Here comes Honey Boo Boo! (TV-sarja)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Here comes Honey Boo Boo! (TV-sarja)

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Löytyykös muita fanittajia minun lisäkseni? :lol:

http://en.wikipedia.org/wiki/Here_Comes_Honey_Boo_Boo

Minusta sarja on ihan huippu. Pöyristyttävä, ällistyttävä, mutta aina antaa kivat fiilarit - eli omasta puolestani voin suositella! Henkilöhahmot ovat todella erikoisia - vähintäänkin. Mm. yksi tyttäristä, Pumpkin, on varsin mielenkiintoinen, siis minun mielestäni.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
Paikalla
vandt
Jack Bauer
Viestit: 917
Liittynyt: La Heinä 05, 2008 10:00 pm

Re: Here comes Honey Boo Boo! (TV-sarja)

Viesti Kirjoittaja vandt »

Pumpkin on ihana <3
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Here comes Honey Boo Boo! (TV-sarja)

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Aivan pakko kommentoida, koska katson paljon "roskaa" (=tosi tv-tä ja omituisia ällödokkareita) ja tunnustaudun niiden suurkuluttajaksi. Tämä sarja on kuitenkin jotain, jota edes minä en pysty katsomaan! Tutustuin sarjaan ennen kuin se alkoi pyöriä kotimaisessa töllössä. Ällötyksen määrää en voi sanoin kuvailla... Ei, tähän en kykene. En edes minä :D You better get redneckognised vai miten se meni? :mrgreen: :mrgreen:
JiiJoo
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: Pe Marras 11, 2011 6:48 pm

Re: Here comes Honey Boo Boo! (TV-sarja)

Viesti Kirjoittaja JiiJoo »

Kyllähän sarjaa katsoo, jos ei ole muutakaan. Muuten en kyllä seuraa, koska vaikuttaa tylsähkölle ja melko lapselliselle sarjalle. Jutut on teennäisiä esim.se possuleivän syönti ravintolassa. Tuntui aika käsikirjoitetulle. Odotin sarjalta enemmän, mutta plääh
kun kuitenkin aina on elämä laina
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Here comes Honey Boo Boo! (TV-sarja)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

En ole nähnyt kuin mainospätkät ohjelmasta ja päättänyt niiden perusteella jättää katsomatta. Vaikuttaa hauskalta mutta tiukkapipoiseen kasvatusperiaatteeseeni ei sovi ihastella törkyisen pölhösti käyttäytyviä lapsia töllöstä, ristiriitainen viesti omille. Lisäksi en hyväksy sitä, että vanhemmat ei pidä huolta siitä että oma lapsi saa kunnollista terveellistä ruokaa päivittäin, leualla tirisevä sianrasva sai melkein oksun lentämään. Toki saattoi olla poikkeustilanne ja normaalisti kyseinen lapsi syö terveellistä kotiruokaa (not) mutta silti. En tahdo ihannoida mitään mikä voi olla haitaksi omilleni.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Here comes Honey Boo Boo! (TV-sarja)

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Minä en katso olenkaan muita reality-TV-sarjoja, enkä muutenkaan TV:tä juuri lainkaan. Leffat, dokumentit ja TV-sarjat katsotaan lähinnä Spotifysta. Pääosin kaikki tositeeveet ällöttävät minua. Tässä sarjassa on kiehtonut hahmojen erikoisuus ja hauskuus. Mitään muuta ihannoitavaa en hahmoissa näe kun sen kadehdittavan onnellisuuden tilan, jossa useimmiten kuitenkin ovat, ja vilpittömän ja aidon oloisen välittämisen toisistaan. Kiehtova dokumentaatio amerikkalaisesta white trashista, eli sikäli myös amerikkalaisuudesta. Ällöttävää, sivistymätöntä ja takapajuista, kyllä, mutta sellaisenaan ah niin realistista. :D Ja varmaankin on käsikirjoitusta mukana, yleensä kaikessapa taitaa olla.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
JiiJoo
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: Pe Marras 11, 2011 6:48 pm

Re: Here comes Honey Boo Boo! (TV-sarja)

Viesti Kirjoittaja JiiJoo »

Michelangela kirjoitti:Minä en katso olenkaan muita reality-TV-sarjoja, enkä muutenkaan TV:tä juuri lainkaan. Leffat, dokumentit ja TV-sarjat katsotaan lähinnä Spotifysta. Pääosin kaikki tositeeveet ällöttävät minua. Tässä sarjassa on kiehtonut hahmojen erikoisuus ja hauskuus. Mitään muuta ihannoitavaa en hahmoissa näe kun sen kadehdittavan onnellisuuden tilan, jossa useimmiten kuitenkin ovat, ja vilpittömän ja aidon oloisen välittämisen toisistaan. Kiehtova dokumentaatio amerikkalaisesta white trashista, eli sikäli myös amerikkalaisuudesta. Ällöttävää, sivistymätöntä ja takapajuista, kyllä, mutta sellaisenaan ah niin realistista. :D Ja varmaankin on käsikirjoitusta mukana, yleensä kaikessapa taitaa olla.
No, se taytyy myontaa, etta sarjasta valittyy kylla onnellisuus ja toisesta valittaminen. Itse inhoan liian tiukkaan saannoissa ja kurissa elamista. Tykkaan tehda perheena spontaaneja, alyttomia vetoja, rajoista irrottautumista.
kun kuitenkin aina on elämä laina
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Here comes Honey Boo Boo! (TV-sarja)

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Michelangela kirjoitti:...Leffat, dokumentit ja TV-sarjat katsotaan lähinnä Spotifysta...
Ja tuohonhan tuli ajatusvirhe! Netflixistä myö kahtotaan ne leffat ynnämuut, Spotifysta kuunnellaan musaa! D'oh! :D

Mä koen lähes kaikki Big Brother-hahmot, noin esimerkkinä, paljon vastenmielisempinä ihmisinä kuin Honey Boo Boon perheenjäsenet. Tuosta syystä en kestä katsoa Big Brotheria tai muita sen tapaisia. Siellä ne ihmiset oksettaa ja turhauttaa mua liikaa. :P

Ymmärrän kyllä täysin, että jos taloudessa on lapsia, on syytä valita tarkemmin, että mitä antaa TV:ssä pyöriä. Honey Boo Boon perheessä saadaan pähkähullun järjettömiä ideoita, ja syödään silkkaa roskaruokaa jne.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1886
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Here comes Honey Boo Boo! (TV-sarja)

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Tosi-tv:ssä ärsyttää se, että se on todellisuudessa täysin käsikirjoitettua stereotypiaa siitä, mitä tuottajat uskovat ihmisten haluavan uskoa wt-elämästä tai mistä nyt milloinkin tehdään juttua. Toimittaja ja tuottaja metsästää aina hyvää skuuppia, eri mediat tukevat toisiaan uutta tuksutuotetta tehtäessä ja se tietty porukka, joka tekisi mitä vaan "tullakseen kuuluisaksi", tekee. Käskystä.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Vastaa Viestiin