Kuuden lapsen äiti kadonnut!! (Anuliina Pettersson)
-
MillaMagia
- Susikoski
-
Tiina
- Sherlock Holmes
No on se nyt kumma, kun Suomen lehtiin ei saada mitään faktaa asiasta.MillaMagia kirjoitti:Mun sisko asuu ruotsissa ja soitti että jos on sama tapaus niin siellä paikallisessa " iltalehdessä " oli uutisoitu että nainen löydettiin kuolleena oman talon öljylämmittimestä.
Kuitenkin viime viikolla suureen ääneen katoamisesta kailottivat.
Tää öljyytankista löytynyt on vallan toinen nainen, Skoonesta muuten.MillaMagia kirjoitti:Mun sisko asuu ruotsissa ja soitti että jos on sama tapaus niin siellä paikallisessa " iltalehdessä " oli uutisoitu että nainen löydettiin kuolleena oman talon öljylämmittimestä. Aika kauheaa.
Muista lähdekritiikki!
-
villivadelma
- Jane Marple
skoone kirjoitti:Tää öljyytankista löytynyt on vallan toinen nainen, Skoonesta muuten.MillaMagia kirjoitti:Mun sisko asuu ruotsissa ja soitti että jos on sama tapaus niin siellä paikallisessa " iltalehdessä " oli uutisoitu että nainen löydettiin kuolleena oman talon öljylämmittimestä. Aika kauheaa.
No uskokaa nyt, se tankkiin laitettu nainen on vallan toinen nainen kuin tämä, joka oli öljysäiliössä.
Muista lähdekritiikki!
Epäilen molemmissa tapuksissa appiukkoa. Tilanteet alkaneet kähminnästä ja päättyneet huonosti. Onkohan toisenkin talon öljysäiliö tutkittu?skoone kirjoitti:skoone kirjoitti:
Tää öljyytankista löytynyt on vallan toinen nainen, Skoonesta muuten.
No uskokaa nyt, se tankkiin laitettu nainen on vallan toinen nainen kuin tämä, joka oli öljysäiliössä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tällaista Anuliinan katoamista ruotsalaislehdissä tänään. Eli aviomies epäilee jonkin hämäräperäisen lahkon ryövänneen Anuliinan. (Lahko ei suvaitse esim. kännyköitä eikä lääkkeitä, Pettersonin mukaan vaimo on jätänyt nämä kotiin sen vuoksi.
Ja alla lainaus toisella kotimaisella...
"Sekten rövade bort min fru"
BORGSTENA. Anuliina Pettersson är fortfarande försvunnen. Men maken Tommy tror sig veta var hon finns - hos en rörelse i närheten av där de bor.
- Sekten rövade bort min fru, säger han till Boras.expressen.se.
19 november 2007
"Jag har aldrig sett henne"
13 november 2007
Har någon sett Anuliina Pettersson?
Den 8 november försvann Anuliina Petterson spårlöst från sitt hem i Borgstena utanför Borås.
Polis, militär en mc-klubb och civila har letat efter henne – men utan framgång.
- Det är som om hon sögs upp från taket och bara försvann. Det finns inga som helst spår efter henne, säger maken Tommy Pettersson.
Han tror att hans fru kan finnas hos en rörelse ganska nära deras hem.
- Det är en märklig rörelse, jag skulle kalla det en sekt. Dit kan man söka sig bort självmant, säger Tommy Pettersson.
Tillåter inga ägodelar
En sak som, enligt Tommy, talar för att hon sökt sig dit är att alla hennes personliga ägodelar och all hennes medicin finns kvar hemma.
- De tillåter inga personliga ägodelar och heller ingen medicin. Allt sånt har Anuliina lämnat kvar, hon har inte tagit med sig någonting.
Anuliina höll sig mycket vid sin bärbara dator. Rörelsen finns även med en egen hemsida på nätet.
- Jag har varit där och de hävdar att de inte har med saken att göra. Men det känns som ett väldigt skumt ställe och det känns verkligen som att de håller undan något, säger Tommy Pettersson.
"Jag släpper inte den här tråden"
Ledare för rörelsen har hörts av polisen, men är inte misstänkta för något brott.
- Men jag släpper inte den här tråden. Det känns som om Anuliina finns där någonstans.
Anuliina Pettersson har fyra barn och dessutom två ”bonusbarn” tillsammans med Tommy Pettersson. Fem av dem bor fortfarande hemma.
Av Tobias Sandblom
[email protected]
Ja alla lainaus toisella kotimaisella...
"Sekten rövade bort min fru"
BORGSTENA. Anuliina Pettersson är fortfarande försvunnen. Men maken Tommy tror sig veta var hon finns - hos en rörelse i närheten av där de bor.
- Sekten rövade bort min fru, säger han till Boras.expressen.se.
19 november 2007
"Jag har aldrig sett henne"
13 november 2007
Har någon sett Anuliina Pettersson?
Den 8 november försvann Anuliina Petterson spårlöst från sitt hem i Borgstena utanför Borås.
Polis, militär en mc-klubb och civila har letat efter henne – men utan framgång.
- Det är som om hon sögs upp från taket och bara försvann. Det finns inga som helst spår efter henne, säger maken Tommy Pettersson.
Han tror att hans fru kan finnas hos en rörelse ganska nära deras hem.
- Det är en märklig rörelse, jag skulle kalla det en sekt. Dit kan man söka sig bort självmant, säger Tommy Pettersson.
Tillåter inga ägodelar
En sak som, enligt Tommy, talar för att hon sökt sig dit är att alla hennes personliga ägodelar och all hennes medicin finns kvar hemma.
- De tillåter inga personliga ägodelar och heller ingen medicin. Allt sånt har Anuliina lämnat kvar, hon har inte tagit med sig någonting.
Anuliina höll sig mycket vid sin bärbara dator. Rörelsen finns även med en egen hemsida på nätet.
- Jag har varit där och de hävdar att de inte har med saken att göra. Men det känns som ett väldigt skumt ställe och det känns verkligen som att de håller undan något, säger Tommy Pettersson.
"Jag släpper inte den här tråden"
Ledare för rörelsen har hörts av polisen, men är inte misstänkta för något brott.
- Men jag släpper inte den här tråden. Det känns som om Anuliina finns där någonstans.
Anuliina Pettersson har fyra barn och dessutom två ”bonusbarn” tillsammans med Tommy Pettersson. Fem av dem bor fortfarande hemma.
Av Tobias Sandblom
[email protected]
Muista lähdekritiikki!
-
diipadaapa
- Armas Tammelin
Öljylämmittimeen ei oikein taida kyllä mahtua, mutta sen säiliöön varmaankin jos on tarpeeksi iso
Tästä tulikin mieleeni että meillä on talossa vanha öljysäiliö joka on erillisessä umpeen muuratussa huoneessa (vanha omistaja muurannut) varmaan kun ei ole jaksanut sitä purkaa. Pitäisiköhän seinä purkaa ja tarkistaa ettei ole unohtanut muijaansa sinne lähtiessään, saisi samalla siitä yhden oleskeluhuoneen lisää "pienellä" lisävaivalla.
Tästä tulikin mieleeni että meillä on talossa vanha öljysäiliö joka on erillisessä umpeen muuratussa huoneessa (vanha omistaja muurannut) varmaan kun ei ole jaksanut sitä purkaa. Pitäisiköhän seinä purkaa ja tarkistaa ettei ole unohtanut muijaansa sinne lähtiessään, saisi samalla siitä yhden oleskeluhuoneen lisää "pienellä" lisävaivalla.
Tuossa ruotsalaislehdessä ei kylläkään mainita, että Anuliina olisi löytynyt öljysäiliöstä. Jos lopettaisitte väärästä aiheesta keskustelun.diipadaapa kirjoitti:Öljylämmittimeen ei oikein taida kyllä mahtua, mutta sen säiliöön varmaankin jos on tarpeeksi iso![]()
Muista lähdekritiikki!
-
Tiina
- Sherlock Holmes
skoone kirjoitti:Tuossa ruotsalaislehdessä ei kylläkään mainita, että Anuliina olisi löytynyt öljysäiliöstä. Jos lopettaisitte väärästä aiheesta keskustelun.
Skoone hyvä...
Kyllä mä luulen, että kaikki on jo hokannut, ettei öljypoltinnainen ole Anuliina, mutta keskustelu nyt välillä karkaa lapasesta, kun itse Anuliinusta ei mitään ole kuulunut.