et ymmärtänyt ollenkaan, en tosin ihmettele. En puhunut mitään ihmisoikeuksista, enkä kansalaisten oikeuksista. Yritäpäs tavata uudelleen oikein ääneen jos se menisi tajuntaan saakka.Tara kirjoitti: .............
Kuules kun lapsillakin on ihmisoikeudet, Jukka Lahdellakin oli sellaiset..
...............
Ja ihan vaan sivuhuomautuksena sanoisin, että yksikään, joka uskoo ja luottaa käräjä- tai hovioikeuden puolueettomuuteen ja/tai ammattitaitoon, on uskomattoman sinisilmäinen ja aivopesty idiootti, eikä omaa minkäänlaista kokemus- tai tietoperäistä tietämystä siitä miten ko. instanssit oikeasti toimivat.
Lisäys: gorillan etsimistalkoot on poliisin hommia, eikös sinun pitäisi se tietää kun niin vahvasti olet syyttäjän leirissä.
Viimeksi muokannut padlock, To Loka 03, 2013 3:17 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suomalainen älykkyystesti nykyisin:
Kysytään henkilöltä uskooko hän Anneli Auerin olevan syyllinen murhaan.
Vastaus: Ei
Kyseessä on älykäs henkilö
Vastaus: Kyllä
Kyseessä on ei-niin-älykäs henkilö, jonka ÄO on jossain kengännumeron tasolla.
Miten kukaan voi uskoa syyttäjän soopaa, en tajua! Ensimmäisellä kerralla pimittivät 80% todistusaineistosta ja saivat siitä oikeustoimittajien Tiedonpimityspalkinnon v. 2010. Siitä huolimatta nämä ei-niin-älykkäät henkilöt uskovat kaiken mitä syyttäjä heille syöttää.
Kysytään henkilöltä uskooko hän Anneli Auerin olevan syyllinen murhaan.
Vastaus: Ei
Kyseessä on älykäs henkilö
Vastaus: Kyllä
Kyseessä on ei-niin-älykäs henkilö, jonka ÄO on jossain kengännumeron tasolla.
Miten kukaan voi uskoa syyttäjän soopaa, en tajua! Ensimmäisellä kerralla pimittivät 80% todistusaineistosta ja saivat siitä oikeustoimittajien Tiedonpimityspalkinnon v. 2010. Siitä huolimatta nämä ei-niin-älykkäät henkilöt uskovat kaiken mitä syyttäjä heille syöttää.
Euroopan ihmisoikeustuomioistuin ei juuri murhia ja lasten seksuaalisia hyväksikäyttöjä tutki. Eli mielestäsi kyseessä ei ole oikeudenmukainen oikeudenkäynti?padlock kirjoitti:Meidän ei tarvitse tyytyä mielivaltaisiin, suljettujen ovien takana lavastetuilla todisteilla tehtailtuihin syytteisiin ja tuomioihin. Me kuulumme EU:hun ja me voimme hakea todellista oikeutta EIT:stä. Sieltä on tullut Suomelle ennätysajassa ennätysmäärä tuomioita, olemme yli tuplasti edellä Ruotsia, Norjaa ja Tanskaa, vaikka he ovat ratifioineet sopimuksen aikoja ennen Suomea ja heidän väkilukunsa on suurempi kuin meillä.
Suomen EIT:stä saamat tuomiot ovat tulleet pitkittyneistä oikeudenkäynneistä ja sananvapauden luokkauksista. Ruotsin, Norjan ja Tanskan saamien tuomioiden määrä on ollut suhteessa korkeampi tehtyihin valitukstiin verrattuna. Suomalaiset vain valittavat EIT:hen herkemmin.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Vainoharhat alkavat olla siso talo maista luokkaa. Eli otat pari vuotta etunojaa ja ennakoit Annelin saavan korkeimmasta oikeudesta tuomion joka loukkaa ihmisoikeuksia? *huutonaurua*padlock kirjoitti:...
Meidän ei tarvitse tyytyä mielivaltaisiin, suljettujen ovien takana lavastetuilla todisteilla tehtailtuihin syytteisiin ja tuomioihin. Me kuulumme EU:hun ja me voimme hakea todellista oikeutta EIT:stä. Sieltä on tullut Suomelle ennätysajassa ennätysmäärä tuomioita, olemme yli tuplasti edellä Ruotsia, Norjaa ja Tanskaa, vaikka he ovat ratifioineet sopimuksen aikoja ennen Suomea ja heidän väkilukunsa on suurempi kuin meillä.
Suosittelen sopivan lääkityksen lisäksi rikosilmoituksen tekemistä Suuren Salaliiton™ paljastamiseksi.
sisotalo kirjoitti:Tässä on tapahtunut perheen sisäinen murha, niissä naisten osuus on 6%, HS julkaiseman tilaston mukaan.
Kuolemannaakka kirjoitti:Ehkä Anneli oli vaan taitava vatsastapuhuja.