Elizzza kirjoitti:Perhekerhossa joku pohti ja kyseli heti tammikuussa 2007 kenet ottaisit hengiltä jos olisi pakko.
Tämä viittaa sarjamurhaajan mielenmaisemaan.
Niin. Annelin kieroa huumoria. Annelilla oli varmaan nimimerkki, jolla hän aktiivisesti osallistui ylläpitämänsä sivuston keskusteluihin. Mitä pervompi aloitus, sitä saletimmin Anneli itse. Hän on tietysti itse aloittanut tuonkin ketjun, kun on tappanut Jukan ja kiinnostaa tietää, oisko palstansa lukijoista myös miehensä surmaajiksi. Ihan selvästi.
Paitsi että Anneli ei ole sarjamurhaaja.
Hän ei elinkautisenkaan perusteella ole tappanut kuin yhden ihmisen.
Vaikka Joutsenlahden mokailun takia sai murhan jälkeen olla vuosia vapaana ja olisi voinut sarjamurhaajana listiä vaikka kuinka monta.
Leipois vaan pullaa niin kukaan ei epäilis viatonta kotiäitiä.
Nyt virallinen kyökkiosuus:
mitä jos huppumies kirjoitti tuollaisen aloituksen Annelin perhekerhon sivuille, vähän niinku vink vink, mä haluun jäädä kiinni, kattokaa nyt, kun mä täällä kirjottelen tappamani miehen vaimon ylläpitämälle sivustolle, (onhan noita somehäiriköitä tapettujen ihmisten läheisille siunaantunut joskus muitakin...)
Aasianherhiläinen Vespa velutina on hieman pienempi kuin eurooppalainen herhiläinen. Tulokkaan erityistuntomerkki on keltaiset jalat.