Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2591
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Varsin erikoista luettavaa on ollutkin tämä suruTYÖ..viinaa,lääkkeitä,etelänmatkan suunnittelua. Toivottavasti jää edes henkiin suruTYÖstään. Eiköhän Vuorisenkin tarkoitus ollut yrittää ravistella hereille, ennenkuin isosisko seuraa pikkusiskoaan kalmistoon. Nähtäväksi jää, tuleeko Johannalle koskaan se oikea aika miettiä,epäilen. Sanoisin,että koko perheen pitäisi pysähtyä miettimään. Miettimään,montako Tukiaista aikovat uhrata julkisuuden alttarille.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Verna
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: La Tammi 12, 2013 1:16 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Verna »

Destiny kirjoitti:Varsin erikoista luettavaa on ollutkin tämä suruTYÖ..viinaa,lääkkeitä,etelänmatkan suunnittelua. Toivottavasti jää edes henkiin suruTYÖstään. Eiköhän Vuorisenkin tarkoitus ollut yrittää ravistella hereille, ennenkuin isosisko seuraa pikkusiskoaan kalmistoon. Nähtäväksi jää, tuleeko Johannalle koskaan se oikea aika miettiä,epäilen. Sanoisin,että koko perheen pitäisi pysähtyä miettimään. Miettimään,montako Tukiaista aikovat uhrata julkisuuden alttarille.
Toivottavasti Johanna havahtuu (en tiedä mitään hänen perheestään), mutta välttämättä niin ei käy koskaan. Pointti oli se, että tuskin ihminen on tuossa tilanteessa vastaanottavaisimmillaan tuollaiselle "opetukselle". Toinen juttu on se, että läheisen kuollessa epävakaa ihminen käyttäytyy kyllä hyvin tod.näk entistä epävakaammin ja tuollaisessa kriisitilanteessa myös ns. terveelle ihmiselle voi tulla esim. itsetuhoajatuksia tai yleistä välinpitämättömyyttä omasta hengestään.

Ja Vuorisen tarkoituksena on tainnut olla kirjoittaa iskevä blogi tästä tragediasta > tienata rahaa, ainakin.


muok. kirjoitushäiriötä.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Bias kirjoitti:Mikä tämä uuniperunamiesjuttu on?
Kuten yllä jo kerrottiin mainitsi nykyinen Ruusunen Vanhasen mieliruokaa noiden pottujen olevan. Itse en kirjaa ole koskaan lukenut, mutta muistelisin jossain olleen, että panojen välissä noita perunoita erityisesti nautittiin. :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1122
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

Ja lopettakaa tekin kaikki täällä haukkuminen. Olisitte edes kerran puhuneet ko.henkilön kanssa, niin tietäisitte, mistä "puhutte". Pöntöt. Juuri teidän takianne juorulehtiä myydään, eli kiinnostaahan teitä hänen elämänsä vaikka muuta väitätte. Pöntöt.
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2591
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

poepporoo kirjoitti:Ja lopettakaa tekin kaikki täällä haukkuminen. Olisitte edes kerran puhuneet ko.henkilön kanssa, niin tietäisitte, mistä "puhutte". Pöntöt. Juuri teidän takianne juorulehtiä myydään, eli kiinnostaahan teitä hänen elämänsä vaikka muuta väitätte. Pöntöt.
Ja näitä ei ole tänne mikään pakko tulla lukemaan.Pönttö.Täällä saa kirjoittaa mitä haluaa ja mistä haluaa.Pönttö.Varsinkin henkilöstä joka itse työntää itseään julkisuuteen.Pönttö.Yhtään juorulehteä en osta.Pönttö.Vai ostaako niitä naapurin Mirja sen vuoksi,että kirjoitan täällä pöntöstä?Pönttö.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1122
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

No ihan tulin "katsomaan", miten oikeasti typeriä juttuja täällä on. Usein "naamattomien" "ihmisten" aloitteesta. Näemmä. Ja tekee hän elantonsa miten vain, hän on sen ansainnut. Johanna T. on niitä harvoja, joiden kanssa voi puhua muusta, kuin säästä, ja hänen sisarensa pois meno on minulle henkilökohtainen tragedia.
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2591
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

poepporoo kirjoitti:No ihan tulin "katsomaan", miten oikeasti typeriä juttuja täällä on. Usein "naamattomien" "ihmisten" aloitteesta. Näemmä. Ja tekee hän elantonsa miten vain, hän on sen ansainnut. Johanna T. on niitä harvoja, joiden kanssa voi puhua muusta, kuin säästä, ja hänen sisarensa pois meno on minulle henkilökohtainen tragedia.
Ja nainen saa elantonsa juorulehdeltä, joiden (mahdollisia) lukijoita täällä pöntöttelet. Nainen on itse julkisuuskuvansa luonut ja pikkusiskonsa ei saanut kuin hyvää palautetta keskustelupalstoilla, kun teki ryhtiliikkeen. Valitettavasti ryhtiliike ei pitänyt,se on surullista se.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Bias »

Nooruska kirjoitti:
Bias kirjoitti:Mikä tämä uuniperunamiesjuttu on?
Kuten yllä jo kerrottiin mainitsi nykyinen Ruusunen Vanhasen mieliruokaa noiden pottujen olevan. Itse en kirjaa ole koskaan lukenut, mutta muistelisin jossain olleen, että panojen välissä noita perunoita erityisesti nautittiin. :D
Kiitos tiedosta. Hanhiniemeltä kysyttiin jossain haastattelussa, että hän taitaa olla uuniperunamies, ja jäi mieltä vaivaamaan. Ruusunen ja Vanhanen ei kiinnosta, Hanhiniemi sitäkin enemmän.

Minulla on tullut raja vastaan, enkä enää edes voi lukea Johannan juttuja. Se, mikä joskus nauratti, aiheuttaa enää pahoinvointia ja moraalista krapulaa itselle. On kuin katsoisi sivusta varmaan tuhoon johtavaa suuronnettomuutta tekemättä asioille mitään. Ei Johanna tietysti edes halua apua, mutta eikö oikeasti jo pakkohoitokriteerit ala täyttyä? Ylpeys on kamala asia :?
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2591
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Bias vei jalat suusta. On tosiaan kuin katsoisi vierestä tuhoon johtavaa suuronnettumuutta,eikä voi tehdä mitään. En todellakaan kuuluuu ystävä-,tuttava- tai perhepiiriin,heihin,joilla voisi olla jonkilainen mahdollisuus estää väistämättömältä vaikuttava tuho. Tuntuu,että läheiset keskittyvät ihan epäolennaiseen,median ja muiden syyttelyyn. Ei se auta,kun ihminen on viemässä itse itseään tuhoon ja muutaman läheisen mennessään.
Eipä muuta kun odotetaan kuinka pian se loppu tulee, näkyvissä ei tunnu olevan mitään,mikä sen estäisi.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

^viisaita sanoja sekä Biasilta että Destinyltä. Jos olisimme Johannan kanssa ystäviä niin olisiko silloin oikein sanoa hänelle, että tämä tie vie varmaan tuhoon? Ja koska emme ole, niin se ei ole oikein?

Johannan kohdalla peiliä olisi tarvittu jo vuosia sitten, enkä nyt viittaa tällä ulkoiseen habitukseen vaan nimenomaan siihen sisäiseen itsetuhovimmaisuuteen. Sillä sitähän se on. Ei media liity asiaan millään tavalla, jos ihminen ei tahdo mediaa jakamaan elämäänsä niin se käynee simppelisti sillä että ei enää välitä median touhuista. Johannan kohdalla näin ei valitettavasti ole vaan Johanna itse kaipaa mediaa todistamaan suunnilleen kaikkea mitä tekee / jättää tekemättä.

HHksi olen kutsunut moista piirrettä omassa tuttavapiirissäni, tokikaan tuttavapiirini kohdalla ei ole kyse siitä, että kaivataan mediaa jakamaan omaa elämää vaan sitä omaa tuttavapiiriä, naapureita, kyläläisiä ja vaikka Isotalon Anttia kunhan JOKU huomaa että täällä ollaan ja tältä tuntuu ja tällaista tämä nyt on. Johannalla se piiri on toki laajempi, mutta yhtä kaikki, HHta sekin on.

Olisi kertakaikkisen hienoa, jos Johanna pääsisi omille jaloilleen ja osaisi myös seistä niillä. Ojentaisi selkänsä suoraksi, seisoisi leuka pystyssä ja olisi ylpeä elämästään. Pahoin pelkään, että sitä emme tule näkemään vaan Johanna poistuu keskuudestamme aivan kuten siskonsakin.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
URSA
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11536
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja URSA »

http://www.hymy.fi/uutiset/juuri-nyt-jo ... miskieltoa
Hymy on saanut haltuunsa lähestymiskieltohakemuksen, jonka ovat allekirjoittaneet Johanna Tukiaisen managerinakin esiintynyt Jarna sekä Tukiaisen ex-aviomies Arto Länsman. Lähestysmieskieltohakemus on allekirjoitettu tänään.

Tukiaisen lähipiiriin kuuluva kaksikko vaatii Tukiaista perusmuotoiseen lähestymiskieltoon. Perusteluina käytetään, että Tukiainen olisi häiriköinyt puhelimitse ja tekstiviestein ex-aviomiestään. Managerin ovikelloa taas soitellaan yöaikaan ja ikkunoita koputellaan.

Pariskunta kertoo lähestymiskieltohakemuksessa olevansa nykyisin kihloissa ja he toivovat perherauhaa myös Jarnan lasten takia.
Tätä käännettä en olisi arvannut, siis Jarnan ja Arton kihlautumista.
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

poepporoo kirjoitti:No ihan tulin "katsomaan", miten oikeasti typeriä juttuja täällä on. Usein "naamattomien" "ihmisten" aloitteesta. Näemmä. Ja tekee hän elantonsa miten vain, hän on sen ansainnut. Johanna T. on niitä harvoja, joiden kanssa voi puhua muusta, kuin säästä, ja hänen sisarensa pois meno on minulle henkilökohtainen tragedia.
Samaa mieltä siitä, että Johanna on, valitettavasti, ansainnut ihan sen kaiken mitä on tullutkin, tekemiensä valintojen takia. Mielestäni sekin on henkilökohtainen tragedia, jos lähipiirissä on sellaiset ihmiset harvassa, joiden kanssa voi puhua muusta kuin säästä. Eipä sitten muuta kuin ystävänä Johannaa auttamaan ja tukemaan elämän kriiseissä, ja onnea matkaan! :)

Jarna ja Arto kihloihin? No kappas. No, ehkäpä heillä on ollut paljolti samanlaisia kokemuksia elämässään, kun on ollut sama virtahepo olohuoneessa, joten puhuttavaa ehkä riittää siitäkin, ja kokemus lähentänee. Jotenkin itse funtsailin, että miltei läpällä ja Tuksua ärsyttääkseen alkoivat kaveerata, mutta kaipa siitä sitten kehittyi jotakin syvempääkin, mikäs siinä.

Oikein hyviä pointteja täällä ollut monella kirjoittajalla, Destiny, Irmuska, Bias ym. Monen ihmisen lienee vaikeaa tajuta Johannaa, jos ei ole vaikka lähipiirissä ollut samankaltaista. Voi olla mahdotonta kuvitella millaisia ihmisiä sitä onkaan olemassa. Sanotaanko näin, että miten ala-arvoisia ihmisiä voikaan olla olemassa, joilla ei tunnu olevan mitään tajua saatikka edes pyrkimyksiä esimerkiksi rehellisyyteen, hyväntahtoisuuteen jne. Mutta niin sitä sitten vaan kuitenkin porskutetaan. Ja jälki on sitten sen näköistä.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1122
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

Niin no, jokainen tietysti peilaa oma kokemuspiirinsä kautta asioita. Se mistä ihan tuntemattomien kanssa puhutaan ekaa tai ainoaa kertaa on minusta mielenkiintoista. Yleensä siinä ei kovin syväluotaavia puhuta..tai ainakaan minulla ei ole sellaisia kokemuksia niin montaa.

No hyvä, että sinäkin olet löytänyt ne "oikeamieliset", keiden kanssa olla yhtä mieltä asioista. Minä taas en voi välttyä näkemästä näiden "eräiden" ihmisten muka-ymmärtämisen läpi. "Hyväksytään" ihminen olevinaan mutta päivitellään kuitenkin eniten niitä "vikoja", mitä hänessä on. Kai se nyt sanomattakin selvää, että esim. liiallinen alkoholin kuluttaminen on huono juttu, mitä hyötyä sitä on voivotella ja moralisoida sen enempää.
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
TheBride
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 1:17 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja TheBride »

^ No eikös keskustelu ja kaikki sen ilmenemismuodot ole ikäänkuin keskustelupalstojen tarkoitus, vai onko multa mennyt jotain ohi?

Ja mitä hyötyä näet noilla omilla kirjoituksillasi, jotka ovat suoraa moralisointia ja voivottelua. :?:
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.
Kat_Revolver
Harjunpää
Viestit: 321
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:32 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kat_Revolver »

Seiska.fi kirjoitti:Johanna Tukiainen lähti Marokkoon

Viihdeuutiset 06.01.2014 14:00
Johanna Tukiainen lähti kampaajaystävänsä Juhan kanssa Agadiriin Marokkoon. Johanna kirjoittaa matkastaan Dollsdancers.fi-sivustolla.

- Ostin Victoria's Secretilta leopardi sifonkihuivin, Angel nimisen parfyymin ja pullossa on suuret pinkit siivet ja kannykkakotelon joka on kimalteva mista pidan. Joidenkin mielesta tama saattaa kuulostaa kummalliselta Julian kuoleman jalkeen. Mutta kuten sanoin, kuuntelin tarkkaan hanen sanojaan aina ja han oli erittain alykas nainen, ei ainoastaan kaunis. Han antoi ohjeet minulle miten elaa vaikka han olisikin poissa tasta elamasta. Kaikkein viimeisimmaksi han halusi, etta paassani pyorisi itsetuhoiset ajatukset tai etta rampisin Suomen loskassa melkein hirttosilmukka kaulassa, Johanna kirjoittaa nettisivuillaan.

- Olemme poyristyneita siita kuinka julmia ja tekopyhia ihmisia Suomesta loytyykaan! Siella lyodaan jo lyotya, ollaan kateellisia ja katkeria ja yritetaan saada viattomia ihmisia kivitettya hengilta. Oloni on paljon parempi ulkomailla ja tulemme muuttamaan Juhan kanssa ihan lopullisesti pois Suomesta, vihdoinkin!!!!! Olisi pitanyt tehda tamakin jo vuosia sitten, mutta viela ei ole liian myohaista.

Johanna sisko Julia Tukiainen löydettiin kuolleena 17. joulukuuta 2013.

"Nukun Julian hupparin kanssa"

Johanna kirjoittaa, että hän aikoo jatkaa keikkailua.

- Jatkamme keikkojen tekemista Suomessa yhdessa Juhan kanssa toistaiseksi vaikka se tuntuukin vaikealta. Se oli Julian tahto, etta jatkan toitani.
Tulemme pukeutumaan pelkkaan mustaan variin ja olemme suunnitelleet shown kokonaan uudeksi, niin etta esiinnymme vain Julian muistolle, Johanna kirjoittaa.

- Minun on hyvin vaikea kasitella tata asiaa ja tulen tarvitsemaan varmaan psykoterapiaa koko loppuelamani. Olen myos talla hetkella jotenkin kieltanyt kaikki tapahtumat, minulla on kaikki defenssit paalla. Nukun joka yo Julian hupparin kanssa jossa on hanen tuoksunsa. Pidan hanen kuvaansa yopoydalla ja sytytan kaikki kynttilat joka ilta. Yritan ajatella mita Julia halusi minun tekevan. Han ei todellakaan olisi halunnut etta paatyisin esim. itsemurhaan, hän kirjoittaa.

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Joha ... on/1029191
Mulle tuli huono olo luettuani tämän. Ei siinä, itsellänikin on tapana lähteä ahdistavia tilanteita karkuun, mutta nuo jutut siitä kuinka Julia olisi toivonut Tuksun jatkavan pilleripäissään pubeissa pyörimistä (jota hän itse kutsuu keikkailuksi) ja puheet tulevista "keikoista" Juhan kanssa mustissa vaatteissa Julian muistolle.. Ei ei ei. Toivottavasti kukaan ei tilaa tätä sirkusta mihinkään.

Ja mitä tulee nimimerkin Poepporoo puheisiin, niin mielestäni täällä on Julian kuoleman jälkeen pysynyt keskustelu ihan asiallisena. Kyseessä kuitenkin on keskustelupalsta ja aihe ihmisiä kiinnostaa, niin mielestäni keskustelu on ainoastaan hyvästä (kunhan pysytään asialinjalla).
Muovipussi päähän ja ruumis suohon.
Lukittu