Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
-
Nätti_Jussi
- Agentti Scully
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
En ole käynyt, ei mitään hajua, ketä äänestäisin.
Onko Sauli parempi pressa kuin Tarja?
Onko Sauli parempi pressa kuin Tarja?
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
-
J.Maybrick
- Axel Foley
On. Tarjalla tahtoi vielä pressanakin näkyä läpi se vanha vasemmistotausta. Ei sovi pressalle.
Oletko käyttänyt äänesi viimeisimmissä kirkkoherranvaaleissa, jotka asuinpaikassasi on järjestetty?
Oletko käyttänyt äänesi viimeisimmissä kirkkoherranvaaleissa, jotka asuinpaikassasi on järjestetty?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
En ole, mutta olin kuitenkin tyytyväinen siitä, että saimme tänne takapajulaan naispuolisen kirkkoherran.
Aiotko kuunnella Yle Puheelta Murharyhmän radio-ohjelmaa (alkaa ensi tiistaina)?
Aiotko kuunnella Yle Puheelta Murharyhmän radio-ohjelmaa (alkaa ensi tiistaina)?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
En. Olen ymmärtänyt, että siinä ei olisi mitään uutta, jota tvssä ei olisi jo ollut.
Pelkäätkö ukkosta?
Pelkäätkö ukkosta?
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
En.
Minä nautin katsellessani salamoiden leimahduksia. Se on upeaa luonnonvoimaa.
Sama seuraavalle.
Minä nautin katsellessani salamoiden leimahduksia. Se on upeaa luonnonvoimaa.
Sama seuraavalle.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Ulkona pelkään, sisällä nautin.
Huomenna uimaan?
Huomenna uimaan?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Tekojärvi ja joki täältä löytyy, mutta vielä liian kylmät vedet. Eli ei.
Sama seuraavalle.
Sama seuraavalle.
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
-
mikaelk
Vesi on liian kylmää, ei tuu lähettyy. Toissapäivänä tuli talviturkki heitettyä mökil, kun saunasta pääsee järveen niin onnistuu näilläki veden 'lämmöil'.
Nyt kun on tuo kirottu koivun kukinta, niin näin allergikkona kysyn, aiheuttaako sulle oireita?
Nyt kun on tuo kirottu koivun kukinta, niin näin allergikkona kysyn, aiheuttaako sulle oireita?
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Ei aiheuta mulle oireita, en ole millekään allerginen, onneksi. Olen kyllä nähnyt oireilevia, ja heillä kesän alku varsinkin on kammottava kokemus.
Miten reagoit sääskiin, noin kehollisesti?
Miten reagoit sääskiin, noin kehollisesti?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Öinen ininä korvanjuuressa ärsyttää, muuten saan olla hyttysiltä suht rauhassa. Tai en juuri huomaa pistoja.
Mikä on mieluisin kesän juomasi?
Muoks:typo
Mikä on mieluisin kesän juomasi?
Muoks:typo
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Kokis tai jäätee. Myös Kreetalla maistettu vesimelonimehu on herkullista. Ja Starbucksissa pitää aina kuumalla ottaa se mansikkafrappucino. Ilman kahvia siis->pirtelö 
Sama seuraavalle.
Sama seuraavalle.
Jäävesi, joskus satunnaisesti joku hyvä siideri, esim. Somersby.
Milloin tilasit viimeksi ruokaa kotiinkuljetuksena?
Milloin tilasit viimeksi ruokaa kotiinkuljetuksena?
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
En koskaan. Tässä kaupungissa se ei onnistu keskustan alueella. Mutta viimeksi olen hakenut take awaynä Hesestä hampurilaisaterian. Jos sitä ei lasketa, niin viimeksi noin vuosi sitten olen hakenut pizzan Kotipizzasta.
Oletko jo heittänyt talviturkin pois?
Oletko jo heittänyt talviturkin pois?
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Talviturkkihan heitetään pois menemällä järveen uimaan tai vähintään kastautumaan. Sitähän minä en tee koskaan; en näet osaa uida ja mulla on veteen liittyvä fobia, jonka vuoksi en mene koskaan järvelle tai edes uimahallin altaisiin. En aio kuolla hukkumalla
Mikä on kesässä sinun mielestäsi parasta ?
Mikä on kesässä sinun mielestäsi parasta ?
Gods made heavy metal.
Lämpö, vihreys (luonto), huvipuistot, eläintarhat, koti- ja ulkomaan matkailu... Tossa muutama.
Sama seuraavalle. Plus bonuskysymys: tuoko Jellonat kullan?
Sama seuraavalle. Plus bonuskysymys: tuoko Jellonat kullan?