Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Jane T
Martin Riggs

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Kadonneet - osion alaketjuksi voisi perustaa ketjun "Kadonnut myös Facebookista"-ketjun tai "Kadonneiden ja heidän läheistensä Facebook-sivujen profilointeja" - ketjun, koska tuota Facebookia tunnutaan luettavan ja tulkitun yhtä tarkkaan kuin piru sitä toista isoa kirjaa.

Facebook - liitännäinen sopii oikein hyvin muihinkin osioihin ... : )
Kaizer Sose
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Onko annaanna Siru83:n alterego? Kovasti samanlainen makumaailma moniin asioihin;)
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

^ tyyppi on lemmenkipeä :D .
Kuule Sose, en mä voi sulle Siruksi muuttua.

Kirjoittaja Kaizer Sose » Ke Joulu 18, 2013 3:09 am
Näin pitkään Sirun mielen yhtymiä seuranneenna on pakko myöntää että koen kiihoittuvani hänen mielipiteistä. Odotan yhdyntää privaani malttamattomasti. Olen näet itse oikeasti miehekäs mies päästä nivusiin;)
irmuska
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja irmuska »

annaanna kirjoitti:^ tyyppi on lemmenkipeä :D .
Kuule Sose, en mä voi sulle Siruksi muuttua.

Kirjoittaja Kaizer Sose » Ke Joulu 18, 2013 3:09 am
Näin pitkään Sirun mielen yhtymiä seuranneenna on pakko myöntää että koen kiihoittuvani hänen mielipiteistä. Odotan yhdyntää privaani malttamattomasti. Olen näet itse oikeasti miehekäs mies päästä nivusiin;)
Anteeksi törkeyteni mutta otsikon mukaisesti; naurattaa murhainfossa. Google kääntäjän käyttely. Tämä samainen viesti latinaksi:
Type effeminatus est, in ^ : D.
Exaudi Mush, Im 'non a chip Sulle mutari potest. ex quo Kaizer Sose »Wed Dec XVIII, MMXIII 3:09 am

Nam tam diu animum Chip coetus seuranneenna dicere quod ego kiihoittuvani sententia. Exspecto cum desiderio coitus privaani. Et ponam oculos meos super te marem putatis qui inguen ad ;)
Todellakin, naurattaa :lol:
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Sisotalo kirjoitti:
"Sisotalo on sekä terroristien, että lain kouran ulottumattomissa."

:lol: :lol: :lol:
exkoskelainen
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja exkoskelainen »

Mua naurattaa Spurgumies :lol: nyt se esiintyy naisena Suomi24:ssa ei hitto!
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Kyllä naurattaa koko tää paletti, ihan tääkin osio. Eiks nää tampiot tierä eres mihin postaavat ruikutuksensa?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Katniss
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Katniss »

Jane T kirjoitti:Kadonneet - osion alaketjuksi voisi perustaa ketjun "Kadonnut myös Facebookista"-ketjun tai "Kadonneiden ja heidän läheistensä Facebook-sivujen profilointeja" - ketjun, koska tuota Facebookia tunnutaan luettavan ja tulkitun yhtä tarkkaan kuin piru sitä toista isoa kirjaa.

Facebook - liitännäinen sopii oikein hyvin muihinkin osioihin ... : )
Siellä on sellainen, oliko Biasin aloittama. Facebookissa kadonneiksi ilmoitetut tai jotain. Tänäänkin on facessa jostain pojasta jaettu näköjään katoamisilmoitusta, mutta tuo ketju uppoaa aina johonkin, en viitsinyt etsiä. Ja eiköpähän sekin jeppe kotiinsa löydä takaisin, ehkä jo huomenna. Ihan hyvä idea, ettei kaikkia karkulaisia ja piiloilijoita heti omalla nimellä laiteta, mutta on tuo ketju kyllä sekava. Sinne ei oikein tahdo se tieto löytymisistä mennä ja ihmekö tuo. Jotenkaan ei nuo teinikarkulaiset jaksa kiinnostaa, lähinnä ärsyttää. Huolestutetaan vanhemmat ja työllistetään poliisia jne. Kotiin luikitaan vähin äänin (tai kovemmalla äläkällä joskus) parin päivän tai parin viikon päästä. Ja sittenhän on niitä, jotka karkailee vähän väliä.

Tässähän se ketju olikin.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Katniss: ymmärsit Jane T:n viestin ilmeisesti ihan väärin. Huomaa tämän ketjun otsikko ja ironia tekstissään.
kip
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja kip »

Aivan loistavaa, siis loistavaa!, mikä meininki minfossa on edelleen! Pidin hiukan taukoa kun alkoi rasittaa tämä pelleily. Kelasin että meno rauhottuisi, mutta ei. Ah, ihanaa viihdettä...

Vieläkö Samuli täällä pörrää?, ja Siru nyt ilmeisesti edelleen...
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

nindada kirjoitti:Vieläkö Samuli täällä pörrää?, ja Siru nyt ilmeisesti edelleen...
En muista nähneeni Samulia hetkeen, mutta en pyörikään kaikilla palstoilla. Siru taisi vihdoin siirtyä muualle ja hyvä niin.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

WalkingDisaster kirjoitti:Katniss: ymmärsit Jane T:n viestin ilmeisesti ihan väärin. Huomaa tämän ketjun otsikko ja ironia tekstissään.
Juuri näin, WD.
Katniss
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Katniss »

Jane T kirjoitti:
WalkingDisaster kirjoitti:Katniss: ymmärsit Jane T:n viestin ilmeisesti ihan väärin. Huomaa tämän ketjun otsikko ja ironia tekstissään.
Juuri näin, WD.
Katos vaan, nyt mäkin tajusin :mrgreen: Luulin olleeni ylläpidon uteluketjussa :roll:
kip
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja kip »

Ei oo totta jos Siru on poistunut keskuudestamme. Loistavaa toki jos on :) Itse en varmaan jaksa enää täällä alkaa päätäni aukomaan kun viimeisistä oon päässyt.
exkoskelainen
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja exkoskelainen »

Mua huvittaa että miten tosissaan keskustelupalstat jotkut ottaa, kait sitä voisi avata ihan oikean Pub Prison tai Pub Rundi tai Pub Kongi nimisen baarin jonnekin - vaikka Iloiseen ItäHelsinkiin niin siellä voisivat rikosalan ammattilaiset tuopposten kanssa keskustella sivistyneesti..
Vastaa Viestiin