Aika erikoista taidetta
Ihan täyspäinen ei varmaan jätä tuollaista puukkoa esille noin. Kuka tahansa pikkulapsi olisi saattanut ottaa sen.
Hieno on. Onkohan veri ihan tekoverta, kun ainakaan vesiväreillä ei noin hyvin saa veren näköiseksi.MillaMagia kirjoitti:Aika erikoista taidetta![]()
Ihan täyspäinen ei varmaan jätä tuollaista puukkoa esille noin. Kuka tahansa pikkulapsi olisi saattanut ottaa sen.
Puukko oli kyllä jätetty tuohon ja lumiukko pystytetty bussipysäkin viereen. Etsin kohta linkin, jossa hiukan ylireagoiva lumiukon löytäjä asian selittääVoDKa kirjoitti:En usko että puukkoa on tuohon jätetty tai jos onkin, niin varmaan asuvat semmoisella syrjemmällä alueella. Itse voisin hyvinkin tehdä tuommoisen lumiukon, laittaa puukon, ottaa kuvan ja lähteä sitten sen puukon kanssa leipää sisälle leikkaamaan. Eihän nyt turhaan hyviä puukkoja kannata hukata kaiken maailman mukuloille.
Kiitos linkistä!Sara kirjoitti:Puukko oli kyllä jätetty tuohon ja lumiukko pystytetty bussipysäkin viereen. Etsin kohta linkin, jossa hiukan ylireagoiva lumiukon löytäjä asian selittääVoDKa kirjoitti:En usko että puukkoa on tuohon jätetty tai jos onkin, niin varmaan asuvat semmoisella syrjemmällä alueella. Itse voisin hyvinkin tehdä tuommoisen lumiukon, laittaa puukon, ottaa kuvan ja lähteä sitten sen puukon kanssa leipää sisälle leikkaamaan. Eihän nyt turhaan hyviä puukkoja kannata hukata kaiken maailman mukuloille.
Linkki

Kauhistunut nimimerkki Tepa kirjoitti:Huom! Viesti sisältää kuvan, joka ei ole mukavaa katsottavaa!
Löysinpä sitten tällaisen "taideteoksen" bussipysäkin vierestä: puukotettu lumiukko "veren" kera! Tuo veitsi tuossa on todellakin oikea keittiöveitsi terineen päivineen! Soitin asiasta poliisille kolme kertaa 4 tunnin aikana, ja hätäkeskus jopa väitti, että poliisi on käynyt paikalla! Ei taatusti ole, kukaan poliisi ei olisi jättänyt tuota veistä tuohon törröttämään!
Vein sitten veitsen lopulta itse poliisiasemalle, kovasti kiittelivät kun toin sen pois julkiselta paikalta ja lasten ulottuvilta.
Minä en voi käsittää tällaista! Joku sairas ihminenhän tuon on tehnyt, ei kukaan täysjärkinen jätä yleiselle paikalle teräasetta valvomatta, ei edes taiteen nimissä!
Ja sitten se kuva, älä selaa alemmas jos et halua nähdä.

Itse pienten lasten äitinä reagoin juurikin ( ainoastaan ) tohon puukkoon ja juuri siksi kun se oli tosiaan bussipysäkin viereen jätetty. Muuten huumorilla katon ukko parkaaVoDKa kirjoitti:Hieno on. Onkohan veri ihan tekoverta, kun ainakaan vesiväreillä ei noin hyvin saa veren näköiseksi.MillaMagia kirjoitti:Aika erikoista taidetta![]()
En usko että puukkoa on tuohon jätetty tai jos onkin, niin varmaan asuvat semmoisella syrjemmällä alueella. Itse voisin hyvinkin tehdä tuommoisen lumiukon, laittaa puukon, ottaa kuvan ja lähteä sitten sen puukon kanssa leipää sisälle leikkaamaan. Eihän nyt turhaan hyviä puukkoja kannata hukata kaiken maailman mukuloille.
Um... 3 kertaa 4 tunnin aikana? Miksi niin monesti, kun olisi voinut soittaa kerran ja jos poliisia ei näy niin ottaa sen veitsen itse pois. Ja miksi edes jätti veitsen ensimmäistä kertaa? Kyseessä kuitenkaan ei ole rikosta, kyseessä on vain lunta ja tekoverta/muuta värjättyä nestettä. Siinä taas, kun jätti teräaseen vielä paikalleen, oli se vaara, että joku lapsi sen siitä ottaisi.*Tepa* kirjoitti:Soitin asiasta poliisille kolme kertaa 4 tunnin aikana, ja hätäkeskus jopa väitti, että poliisi on käynyt paikalla! Ei taatusti ole, kukaan poliisi ei olisi jättänyt tuota veistä tuohon törröttämään!
Niinpä. Miksi ihmeessä on niin useasti soittanut (häirinnyt hätäsoittoliikennettä, kun jollain olisi voinut oikeasti olla hätä) noin turhilla soitoilla...Howler kirjoitti:Hyvä, että tuo *Tepa* reagoi teräaseeseen, mutta...Um... 3 kertaa 4 tunnin aikana? Miksi niin monesti, kun olisi voinut soittaa kerran ja jos poliisia ei näy niin ottaa sen veitsen itse pois. Ja miksi edes jätti veitsen ensimmäistä kertaa? Kyseessä kuitenkaan ei ole rikosta, kyseessä on vain lunta ja tekoverta/muuta värjättyä nestettä. Siinä taas, kun jätti teräaseen vielä paikalleen, oli se vaara, että joku lapsi sen siitä ottaisi.*Tepa* kirjoitti:Soitin asiasta poliisille kolme kertaa 4 tunnin aikana, ja hätäkeskus jopa väitti, että poliisi on käynyt paikalla! Ei taatusti ole, kukaan poliisi ei olisi jättänyt tuota veistä tuohon törröttämään!
Voin vain kuvitella miten hauskaa hätäkeskuksen tyypeillä on ollut noiden soittojen jälkeen...