Kyllä sä jaksat kiemurrella!
Sulla on ihme tapa syyttää vääristelystä.
Se mun file on sanottu niin tarkkaan samaan rytmiin JL:n kanssa kuin 10 min:ssa viitsin.
Tarkoitushan oli vain osoittaa lukijoille oman ANNU-vääntelysi mahdottomuus.
(BTW... senteistä ikkunarekossa, niin omassanihan se oli 0,5 senttiä matalampi...
herääkin kysymys kuka tässä vääntää )
Kuvaan on liitetty nimenomaan läpinäkyvyyden vuoksi orig/omani spekterineen ja tavuerotteluineen...Sinullahan ne on missä sattuu...
Tottakai voin liittää tavut editorillakin. Sillä ne saa prikulleen. Mutta nyt se on livepuhuttu...
Kuva on täysin avoin. Tuo "kii" tavu tulee todellakin hieman myöhässä.
(ja siksi merkitsin sen sinisellä viivalla)

Voin korjata sen helposti. AUTTAA sanan laskevuus ei vaikuta kuulokuvaan.
Todisteeksi riittää, että kuulet sen yhtä hyvin mun kuin originaalinkin puheesta.
mutta jos tämä on mielestäsi ratkaisevaa, niin voin korjata (siis 2½ sävelaskelta...ok)
Toistan myös tämän:
Mun puhuma "KII" jätti puhuttuna suuremman piikin kuin esittämäsi "KOPS" originaalissa.
(kts spkektri...)
MIKSI (kts kuvani)
Vastaus: ehkä se ei ole naks, vaan sittenkin kova konsonantti.
On kyllä melkoinen vaatimus
puhua jokainen äänne täsmälleen samalla korkeudella kuin originaali. Siihen kun ei pysty edes ammatti-imitaattori. Äänen sävyni on muutettu korkeus ja formanttimuuntimilla, koska oma ääneni on alunperin kovin erilainen kuin JL:n.
Voin leikata alun vaikka tuhannesosan tarkkuudella alkamaan samasta kohdasta kuin leikkeesi. Huomasin, että olit leikannut näytteesi lyhyemmäksi kuin aiemmin. Pidä se muuttumattomana.
Hion puheen vielä tarkemmin. Voin myös puhua tuon esittämäsi ANNU sepitteen.
Katsotaan kumpi natsaa paremmin...
Voisit myös aikasi kuluksi laittaa tavut kohdilleen. Nythän ne ovat kuvassasi aivan miten sattuu ja tästä saa melkoisen harhakuvan...kysynpä puolestani MIKSI?
lähde ZEMin sivut, osoite edllisissä vietissä
Väännöstä olen kanssasi samaa mieltä.
Esittämääsi "totuutta" et tässä metodilla kuitenkaan edistä.
Voisi sensijaan esittää, miksi veri kuivui lattialla niin nopeasti.
Oma kantani on, että avaoin oven iikuna oli niin suuri, että se jäähdytti huonetta voimakkaasti,
Lattia oli ennestäänkin lämmin (lapsiperhe), mutta nyt termostaatti reagoi ja lattian lämpö nousi.
Siksi myös verenkuivuminen tapahtui nopeammin.