Nainen pahoinpiteli monia WC.ssä.

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
CrissAngel
Martin Beck

Nainen pahoinpiteli monia WC.ssä.

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Nainen pahoinpiteli monia ravintolan vessassa
16.11.2007 11:27

Nainen riehaantui ravintolassa Lahdessa perjantain vastaisena yönä.

Poliisin mukaan nainen oli pahoinpidellyt kolmea naista Aleksanterinkadulla sijaitsevan ravintolan wc-tiloissa yöllä kello yhden aikoihin.

Raivostunut nainen puri yhtä uhreista käteen, repi toista hiuksista ja lisäksi yhdeltä kipeytyi niska. Vammat jäivät kuitenkin lieviksi.

Ravintolan järjestyksenvalvoja joutui laittamaan naiselle käsiraudat taltuttaakseen hänen raivonsa. Poliisin mukaan kaikki tapahtumaan osalliset ovat syntyneet 1980-luvulla.

Poliisi otti naisen kiinni nujakan päätyttyä.

STT
Onpas ollut rankka mimmi. :)
Child Of Scythe
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Tuo ei ihmetyta minua niinkaan. Naisten vessoissa nakee joskus varsinkin lihatiski-tyyppisissa paikoissa melkoista kyrailya ja mulkoilua naisten kesken, ovat kai huolissaan omista miesapajistaan.

Olin kerran taalla Englannissa juuri tuon tyyppisessa paikassa (urheiluseuran illanvietto, itse en olisi sita valinnut...) ja en meinannut uskaltaa vessassa kayda kun sain osakseni niin murhaavia katseita (osittain varmaan, koska en ollut vakijengille tuttu) .
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

sorsake kirjoitti:Tuo ei ihmetyta minua niinkaan. Naisten vessoissa nakee joskus varsinkin lihatiski-tyyppisissa paikoissa melkoista kyrailya ja mulkoilua naisten kesken, ovat kai huolissaan omista miesapajistaan.

Olin kerran taalla Englannissa juuri tuon tyyppisessa paikassa (urheiluseuran illanvietto, itse en olisi sita valinnut...) ja en meinannut uskaltaa vessassa kayda kun sain osakseni niin murhaavia katseita (osittain varmaan, koska en ollut vakijengille tuttu) .
Briteissä turpaan voi tulla niin helposti että huh. Eihän me tollot tajuttu mitään, että vaatteiden värilläkin on merkitystä ja tietty minulla sattui olemaan raitahuppari, jossa oli juuri "väärät" värit (siis juuri näitä jalkapallojuttuja kyseessä). Tajuttiin tosin vasta jälkikäteen, mut oli se kyllä outoa, miten murhaavia katseita saattoi sen takia pubissa saada. Lienee saatiin anteeksi sen vuoksi, että pölötettiin suomea siellä, muuten olisi varmaan pari hammasta irronnut ja nenä murtunut sillä reissulla.. :roll:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

CrissAngel
Martin Beck

VoDKa kirjoitti:
sorsake kirjoitti:Tuo ei ihmetyta minua niinkaan. Naisten vessoissa nakee joskus varsinkin lihatiski-tyyppisissa paikoissa melkoista kyrailya ja mulkoilua naisten kesken, ovat kai huolissaan omista miesapajistaan.

Briteissä turpaan voi tulla niin helposti että huh. Eihän me tollot tajuttu mitään, että vaatteiden värilläkin on merkitystä ja tietty minulla sattui olemaan raitahuppari, jossa oli juuri "väärät" värit (siis juuri näitä jalkapallojuttuja kyseessä). Tajuttiin tosin vasta jälkikäteen, mut oli se kyllä outoa, miten murhaavia katseita saattoi sen takia pubissa saada. Lienee saatiin anteeksi sen vuoksi, että pölötettiin suomea siellä, muuten olisi varmaan pari hammasta irronnut ja nenä murtunut sillä reissulla.. :roll:
Tajuan teitä molempia hyvin.
Siellä on värillä väliä, mutta nyt en puhu ihonväristä.:=P
Ite kävin kaverien kanssa siellä v. '88, ja tuli hokattua Lontoon meininki.
Nähtiin miten ne meinas pubissa ottaa matsia keskenään, kun sattui paikalle kaksi jengiä, jotka kannattaa eri joukkueita.
Kyllä ne meitäkin kyräili, mut lähinnä pukeutumisen/tyylin vuoksi.
Oltiin aika Hanoi Rocks/G N'R-tyylisiä sillon.
[USA.ssa on kans tää sama juttu, mut se liittyy jengi-juttuihin ja niitten reviireihin.
Esim. miten päin jollakin jengillä SAA olla lippis jne.
USA.ssa kävin faijaa moiccaan tossa 90-luvulla, ja eksyppä siellä väärälle alueelle, väärään aikaan jne, niin voit laulella GUNS N' ROSESin biisiä:Welcome to the jungle, jos uskallat laulaa!!!:=Þ]
Englantilaisethan on tunnetusti *ihan fudishullua kansaa*!!
Eikö siellä oo ylivoimasesti eniten esim. mellakointeja yms hässäköintejä fudiksen takia??
Jos niinko vertaa esim.Brassit, Argentiina jne.
Child Of Scythe
McAbre
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja McAbre »

CrissAngel kirjoitti: Englantilaisethan on tunnetusti *ihan fudishullua kansaa*!!
Eikö siellä oo ylivoimasesti eniten esim. mellakointeja yms hässäköintejä fudiksen takia??
Käsittääkseni brutaalia jalkapalloväkivaltaa on tänä päivänä eniten jossain Venäjällä ja Puolassa. Englantilaisten maine on pitkälti jäännettä 80-luvulta, mutta tokihan britit aina EM- ja MM-kisoissa muutamaan känniseen mellakkaan kykenevät.
"Rahaa on tullut ja sitä on myös mennyt"
-Albert Järvinen-
CrissAngel
Martin Beck

McAbre kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti: Englantilaisethan on tunnetusti *ihan fudishullua kansaa*!!
Käsittääkseni brutaalia jalkapalloväkivaltaa on tänä päivänä eniten jossain Venäjällä ja Puolassa. Englantilaisten maine on pitkälti jäännettä 80-luvulta, mutta tokihan britit aina EM- ja MM-kisoissa muutamaan känniseen mellakkaan kykenevät.
Ahaa.
Näinkös se nykyään on.
Mää en kyllä tajua että miten joku urheilulaji voi saada ihmiset niin fanittamaan,notta pitää mellakoida,tapella yms. :?
Jännää että sitä ei oikeastaan esiinny kuin just fudiksessa.
Oishan se aika nolon hupaisaa jos mekin tappelisimme,mellakoisimme jne formuloista,mäkihypystä,jääkiekosta jne.
SM-liiga on toinen juttu.
Onhan tapauksia, onneksi harvoja, jolloin esim. Kärppien fanit ottaa matsia vaikkapa Tapparaa vastaan.
Child Of Scythe
sorsake
Neuvoja-Jack

Mitaan tilastotietoa minulla ei asiasta ole, mutta olen yllattynyt siita, miten moni mielestani taysin kunniallinen ihminen on meinannut joutua kunnon tappeluun pubissa tassa maassa. En tieda onko syyna ollut jalkapallo vai mika... Ehka Suomessa on samanlaista? Olen nyt ollut taalla 10 v joten alkaa muistikuvat hamartya...

Aikaisemminhan kaikki pubit sulkeutuivat tasan 11 jolloin siihen aikaan oli ihan hirvittava tappelusuma pubien ulkopuolella. Nyttemmin aukioloajat ovat joustavammat, ja yhtena perusteena taman muuttamiselle oli juuri tuon tappelusuman poistaminen.

Itselle on kerran meinannut latty latista, mutta se oli kylla oma vika taysin. Olen melko hirvittavassa humalassa eraassa armeijahenkilokunnan suosimassa kapakassa, ja kysyin omituisesti kayttaytyvalta miesporukalta (halailivat tms), ovatko he homoja (joita vastaan minulla ei sinansa ole mitaan, olinpahan vain utelias). kavi ilmi etta kyseessa olivat laskuvarjojaakarit.... Tallaisissa palkka-armeijamaissa sotilaat ovat erittain valikoitunutta porukkkaa (hyvin aggressiivisia, jokunen puolipsykopaatti varmaan mahtuu porukkaan, ja tappelut erittain yleisia vapaa-ajalla), joten tuo ei ollut kovin kiva tilanne... Mutta luultavasti sukupuoleni ja ilmeilnen hoveliyteni pelasti tilanteen.
Yökiitäjä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Yökiitäjä »

sorsake kirjoitti:Mitaan tilastotietoa minulla ei asiasta ole, mutta olen yllattynyt siita, miten moni mielestani taysin kunniallinen ihminen on meinannut joutua kunnon tappeluun pubissa tassa maassa. En tieda onko syyna ollut jalkapallo vai mika... Ehka Suomessa on samanlaista? Olen nyt ollut taalla 10 v joten alkaa muistikuvat hamartya...
Olen aika yllättynyt että Briteissä tapahtuu tuollaista!

Olen luullut että baarissa rähiseminen ja tappelu on suomalainen tapa. Eli sellaista maalaismeininkiä, kun ihmisillä ei ole oikein käytöstavat hallinnassa. Nykyisin katutappelut ovat yleisiä kai vieläkin pienehköissä kaupungeissa täällä. Eli tapellaan siitä kun joku katsoi tai sanoi pahasti, tai että joku seurue sattui olemaan toisesta kaupungista. Suuremmissa kaupungeissa taas tapellaan siitä että joku kiilasi snagarilla tai taksijonossa. Tai ihan vaan siksi, että joku vahingossa tönäisi.

Tapahtuipa se sitten Suomessa tai Briteissä, niin yhteistä varmaan molemmissa on se että tilanteisiin liittyy reippaanlainen alkoholinkäyttö.
sorsake
Neuvoja-Jack

Joo, viinahan se ihmisia vie...

Onhan naa britit (selvinpain) naennaisen kohteliaita ja hillittyja, mutta musta niilla on usein juuri ihmeellisia tukahdutettuja aggressioita. Rivien valissa tapahtuva kuittailu ja sarkastiset huomautukset on tavallisia.

Toinen juttu on sitten luokkaerot... Taa porukka on jotenkin aika segregoitunutta ja elamantyylissa ja -arvoissa isoja eroja. Mutta yritan itse olla tietoisesti huomioimatta sita, koska se ihan periaatteessa potuttaa minua. Mutta pointti siis se, etta pubimeininki voi olla varsin erilaista riippuen siita millaisella alueella siihen kapakkaan menee.
Vastaa Viestiin