Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Martti
Martin Riggs
Viestit: 631
Liittynyt: La Elo 06, 2011 10:30 am

Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Martti »

^Eihän sitä tiedä, vaikka nekin miehet/naiset/ihmiset ovat kiinniotettuja siellä saarella. Virka-apupyyntö kai olisi paikallaan? Ei kai poliisit ole oikeasti niin typeriä, että vaarantaisivat jutun ratkeamisen julkistamalla tietoja ennenaikaisesti? Vai olisiko kyse Suomenkin poliisin käyttämästä "lisätään painetta tekijälle/tekijöille"-kikasta?
hannu hanhi
Axel Foley
Viestit: 2208
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 6:01 pm

Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Olen hyvin skeptinen näiden uusien käänteiden kanssa, vaikka tietysti pitää aina toivoa, että Madeleine löytyy elävänä.

Madeleinen katoaminen on mennyt sen kaavan mukaan, mitä monissa surullisesti päättyvissä lapsikaappauksissa on tapahtunut. Yhdysvalloissa on Amber Alert -järjestelmä, joka perustuu siihen pelottavaan faktaan, että jos lapsen siepannutta ei saada lapsen kanssa kiinni muutamassa tunnissa, lapsen jääminen henkiin on hyvin epätodennäköistä.

En jaksa uskoa, että tämä pidätetty brittimies olisi oikeasti nähnyt Madeleinen. Voi olla, että hän on itsekin näin kuvitellut, mutta todennäköisesti kyse on taas jostakin toisesta lapsesta tai koko havaintoa ei ole oikeasti olemassa. Pidättäminen ei johda yhtään mihinkään.

En odota mitään suurta tästä viimeisen viikon rummutuksesta ja huomiselta ohjelmalta. Poliisi tulee huomenna julkaisemaan haamukuvat eli tuntomerkkien perusteella tehdyt hahmotelmat kahden miehen kasvoista. Mitään valvontakamerakuvaa tai muuta etsittyjen kannalta ratkaisevaa ei ole tulossa. Haamukuvat perustuvat kuulusteltujen todistajien vuosien takaisiin muistikuviin. Saksaa tai vaihtoehtoisesti hollantia puhuvia sieppaajia ei löydetä eikä myöskään Madeleinea.

Toivottavasti olen väärässä.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Tämä siihen viestiin, jossa kysyttiin McCannfilestä.

Tota noin, kyseessä on ns. McCannfiles, jolla siis ei ole mitään McCannin kanssa tekemistä. Sivustoa pitää yllä Nigel More ystävänsä kanssa, jos muistan nimen vielä oikein, sen toisen kaverin nimeä en muista nyt.

Tämä sivusto kuuluu niihin lukemattomiin "kovamerkattuihin" sivustoihin, joita tehtiin pikavauhtia, kun Madeleine katosi. Päätiedottaja Paulo Reis oli Portugalissa (Kiinan tasavallan Macaon hallituksen tiedottaja), ja hän käänsi tapahtumia portugalista englanniksi yhdessä Brysselissä Suomi-toimiston vieressä toimipaikkaansa pitävän Duarte Levyn kanssa, jolla on tuo huvila siellä Huelvassa, josta juuri kirjoitin jonnekin, ja sitten aineisto levitettiin pikavauhtia näihin blogeihin, joita oli siis varmasti jokaisella mahdollisella eurooppalaisella kielellä.

Erittäin, erittäin massiivista manipulointitoimintaa, joka tämän kyseisen sivuston myötä lopulta ajatuisi siihen, että jo Madeleinen tutkintoja johtanut, sittemmin syytteisiin todistusaineiston väärentämisestä, pidätetyn pahoinpitelystä ja todistajalausuntojen väärentämisestä asetettu ex-tutkinnanjohtaja Amaral (Algarven alueen järjestäytyneen rikollisuuden ja huumeidensalakuljetuksen tutkintojen johtaja) julkaisi sivustolla omia viestejään, joten jokainen voi tehdä tästä haluamansa johtopäätöksen. Paulo Reisin kerrottiin ryhtyneen vastaavasti Portugalissa madeleineblogistiksi jo muutama päivä aikaisemmin kuin tyttö edes katosi. Valitettavasti sivusto jossa oli tarkkoja tietoja asiasta lähdeviitteineen lopetti toimintansa ja katosi, kun oli tämä Breivik-iskuksi sanottu tapahtuma Norjassa, mutta olin onneksi jonkin verran ehtinyt sieltä poimia asioita muistiin ja talteenkin.

Madeleinen ex-tutkinnanjohtaja joutui valokiilaan hyvin pian tytön katoamisen jälkeen erään toisen tytön katoamistapauksen myötä - alueelta oli kadonnut lapsia, ja nämä edellä mainitut väärennökset koskevat erään tytön äitiä, jota syytettin tyttärensä murhasta ja ruumiin kätkemisestä, mutta sen enempää ruumista kuin tyttöäkään ei oltu löydetty. Odotapa, mikä tytön nimi oli?! Hitsi tämä muisti alkaa menemään ... Tyttö oli Joanna....

No, tässä on ketju, johon tietoja kokosin, vai tietoja, mutta ne eivät jälleenkään sitten ole sieltä helpoimmasta päästä ymmärtää.

http://hejac.createforumhosting.com/mad ... 2-135.html

Nyt muistin. Tässä on tutkinnanjohtaja Amaral ja sitten esimerkki kuvin hänen kuulustelumenetelmästään.

Kuva

http://www.anorak.co.uk/180602/madelein ... ture.html/

No, ehkä ei tarvitse sanoa kysymästäsi sivustosta tämän enempää - olen kiertänyt kaikki ne kaukaa jo vuodesta 2007 - mutta jos haluaa päänsä sotkea, niin mikä ettei siellä olisi mielenkiintoista luettavaa, mutta kun minulla on rajoittunut muistikapasiteetti, niin otan sinne vain pääasioita ja jätän nuo vääntämiset ja spekuloinnit muille. En myöskään välitä valmiiksi pureskelluista johtopäätöksistä ja tiedoista, joiden alkuperää ei voi tarkistaa.
Alethes doksa meta logu
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Dothemath kirjoitti:Todella typerää julkistaa pidätys. Jos Madeleine on oikeasti esitelty miehelle, niin henkilöt, joiden seurassa Madde on, saattavat ryhtyä ikäviin tekoihin estääkseen kiinnijäämisen. Kyllä tämä olisi pitänyt tutkia kaikessa hiljaisuudessa, jos toivotaan Madeleinen löytyvän elossa.
Tämä antaa viitteitä siihen, että koko "Madeleine" on vain koodinimi - muuten ei näin typerästi todellakaan toimittaisi, eikä "arvostettu asianajaja" antaisi tällaisia tiedotuksia lehtiin, eivätkä lehdet niitä edes julkistaisi kysymättä poliisilta. Kyseessä oli selkeä sisäpiiritiedotus, joka nyt sitten on jaettu suomeksikin ja tämän palstan kautta. Ne osaavat sen tulkita, kenelle on tarkoitettu. Puhelimien välityksellä tällaista ei voi tehdä, kun julkisesti on ilmoitettu kaikki vakoillun.

Ilm. nuo "korvamerkatut blogit", joista tämä saattaa olla yksi - oli valjastettu juuri manipuloinnin ohella (josta kerrottiin jopa maksetun) tällaiseen tiedotustoimintaankin. Jututhan sisälsi hyvin paljon myös politiikkaa, ja tälläkin palstalla oli siihen aivan erikoistuneita kirjoittajia. Itse silloin en vielä ymmärtänyt mistään mitään - seurasin vain perässä suu auki, mutta ymmärsin sentään kiertää kaukaa nuo blogit, ja jäädä sivuun ihmettelemään.
Alethes doksa meta logu
Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 986
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Sirpa kirjoitti:
Anti-Bini Laden kirjoitti:Kuollut on. Aivan turhaa elätellä toiveita, että olisi jossain nähty.
Case Closed !
Mä luulen, että sun kannattaa pitää suuta soukemmalla - on sentään minusta paljon vaarallisempaa väittää tietävänsä, että on kuollut kuin kehua nähneensä elävänä - tai ne tulee ja pidättää sutkin.

Siihen edelle kirjoittavalle: viisas mieli ei lähde mututuntumista eikä minkäänlaisista kallisteluista, ja jos ei omaa tietoa tarpeeksi, kannattaa jättää kaikenlaiset kallistelut väliin, jotka eivät luo mitään muuta kuin perusteettomia mielipiteitä, jotka jatkossa lukkivat ajattelutoiminnan ja lähtevät suuntaamaan havaintokykyä päin peetä.

Kaikista tärkeintä ja koko ajan on sietää aivojen epävarmuuden olotilaa, ja olla etsimättä vastauksia silloin, kun riittävää tietoa ei ole edes läsnä.
Oletko ihan täysjärkinen?
Kerroin oman mielipiteeni, ja siihen tietääkseni on oikeus myös keskusteluforumilla.
Jos olen sitä mieltä että raatona tulee löytymään ja sen täällä esitän, uskon että mua tulee tuskin kukaan pidättämään tai se olisi jotenkin vaarallista.
Vai pitäisikö toi maininta vaarallisuudesta tulkita jonkun näköisenä uhkauksena sinulta?

Sinun kannattaisi ennemmin keskittyä hieman mitä lauot suustasi, mikäli kykenet siihen.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Anti Laden kirjoittaa:

Kerroin oman mielipiteeni, ja siihen tietääkseni on oikeus myös keskusteluforumilla.
Niin minäkin. Ja siihen tietääkseni on oikeus myös keskustelufoorumilla. Jos et id... huomannut, niin liittyi heti kirjoituksesi jälkeen tulleeseen uutiseen tämä huomautukseni!!! Mees kuule kattoon mikä yhteys niillä on, jos nyt sinulla riittää ne kuuluisat aivosolut tekemään johtopäätöksiä uutisen ja kirjoittamani välillä!!!

Ja anti Ladeni typeryyksissään vielä jatkaa:
Sinun kannattaisi ennemmin keskittyä hieman mitä lauot suustasi, mikäli kykenet siihen.
NO JUURI TÄSTÄ OLI KYSE.
Anti-Bini Laden kirjoitti:Kuollut on. Aivan turhaa elätellä toiveita, että olisi jossain nähty.
Case Closed !
Halooo poooliiiisiseeeedät! Kuuuluuuuko!

Minä en näe tässä missään kohtaa mielipidesanaa, enkä mitään arvelua, vaan hyvin lyhyen toteamuksen: Kuollut on. Nyt anti Ladenit vain kuulusteltavaksi!
Sirpa kirjoitti:

Mä luulen, että sun kannattaa pitää suuta soukemmalla - on sentään minusta paljon vaarallisempaa väittää tietävänsä, että on kuollut kuin kehua nähneensä elävänä - tai ne tulee ja pidättää sutkin.
Sen uutisessa mainitun pidätetyn väitettiin nimittäin nähneen elävänä.

"Oletko ihan täysjärkinen?" Hän kysyy minulta, ja minä vastaan, että tässä kiinalaisessa tapauksessa en kyllä missään nimessä ryhtyisi väittämään sen enempää tietäväni kuolleeksi kuin näkyneeksi elävänäkään, on sen verran kimurantti juttu.

----------------------------------


Ja sitten vuoteen 2007.

Laitan tähän tietoa vuodelta 2007, jota harvalla uudella lukijalla tai kirjoittajalla on, eli elokuvasta, joka kertoi siepatusta Amanda-tytöstä.

Tyttö oli Madeleinen ikäinen kuten tietysti myös aivan hänen näköisensä, josta Madeleine-spekulointi sai vain uutta vauhtia. Oli uskomatonta - voiko tämä olla sattumaa - kaikki meni niin läheltä, mutta ohjaaja Affleck vakuutteli, että elokuvan tekeminen aloitettiin ennen Madeleinen katoamista.

Elokuvaahan ei tästä yhtäläisyydestä johtuen pitkään aikaan - jos koskaan - näytetty mm. Englannissa.

Tuossa elokuvassa lapsen sieppaaja oli tytön katoamistutkimuksiin osallistunut poliisi, ja lopussa heräteltiin sympatioita sieppaajaa kohtaa - olihan nyt sentään sieppaajapoliisin koti monta kertaa parempi koti kuin se mistä kuvattiin tyttö kadonneeksi.

Kuvioihin liittyi melkoiset huume- ja järjestäytyneen rikollisuuden kiemurat.

Tämä tuli muuten tuosta Madeleine-kuvasta edellä mieleen. Elokuvan nimi on Gone baby gone, ohjaaja Ben Affleck, ja hänen veljensä näyttelee siinä pääosaa yksityisetsivän muodossa.

Elokuvassa kadonneen tytön nimi on Amanda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gone_Baby_Gone

Vieläkin kummastelen ja hämmästelen, että voiko yhtäläisyydet olla vain sattumaa?!
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Loka 13, 2013 8:31 pm. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 986
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Idolisi kyllä huomasi, mutta sori taisin just lopettaa sun viestiesi lukemisen ennen uutista.

Kyseinen elokuva on tuttu,mutta lueskelen siitä mielummin jostain muulta forumilta. Joten pysyppä aiheessa ja elokuva "arvostelut" toiselle forumille.

Et vastannut, että pitäisikö minun olla huolissaan vaarallisuudesta josta mainitsit Sirpa sinun toimesta?
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

:shock: Mikä sä luulet olevasi? Ainakaan äskeisen jälkeen sun ei kannata yrittää näytellä kovin suurta järjenjättiläistä - se mahdollisuus meni tällä kertaa ohi. Nyt kuuluu ryömiä kotikoloon, nuolla haavat ja yrittää paremmalla onnella ensi kerralla. Ja muista vanha sanonta: kun ruokkii sutta, saa aikaiseksi vain suuremman suden.
Et vastannut, että pitäisikö minun olla huolissaan vaarallisuudesta josta mainitsit Sirpa sinun toimesta?
Ei, vaan älystäsi.
Alethes doksa meta logu
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

;) Jahas ja taas mennään täällä linjalla.

Kannattaa suhtautua varauksella Sirpan fanaattisuuteen. Madeleine löytyy Sirpan mielestä aikanaan elossa ja todennäköisesti Suomesta.

Kuva

Tässä vanhemmat innoissaan antavat haastattelua telviissiolle, kun taas on löydetty muka uusi syyllinen.

Kyllähän se niin vaan taitaa olla, ettei tyttöä todellakaan koskaan löydy. Jokainen uutinen, joka ohjaa pois päin McCann-säätiöstä on ^ hymyn arvoinen haastattelun paikka. Olen kyyninen opportunisti, tiedän sen. Ja kohta Sirpa vielä terottaa teille sen juurta jaksain :)

Madeleine McCann on kuollut loma-asunnossa Portugalissa aikoinaan ja vanhemmat tässä edelleen koittavat kiillotella kuvaansa. Niin minä ajattelen. Ja varmasti moni muukin.
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Juu, missi, ja saattaa olla että juuri löysinkin!

Te elitte pitkään kalmanhajuissa - toisin kuin Amral itse - ettekä ymmärtäneet, kun sanoin, että se on huijausta, ja Amaralhan itse todisti sen kakkoskirjallaan ja väitteellään, että vanhemmat järjesti kidnappauksen - sinne hävisi kalmanhajut savuna tuuleen, kun innolla oltiin täällä aikaisemmin - Amaral mukaan lukien - etsimässä tytön ruumista pakastimesta.

Mutta ruumista ei voi olla, ei myöskään silloin kalmanhajua, jos itse Amaral väittääkin tytön siepautun. Kinaamisen aiheena voi olla enää vain sieppasiko ulkopuolinen vai järjestikö vanhemmat sieppauksen.

Jos siis jotakin järkeä tai logiikkaa noudatetaan.

Amaralin oli pakko vaihtaa suuntaa, kun selvisi, että niillä kalmankoiralausunnoilla olikin vain manipuloitu tutkimuksia, ja Englanninkin poliisi tekaisi todisteita vanhempia vastaan.

Tehtiinkö Amaralille ansa?

Tämä on tullut mieleen viimeisistä tiedoista, kun kerrottiin alueella toimineen korkearvoisten niin Portugalin kuin Englanninkin oikeusviranomaisten suojeluksessa pedofiiliringin, joka sieppasi lapsia seksibisnekseen.

Ja tästä kohdasta tulee sitten solmu Ulvila-osion Ari Auer-ketjuun, viestiin, jonka juuri kirjoitin.
Alethes doksa meta logu
Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 986
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Mun ei tarvitse esittää/yrittää olla tai miellyttää täällä ketään. Tuon vaan esille oman mielipiteeni.
Mun älystänihän sä et tiedä mitään, kun provot ovat osuneet sinulle kuin nyrkkisilmään.

Yhdyn täysin missholmesin kirjoitukseen. Kyllä tyttö on jo raatona, sano siihen sirpa mitä tahansa.
Joka helvetin vuosi on tullut esille yhä useampia uusia "johtolankoja". Mikä on tulos?
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Juu, uskotaan A:lla alkavat kuuluvat kaikki todennäköisesti samaan A-rinkiin.
Ei pysty. Menee minun ymmärryksen yli Sirpan päätelmät.

Minä en usko, että Madeleineä koskaan siepattiin. Enkä usko, että takana olisi Brittien tai minkään muunkaan maan salatiitto taas viatonta poliisia kohtaan. Amaral raukallehan on käynyt kuin Joutsenlahdelle; mahtava koneisto on nujertanut pienen poliisimiehen syyttä. Ja siinä samassa pari aikuista viatonta ja pari lastakin on mennyt molemissa jutuissa siinä sivussa syrjäraiteille.
Ja kaikkeen liittyy pedofiliä. Yllättäen.

En voi kuin ihmetellä mikä saa Sirpa sinut uskomaan jokaisessa lapsiin vähänkin liittyvissä jutuissa kansainvälisiin Suomeenkin yltäviin rinkeihin, jotka kakki omalla kummalla tavallaan kuitenkin lopuksi liittyvät yhteen ja vielä kaiken lisäksi Suomeen. Huh * Huippaa, sanon minä.

Jos Madeleine olisi siepattu seksibisnekseen, olisi joku jo rahan toivossa laverrellut. Vuosia sitten. Ikävä kyllä.
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Sä taisit unohtaa sen Englannin pääministeri Cameronin ja jättioperaatio Grangen alkaen kevät 2011? :shock:

Ja poliitikkojen pedofiiliskandaalin casa Pia Portugalista marraskuu 2007? Se jossa tuomittiin yksi YK:n lastenasioihin liittyvä diplomaattikin? :shock:

Sitten voit etsiä helmikuulta 2008 sen tiedon, että Madeleinen sieppaus oli Belgialaisen pedofiiliringin tilaustyö valokuvan perusteella - sähköposti oli tullut Belgian poliisilta Englannin kautta Portugaliin, ja tästä - uutisen mukaan, jossa puhuu joku KRP:n poliisi (elokuu 2008) kerrotaan, että oli selvinnyt tällä ringillä olevan yhteys Suomeen - ja siksi Ilta Sanomien uutisen otsikko oli myös - Maddyn sieppaajaa etsittiin Suomesta, ja Suomen KRP:stä kerrottiin laitetun niitä tunnistetietovertailuja Englannin kautta Portugaliin.

Tästä menee taas solmu hetki sitten kirjoittamaan Ari Auer-ketjuun.

Missä teidä päänne on? Vai onko sen tarkoitus ollakin jossakin muualla?

Mitähän mä sanoisin tuohon usko-asiaan... Mä luulen, että sut saa ainakin uskomaan Madeleinen kuolemaan vanhempien toimesta - vaikka sille ei ole ensimmäistäkään faktaa,vaan päinvastoin -yksinkertaisesti vain ajattelemisen helppous. On muitakin mahdollisia syitä, mutta en nyt ota niitä esille.

Mutta sama juttu joka puolella - faktoilla ja tosiasioilla ei ole mitään merkitystä, kun kirjoittajasta vain tuntuu siltä, ja on vielä vankka usko ohi reaalimaailman niihin omiin tuntemuksiin.

Eipä näitä fakta-asioita juuri tänne kannattaa edes kirjoittaa.
Alethes doksa meta logu
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Laitan tähän uutisen edellä puhumastani elokuvasta, kun sattui tulemaan vastaan:
Maddyn vanhemmat kiittävät Hollywood-tähteä

Julkaistu: 10.10.2007 11:11

Kate ja Gerry McCann kiittivät Ben Affleckia huomaavaisuudesta, kun esikoisohjaaja päätti lykätä uutuuselokuvansa julkaisua Britanniassa. Elokuvan juoni muistuttaa kovasti Madeleine McCannin katoamista.

Ben Affleckin esikoisohjauksen Gone Baby Gonen piti saada ensi-iltansa Britanniassa Lontoon filmifestivaaleilla ensi viikolla.

- Sain tietooni, että siellä on perhe, joka on alttiina tälle tarinalle ja koko kansa on nyt herkkänä, Affleck perusteli lykkäystä Sky Newsille.
Affleckin mukaan elokuva on tarkoitus näyttää vasta, kun tilanne on Madeleinen suhteen rauhoittunut Britanniassa.

- Kiitämme, että hän oli tarpeeksi huomaavainen Kate ja Gerry McCannia kohtaan ja oli valmis tekemään tällaisen ratkaisun, McCannien tiedottaja Clarence Mitchell sanoi.

Disney-yhtiön tuottamassa elokuvassa nelivuotias tyttö siepataan sängystään, kun tämän äiti on jättänyt hänet yksin taloon. Elokuvan lapsi on jopa hyvin samannäköinen kuin Madeleine.

Saku-Pekka Sundelin

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art- ... 12180.html
Alethes doksa meta logu
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

MissHolmes kirjoittaa:
Minä en usko, että Madeleineä koskaan siepattiin. Enkä usko, että takana olisi Brittien tai minkään muunkaan maan salatiitto taas viatonta poliisia kohtaan. Amaral raukallehan on käynyt kuin Joutsenlahdelle; mahtava koneisto on nujertanut pienen poliisimiehen syyttä. Ja siinä samassa pari aikuista viatonta ja pari lastakin on mennyt molemissa jutuissa siinä sivussa syrjäraiteille.
Ja kaikkeen liittyy pedofiliä. Yllättäen.

En voi kuin ihmetellä mikä saa Sirpa sinut uskomaan jokaisessa lapsiin vähänkin liittyvissä jutuissa kansainvälisiin Suomeenkin yltäviin rinkeihin, jotka kakki omalla kummalla tavallaan kuitenkin lopuksi liittyvät yhteen ja vielä kaiken lisäksi Suomeen. Huh * Huippaa, sanon minä.
Tämä edellä mainittu Amaral raukka siis pahoinpiteli tämän naisen, jonka lapsi oli kadonnut, jonka kuva on tässä edellä, ja Amaral sitten tästä syystä ja siitä, että todistusaineistoa ja todistajalausuntoja oli väärennetty, menetti virkansa ja joutui oikeuteen. Tuomioiden lukua en ole seuraunnut. Kyseessä ei siis ollut poliisien - tai uutisessa mainitaan tiedustelupalvelun - salaliitto viatonta poliisia kohtaan.

Ja näistä kansainvälisistä Suomeen asti yltävistä pedoringeistä on nyt tässä uutisessa, ja näitä asioita sitten tutki Interpol. Tieto aikaisemmin salatuista Madeleinen katoamistutkintapapereista, jotka aukaistiin kesällä 2008.

Ihmettelen tätä vuosia rassaavaa kinaa MissHolmesin kanssa, kun täytyisi tämä tilanne ja uutiset olla jo kovakalloisimmankin Madeleine-kirjoittajan päässä - ja missi on sentään pitkän linjan tekijä jo syksystä 2007 alkaen, kun Kate McCann pidätettiin, ja kyllähän nyt kyseessä täytyy olla - kun tämä toistuvasti tapahtuu - kirjoittamiseni ja tiedonvälittämiseni sabotointiyritys. Muuta selitystä ei tälle enää ole.

Tässä uutinen tästä Belgialaisesta pedofiiliringistä, johon tämä Suomen tunnistetietokyselykin liittyy.
Veikö belgialainen pedofiilirengas Maddyn?

ulkaistu: 7.8.2008

Britannian poliisi pelkää, että belgialainen pedofiilirengas sieppasi Madeleine McCannin, kertoo Daily Mail.

Poliisin mukaan pedofiiliryhmä olisi tilannut tytön sieppauksen.

- Tiedustelupalvelu epäilee, että Belgiassa toimiva pedofiilirengas tilasi nuoren tytön sieppauksen kolme päivää ennen kuin Madeleine McCann vietiin, Britannian poliisi kirjoitti Portugalin viranomaisille lähetetyssä sähköpostissa.

- Joku tähän ryhmään kytköksissä oleva henkilö näki Madeleinen ja otti hänestä kuvan. Ostaja totesi, että tyttö oli sopiva ja Madeleine vietiin.

Sähköposti oli osa Portugalin poliisin maanantaina julkaisemaa laajaa tutkintaraporttia Madeleinen katoamisesta. Viestistä julkaistiin otteita ensimmäistä kertaa tänään.

Väitettä Madeleinen sieppauksesta Belgiaan voisi tukea se seikka, että kaksi silminnäkijää väittää nähneensä tytön naapurimaassa Hollannissa.

IS

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art- ... 20014.html
Ja tässä sitten uutinen, että mihin tämä edellä oleva helmikuussa Belgiasta Englannin kautta Portugaliin tullut tieto johti:
Maddyn sieppaajaa etsittiin Suomesta

Perjantai 8.8.2008 klo 04.58

Krp seuloi pedofiiliringin suomalaisia jäseniä.

Britannian poliisi pelkää, että belgialainen pedofiilirinki sieppasi Portugalissa viime vuoden toukokuussa kolmivuotiaan brittitytön Madeleine McCannin. Kun kansainvälinen rikospoliisijärjestö Interpol alkoi selvittää epäilyjä, paljastui, että ringillä voi olla yhteys Suomeen.

Viime toukokuussa Interpol teki Madeleinen katoamiseen liittyvän tiedustelun Suomen keskusrikospoliisille (krp).

- Olemme vastanneet kyseisen tutkinnan rekisteritiedusteluihin. Yleisesti voin todeta, että tämäntapaiset kyselyt voivat pitää sisällään esimerkiksi sormenjälki- ja DNA-vertailuja sekä rikostaustaa ja yhteyksiä koskevien seikkojen selvittämistä, rikosylikomisario Lars Henriksson kertoo Iltalehdelle.

Suomesta saadut tiedot Interpol välitti Madeleinen katoamista tutkineelle Portugalin poliisille.

Henrikssonin mukaan krp:llä ei ole oikeutta kertoa tarkempia tietoja muiden maiden viranomaisten tutkimista jutuista.

Perjantain Iltalehdessä poliisin teoria siitä, kuinka pedofiilirinki sieppasi Maddyn. Lue myös lisää suomalaisten osallisuudesta kansainvälisiin pedofiilirinkeihin.


ANTTI HONKAMAA
[email protected]

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008080 ... 4_uu.shtml
Jos Madeleinen sieppaajasta ei olisi tunnistetietoja - siis tämän mukaan - niin ei niistä voitaisi minkään maan rekisteristä silloin kysyä myöskään vertailutietoja. Ja tämähän on ollut tiedossa ihan alusta lähtien, että sieppaajasta saatiin DNA - nyt sitten odotamme vain tietoa - kuten Ulvilasta - että pahus, se olikin kontaminoitunut, vai?

Ja jos koko Madeleine on vain koodinimi, niin tässä sitten seulotaan Suomesta pedofiileja liittyen johonkin muuhun, mahdollisesti vielä laajempaan juttuun ja kokonaisuuteen - onhan tuo vuosi 2008, jolloin syksyllä sitten tuli usean brittipoliisin ryhmät Suomeen ja useamman kerrankin. Siitä sitten ehkä kuukauden kuluttua poliisiylitarkastaja Välkki teki itsemurhan, ja jätti jälkeensä viestin, että salaiset asiakirjat on toimitettava sisäministeriöön, ja asia pitää hoitaa salassa, koska niin jättimäistä korruptiota ei kansalle voida kertoa. Salaiset asiakirjat koskivat ajanjaksoa 1999-2007. Sitten kuoli Supon Nevala ja reilun kuukauden kuluttua tuli tieto, että poliisiylijohtaja Salminen oli tehnyt myös itsemurhan.

Ja muistaakseni tarkistin asian, että nyt Ulvilaan liittyvän Porvoon poliisin, jolta perheeltä otettiin huostaan kasvattilapset, laajennettu itsemurha oli viikko poliisiylitarkastajan Välkin itsemurhan jälkeen.

Mutta kivittäkää Kate McCannia ja Anneli Aueria - sillähän nämä Suomen asiat saadaan kuntoon - maan jonka omat poliisivoimat on ollut laitettava täydelliseen selvitystilaan ulkomaisten tiedustelupalvelujen ym. taholta. Myös suojelupoliisissa on käynyt Englannin tiedustelupalvelu M15 tekemässä tutkimustaan, M15 vastaavasti maksoi palkan vain viikko Ulvilan Lahtea aikaisemmin kuolleelle entiselle KGB:n agentti Litvinenkolle, joka tutki Costa del Solin järjestäytyneen rikollisuuden kytköksiä, joihin edellä mainittujen poliisijohtajien väitetään sotkeutuneen. Keväällä 2008 vastaavasti tuli uutinen, että poliisin sisältä oli tehty sisäministeriöön kantelu, että Suomen poliisi johtaa Suomen huumekauppaa.
Alethes doksa meta logu
Vastaa Viestiin