Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Veristi
Christopher Lorenzo

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Laitoin nää tuolit tälleen uuteen asentoon...

Tänään siis Prisonissa vuosipäivän kunniaksi Eka viesti -karnevaalit, tervetuloa!

Mutta leikitäänkin suljetun huoneen mysteeriä: keksikää, miten sisään on mahdollista päästä, kun ovet ja ikkunat on suljettu, kjääh, kjääh... Ketä onnistaa??

Odotellessani otan kyllä puheluita vastaan (noh, Virdonkin voi yrittää soitella jos on tarve...) Litteroinnit puhelusta on tosin paras itse toimittaa tänne näytille, jottei tule väärinkäsityksiä.

Istuskelen täällä siis koko päivän. Kahvi on tuossa vieressä jo tippunut sopivasti, ja naksut on varattu. Joutessani voin katsella kristallipalloa, povata korteista tai ennustaa tähdistä. Ihan miten vaan halutaan. Meikkivihjeitäkin voin antaa jos joku niitä kaipaa.

Joten, ottaiskohan sitä sitten eka puhelun... Tääl on joku veristi, kukas siellä?
Veristi
Christopher Lorenzo

Hitsi, jäi puhelin vahingossa tänne Prisoniin sillä aikaa, kun kävin Ulvilassa. Toivottavasti kukaan ei yrittänyt sillä välin tavoittaa... Nyt taas valmiina porisemaan. Kuka siellä...?
Veristi
Christopher Lorenzo

Eikös suljetun huoneen mysteeri ole vielä kellekään selvinnyt? No, käväisenpä sitten nopeesti suihkussa pesemässä hiukset. Katotaan, janottaako ketään sillä välin...
Veristi
Christopher Lorenzo

Ei ketään...

Naps, tolleen taas valot päälle. Tässä sitä taas istutaan. Pesin just hiukset sellaisella fukt och glans -shampoolla ja päälle sivelin jotain total repair -hoitoainetta. Nyt on pyyhe silleen turbaaniksi kiedottuna pään ympärille. Vähän väärän väriset pyyhkeet kylläkin...

Millaistakos diskurssia tässä nyt yksinään vääntäisi? Joo, horoskooppi lupailee tälle päivälle "Emotional encounters", joten rohkeasti vaan sieltä joku ensimmäistä askelta tähän suuntaan ottamaan... Jutellaan vaan.
Veristi
Christopher Lorenzo

Seuraavaksi mä meen kylppäriin, joten oottakaa. Viesti menee kyllä vastaajaan. Jos kuuluu jotain epämääräistä hurinaa, niin se on vaan mun hiustenkuivaaja...
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Ai kauheeta! Tuunko pahasti myöhäs kemuihin?! Ai täällä ei ookka muita, ku juhlakalu! Mä täs nyt keske työpäivän Crockseilla liukastellen livahdin tänne vähä kevyesti juhlistaan. Mitkäs on Veristin fiilarit nyt?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Veristi
Christopher Lorenzo

Ai, enkös mä laittanutkaan ovea lukkoon? Mites sä tänne pääsit...? No, kiva kuiteskin, kun saa juttuseuraa!

Fiilarit on semmoset hiukan jännittyneet, että vau-mites-tässä-käy-selviänkö-vai-en... Pitkä päivä edessä, tai eihän mulla onneksi mitään ajantajuu, juu.

Äsken kävin hieromassa hiuksiin sellaista silky touch -muotovaahtoa ja sain hiukset tälleen kuohkeeksi, no, ehkä vähän jäi kosteeksi, mutta kuivuu se tässä ootellessa. Peilistä katoin, että pahalta näyttää, joten eikun meikkaamaan. Sitten puin paidan päälleni. Mutta vasta tänne valoon tullessa huomasin, että täähän on tummansininen eikä musta niin kuin komerossa luulin. Mutta ei se silti menoa haittaa, voin välillä käydä pukemassa vaihtovaatteet.

Sori, vaatteet vaan mielessä... Mut "ain laulain työtäin teen", anyway. Nyt voisinkin kuunnella vastaajan nauhalta, kuuluuko kenkään muun ääniä ---
Nooruska
Michael Knight

Mä tota ovee tos vähä kääntelin ja sut vähä kovempaa rynkytin ja tälläsiä säpäleitä siitä sit jäi käteen.

Aijaaaa, ootkos ammatiltas sit kampaaja tai meikkaaja vai jotai muuta..?
Veristi
Christopher Lorenzo

Energiahierontaa ja muuta huuhaata tässä vaan jakelen. Sullekin voin kädestä ennustaa... Ai, mutta tostahan tulikin aika ruma naarmu käteen... tuo käsi tänne veen alle niin tarkistetaan tuliko useampia.

Mutta kuule, voisitko vähän jelpata mua ja päivystää vähän aikaa tässä ovella ja puhelimessa, kun toi naksupussi on ihan lopussa... Mun täytyy käydä välillä tuolla ulko-ovella. Vien samalla roskapussin ja käyn vähän kauempanakin. Arvaat kyllä missä...
Nooruska
Michael Knight

Joo mää jeesin! Nyt, ku oon täs vahtimatta näiden pullojen ja nalsujen seuras älä ihmettele jos oon tirsamaas sun palailles!
Veristi
Christopher Lorenzo

Nouses jo, mä tulin taas!

Et kyllä ikuna usko, mitä mä näin... Ekana tuli tyttö just tossa ovella vastaan, ja "siel" eli kaupassa mä näin semmosen hupparin, jolla oli mustat housut kans ja aika tukevakin se oli! Mut kasvoja mä en nähnyt, koska sillä oli se huppu vedetty silleen kasvoille. Kattelin sitä vähän, ettei kai se vaan oo se sama rosvo, mutta ei kai. Se oli jonkun toisen naisen kaa, joten ei se varmana tänne oo tulossa.

Jätskitötterön vein tonne jääkaappiin, jos sulle maistuis kans? Ai mutta oivoi arvaa, mikä unohtu tyystin... no se uus pussi naksuu... on kai pakko kieltäytyy tosta herkusta tältä illalta... Mä meen kattoo, oisko tuolla jotain muuta...
Veristi
Christopher Lorenzo

Ai niin, mites se sun haavas jakselee? Joko veri ehti kuivua vai vuotaako vielä?
Veristi
Christopher Lorenzo

Vähän huonovointinen tässä alkaa jo olla, kun ei oo ehtinyt syömään mitään kunnolla. Kaapista löytyi hapankorppuu,, jukurttii,, runsaskuituista vaadelma-persikkakeittoo,, jos näillä sais verensokerin nousemaan, olis kiva se.

Ja puhelimessa päivystetään edelleen. Eikös litteroinnit onnistu, kun kukaan ei ota kontaktia??

Ja mikäs sua, Nooruska, vaivaa, kun sunkaan suunnasta ei mitään kuulu?
Veristi
Christopher Lorenzo

Voe ei, nyt on kaikki murut rinnuksilla... Ei pitäis yrittää tässä näppiksen päällä.

Puistelen tään tässä lattialle, imuroin sitten myöhemmin... Pitäis noi puusälät ja tikutkin saada siivotuksi ennen kuin lisää porukkaa tulee sisään. Haukataas välillä... nhyt eh khyl phuhe hiha honnisthu hunnolhha...

Väännetään vähän noita sälekaihtimia, nih pääsee auringonvalokin sisään!
Veristi
Christopher Lorenzo

Ku ei kerta kukaan muu sano mitään, niin avaudunpa tässä sitten itse hieman: mulla on kuulkaa tapana nuolla aina jugurttitölkin sisus puhtaaksi. Äklöä, vai? Olinkohan nyt hieman varomaton, kun tämmöistä menin paljastamaan...? Yhdelle ihmiselle Telluksella oon tän vaan ja ainoastaan kertonut, muut ei tiedä. Paitsi nyt. Kaikki tietää. Ois ehkä pitänyt pitää vähän pienempää suuta. Joo. Tarkemmin ajatellen. Todennäköisesti. Onhan se mahdollista. Vaikka myöhemmin toki voin väittää toista.
Vastaa Viestiin