Cannonball MC
- Anti-Bini Laden
- Rico Tubbs
- Viesti:
Re: Cannonball MC
Menkää pikku pojat suoltamaan tota paskaa floodia vaikka sinne suoli24:lle ! Tai tavatkaa livenä ja mitatkaa mittaa mie..siis pojasta vaikka kukkotappelun merkeissä.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
Moro kyl nään mun kirjotuksii on kuka muus vois olla niin vitun Urpo ettei osaa pisteit ja isoi kirjaimia ku mä oon saanu yhden sukupolven verran iskuu päähän joten koittakaa ymmärtää se mut kyl te täs sanoman selville saatte.niinkun aikasemmin kerroin mua syytettiin autost mihin mömmöt piti järkkää sekä osin pankki nostolla järkänny rahoituksen tälle projektille.no mul oli teknistä todistelua sekä henkilö todistelua mihin rahat ovat menneet. Myöskään autosta minulla ei oo tietoa ja asianomaiset sen myös vahvistivat.nyt kuitenkin hovi on kyhännyt näytön syytteen ulkopuolelta että minulla olisi varallisuutta toteuttaa rahoitus. Toki tähän ei varauduttu koska minua ei tästä syytetty. Tähänkin asiaan minulta löytyy kirjalliset todisteet että tämäkään ei voi olle mahdollista.toki se on loppuviimein aivan sama mitä siellä sanoo jos asian on jo kulisseissa päätetty.toki oikeusvaltiossa olis kiva että jotain faktaa löytyisi kun tuomio täytäntyy kaikkessa ankaruudesaaan.toki tää on ihan vammast kirjotella tänne ku tääl on porukkaa mitkä sit todella tietää kaiken kelasin vaan et teistä ois joskus kiva saada näkemys myös mieheltä joka on etu linjassa hyvää kesää murha infolaisil oon menos illal Sörkkään joten palataan vuosikymmenen lopulla t.immu
Kommentoisin hiukan entisenä rikollisena ja parannuksen tehneenä kahden narkomaanilapsen isänä, joka ei itse ole koskaan myrkkyihin koskenut, saati myynyt tai edes hyväksynyt niiden käyttöä.
Karmein herätys on se kun huomaat kaverisi tai sukulaisesi myyneen tai tarjonneen lapsellesi kamaa ja huomaat lapsesi liukuvan pois tästä todellisuudesta omaan katatonisaeen maailmaan vääristyn
eine arvoineen ja ihanteineen.
Kun se sattuu jollekin pirikauppiaan lapselle, voisin kuvitella, että jopa noissa myrkyn pilaamissa aivoissa välähtää katumus, itse en voinut asialle mitään, sillä lapseni eivät kamasta kuulleet tai saati nähneet sitä kotona, mutta tiedän nuorten glorifioivan huumekauppaa pyörittävää alamaailmaa ja tajutessaan sen kafkamaisen kunniakäsityksen on myöhäistä enää perääntyä.
Vanhan Liiton miehenä olen nähnyt niin monen nuoren elämän kuihtuvan ja kuolevan, vain ja ainoastaan pirikauppiaiden ahneuden takia.
Ne koukut ei ränneistä puhumalla irtoa ja jokainen rännittävä lapsi on sen huumeen alunperin aikuiselta saanut, jos ei suoranaisesti' niin välikäsien kautta kuitenkin.
En tässä halua ketään tuomita tai maalata piruja, mutta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
P.s. Sörkassa oli ennen kovat punttikisat pihalla ja helvetin hyä Sörkkarock, kyllä siellä aika kuluu.
Karmein herätys on se kun huomaat kaverisi tai sukulaisesi myyneen tai tarjonneen lapsellesi kamaa ja huomaat lapsesi liukuvan pois tästä todellisuudesta omaan katatonisaeen maailmaan vääristyn
Kun se sattuu jollekin pirikauppiaan lapselle, voisin kuvitella, että jopa noissa myrkyn pilaamissa aivoissa välähtää katumus, itse en voinut asialle mitään, sillä lapseni eivät kamasta kuulleet tai saati nähneet sitä kotona, mutta tiedän nuorten glorifioivan huumekauppaa pyörittävää alamaailmaa ja tajutessaan sen kafkamaisen kunniakäsityksen on myöhäistä enää perääntyä.
Vanhan Liiton miehenä olen nähnyt niin monen nuoren elämän kuihtuvan ja kuolevan, vain ja ainoastaan pirikauppiaiden ahneuden takia.
Ne koukut ei ränneistä puhumalla irtoa ja jokainen rännittävä lapsi on sen huumeen alunperin aikuiselta saanut, jos ei suoranaisesti' niin välikäsien kautta kuitenkin.
En tässä halua ketään tuomita tai maalata piruja, mutta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
P.s. Sörkassa oli ennen kovat punttikisat pihalla ja helvetin hyä Sörkkarock, kyllä siellä aika kuluu.
-
aasintappi
- Armas Tammelin
Oikeusvaltiota huudellaan apuun joAlgot kirjoitti:Moro kyl nään mun kirjotuksii on kuka muus vois olla niin vitun Urpo ettei osaa pisteit ja isoi kirjaimia ku mä oon saanu yhden sukupolven verran iskuu päähän joten koittakaa ymmärtää se mut kyl te täs sanoman selville saatte.niinkun aikasemmin kerroin mua syytettiin autost mihin mömmöt piti järkkää sekä osin pankki nostolla järkänny rahoituksen tälle projektille.no mul oli teknistä todistelua sekä henkilö todistelua mihin rahat ovat menneet. Myöskään autosta minulla ei oo tietoa ja asianomaiset sen myös vahvistivat.nyt kuitenkin hovi on kyhännyt näytön syytteen ulkopuolelta että minulla olisi varallisuutta toteuttaa rahoitus. Toki tähän ei varauduttu koska minua ei tästä syytetty. Tähänkin asiaan minulta löytyy kirjalliset todisteet että tämäkään ei voi olle mahdollista.toki se on loppuviimein aivan sama mitä siellä sanoo jos asian on jo kulisseissa päätetty.toki oikeusvaltiossa olis kiva että jotain faktaa löytyisi kun tuomio täytäntyy kaikkessa ankaruudesaaan.toki tää on ihan vammast kirjotella tänne ku tääl on porukkaa mitkä sit todella tietää kaiken kelasin vaan et teistä ois joskus kiva saada näkemys myös mieheltä joka on etu linjassa hyvää kesää murha infolaisil oon menos illal Sörkkään joten palataan vuosikymmenen lopulla t.immu
-
aasintappi
- Armas Tammelin
Tuli tässä vielä illan päätteeksi mieleen tässä ketjussa nähty lausahdus: mites teillä, hiiret? No... tässä hieman faktaa sitten "leijonana" olemisesta
https://m.youtube.com/watch?v=8W3PESGz6_w
peteräs kirjoitti:Kommentoisin hiukan entisenä rikollisena ja parannuksen tehneenä kahden narkomaanilapsen isänä, joka ei itse ole koskaan myrkkyihin koskenut, saati myynyt tai edes hyväksynyt niiden käyttöä.
Karmein herätys on se kun huomaat kaverisi tai sukulaisesi myyneen tai tarjonneen lapsellesi kamaa ja huomaat lapsesi liukuvan pois tästä todellisuudesta omaan katatonisaeen maailmaan vääristyneine arvoineen ja ihanteineen.
En tässä halua ketään tuomita tai maalata piruja, mutta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.![]()
Toivottavasti lapsesi vielä pääsevät selville vesille. Vanhemmat tämän puolen elämää parhaiten tietävät, jos kohdalle sattuu, Monia muita ei hevin kosketa, tai ei kiinnosta, tai tehdään vain fyrkkaa ja haetaan tukea nisteille ym. myynnistä omasta paremmuudesta.
Miehen allekirjoitus: Kasvoista kasvoihin.
-
kytkinlevy
- Susikoski
Erikoista, että vapaalta on päässyt vastaamaan. Puhuvat pojat kylillä, että saman jutun vasikka olisi ollut alusta asti kiinni.
Well, gentlemen, when the shit hits the fan, some guys run and some guys stay.
-Lt. Col. Frank Slade
-Lt. Col. Frank Slade
Mitä erikoista siinä on Ilmen ei saanut käräjäoikeudessa mitään tuomiota.kytkinlevy kirjoitti:Erikoista, että vapaalta on päässyt vastaamaan. Puhuvat pojat kylillä, että saman jutun vasikka olisi ollut alusta asti kiinni.
"Kaikki on mulkkuja kunnes toisin todistetaan". Frank Zappa
-
Jaakko Kolmonen
- Harjunpää
Tuo ei enää hovissakaan taida muuttuaaasintappi kirjoitti:Tuli tässä vielä illan päätteeksi mieleen tässä ketjussa nähty lausahdus: mites teillä, hiiret? No... tässä hieman faktaa sitten "leijonana" olemisesta![]()
Verä ny vähä sääki perkele eihä sun oo saatana eres hiki
-
kytkinlevy
- Susikoski
Asia selvä. Ei pitäisi huudella, kun ei ole faktat hallussa.slk kirjoitti:Mitä erikoista siinä on Ilmen ei saanut käräjäoikeudessa mitään tuomiota.kytkinlevy kirjoitti:Erikoista, että vapaalta on päässyt vastaamaan. Puhuvat pojat kylillä, että saman jutun vasikka olisi ollut alusta asti kiinni.
Well, gentlemen, when the shit hits the fan, some guys run and some guys stay.
-Lt. Col. Frank Slade
-Lt. Col. Frank Slade
Mistään mitään tietämättömänä ajattelin kysyä et, liekkö immu ollu kovakin mma sankari? Äkkiseltään löyty vain sherdogin tilasto..
-
Victoria's Secret
- Sabrina Duncan
Suomessa kyllä, mukana alusta asti. Ulkomailla ei niin kova nimi. GB-Gymiä puuhaamassa Arabiaan ja pyöritti toimintaa. Kukahan sitä nyt jatkaa ja kuinka paljon senkin puljun rahoista tulee harmaalta alueelta? Immu tuli mainstream-tietoisuuteen "Sali"-ohjelmasta, joka oli siis keskittynyt GB-Gymin ympärille ja parista Seiska-lehden mainoksesta. Asiallinen ja mukava tyyppi IMHO, mutta näin käviKyylä2 kirjoitti:Mistään mitään tietämättömänä ajattelin kysyä et, liekkö immu ollu kovakin mma sankari? Äkkiseltään löyty vain sherdogin tilasto..
Sherdogin tilastoista sen verran, että siellä ei esim. ole alkuaikojen tilastoja jne. joten tiedot ovat erittäin puutteelliset sen ajan osalta. Laji "järjestäytyi" vasta myöhemmin ja nyt näitä tilastoitavia otteluja käydään sadoissa eri liitoissa ja organisaatioissa.
- Medborgare
- Neuvoja-Jack
Lähetin yp:lle pienen yhteenvedon tapauksesta ja ovat sen tuolla etusivulla julkaisseetkin.
Mielestäni ainakin Immulla pitäisi olla ihan hyvät mahdollisuudet saada valituslupa korkeimpaan oikeuteen, koska todisteet olivat kuitenkin samat kuin käräjäoikeudessa, eikä niissä kyllä mitään "savuavaa asetta" ollut....
Mielestäni ainakin Immulla pitäisi olla ihan hyvät mahdollisuudet saada valituslupa korkeimpaan oikeuteen, koska todisteet olivat kuitenkin samat kuin käräjäoikeudessa, eikä niissä kyllä mitään "savuavaa asetta" ollut....
Maan tavan mukaan asialla ovat nimettömät sankarit, jotka ovat erityisen aktiivisia murha.info -sivustolla ja Iltalehden keskustelusivuilla, jotka ovat suomenkielisen netin surkeimmat likaviemärit.
http://www.mikkoniskasaari.fi/node/181
http://www.mikkoniskasaari.fi/node/181
Mutu-pohjalta arvelisin että Immun bisneksenään omistamaa GB Gymin raudannostelupuolta pyörittää jatkossa vaimo. GB:n vapaaottelu- ja muu kamppailulajitoiminta toimii yhdistyspohjalta eikä Immu käsittääkseni siinä ole enää vuosiin ollut mitenkään aktiivisesti mukana.Victoria's Secret kirjoitti:Suomessa kyllä, mukana alusta asti. Ulkomailla ei niin kova nimi. GB-Gymiä puuhaamassa Arabiaan ja pyöritti toimintaa. Kukahan sitä nyt jatkaa ja kuinka paljon senkin puljun rahoista tulee harmaalta alueelta?
-
aasintappi
- Armas Tammelin
[/quote] GB:n vapaaottelu- ja muu kamppailulajitoiminta toimii yhdistyspohjalta eikä Immu käsittääkseni siinä ole enää vuosiin ollut mitenkään aktiivisesti mukana.[/quote]
Ja alla olevan perusteella parempi niin
http://youtu.be/8W3PESGz6_w
Ja alla olevan perusteella parempi niin
http://youtu.be/8W3PESGz6_w