Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
Mitä hyötyä siitä olisi, kun samat tahvot saa edelleen äänestää? Kansalaisten on hyvä muistaa, että ihan itse me äänestetään ne poliitikot valtaan. Kokemukseni eniten poliitikoista vielä marisee ns. nukkuvien puolue.
Oletko koskaan ollut ehdokkaana minkäänlaisissa vaaleissa, äänestyksissä tms? Ei tarvitse olla politiikasta kyse.
Oletko koskaan ollut ehdokkaana minkäänlaisissa vaaleissa, äänestyksissä tms? Ei tarvitse olla politiikasta kyse.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
Olen, lukion oppilaskunnan hallituksen puheenjohtajaksi ja saman hallituksen jäseneksi. Jäseneksi pääsin
Edustatko nukkuvien puoluetta?
Edustatko nukkuvien puoluetta?
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
No en todellakaan, ja aion raahata äänestyspäivänä myös kaikki kulmakuppilan nukkujat ja oluttupanatsit (heh heh) äänestämään.
Nukkuvien puolue on jo liian kauan ollut se ratkaisijapuolue: RKP:n ja vihreiden kannattajista kyllä 100% äänestää.
"Kriittisissä" taasen on vieläkin liikaa niitä jotka eivät usko voivansa äänestämällä vaikuttaa.
Jytky onneksi hälvensi tätä väärinkäsitystä.
Kuka ei kuulu joukkoon: Joulupukki, maltillinen muslimi ja Ulvilan huppumies?
Nukkuvien puolue on jo liian kauan ollut se ratkaisijapuolue: RKP:n ja vihreiden kannattajista kyllä 100% äänestää.
"Kriittisissä" taasen on vieläkin liikaa niitä jotka eivät usko voivansa äänestämällä vaikuttaa.
Jytky onneksi hälvensi tätä väärinkäsitystä.
Kuka ei kuulu joukkoon: Joulupukki, maltillinen muslimi ja Ulvilan huppumies?
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
Kanada
Vieläkö riittää villihevosia?
Vieläkö riittää villihevosia?
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
Toivottavasti ei ainakaan siinä biisissä.
Tykkäätkö Fingerporista?
Tykkäätkö Fingerporista?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Fingerpori on aivan loistava.Gladys kirjoitti:Toivottavasti ei ainakaan siinä biisissä.
Tykkäätkö Fingerporista?
Sillä voi myös opettaa ulkomaalaisille kavereille Suomen kielen hienouksia.
(Kanada oli ihan hyvä arvaus mun kysymykseen, mutta oikea vastaus on Joulupukki:
Lahjoja tulee joka vuosi, joten sen olemassa olosta on edes jotain todisteita.)
Kumpaa kaipaat tällä hetkellä enemmän, uimataitoa vai Lahtista ja konekivääriä?
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
Hui, onko joku tulossa meitiin kiinni kun Lahtisesta ja konekivääristä puhutaan?
No, minun uimataidolla pärjää ainoastaan kuivalla maalla, joten Ruotsiin uiminen ei onnistuisi. Siispä joutuu varmaan kaipaamaan Lahtista ja konekivääriä. Lahtinen suorittaa sitten yhdenmiehenrynnäkön ja minä suojaan konekiväärillä jos muistan. Jos Ruotsi hyökkää niin sitten juostaan Venäjälle...
Joko odotat Oscar-gaalaa ihan innolla?
No, minun uimataidolla pärjää ainoastaan kuivalla maalla, joten Ruotsiin uiminen ei onnistuisi. Siispä joutuu varmaan kaipaamaan Lahtista ja konekivääriä. Lahtinen suorittaa sitten yhdenmiehenrynnäkön ja minä suojaan konekiväärillä jos muistan. Jos Ruotsi hyökkää niin sitten juostaan Venäjälle...
Joko odotat Oscar-gaalaa ihan innolla?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Ai ne järjestää sen tänäkin vuonna?
Vanhemmiten kaikki kissanristiäiset kiinnostavat vähemmän ja vähemmän. Pönötystä ja köyhän omakotitalon hintaisissa kertakäyttökostuumeissa patsastelu ei jotenkin enää jaksa viehättää. Ehkä tosiaan olenkin vihervasuri!
Milloin ja millaisissa kissanristiäisissä olit viimeksi? Oliko kivaa?
Vanhemmiten kaikki kissanristiäiset kiinnostavat vähemmän ja vähemmän. Pönötystä ja köyhän omakotitalon hintaisissa kertakäyttökostuumeissa patsastelu ei jotenkin enää jaksa viehättää. Ehkä tosiaan olenkin vihervasuri!
Milloin ja millaisissa kissanristiäisissä olit viimeksi? Oliko kivaa?
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
marokon kauhu: tutustuppa tataareihin. Tunnen kaksi, ja molemmat ovat hyvin maltillisia. Toisaalta myös Ulvilan huppumiehestä on ainakin jotain todisteita, nauhalla on äännähdyksiä joiden lähteestä ei ole varmuutta, samoin äidin ja tyttären havainnot (ovatko ne keksittyjä,´vai ei, siitä ei ole näyttöä). Joulupukkia taas ei ole näkynyt sen jälkeen kun paljastui, että se oli ukki valepuvussa...
Bias: Kisun synttäreillä olen ollut, kisulla oli oikein kermakakkukin, josta kisu sai vähän kermaa päältä lusikalla ja ihmiset loput
Kivaa oli
Jos saisit valita, kumman näistä ottaisit: ikuinen elämä (vanhenet) vai ikuinen lapsuus?
Bias: Kisun synttäreillä olen ollut, kisulla oli oikein kermakakkukin, josta kisu sai vähän kermaa päältä lusikalla ja ihmiset loput
Jos saisit valita, kumman näistä ottaisit: ikuinen elämä (vanhenet) vai ikuinen lapsuus?
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
En kumpaakaan.
Pidätkö sushista?
Pidätkö sushista?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
J.Maybrick
- Axel Foley
En. Se onkin ainoa oman kulttuuripiirin ulkopuolelta oleva ruoka, josta kieltäydyn, enkä aio koskaan yrittää totutella siihen.
Mitä sanoisit ulkomaalaiselle, joka kauhistelee mämmin syöntiäsi? (Koettu tilanne
)?
Mitä sanoisit ulkomaalaiselle, joka kauhistelee mämmin syöntiäsi? (Koettu tilanne
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
"Mämmi on lievä erikoisuus jos vertaa mädätettyyn haihin" 
Oletko syönyt sashimia (raakaa kalaa, graavilohi on käytännössä raakaa, mutta sitä ei lasketa)?
Oletko syönyt sashimia (raakaa kalaa, graavilohi on käytännössä raakaa, mutta sitä ei lasketa)?
Olen. Useammallakin alkuruualla ollut sashimia tarjolla. Kaikkein eksoottisimmat olen jättänyt lautaselle.
Tiedätkö jo, mitä Punxsutawney Phil ennusti?
Tiedätkö jo, mitä Punxsutawney Phil ennusti?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Juu, talvi jatkuu (6viikkoa).
Oletko nähnyt valaan (luonnossa nk. livenä)? (Itse muuten olen, valassafarilla + näkyi paljon delfiinejä, joita on nähty myös safarin ulkopuolella.)
Oletko nähnyt valaan (luonnossa nk. livenä)? (Itse muuten olen, valassafarilla + näkyi paljon delfiinejä, joita on nähty myös safarin ulkopuolella.)
Jep. Islannissa....
-Voiko mikään olla pahempaa ruokaa kuin maakuopassa hapatettu hai(kala).....
-Voiko mikään olla pahempaa ruokaa kuin maakuopassa hapatettu hai(kala).....
Suurinta suvaitsemattomuutta esiintyy siellä, missä omasta mielestä ollaan kaikista suvaitsevaisimpia.