Omituiset tapaturmat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2591
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Omituiset tapaturmat

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Tämä tarina ei ole tapahtunut minulle,eikä edes tässä maassa. Löysin tämän nettiä pläräilemällä.
Tarina kertoo 17-vuotiaasta Georiassa Ameriikassa asuneesta Kendrick Johnsonista
Kuva
Tässä Kendrick vielä kun eli.

Tammikuun 11pv 2013 Kendrick löytyi kuolleena painimaton sisältä. Kuolema katsottiin onnettomuudeksi, Kendrick oli siis vahingossa rullautunut mattoon ja tukehtunut.
Kuva
Tässä Kendrick mattorullassa.

Jotensakin huvittava tapa kuolla,ei ihan heti tulisi arvattua kuolintapaa.

Tarina toki on jatkunut ja Kendrickin vanhemmat ovat halunneet pojalleen uuden ruuumiinavauksen ja saivat oikeudelta luvan nostaa pojan ruumis haudasta. Toisen ruumiinavauksen tehyt patologi homasi,että pojalta puuttuvat sydän,keuhkot ja muita elimiä ja tilalle on sullottu sanomalehtipaperipalloja.

http://www.nydailynews.com/news/nationa ... -1.1481730
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Täysi Purenta
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1481
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2010 11:05 am

Re: Omituiset tapaturmat

Viesti Kirjoittaja Täysi Purenta »

Kendrick-parka! Onneksi vanhemmat olivat tiukkoina. Onkohan sisäelikauppa tuolla seudulla hyvinkin aktiivista? Tki kun luovuttajan pitäisi olla saman rotuinen ja kokoinen kuin saaja, voi olla vain onnettomuudekseen sopivasti hollilla.

Minä olen TODELLA kyvykäs satuttamaan itseäni. Itse asiassa niin taitava että minulta on periaatteessa kielletty kaikki juustohöylää terävämmät työkalut ja juustohöyläkin meni tarkkailuun sen jälkeen kun leikkasin sillä ison palan irti kämmenselästäni. Ihan vahingossa.
Tässä taannoin kiipeilin tallissa sellaisen metallijakkaran avulla jotakin katonrajan hyllyltä hakemaan, kun tunsin ihan selvästi jonkun koskettavan rintaani ja tuuppaavan minua. Tulin sieltä korkealta selälleni alas, hyllyn sisältö tietysti mukanani jaryhmä muovisia rehusäiliöitä otti minut vastaan. Samoin iso arkkupakastin. Selkä sai aika paukahduksen tynnyreistä, pää pakastimesta. Mutta hetkisen siellä lattialla itseäni kerättyäni totesin selkäkipujeni kadonneen siihen paukahdukseen. Soitin duuniin saaneeni enkeliosteopatiaa ja etten ehkä olisi ajokunnossa:P . Illalla puoliso vei tallista sen jakkaran pois...
Muutama vuosi takaperin kaaduin hevosen kanssa kuperkeikan, onneksi maltillisesta vauhdista ja menimme mukkelismakkelis ojaan. No kehenkään ei ihme kyllä sattunut, mutta hevonen juuttui ojan pohjalle kuin muna kuppiin eikä päässyt ylös. Olin hetken varma että se kuolee tukehtumalla, mutta kun totesin sen syövän iloisesti mahapuoli ylöspäin, arvelin että dilemma on vain saada se sieltä ylös. No ei kun palokunnalle puhelu että löytyisikö sieltä riskejä miehiä? Löytyihän niitä. 12 kappaletta ja isoimmalla piipaa-autolla, pillit soiden paikalle tullen. ERITTÄIN typerä veto kun mennään pelastamaan pakoeläintä. Onneksi vanha hevoseni oli kiertänyt muutakin kuin tahkoa eikä panikoinut. No, minulla oli ne 12 palomiestä ja käy ilmi etteivät he tahdo koskea alassuin makaavaan hevoseen, kun se voi vaikka potkia.... Jouduin olemaan aika jyrkkänä että minulla on alkava aivotärähdys ja 600 kiloa hevosta ojassa, nyt ei auta olla jänishousu. Ainakaan minun nähteni. Omin voimin sitten uitettiin paloletku hevosen ali ja kiskottiin sen verran, että nousi kyljelleen ja siitä ylös omin voimin. 12 palomiestä sitten viikkasi letkun ja ajoi ilman pillejä pois. Minä oli heidän saamattomuudestaan niin vihainen että ratsastin sen hevosen kotiin asti ennenkuin alkoi horisontti huipata.
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Omituiset tapaturmat

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Täysi Purenta, ei juma :mrgreen: Mä voin kuvitella sen hepan rouskuttelemassa kaikessa rauhassa ketarat joka ilmansuuntaan :D :D

Mäkin olen taas kunnostautunut. Pelasin GTA IV:ta ja mulla oli juuri jännittävä tilanne pelissä meneillään. Istuin risti-istunnassa sohvalla enkä voinut vaihtaa asentoa, koska oli juuri poliisit perässä tiukalla tehtävällä. Jalat siinä sitten vähän puutui, mutta koska niin pruukaa käymään aina, kun lyttään raajat toistensa päälle, en kiinnittänyt siihen sen kummempaa huomiota. Tehtävän jälkeen tulikin kiire veskiin ja oletin, että kyllä se tunto palautuu kun vaan rupeaa kävelemään.

Enpäs sitten huomannutkaan, että jalka olikin vähän enemmän puutunut, kun olin luullut, ja sen sijaan, että jalkaterä olisi asettunut normaaliasentoon, se olikin vääntynyt niin, että astuin täydellä painolla taaksepäin taipuneelle jalkaterälle. Kuulin rusahduksen...

Tuntia myöhemmin olin sitten sairaalan kipsaushuoneessa ja katselin, kun hoitaja teki minulle irroitettavaa kipsitossua. Röntgenistä näkyi, että vasemman jalkapöydän vasemmanpuolisin luu oli täysin katkennut. Kyynärsauvoja en enää kotona tarvitse ja kipsinkin voin välillä ottaa pois, mutta saan kokeilla normaalia kävelyä noin kolmen viikon kuluttua.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
BloodSucker
Poliisikoira Rex
Viestit: 271
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2009 3:06 pm

Re: Omituiset tapaturmat

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Jaahas, että täällä löytyy lajitovereita näissä omituisissa "tapahtumissa".

En ymmärrä, että miten ihmeessä etenkin pääni tuntuu ottavan osumaa. Milloin se kolahtaa metalliovien kulmiin, oviin, mitkä avataan ja työnnetään eteenpäin niin onnistun pääni kolauttaa kesken matkan siihen vetämällä ovea takas kiinni päin puolmatkassa jne. Viimisin damage oli kuitenkin aika perkeleen kipeä.

Olin lähibaarissa käymässä ja kolmisen tuoppia tuli juotua joten eipä pahaa humalaa niillä saanut. Olin tuttavieni kanssa lähdössä kun iski kuspissin tarve. Noh, ajattelin käydä siinä ulkona seinän lähellä olevassa pusikossa ja kun nousin ylös, niin tasapaino heitti ja PAM! suoraan takaraivo helvetin lujaa tiiliseinään. Kaverit, jotka seisoivat muutaman metrin päässä, kuulivat jysähdyksen kanssa.

Siitä sitten kotiin päin ja alkoi oireilu välittömästi. Kävely ei meinannut luonnistua mitenkään vaan kaaduin maahan kokoajan. Näkö sumeni huolella ja nähtiin välillä todella monena.
Seuraavana päivänä huomasin että oikeassa kädessä ei ole ollenkaan puristusvoimia ja edelleen kordinaatiokyky hakusessa. Ei muutakuin lekuriin ja droppejaha sieltä tuikattiin ja diagnoosi. Eipä oo sen jälkeen viittiny luonnossa käydä :wink:
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Omituiset tapaturmat

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Mulla osuu pää jonnekin lähinnä silloin, jos mä unohdan kaappien ovet auki... kädet mulla ottaa eniten osumaa ja jalat. Oikeastaan mä olen niitä ihmisiä joita ei koskaan saa päästää posliinikauppaan; sen jälkeen olisin korvausvaatimusten myötä lopun ikääni velkavankeudessa...

Mikä sun päässä sit oli vikana?
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Omituiset tapaturmat

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Kunnostautuipa tyttärenikin tuossa juuri kun olin päässyt omasta kipsistäni eroon...

Toukokuun puolessa välissä tytär, nyt yhdeksänvuotias, tuli koulusta. Toi tapansa mukaan vain repun sisälle ja ilmoitti menevänsä kaverinsa kanssa pihalle. Puoli tuntia myöhemmin tuli puhelu, jossa tyttäreni kaveri ilmoitti että tyttö on hypännyt kaksi metriä korkean grillikatoksen katolta. Taustalta kuului tyttären hysteeristä huutoa. Koska likalla on tapana tehdä pienestäkin naarmusta iso numero, en ensin uskonut, että kyse oli tälläkään kertaa mistään sen kummemmasta. Aikani yritinkin saada tyttöä kävelemään mutta kun ei onnistunut, soitin kaverini paikalle ja läksin käymään kotona etsiäkseni kuivaa vaatetta tytölle, sairausvakuutuskortin ynnä muuta. Palatessani takaisin olivatkin tytön kaverin vanhemmat jo soittaneet ambulanssin joka tuli pillit huutaen paikalle.

Sääriluuhan sieltä oli katkennut.

Mun tuurilla sairaalassa oli sama lääkäri, joka munkin murtuman oli todennut. Lekuri kyseli puoliksi piloillaan, mitäs porukkaa me oikein ollaan... :-D
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Omituiset tapaturmat

Viesti Kirjoittaja Ailar »

BloodSucker kirjoitti:Jaahas, että täällä löytyy lajitovereita näissä omituisissa "tapahtumissa".

En ymmärrä, että miten ihmeessä etenkin pääni tuntuu ottavan osumaa. Milloin se kolahtaa metalliovien kulmiin, oviin, mitkä avataan ja työnnetään eteenpäin niin onnistun pääni kolauttaa kesken matkan siihen vetämällä ovea takas kiinni päin puolmatkassa jne. Viimisin damage oli kuitenkin aika perkeleen kipeä.
Minä taas jään jumiin milloin mihinkin ovensalpaan. Olen mm. jäänyt kiinni oven ripaan farkkujen vyölenkistä, samoin jäin liiterin oven sisäpuolella olevaan naulaan farkkujen takataskun kulmasta (en edes käsitä, miksi ovessa oli naula), kerran hiukseni jäi auton oven väliin niin pahasti, että tuntui kuin päänahka olisi irronnut, jne.
Viimeksi kävi pahiten: Meillä on pirttiin jätetty vielä vanhanaikainen komero. Siinä on ovessa kääntölukko ja karmissa koukku, johon se lukon tappi sitten kääntyy. Komero on jäänyt ahtaaseen paikkaan, kun keittiökalusteet on uusittu.
Olin jokunen viikko sitten ottamassa komeron lattialla olevasta korista pesuaineita. Samalla kun kumarruin korille, tuntui kädessäni aivan järjetön kipu ja veri suorastaan roiskahti lattialle. Tuo koukku oli uponnut hauislihaksen alapuolelle käteeni. Helkkari, mutta se teki kipeää. Silmissä tuntui mustuvan ja kyllä sillä erää jäi pesuaineet ottamatta. Kädessäni on vieläkin paksu arpi, vaikka olen voidellut sitä arpivoiteella.
mr58
Remington Steele
Viestit: 236
Liittynyt: Ke Syys 09, 2015 8:14 pm

Re: Omituiset tapaturmat

Viesti Kirjoittaja mr58 »

Olin intissä ja harjoiteltiin pystykorvan lukon purkua ja kokoamista. Siinä on iskurin tapin jousi aika jäykkä ja meille neuvottiin että kannattaa painaa se iskurin kärki saappaan reunaan ja samalla painaa jousta alas. Mulla oli jäänyt vasemman käden sormet siihen tapin alle ja juuri kun painoin täysillä niin koko iskuri luiskahti saappaan reunasta ja iskurin tappi vasemman käden keskisormesta läpi. Tuli ulos kynnen alta. Siinä sitten nousin ja näytin vääpelille että iskuri roikkuu sormessa. Kovalla kiireellä lääkäriin ja antibioottikuuri ja 7 vrk vasemman käden käyttövapaata.
Vastaa Viestiin