Jos ovat. Muista "jos". Oot muuten kohta Marskin listalla.Kotipoliisi kirjoitti:
Toivon todella, että O´Brien ja Tanner kertovat nyt totuuden, kun ovat irrottautuneet jengistä.
Madeleinen tapaus ( Ketju 1)
-
Kotipoliisi
- Martin Beck
Heh hehtre_1982 kirjoitti: Jos ovat. Muista "jos". Oot muuten kohta Marskin listalla.
Olisin mielelläni sellaisen henkilön listalla, jolla olisi jotain annettavaa tälle palstalle. Trolleja en jaksa ruokkia yhtään....
They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.
- Rudyard Kipling
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.
- Rudyard Kipling
-
MissHolmes
- Ben Matlock
-
debbie
Alusta asti on tuntunut siltä, että MacCannit käyttäytyvät kuin tietäisivät tasan, että Maddieta ei voi enää löytää. Sitten he unohtavat välillä, että eihän heidän pitäisi sitä tietää.
Katen ilme ainakin on koko ajan ollut sellainen, että jotain tapahtui ja se oli hirveää, mutta nyt ei auta kuin feikata. Samoin hänen puheensa on ollut sen tapaista: pitää sanoa, mitä pitää sanoa, mutta silmät ja eleet kertovat omaa tarinaansa. Suu ei puhu sydämen kyllyydestä.
Jos näin ei ole, jos joku ihan vieras pervo on kaapannut tytön, sitten en voi kuin ihmetellä, että arvioin ihan metsään. Yleensä olen ollut oikeassa näissä "musta tuntuu"-arvioinneissani.
Arvioin siis, että Maddie kuoli Gerryn ja Katen laiminlyöntien seurauksena ja heidän on peiteltävä se voidakseen jatkaa elämäänsä kaksosten kanssa ja pitääkseen yllä elintasonsa.
Katen ilme ainakin on koko ajan ollut sellainen, että jotain tapahtui ja se oli hirveää, mutta nyt ei auta kuin feikata. Samoin hänen puheensa on ollut sen tapaista: pitää sanoa, mitä pitää sanoa, mutta silmät ja eleet kertovat omaa tarinaansa. Suu ei puhu sydämen kyllyydestä.
Jos näin ei ole, jos joku ihan vieras pervo on kaapannut tytön, sitten en voi kuin ihmetellä, että arvioin ihan metsään. Yleensä olen ollut oikeassa näissä "musta tuntuu"-arvioinneissani.
Arvioin siis, että Maddie kuoli Gerryn ja Katen laiminlyöntien seurauksena ja heidän on peiteltävä se voidakseen jatkaa elämäänsä kaksosten kanssa ja pitääkseen yllä elintasonsa.
-
silentservice
- Sabrina Duncan
Uskomatonta juttua on Gerry sepostanut kuukausi katoamisen jälkeen...
Hesarissahan oli tälläista juttua. En huomannu, että tämä olis jo täällä.
Uusi teoria: Madeleine kuoli jo ennen vanhempien illallista
Julkaistu: 15:01
Pirjo Mäenpää
helsingin sanomat
Madeleine McCann
Perjantaina Portugalissa esitetty dokumentti paljasti, miksi poliisi edelleen epäilee Madeleine McCannin vanhempia tyttärensä surmasta ja että surma tapahtui mahdollisesti jo ennen vanhempien illallista.
Ruotsalaisen Aftonbladetin mukaan teoria keskittyy kolmeen kellonaikaan Madeleinen häviämisyönä. Nämä kolme kriittistä kellonaikaa voivat paljastaa, mitä Madeleinelle tapahtui 3. toukokuuta. Poliisin mukaan näinä kellonaikoina vanhemmilla oli mahdollisuus hävittää Madeleinen ruumis.
"Poliisi uskoo, että lapsi on voinut kuolla ennen vanhempien illallista", sanoi TV-toimittaja Sandra Felqueiras.
19.30-20.30 äiti Kate McCann aittoi lapsia nukkumaan ja isä Gerry McCann palasi tennisharjoituksista. Kello 21 Gerry kävi katsomassa lapsia ja viipyi matkalla 15 minuuttia juttelemassa ystävän kanssa. Kate meni asunnolle kello 22 ja huomasi Madeleinen olevan poissa.
Muualla verkossa:
Aftonbladetin artikkeli "’Madeleine dog före middagen"
Niinpä niin... Jotain tällaistakin olen aanaillut. Ja moni muu. Nyt on lähinnä jännä seurata, mitä Metodon sakki keksii ja mitä onkaan poliisin seuraava vuoto...
Hesarissahan oli tälläista juttua. En huomannu, että tämä olis jo täällä.
Julkaistu: 15:01
Pirjo Mäenpää
helsingin sanomat
Madeleine McCann
Perjantaina Portugalissa esitetty dokumentti paljasti, miksi poliisi edelleen epäilee Madeleine McCannin vanhempia tyttärensä surmasta ja että surma tapahtui mahdollisesti jo ennen vanhempien illallista.
Ruotsalaisen Aftonbladetin mukaan teoria keskittyy kolmeen kellonaikaan Madeleinen häviämisyönä. Nämä kolme kriittistä kellonaikaa voivat paljastaa, mitä Madeleinelle tapahtui 3. toukokuuta. Poliisin mukaan näinä kellonaikoina vanhemmilla oli mahdollisuus hävittää Madeleinen ruumis.
"Poliisi uskoo, että lapsi on voinut kuolla ennen vanhempien illallista", sanoi TV-toimittaja Sandra Felqueiras.
19.30-20.30 äiti Kate McCann aittoi lapsia nukkumaan ja isä Gerry McCann palasi tennisharjoituksista. Kello 21 Gerry kävi katsomassa lapsia ja viipyi matkalla 15 minuuttia juttelemassa ystävän kanssa. Kate meni asunnolle kello 22 ja huomasi Madeleinen olevan poissa.
Muualla verkossa:
Aftonbladetin artikkeli "’Madeleine dog före middagen"
Niinpä niin... Jotain tällaistakin olen aanaillut. Ja moni muu. Nyt on lähinnä jännä seurata, mitä Metodon sakki keksii ja mitä onkaan poliisin seuraava vuoto...
Aftonbladet ja HeSa tehneet johtopäätöksiä
silentservice kirjoitti:... Hesarissahan oli tälläista juttua. En huomannu, että tämä olis jo täällä.
Julkaistu: 15:01 -- helsingin sanomat Madeleine McCann
>Perjantaina Portugalissa esitetty dokumentti paljasti, miksi poliisi edelleen epäilee Madeleine McCannin vanhempia tyttärensä surmasta ja että surma tapahtui mahdollisesti jo ennen vanhempien illallista. >
>Ruotsalaisen Aftonbladetin mukaan teoria keskittyy kolmeen kellonaikaan Madeleinen häviämisyönä. Nämä kolme kriittistä kellonaikaa voivat paljastaa, mitä Madeleinelle tapahtui 3. toukokuuta. Poliisin mukaan näinä kellonaikoina vanhemmilla oli mahdollisuus hävittää Madeleinen ruumis.
"Poliisi uskoo, että lapsi on voinut kuolla ennen vanhempien illallista", sanoi TV-toimittaja Sandra Felqueiras. >
>>
Eilen oli tuosta dokumentista täällä linkki, thisislondon-kertoi siitä eilen. Tänään siitä on jo kaikissa. Tänään se (RTV:n tv-dokumentti) pitäisi olla englanniksikin dubattuna netissä, kuka löytää linkin?
Daily express tulkitsi varovaisemmin kuin Aftonbladet ja HS:
"the key to Madeleine's disappearance lies within three short "windows of opportunity" between 6pm and 10pm. Crucially, each of the periods is connected to the movements of Kate and Gerry McCann, who remain arguidos, or official suspects in the case."
Ja sitten tulee tietenkin toisen osapuolen kannanotto: "sehän on vain spekulaatiota... Emme kommentoi sellaisia..."
... the McCanns' official spokesman, Clarence Mitchell, said: "Several things in this supposed timeline do not ring true. But we are not going to comment on yet another speculative report in the Portuguese media about what happened that night."
http://www.dailyexpress.co.uk/posts/view/24731
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... =1770&ct=5
Ainakin sen tuo dokumentti ilmeisesti osoittaa, että jotkut selvästi valehtelevat. Ja senkin se osoittaa, että lähdetäänpä tarkastelemaan mitä hyvänsä katoamisaikaa ja -mahdollisuutta, aina törmätään McCanneihin.
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Lisää tyhjiä sanoja
Lisää McCannien tyhjiä ja outoja sanoja on Paulo Reis käsitellyt tänäisessä DigitalGazetassa. McCannit väittävät, että Portugalin poliisi syyttää heitä vain siksi, ettei sillä ole rahaa "tutkia oikeasti" Maddien katoamista:cicero kirjoitti:Mccannit ovat täynnä tyhjiä sanoja....
http://gazetadigitalmadeleinecase.blogspot.com/
Saturday, 10 November 2007: PJ "lacking money" for Madeleine's investigation is McCann's lawyers "empty talk"
The president of Public Prosecutor's Magistrates Union, António Cluny, dismissed the idea that Portuguese police has no more money to keep Madeleine's investigation going on as "empty talk" coming from the McCann lawyers.
British Media quoted a member of McCann legal defence team as accusing Portuguese police of scaling down the search for Madeleine because they run out of cash
Tämä on jo toinen kerta, kun McCannit käyttävät raha-argumenttia syyttäessään Portugalin poliisia. Ensimmäinen kerta oli syyskuussa, kun heidät julistettiin epäilyksenalaisiksi. Silloin osa brittitoimittajista kuitenkin poisti McCannien päättömimmät väitteet. Daily Telegraph kuitenkin (10.9.) McCanneja myötäillen selitti, että "kun Portugalin poliisilta loppuvat rahat, he haluavat ratkaista jutun enempää tutkimatta."
Viimeksi muokannut X-tine, Su Marras 11, 2007 12:23 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kehon kielen tulkintaharjoituksia
Arviosi kuullostaa minusta järkevältä kaiken sen informaation valossa, mitä on saatu. Ilmeistä ja eleistä en ole halunnut tehdä tulkintoja, mutta esim. espanjalaiset tv-katsojat katsoivat Katen ja Gerryn kehon kieltä ja sanoivat: he valehtelevat.debbie kirjoitti: > > Katen ilme ainakin on koko ajan ollut sellainen, että jotain tapahtui ja se oli hirveää, mutta nyt ei auta kuin feikata. Samoin hänen puheensa on ollut sen tapaista: pitää sanoa, mitä pitää sanoa, mutta silmät ja eleet kertovat omaa tarinaansa. Suu ei puhu sydämen kyllyydestä.
>>
Pistän tähän linkin pariin videoon, mistä itse kukin voi katsella ilmeitä ja eleitä ja miettiä, miten itse tulkitsisi kehon kielen. Linkeissä on sekä videopätkä että joku erillinen pysäytyskuva.
Kehonkielen lukemisharjoituksia. "Body language"
Annoitteko lapsillenne koskaan unilääkkeitä? Mitä ja miten McCannit vastaavat:
katso alkuperäinen video:
http://www.youtube.com/watch?v=O5jtmkXX ... ed&search=
Katso erillisinä kuvina, kelaa sivua alas viestiin nro 50; tarkkaa kehon kieltä:
http://www.websleuths.com/forums/showth ... 137&page=2
10-04-2007, 10:54 PM
ThoughtFox
Body Language of the McCanns when asked about whether they gave drugs to their children.
http://www.youtube.com/watch?v=iQ6drtavEvA
Gerry lähtee pois kesken haastattelun:
http://www.youtube.com/watch?v=PDKixdJ6i_o
Re: Epäilysten varjon poistaminen?
Tekivätkö he tällaisen ilmoituksen itse? Vai tuliko se "lähteeltä" kuten vaikkapa "ystävältä"?X-tine kirjoitti:[
Vastaavanlainen show oli se ilmoitus, että haluavat valheenpaljastuskokeeseen. Kun hyvin tiesivät, ettei Portugalin poliisi kuitenkaan käytä sitä, koska se ei ole luotettava.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Ja, valheenpaljastuskokeissakin itseasiassa pystyy huijaamaan.
..Vaikka mulle eräs professori kerran vakuuttikin kiven kovaan, että valheenpaljastuskoe on täysin vedenpitävä.
Oma kantani asiaan on, että vanhemmilla ihan ehdottomasti on lusikkansa sopassa muutenkin kun vain uhrin osana, heti alusta alkaen oli musta älyttömän outoa että ne lähtevät niin.. agressiivisesti hyökkäämään median kautta tekijän kimppuun, jotenkin uskoisin tollasen menettelyn vievän aikaa - siis henkisesti, ettei tollaiseen olisi heti tapahtuman jälkeen valmis.
Ja vankka kantani on myös, ettei ruumista löydetä. Aika vainoharhaiseksi teki, olin Kreetalla lomailemassa kun tuo tapahtui, ja tiirailin kaikkia potentiaalisia madeleineja, katoin tarkasti silmiä ja vainoharhailin
Mikä sinänsä on mielenkiintoista, koska Kreetalta sitten käsittääkseni tuli paljon vihjeitä?
..Vaikka mulle eräs professori kerran vakuuttikin kiven kovaan, että valheenpaljastuskoe on täysin vedenpitävä.
Oma kantani asiaan on, että vanhemmilla ihan ehdottomasti on lusikkansa sopassa muutenkin kun vain uhrin osana, heti alusta alkaen oli musta älyttömän outoa että ne lähtevät niin.. agressiivisesti hyökkäämään median kautta tekijän kimppuun, jotenkin uskoisin tollasen menettelyn vievän aikaa - siis henkisesti, ettei tollaiseen olisi heti tapahtuman jälkeen valmis.
Ja vankka kantani on myös, ettei ruumista löydetä. Aika vainoharhaiseksi teki, olin Kreetalla lomailemassa kun tuo tapahtui, ja tiirailin kaikkia potentiaalisia madeleineja, katoin tarkasti silmiä ja vainoharhailin
Ja vielä huomautus!
Itse tuppaan kanssa aina epäilemään ensimmäiseksi vanhempia kun tällästä sattuu ja niinhän se on todistetustikin, että syyllinen löytyy yleensä pelottavan läheltä. Tässä nimenomaisessa tapauksessa kuitenkin olisi huomioimisen arvoista se, kuinka tyynesti McCannit suhtautuu päin naamaa esitettyihin syytöksiin, mitä mun mielestä syyttömän pitäisi pitää täysin törkeinä. Tai jotenkin musta tuntuu että syytön keskivertoäiti menisi täysin sekaisin samantien, jos sitä syytettäisiin lapsensa unilääkitsemisestä.. Saati sitten murhasta. Vaikea kuvitella että jossain telkkarihaastattelussa pystyisi hillitsemään itseään, jos olisi syytön. McCannit sen sijaan on kokoajan täysin kylmänviileitä. Mitä sitten tietysti niiden lähipiirikin on kommentoinut, että "ovat kuitenkin sisältä rikki". Paskapuhetta, sanon minä. Vaikkakin - kyllä varmasti harmittaa koko soppa, olivat sitten syyllisiä tai eivät, menettivät kuitenkin tyttärensä.
Itse tuppaan kanssa aina epäilemään ensimmäiseksi vanhempia kun tällästä sattuu ja niinhän se on todistetustikin, että syyllinen löytyy yleensä pelottavan läheltä. Tässä nimenomaisessa tapauksessa kuitenkin olisi huomioimisen arvoista se, kuinka tyynesti McCannit suhtautuu päin naamaa esitettyihin syytöksiin, mitä mun mielestä syyttömän pitäisi pitää täysin törkeinä. Tai jotenkin musta tuntuu että syytön keskivertoäiti menisi täysin sekaisin samantien, jos sitä syytettäisiin lapsensa unilääkitsemisestä.. Saati sitten murhasta. Vaikea kuvitella että jossain telkkarihaastattelussa pystyisi hillitsemään itseään, jos olisi syytön. McCannit sen sijaan on kokoajan täysin kylmänviileitä. Mitä sitten tietysti niiden lähipiirikin on kommentoinut, että "ovat kuitenkin sisältä rikki". Paskapuhetta, sanon minä. Vaikkakin - kyllä varmasti harmittaa koko soppa, olivat sitten syyllisiä tai eivät, menettivät kuitenkin tyttärensä.
-
debbie
Sitten vielä sellainen asia, että koko tämän happeningin aikana Madeleine on ollut tietyllä tavalla sivuroolissa - paitsi jonkinnäköisenä brandina. Mutta se inhimillinen, suloinen pikkutyttö, hänestä ei ole paljon puhuttu. Tulee mieleen pätkä joululaulusta: "..laps hankeen hukkuu, unhoittuu". (Joulun lapsi eli Jeesus hukkuu kaiken joulukrääsän alle, vrt. Maddie ja Mäkkärien mediasirkus).
Se juurikin tekee tosta "Mäkkärien" touhusta entistä epäilyttävämpää, jos niillä oikeasti ois puhtaat jauhot pussissa, luulis et ne itekin huomais mitä hallaa ne tekee ihmisten mielikuville - ovat kääntäneet huomion itseensä ja tohon tutkintaan, Maddiesta pois.debbie kirjoitti:Sitten vielä sellainen asia, että koko tämän happeningin aikana Madeleine on ollut tietyllä tavalla sivuroolissa - paitsi jonkinnäköisenä brandina. Mutta se inhimillinen, suloinen pikkutyttö, hänestä ei ole paljon puhuttu. Tulee mieleen pätkä joululaulusta: "..laps hankeen hukkuu, unhoittuu". (Joulun lapsi eli Jeesus hukkuu kaiken joulukrääsän alle, vrt. Maddie ja Mäkkärien mediasirkus).
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Ja täällä vain samat sopat pyörii.ei uutta vettä edes myllyssä.Marsalkka kirjoitti:Tekivätkö he tällaisen ilmoituksen itse? Vai tuliko se "lähteeltä" kuten vaikkapa "ystävältä"?X-tine kirjoitti:[
Vastaavanlainen show oli se ilmoitus, että haluavat valheenpaljastuskokeeseen. Kun hyvin tiesivät, ettei Portugalin poliisi kuitenkaan käytä sitä, koska se ei ole luotettava.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Juu. Ihmettelin, että tuota samaa juksausta edelleen yrittävät.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Ja täällä vain samat sopat pyörii.ei uutta vettä edes myllyssä.Marsalkka kirjoitti:Tekivätkö he tällaisen ilmoituksen itse? Vai tuliko se "lähteeltä" kuten vaikkapa "ystävältä"?X-tine kirjoitti:[
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.