Onkohan nyt Atlanta unohtanut ottaa päivittäiset lääkkeet? Tässähän toinen tekijöistä on uhrin äidin aviomies ja pienten lasten isä. Lähiomainen hyvinkin siis. Sinulla ei taida lapsia olla? Jos olisi, niin ymmärtäisit ehkä edes pienen siivun Villen äidin tuskasta. Tuskinpa hän lastensa isää innolla vapauteen toivottaa tai harmittelee, että "voi voi kun tulee nyt pitkä tuomio". Häneltä on murhattu oma poika tässä!! Entä mitäpä mahtaa pienet lapset miettiä? Ville oli heidän veli. Jonka heidän oma isä tappoi. Tapatti. Miten vain. Luuletko, että isänkaipuu on niin vahva, että siinä velikin unohtuu? Tai ehkä tarkoitit tekijöiden muita omaisia? Danin perhettä?
Minua tässä vähän hämää, en nyt jaksa alusta alkaen taas lukea koko ketjua. Että eikö Danin sisko, tämä RebeQ, maininnut Danin ongelmaksi sen, ettei oikein oppinut kieltä kunnolla jne. Sisko pärjäsi paremmin, kun oppi kielen, ainakin sen teinikielenkäytön, josta on täälläkin antanut näytteitä. Ei kai noita ongelmia tarvitsisi mainita, jos olisivat syntyneet Suomessa? Milloin he tänne muuttivat? Sitä vaan, että miten tuo Häkki voi olla Danin kummisetä? Onko he helluntailaisia, jotka kastetaan vasta 15 vanhana?
No oli miten oli, ihan hyvin saatan olla väärässäkin, ihmettelin vaan. Mahdollisimman pitkiä tuomioita toivon. Häkkikö ei mielentilatutkimukseen vaatinut päästä? Liekö sitten sen verran fiksu, että luulee Danin saavan pitkän tuomion varsinaisena tekijänä ja itse pääsevänsä vähemmällä? Tarkoitan "fiksulla" siis, että mtt-tutkimuksen perusteellahan hän saattaisi päätyä vaikka Niuvaan määräämättömäksi ajaksi.
Yhteisten lasten äidille suosittelisin henkilöllisyyden vaihtoa lapsineen päivineen, jos kerta heidätkin on suunniteltu polttaa hengiltä. Tuskin heistä kukaan haluaa enää moista paskakasaa nähdä. Ikinä en olisi uskonut sanovani, mutta nyt on vähän Sirua ikävä

Hän voisi tulla faktoineen valaisemaan meitä ymmärtämättömiä, millä lailla Ville on itse kaiken aiheuttanut. Melkoista kiusaa hänelle on nimittäin tehty. Hakattu. Pankkitilit suljettu. Kolarissa yritetty tappaa. Pillereitä piilotettu pihaan. Ilmiannettu pommin pitämisestä. Minusta tuo on sairasta. Miten on Siru, vieläkö tekijöistä samanlaiset testosteronit tihkuu? Vai voisiko olla pieni mahdollisuus, että nämä tekijät kuitenkin ovat ihan itse aiheuttaneet kaiken? Ja ennenkuin vastaat, mietipä omalle kohdalle. Olisi siinä kiva mennä laskuja maksamaan?