Minulla on ongelmana väsymys, nukun sinänsä hyvin (tietääkseni, vaikka onhan siinä omat "vaatimuksensa", että minkä verran REM-unta pitää saada yms.), usein n. 8-10 tuntia yössä, jonkin verran myös keskittymisongelmaa, mutta lähinnä väsymykseen olen ajatellut, että amfetamiinijohdannaisesta lääkkeestä saattaisi olla apua. Tiedätkö sinä tai joku muu, voiko lääkäri/psykiatri Suomessa määrätä noita lääkkeitä avuksi tuollaiseen päiväväsymykseen?Smirre kirjoitti: Tähän sen verran omaa kokemusta,että ruokahalua hillitsevä amfetamiinin johdannainen M........ kyllä on saanut aikaan aikas "hurjia" kokemuksia.Siinä pää taisteli itsensä kanssa,että sai pysymään järjen edes heikosti todellisuudessa.Muistia ei vienyt,ja nähdyt asiat masensivat pitkään.Ja aivan kuin täyttä totta oli kokemus.Ei vaan käy kaikille kaikki aineet.Oli ihan reseptillä saatu,ettei tarvii spekuilla turhia.Eräs toinen valvoi saman aineen takia,ku se piristi ja nauratti.Raitis henkilö,ettei lisävauhtina hänkään sitä käyttänyt,vaan aiheesta.Tämän Slaughterin käyttämästä laihdutusvalmisteesta en tiedä,mitä sisälsi,mut amf.johdannainen tms tuli ekaks mieleen.
Yksi merkittävä syy, miksi 40-tuntinen työviikko ei minulle tällä hetkellä sovi, on juuri tuo, aamulla saatan olla pirteä, mutta usein jo kuutisen tuntia hereillä oltuani alkaa ramaisemaan. Joudun ainakin lepäilemään tunnin tai muutamia tunteja, ehkä saan jopa unen päästä kiinni päivällä, mutta silti on väsynyt olo.