VoDKa kirjoitti:sorsake kirjoitti:Tuo ei ihmetyta minua niinkaan. Naisten vessoissa nakee joskus varsinkin lihatiski-tyyppisissa paikoissa melkoista kyrailya ja mulkoilua naisten kesken, ovat kai huolissaan omista miesapajistaan.
Olin kerran taalla Englannissa juuri tuon tyyppisessa paikassa (urheiluseuran illanvietto, itse en olisi sita valinnut...) ja en meinannut uskaltaa vessassa kayda kun sain osakseni niin murhaavia katseita (osittain varmaan, koska en ollut vakijengille tuttu) .
Briteissä turpaan voi tulla niin helposti että huh. Eihän me tollot tajuttu mitään, että vaatteiden värilläkin on merkitystä ja tietty minulla sattui olemaan raitahuppari, jossa oli juuri "väärät" värit (siis juuri näitä jalkapallojuttuja kyseessä). Tajuttiin tosin vasta jälkikäteen, mut oli se kyllä outoa, miten murhaavia katseita saattoi sen takia pubissa saada. Lienee saatiin anteeksi sen vuoksi, että pölötettiin suomea siellä, muuten olisi varmaan pari hammasta irronnut ja nenä murtunut sillä reissulla..

Tajuan teitä molempia hyvin.
Siellä on värillä väliä, mutta nyt en puhu ihonväristä.:=P
Ite kävin kaverien kanssa siellä v. '88, ja tuli hokattua Lontoon meininki.
Nähtiin miten ne meinas pubissa ottaa matsia keskenään, kun sattui paikalle kaksi jengiä, jotka kannattaa eri joukkueita.
Kyllä ne meitäkin kyräili, mut lähinnä pukeutumisen/tyylin vuoksi.
Oltiin aika Hanoi Rocks/G N'R-tyylisiä sillon.
[USA.ssa on kans tää sama juttu, mut se liittyy jengi-juttuihin ja niitten reviireihin.
Esim. miten päin jollakin jengillä SAA olla lippis jne.
USA.ssa kävin faijaa moiccaan tossa 90-luvulla, ja eksyppä siellä väärälle alueelle, väärään aikaan jne, niin voit laulella GUNS N' ROSESin biisiä:Welcome to the jungle, jos uskallat laulaa!!!:=Þ]
Englantilaisethan on tunnetusti *ihan fudishullua kansaa*!!
Eikö siellä oo ylivoimasesti eniten esim. mellakointeja yms hässäköintejä fudiksen takia??
Jos niinko vertaa esim.Brassit, Argentiina jne.